User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Spacer (Flanş) yaptırabileceğim yer?

  1. #20
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tolga_R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sen ne zaman şeref ustanın orda oluyorsun. Araç yattığı için sordum yeni bir proje var anlaşılan
    kanka su onumuzdekı nerdeyse 2 ay boyunca hergun oradayım pazartesı Jr Trex projesıne baslıyorum. o bıtıncede TB yı yapıcaz. hergun gelebılırsın. evet TB nınnyenı projesı var hayırlısıyla bıter ınsallah bu sefer goz nazar degmeden

  2. #21
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20mm ile jant muhtemelen merkezlemez, Spacer üstüne merkez yapmak lazım sağlam malzemeden... Arka tarafta belki sorun olmaz da, ön için önermem... Ben arkada 11mm kullanıyorum merkezleme yok... Biconları sıktıkça kendi merkezliyor.
    merkezleme ıcın kertık yapıcaz kanka dedıgın gıbı

  3. #22
    Tolga_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr / İstanbul
    Mesaj
    275
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak-e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20mm ile jant muhtemelen merkezlemez, Spacer üstüne merkez yapmak lazım sağlam malzemeden... Arka tarafta belki sorun olmaz da, ön için önermem... Ben arkada 11mm kullanıyorum merkezleme yok... Biconları sıktıkça kendi merkezliyor.
    Daha önce eski aracımda momo nun spacer larını kullandım sorun yaşamadım merkezlemede yoktu. Sen ne gibi sorun yaşayacağımı düşünüyorsun?

  4. #23
    Tolga_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr / İstanbul
    Mesaj
    275
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka su onumuzdekı nerdeyse 2 ay boyunca hergun oradayım pazartesı Jr Trex projesıne baslıyorum. o bıtıncede TB yı yapıcaz. hergun gelebılırsın. evet TB nınnyenı projesı var hayırlısıyla bıter ınsallah bu sefer goz nazar degmeden
    allah nazardan saklasın kardeşim. Uğrayacağım yanına

  5. #24
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sizde 5 bicon sanırım, bütün yük biconlara biner... Metal mukavemeti konusunda bilgim yok ama merkezleme olmaması, biconlarından fazla uzun olması sorun olabilir gibime geliyor... Bizde bicon, sizde saplama...

    Yanı jant bir merkeze asılı değil, sadece saplamalar taşıyacak aracın ağırlığını...Ondan çekinirim...

    Ben sorun yaşamadım hiç, Uzun bicon+11mm kullanıyorum merkezlemesiz.

  6. #25
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tolga_R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    allah nazardan saklasın kardeşim. Uğrayacağım yanına
    yalnız sana sunu soylıyım kanka, spacerdan sonra yol tutus artacak dıye beklıyorsun ama araba boyle dalma yapıyo spacer olunca.garıp bı tepkı oluyor kullanırken. nıhayetınde dısk arada spacer ve jant olunca bagımsız bı parca oluyor arada. duz gıderken bıle bı garıplık oldugunu hıssedıyorsun

  7. #26
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yalnız sana sunu soylıyım kanka, spacerdan sonra yol tutus artacak dıye beklıyorsun ama araba boyle dalma yapıyo spacer olunca.garıp bı tepkı oluyor kullanırken. nıhayetınde dısk arada spacer ve jant olunca bagımsız bı parca oluyor arada. duz gıderken bıle bı garıplık oldugunu hıssedıyorsun
    Type-R lara özel bir durum sanırım?

  8. #27
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır cogu arabada sahıt oldum buna. 206RC lı CEM de konuyu gorurse yazar onun arabasındada aynı dert vardı

  9. #28
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende olmadı, garip... vardır elbet bir sebebi, araştırmak lazım tabi.

  10. #29
    Tolga_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr / İstanbul
    Mesaj
    275
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yalnız sana sunu soylıyım kanka, spacerdan sonra yol tutus artacak dıye beklıyorsun ama araba boyle dalma yapıyo spacer olunca.garıp bı tepkı oluyor kullanırken. nıhayetınde dısk arada spacer ve jant olunca bagımsız bı parca oluyor arada. duz gıderken bıle bı garıplık oldugunu hıssedıyorsun
    Benim amacım yol tutuşu arttırmak eğer -yönü olacaksa bir anlamı olmaz. Bu konuyu bi arkadaş vasıtasıyla yarışçı birine soracağım bakalım o ne diyecek

  11. #30
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arastırmanda yarar var bosuna para vermeye gerek yok

  12. #31
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabanın salıncak sistemine göre düşük bi ihtimal de olsa performansa etkisi olmayabilir,
    bizim kullandığımız malzeme 2 bin serisi alaşım aluminyumda, standart bi aluminyumdan yapmanızı tavsiye etmem, tehlikeli olacaktır.. 2-5-6-7 bin serilerini kullanın (uçaklarda kullanılan özel alaşımların seri numaralarının başları ilk rakamları)
    birde 10-15 mm den sonraki genişliklerde bijonlara çok daha büyük yük düşüyor, üretilirken iyi bakılıp, tasarlanması gerek..
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  13. #32
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben eski mirafiorimde 5.5 CM lik spacer kullandım yıllarca ve en ufak bi dalma sapma yaşamadım ama tabi teknoloji farkı var arada ve performans konusunda çok tatminkar olmasada virajlarda meydan okuyodum herkeze Xor da hatırlar spacer lı ve spacer sız halini.
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  14. #33
    mrtcn
    Misafir
    Impreza'dan söktükten sonra yol tutuşunda belirgin bir artış oldu

  15. #34
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    spacer sız hali,


    spacer lı hali,
    Fiat's Are Faster Than You Think!

  16. #35
    Tolga_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr / İstanbul
    Mesaj
    275
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mrtcn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Impreza'dan söktükten sonra yol tutuşunda belirgin bir artış oldu
    Yani mantıken lastiklerin dışarda olması aracın yol tutuşunu yana yatışlarını azaltması demektir. Ama - yönlerinin olduğunu duymak şaşırtıyor beni... Konuya daha hakim arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum.

  17. #36
    mrtcn
    Misafir
    Alıntı Tolga_R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani mantıken lastiklerin dışarda olması aracın yol tutuşunu yana yatışlarını azaltması demektir. Ama - yönlerinin olduğunu duymak şaşırtıyor beni... Konuya daha hakim arkadaşlar varsa yorumlarını bekliyorum.
    Mantıken evet yol tutuşunu arttırması gerekiyor ama tahminimce spacer ile tam oturmayan bijonların bir şekilde - yönde etkisi oluyor. spacer'ları söktükten sonra aracı kullanırken daha güvenli hissettim. şaşırtıcı

  18. #37
    Tolga_R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr / İstanbul
    Mesaj
    275
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgisi olan?

  19. #38
    sinan-s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Bostancı/Suadiye/Etiler
    Mesaj
    6.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende vardı sattı ben hemde 100 tl ye orj bijonlarıyla tam takım..Zaten sattığımız zaman hiç kimse olmaz..Satıldıktan sonra çıkar..
    2003 BMW E46 330 Cİ Topassss
    2006 BMW E46 318 Cİ SİYAH (SOLD)
    ]2001 PEUGEOT 106 GTI SARI SOLD)
    1998 DOĞAN SLX 1.6.İE BORDO (SOLD)
    2008 PORSCHE 911 TURBO S SiYAH (SOLD)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •