User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
27 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: iz araligi genisletme

  1. #1
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    iz araligi genisletme

    Arac gc. tek bir jant icin 70 mm arttirmak yani disari cikartabilmek icin ne yapmak lazim?
    Boxer in side

  2. #2
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    7cm genişletmek? eger offroad aracı felan diilse anlamsız ve yorucu olur bence. 7 cm genişlemeden sonra teker çok dışta kalır uygun bi dodik olmalı.

  3. #3
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arac sagdan 10 cm ve soldan 10 cm olacak sekulde genis camurluklar geldigi icin 7 cm disari cikartmaya calisiyoruz
    Boxer in side

  4. #4
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UĞUR YUMAK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arac sagdan 10 cm ve soldan 10 cm olacak sekulde genis camurluklar geldigi icin 7 cm disari cikartmaya calisiyoruz
    bide göz kırpmasanız

  5. #5
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Advan kullanilacak. o yuzden iz araligini genisletme derdindeyim.
    Boxer in side

  6. #6
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uzun saplama yaptirip spacer kullansak saplamalar sorun cikartir mi arkaddaslar?
    Boxer in side

  7. #7
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UĞUR YUMAK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Advan kullanilacak. o yuzden iz araligini genisletme derdindeyim.
    dingil değişmek harici en mantıklı genişletme bence dediğiniz ölçüler için sağlam bir bol ofsetli jant..

  8. #8
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    flanşın malzemesi önemli değil ama saplamanın çok sağlam olması şart.

    Bu arada karmanchia için bana dön
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  9. #9
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birde 7cm tek taraftan büyütüldükten sonra öle adavan serisi bişey olacxaksa bile
    10 ofsetli olmalı en az.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  10. #10
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende özel olarak iz genişletmenin faydalarını ve varsa dezavantajlarını merak ediyorum aslında..
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yolunda gitmeyen şey var tabi ama araba il ilgili değil sen rölantide neden freni pompalıyorsun?

  11. #11
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi karman icin sahibini yakalicam veya telefonunu bulucm.


    Flanstan ziyade saplamalar icin burulma ve kirilma direnci en yuksek malzemeyi secip geri kalanini tornacida halledicez. lakin saplamalara bu kadar yuklenmeden baska bi altarnetif coUm varmidir acaba ?

    Yani saplamalari uzatalim ama 7 cm degilde mumkun oldugunca az yuklenelim istiyorum.
    Boxer in side

  12. #12
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Flanşla pek sağlıklı olmuyor söyliyeyim. Bijonları doğrayıp lastiğin araçtan daha hızlı gittiğine bir kaç kez şahit oldum pistte. Düzgün yapılmaz ise bijonlara çok yük biniyor. Aftermarket uzun akslar falan bulunabiliyorsa daha sağlıklı olur.

  13. #13
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence illa genislicekse dedgim gibi ustteki fotolardaki gibi bu is icin yapilmis jantlari tercih etmelisiniz. Bu arada lastikler kaac inc olcak? 33'' yada ustuu ?

  14. #14
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaTu-Rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence illa genislicekse dedgim gibi ustteki fotolardaki gibi bu is icin yapilmis jantlari tercih etmelisiniz. Bu arada lastikler kaac inc olcak? 33'' yada ustuu ?
    Yaaaa bi yanlislik var sanirim. benim aac impreza. nissan patrol degil. 33" biraz fazla gelir araca
    Boxer in side

  15. #15
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Flanşla pek sağlıklı olmuyor söyliyeyim. Bijonları doğrayıp lastiğin araçtan daha hızlı gittiğine bir kaç kez şahit oldum pistte. Düzgün yapılmaz ise bijonlara çok yük biniyor. Aftermarket uzun akslar falan bulunabiliyorsa daha sağlıklı olur.
    Malzeme dayanimi ve isciligi en ust seviyede tutsam bile yinede sorun yasarmiyim diye tirsiyorm.
    sti veya wrx in iz aks olculerine bi bakmak lazim. ama illaki saplamalara bu kadar yuklenmeden, yani kendi saplamalari uzerinde yer alan bi flans gibi bi seyler tasarlamak geliyor aklima.
    Mesela 4 cm flans kalinligi ve o flansa uzerinde yer alan 3cm lik veya 4 cm lik saplama gibi...
    Boxer in side

  16. #16
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu okuyan sayin semprimena. siz bu konuda uzmansiniz sanirim. bi yardim rica ederim size zahmet
    Boxer in side

  17. #17
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bi kere jantın ofseti artırılmalı abi 7cm için janttan mümkün olduğunca genişlik alınıp spacera yüklenilmemeli
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  18. #18
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı UĞUR YUMAK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Malzeme dayanimi ve isciligi en ust seviyede tutsam bile yinede sorun yasarmiyim diye tirsiyorm.
    sti veya wrx in iz aks olculerine bi bakmak lazim. ama illaki saplamalara bu kadar yuklenmeden, yani kendi saplamalari uzerinde yer alan bi flans gibi bi seyler tasarlamak geliyor aklima.
    Mesela 4 cm flans kalinligi ve o flansa uzerinde yer alan 3cm lik veya 4 cm lik saplama gibi...
    Ben fazla tecrübeli değilim bu konuda ancak şöyle anlatabilirim. Taner Şengezener'in co pilotu antrenman yapıcaktı pistte clio ile. 2 farklı zamanda 2 farklı flanşla denedi ikisinde de sağ ön lastik fırladı gitti birini takarken bende yardımcı olmuştum (pistin dönüş yönünden dolayı sağ ön lastiğe fazla yük bindiği için). doğradı saplamaların hepsini. Ben bu araçla (uzun saplamalar ve flanş (3 cm olmalıydı) var uzatılmış aktarma parçaları dışında.) hiç sorun yaşamadım. Aynı pistte döndüm ettim hiç birşey olmadı.

  19. #19
    turci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Cologne
    Mesaj
    1.038
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mümkün oldugunca baski derinligi (resimde et olarak geciyor) iceride bir jant alip adapter ile desteklenmeli diye düsünüyorum, saplamalara fazla yüklenmemek acisindan.


Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •