User Tag List

Sayfa 5/9 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
161 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: 1.4 tsı Polo Gtı / rolantide titreme problemi - yakıt problemi

  1. #77
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1100 devirde ürettiği tork 800 e göre daha fazladır heralde. e bu da kalkışda ilk basma anında avantaj sağlar bence.
    sc sayesinde tork alt devirde bile yüksek olduğundan sarıp duruyo araba..

  2. #78

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mert G Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sc sayesinde tork alt devirde bile yüksek olduğundan sarıp duruyo araba..
    sc manyetik kavrama ile girdiğine göre rölantide çalışmıyor, e peki acaba s moda alındıgında sc de dönmeye başlıyor mu acaba? ne dersin
    edit: yada yanlış mı hatırlıyorum 2400 e kadar hep çalışıyor muydu

  3. #79
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1100 devirde ürettiği tork 800 e göre daha fazladır heralde. e bu da kalkışda ilk basma anında avantaj sağlar bence.
    Aynı deviri bende frene ve gaza basıp elde edebiliyorum...
    Fakat sıfırdan kalkmak bu arabalarda iş değil...
    Sc açıldıgı anda inanılmaz sarma var...
    Dişli asfaltta deneyin dersenizde Şanzımana okadar yük asla bindirmek istemem zaten hassas bir DSG...
    GT-R

  4. #80
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mert G Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    walla ben bi ara yapıyım diye uğraştım ama dsgyi elime alıyodum, saçmaladı kaldı araba emniyet şeridinde, kapa aç yaptım 3 kere anca düzeldi
    ilk başta bende de çok eksiltme yoktu, sonradan çok arttı, motoru yiyiyosun ondandır deme sürekli servise baktırıyorum bişey yok diyorlar.. sanırım yakında eksilltmeyenleri servis geri çağıracak sizin arablarda bişey var diye
    Abi bakımları kaç binde bir yaptırıosun STG2 olduktan sonra?
    Bakımlar arası kaç litre yag eksiltiyor?
    Benimki stock halde iken 13000-15000 KM arası 1 litreye yakın eksiltiyordu buda gayet normal...
    GT-R

  5. #81

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zafa38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı deviri bende frene ve gaza basıp elde edebiliyorum...
    Fakat sıfırdan kalkmak bu arabalarda iş değil...
    Sc açıldıgı anda inanılmaz sarma var...
    Dişli asfaltta deneyin dersenizde Şanzımana okadar yük asla bindirmek istemem zaten hassas bir DSG...
    frene ve gaza aynı anda basarken koku var mı??

  6. #82
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    frene ve gaza aynı anda basarken koku var mı??
    Okadarda değil
    Koku yok kasılıyor araba fakat öyle dibine kadar basmıyorum hafif dokunma payı bırakmışlar zaten... 1100 max 1500 devirin ustunde gazyemiyor araba...
    Zaten toplasan 2 yada 3 defa denemişimdir...
    Dediğim gibi sıfırdan kalkma taraftarı hiç değilim olan arabaya oluyor...
    GT-R

  7. #83
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Launch o sekilde olmuyor,hatta 0,2-0,4 sec kaybediyor kalkista.
    Cunku daha gec kavriyor fren/gaz yapilinca bu arac...
    Ayrica cok zorliyor sanzimani. S e alip ilk kalkis aninda az patinaji ayarliyarak kalkmak en hizlisi.
    Bunu cok kez PBox da olctum...

  8. #84

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Launch o sekilde olmuyor,hatta 0,2-0,4 sec kaybediyor kalkista.
    Cunku daha gec kavriyor fren/gaz yapilinca bu arac...
    Ayrica cok zorliyor sanzimani. S e alip ilk kalkis aninda az patinaji ayarliyarak kalkmak en hizlisi.
    Bunu cok kez PBox da olctum...
    launch controlde dip gaz yaparak kalkıldıgında daha çok sarıyor ve az yol alıyor.
    ama daha çabuk 100 görüyor gibi geliyor bana. 0-400m ve 0-100km/sa kombinasyonlarını buna göre yaptınız mı hiç??

  9. #85
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Burda benim yaptıgım Launch Control değilki... Ölçtüyseniz dogrudur ama zaten LC yok olsa hızlı olmaması kayıp olması dogal...
    Polo Gti ve Cuprada Launch Control yok. Olsa kesinlikle normal S kalkısından daha iyi oldugu kesin.
    GT-R

  10. #86
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu aracta launch yok ki...
    Dip gaz yaparak kalmak cok cok fazla zaman kaybettiriyor.
    En iyi kalkis,lastiklere gucu yedirerek verip dip gaz yapmak.
    Zaten tork 4000 devirden sonra kayboldugu icin,o ana kadar tutunmayi hissederek kalkmak gerek.

  11. #87

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu aracta launch yok ki...
    Dip gaz yaparak kalmak cok cok fazla zaman kaybettiriyor.
    En iyi kalkis,lastiklere gucu yedirerek verip dip gaz yapmak.
    Zaten tork 4000 devirden sonra kayboldugu icin,o ana kadar tutunmayi hissederek kalkmak gerek.
    dip gazla sardırmak evet hissiyat olarak zaman kaybettiriyor gibi
    ama gerçekte acaba oylemi. mesela ben aynı gun iki farklı deneme yapmıştım. ilkinde anında dip gaz yaptım ve hiç çekmedim ayagımı. ikincisinde lastikler tutunana kadar yarım sonra dip. videodan baktıgım kadarıyla fark yok gibi 100 e ulaşma suresinde. hatta ilki daha iyi gibi.
    pboxla bi kaç deneme yaptık ama yollar çok düzgün değildi vs vs. çok verimli olmadı. siz belki ayrıntılı olçmussunuzdur dedim..

    http://www.techturkey.com/forum/vide...h-control.html

    edit: 7 ilerilerde launch cont olmasıgını bilmiyorum. ama yinede dip gaz yarım gaz farkı için sormuştum?

  12. #88
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hepsini pbox da olctum...
    Dedigim gibi yapmak en hizlisi,tabi biraz antreman ve alismak gerekiyor...
    Buarada sert kalkislar bu tip sanzimana hic iyi gelmiyor(kavrama ve debriyaj)

  13. #89

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hepsini pbox da olctum...
    Dedigim gibi yapmak en hizlisi,tabi biraz antreman ve alismak gerekiyor...
    Buarada sert kalkislar bu tip sanzimana hic iyi gelmiyor(kavrama ve debriyaj)
    anladım. teşekkurler.
    sert kalkışla zorlamıyorum zaten, arada bi işte.

  14. #90
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mert G Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    walla ben bi ara yapıyım diye uğraştım ama dsgyi elime alıyodum, saçmaladı kaldı araba emniyet şeridinde, kapa aç yaptım 3 kere anca düzeldi
    ilk başta bende de çok eksiltme yoktu, sonradan çok arttı, motoru yiyiyosun ondandır deme sürekli servise baktırıyorum bişey yok diyorlar.. sanırım yakında eksilltmeyenleri servis geri çağıracak sizin arablarda bişey var diye
    hahahahaha çok iiyiydi ama normal olanı benimki seninki değilki
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  15. #91
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dsg lerde launch var ozelliğini açmanız yaterli vagcom dan böle 4000 de tutuyor salak salak işler yapıyor kalkamıyor ama kesinlikle ona eminim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  16. #92
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hepsini pbox da olctum...
    Dedigim gibi yapmak en hizlisi,tabi biraz antreman ve alismak gerekiyor...
    Buarada sert kalkislar bu tip sanzimana hic iyi gelmiyor(kavrama ve debriyaj)
    r35i kaldırma ama ozaman
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #93
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mk2,ozellıkle Mk3 ler sorunsuz
    Ama launch meraklısı degılım,benım en keyıf aldıgım ıs,100-200/200-300 km arası hızlanmalar
    ne kalkıs nede top speed...
    Bakalım nasıl olucak bu Japon balıgı...

  18. #94
    Mert G - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İST
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zafa38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi bakımları kaç binde bir yaptırıosun STG2 olduktan sonra?
    Bakımlar arası kaç litre yag eksiltiyor?
    Benimki stock halde iken 13000-15000 KM arası 1 litreye yakın eksiltiyordu buda gayet normal...
    her 10.000kmde bakıma sokuyorum doğuşta, 20.000km bakımda 30.000bakımı yaptırdım, her 10.000de bujileri değiştirttim.. yağını 5.000kmde bir değişirim diyodum ama yaktığı için ekleye ekleye değişmiş oluyorum 2.500-3.000km arası 1-1,5lt yakıyor.. yani aslında 2 bakım arası 2lt garanti eklemiş oluyorum..

  19. #95
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Harunde Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neler değişti ne kadar tuttu bakım?

    ve sonuç nasıl ?


    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Normalde 462 tl. (30.000 km bakım paketi)
    ; polen,yakıt,hava,yağ filtreleri, yağı ,karter tapası, cam suyu. Aracı deneyemedim is çıkışı görüşleri yazarım. İndirimleri elemanlar yapıyor bilmiyorum fiyatı öğrenip söylerim
    Yılbaşı itibariyle 2 Ocak tarihli işçiliklere zam gelmiş. Bu 462 tl bakım paketi. Bakıma gittiğiniz zaman servis danışmanına gidip nazınızı geçirip sarf malzemeyi sildirip %10 parça %10 işçilik indirimi yaptırın
    Yapılan tüm indirimlerle beraber 30.000 bakım paketinin (müşteri isteğiyle 30.000 paketi normalde 15.000 uygulanması gerekiyordu) aracıma uygulanmış fiyatının faturası.


    Titreme ve sarsıntı daha bir azaldı gibi. Psikolojik midir nedir tüketim düştü gibi. Aracın sesi de daha bir ciğerden çıkıyor gibi homurdanma artmış gibi.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •