sabah söylediğiniz titremeyi yaptırdımbeyler o sıkıntı değil aksina bazı tipler çok hızlı oldukları için çalıştıırıp direk yürürler buda direk kendini isitma amaçlıdır tamamen hiçbir sikinti yok
![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
bu titreme kaç dakika sürüyor = ? en az 1 2 dk beklenmelı zaten ben olsam 3 dk rolentide bekletir sonra yola çıkarım
maşallah10 dk da çok değilmi ya
? arkadaşlar bişey sorucam bu ilk çalışmayla ilgili. b5 passat 1.8 N/a araç çalıştrdığımda devir 3000 e çıkıyor ve bidiğin dizel sesi sonra 1100 devire düşüyor yavaş yavaş(3 sn) araç ısınınca 900 devir de rolentisi. bu sizce neden olur ? bide marş motorunun kömürleri bitmiş arada nadirde olsa marş almıyor kontak aç kapa yapıyorum. bunun bi zararı olurmu ? kömürleri değişmese yani...
not: araç izmir ve kapalı garajda. yani soğuktan dolayı yada marş almama durumları yoktur .
calıstırın,5 sec sonra yola cıkın.
Isıtmak ıcın harcadıgınız enerjıyle yol yapın,paranızı bosa harcamayın.
Yag ısısı 70 dereceye gelınce basarsınız,yoksa normal kullanıda beklemeyın...
Ozgunde soyluyor,sorun yok...
rölenti 1'in altına düştüğü zaman yürüyorum yavaş yavaş.... bencede en güzel yöntem hareket ederek ısınmak
nedeni belli oldu soğuk olduğu zaman titriyor...
titresin ve kendine gelsin... sonra yapıştır
cem bakım fiyatı çok iyimiş 340 lira hiç bişi valla...
03 STİ
bende çalıştırdıktan sonra emniyet kemeri takana ve farlar yukarı aşağı bişeyler yapan kadar bekliyorum. ama cidden motor ısınmadan asla zorlamıyorum arabayı..
Motor suyu ve yağı ısısı arttıkça ECU map değiştiriyor zaten.. Ozgun unde dediği gibi rotar yapıyor belli bir boostu geçmiyor v.s.
Bende de var vuruntu tarzında ama D'ye alınca hop düzeliyor, sanzumanla ilgili birşey sanırım, tahminim el freni tam çekilmediğinden araba P'ye dayanıyor bu da vuruntu yapıyor gibi.
5 sn. de çok az olmadı mı Murat beyDaha motor tüm elemanları yağlayamadı bile... Bende 30sn ile 1 dk arası bekleyip öyle çıkarım. Bu arada 3 dk. beklemek demek 1km. yol alacak benzini harcamak demek...
bu arada alakası yok ama neden polo gti'ların hiç birinde emniyet kemeri uyarısı çalışmıyor.
Arkadaslar ozellikle arastirdigim bir konuyu size soyleyeyim. maddiyata onem veren bayiiler daha fazla kar etmek icin shell yaglarini kullaniyor ve tsi motorlarda shell 5-30 yag kullaniyor. musteriye onem veren bayiiler ise castrol yag kullanmaya devam ediyor. sistem polo gti bakim paketinde castrol kullaniliyorsa o bayiide 5W-30 (50-700 longlife ) yag kullanilacak diyor. eklediginiz yaglara dikkat edin.![]()
Vw Cc & Mk 5 Gti
4 bin km de 1 lt ekliyorum duzenliye bagladi
Castrol 5-30W SLX tam sentetik kullanıyorum...
Magnatec ile SLX in farkını bilen varmı birde Long Life 3 var bu dizeller için sanırım?
http://www.castrol.com/castrol/ifram...tentId=7059388
GT-R
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)