yağ motul kullanın.
Printable View
orjinal bujilerle bkr6,7,8 karşılaştırılması bakın resmi ekliyorum ve hepsi aynı araba üzeinde çalışmış bujileri inceleyin.
http://d1205.hizliresim.com/x/2/560fd.jpg
1) OEM Bosch (soldaki oem PFR7S8EG)
2) NGK Iridium BKR6EIX alttaki
3) NGK Iridium BKR8EIX sağdaki
4) NGK Iridium BKR7EIX üstteki
bana kalırsa orjinalı 7 soğukluğu olan bi buji stage 2+ kullanılabilir..Özgünün dediği gibi ngk kaliteli bujileri mevcut ancak tr de varmı onuda bilmiyorum
orjinal buji sıkılırken 11 tur atarken bkr serisi 13 14 tur atıyor yani daha uzun ngk.daha kolay anlaşılması için uzunluğunu üzerindeki diş sayılarını sayabilirsiniz..
DCPR7EİX özgün dediğin bujide bu kanka sanırım değilmi uzunluğuda bire bir aynı oem ile
resim alıntıdır.
2.0tfsi cupra s3 tts golf r ıcın gecen sene oem ngk cıkardı 7 soguklugunda,135tl ıstersenız oem bosch var 71tl oda 6 soguklugunda, ben ngk kullanıyorum sıkıntı yok:)
aynen saydıklarının hepsi bire bir oluyor
eeee şimdi ben hangı bujiyi kullanacam,kafam karıştı ?:soru::heyoo:
Hakan abi benim araba Ayhan abiden duymuşsundur pert oldu geçen 2 hafta önce...
Ama kam mili sensörünün arızası göstergede çıkıyordu servislerde filanda gözüküyordu
Biraz nette araştırdım cam follower arızalıymış ebayden tam siparişi vereceğim gün kaza oldu...
Birde benim arabada kam mili arızası olmasına rağmen sıcak soğuk hiç tık demeden ilk kısa marşta çalışmaya devam etti yani titreme vs yoktu ancak rölantide beklerken gaza basmadan hızlı debriyajdan çekince sanki bi zincir geriliyomuş gibi ses yapıyordu büyük ihtimal cam follower parçasından geliyodu
Çok geçmiş olsun, konuyu takip ediyorum.İlerde düşündüğüm araçların başında 2006... golf GTİ geliyor.Özellikleri ve ihtiyaçları aynı sanırım.
Sağol...
Aynen alt yapı tamamen golf gti ancak leon kesinlikle daha iyi hem ağırlık hemde denge bakımından
Örnek veriyim aynı yeri golf gti ile döndüğümüzde resmen çuvallıyordu benim ki 2006 üretimi bitik lastiklerle daha sağlam dönüyordu
Hazır bu motorun konusu açılmış. Leon 2.0TFSI Staylance diye bir modeli var 185hp mi ne. Bu motorada k04 uygulaması yapıp yazılımla birlikte cupra sonucu alınabiliyormu?
peki golf V gti stage 3 yaptığımızda nasıl bir sonuç alabiliyoruz arkadaşlar ...
stage denilen k04 oluyor golf gti da.k04 lü setup ın örneği adanadan Can ın Fr ı var.Dynosunu da koymuştu o ne aldıysa aynısını çıkarırsın aynı setupla golften.Custom bir yazılımla map sensörü değiştirilirse daha da fazlası alınır
arkadaşlar orjinal k03 için cooler büyütmeye gerek varmı sizce aman aman faydası olurmu
Eğer sıkıştırarak kullanıyorsanız kesinlikle cooler şart ben 1 saat filan inanılmaz gazlayarak kullandım durduğumda yağ ısısı 110 derece hararet 105 derece civarıyı
Pert olan leonumdan sonra tekrar 2.0 tfsi almaya karar verdim hatta parçaların bir çoğu artık elimde olduğu için o doğrultuda gitmek daha mantıklı geldi :)
Aldığım araca yapacağım şeylerin listesi bunlar tahmini güç nelerdir ?
K04 turbo kit
K04 enjektör ve ara borular
Downpipe
Orta iptali
qtp sistemi
Tail 38mm wastegate
Forge dumpvalve
Ths Intercooler
Bmc cda
kurtbil'in söylediği gibi benim araçta k04lendi sonradan ama kurtbil benim araçta Sami abi farkı var kaldıki herkes 1.5 barı geçemezsiniz diyordu :) ben 1.5 barda 372hp 515nm çıkarmıştım...
cupra'nın en güzeli standart yaw.
bu hafta, 135 bin km de ilk defa debriyaj seti değişti :D
o da ısındığında kaçırıyor diye. iş görürdü de hani, ayıp olmasın dedik :D
Bu da bu hafta başlayacağım benim listem; tavsiye ve fikirlere açığım..
Custom Yazılım
Sprintbooster
VW Racing Air Intake
Forge DV
Iskender Komple Egzoz
ve sonrasında stage 2 yazılım
42DD Oil Catch Can
BSH Throttle Pipe
Neuspeed Turbo Discharge Pipe
Neuspeed Power Pulley Kıt
APR HPFP
Forge Intercooler
Forge Wastegate
stage 2+ güncellemesi
O.Z 19 inch Ultraleggera,
daha iyi frenler
Ayrıca belki KV Coilover ve Anti-sway barlar
Hedefim sağlıklı bir şekilde 350 hp.
Önce deniycem zaten beğenmezsem almıycamda tepkime ciddi oranda iyileşiyormuş. Yurt dışındaki forumlardaki yorumlar hep bu yönde.
K04 motora en iyi performans veren egzoz şekli nasıl acaba ?
76mm dp+76mm orta iptali+stock son susturucu diye düşünüyorum
Birde elimde qtp var onuda son susturucu önüne koycam
Acaba motora backpressure lazım mı yani son susturucu ile performans düşer mi ?
Qtp li sistem yapicaksan sona kadar 76 lik boru arka tekerin oldugu yerde bir susturucu daha var yerde musayit oraya qtp yi takip 76 lik orjinal sona girersin vana kapaliyken hic ses cikmiyo ufaktan patirdama olur oda rahatsiz etmez
arkadaşlar 2 yaşında bir oğlum olduğu için aracıma egzos sistemi yapmak istiyorum ama sesten dolayıda sıkıntı yaşamak istiyorum...
elimdeki parçalar downpıpe ve duz boru cut out mevcut sizce cutoutu arka sol tekerin ordaki susturucudan önce bağlasam ve cutout kapalıyken orjinale yakın bir ses alabilirmiyim ( downpıpe duz boru cutout orta susturucu son susturucu yok iptal edilmiş önceki sahibi tarafından )
teşekkürler bir sorum daha olacak...
egt ve wıdeband sensörlerini tam olarak nereye konumlandırmalıyım
Egt yi dp nin uzerine widebandida oksijen sensorunun oldugu yerin az yani karsi tarafi iyidir :)
teşekkürler....