Aracı benim dışımda küçük olduğu için %90 annem kullanıyor :D
Yani onu aşırı olmadığı sürece ses rahatsız etmez ancak stock halindeki sesin 4de 1inden fazla olmasın yeter
Printable View
Aracı benim dışımda küçük olduğu için %90 annem kullanıyor :D
Yani onu aşırı olmadığı sürece ses rahatsız etmez ancak stock halindeki sesin 4de 1inden fazla olmasın yeter
Gecen baska bi tfsi ye komple 76 ve ve sona bi susturucu koyduk rahatsizlik vermiyen ama bastigi da gurleyen bi ses var
Bence pel rahatsizlil vermez
arkadaşlar ön kaput ve sağ sol çamurluklarda epeyce taş izi var araç kırmızı olunca epeyce göze batıp can sıkıyor sizce ne yapayım çare olarak tampon dahil boyatsam
sertaç ben catout olayını iptal ettiyorum pek sarmadı beni :) custom garage ile görüştüm 76 dp devamı 76 duz ve oem orta son susturucu tavsiyesinde bulundular
revo stage 2+ methanolsuz kullanımda basıncı ne görmemız gerekıyor arkadaşlar,daha önce 1,5 ları görüyordu dıye hatırlıyorum,ama bir haftadan berı 0,9- 1 barı gecmıyor,nıye kıne acaba ?
1,0 - 1,1 barı benim fr yazılımsız halde görüyor bilmiyorum bir fikir verirmi
Cam follower parçasının bitik olup olmadığını nasıl anlarız acaba ?
Bildigim kadariyla acmadan anlayamiyoruz. Acinca da degistirmek en mantiklisi ben oyle yaptim. Eskisi orta halliydi benim ama yazilim vs. Olan araclarda riskli oldugu icin degistirmek iyiymis.
Önceki leon umda "kam mili okuma hatası" diye bi arıza vardı + check engine yanıyordu ancak şuan ki aracımı bakıma sokcam adamlarla telefonda konuştum öyle bi parça yok dediler... ne diyim bilemedim
En iyisi resimli anlatim. Telefna resmini koydum onu gosterdim ben. Canak veya kase gibi bisey diyor tamirciler oyle tarif edebilirsin. Bu arada turbonum ustunde mi ne bi valf var onu da degistis istersen.
öndekı hıtaci pompa soktür ıcındekı ıtıcı, servıs ıtıcı olarak bilir, sokup ustunde sıyah tabaka var onda cok deforme varsa yanlarında kılcal catlaklar tehlıke apr pompa kullanmıyosanız (yuksek basınc pompası) 10 15 20bın km gıbı degıstırın kafanız rahat eder apr gıbı pompa varsa her 5000kmde motul veya castrol yag kullanın başka yaglarda 1500 2000kmde kırılan gordum:)
Yarın gidicem tekrar anlatcam umarım anlarlar...
Sağol abi bugün gittim itici dedim o ne dediler yine vaktimde yoktu zaten parça numarasıyla montaj tablosunu alıp öyle göstercem artık...
Bide 1-2 gündür aracımda gaz kelebeği arızası var başına gelen varmı ?
Sorma sebebim bu arıza kayıtlarına karşılık ne yapacağını bilmiyor doğuş...
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...16867938_n.jpg
Son arıza maf kökenli olabilir.Düzgün okumaması durumunda rolanti zaten sabit duramıyor.Araba bunu arıza olarak sunmuş olabilir
Aslında durumu şöyle arabayı sabah çalıştırıp kullanıyorum öğlene doğru araba sakin kullanımda gaz yememe hatta teklemeye benzer şeyler yaşatıyo...
Ilk bu problemi yaşadığım anda sağa çekip mobil servis çağırdım anlık arıza vermiş dedi ve sildi (eğer problem olsaydı sildirmezdi dedi)
Işin ilginç yanı sadece sakin giderken bu olay başıma geliyor sıkıştırarark kullanımda problem yok
Sertaç Hakan abinin verdiği kodu bi yere yaz.Yedek parçadan bu kod ile iste parçayı.Arabayı da sakin kullanma gazla :D
Yarın ilk iş parça siparişi vermek abi zaten :)
Bide bu arıza çok saçma çünkü ışıkda yakmıyor... Ama tüketimi çok arttırdı net şekilde %50 arttı diyebilirim
Heralde gaz kelebeği bozuldu
Artık görüşelim abi baya oldu görüşmeyeli bi özlem gideriyim kırmızıya :D
Sezonun bitmesine az kaldı gelicem.Özlemini gideririz :)
Çok sağol abi
Pazartesi ustaya tarif etcem umarım problemi halledebilirler...
Hakan abinin verdiği parça kodunu söyledim ellerinde yokmuş pazartesi gelcekmiş ancak komik kısmı bu parçayı sökmek için klavuzda istemişler yani o parça nasıl sökülüyo ediliyo bilmiyolar...
gaz kelebeği bozulduğunda genelde bir arıza kaydı vermiyordu,bizim gaz kelebeği nin sebep olduğu sıkıntılar.,,1-kalkışlarda gaz verme isteği oluşur,,2-kalkarken patlama sesi eksozdan.,,3-tapa gaz vitesi bitirip boşa attığında istop edecekmiş gibi yapar rolanti deviri 500d/d ya düşüp 750d/d ya çıkar.,4-boşta gazı sabit devirde tutamazsın...gaz kelebeği 900tl yi aşıyor onun için tam emin olmak lazım değiştirmeden önce.bulunduğunuz ilde vag çıkmacısından yarı fiyatına temin edebilirsiniz,dikkat etmeniz gereken şuanki kelebek siemens,almanız gereken continental marka olacak yeni versiyon
Sabah ilk çalıştırmada sıkıntı yok abi 2-3 saat kullandıktan sonra oluyor...
1-2Kalkışlarda gaz vermeye gerek duymuyor patlama seside yok
3Tapa gaz kullandıktan sonra hiç boşa atmadığım için bilmiyorum
4 Boşta gaz sabit ancak yolda giderken 500 devir düşüyo sonra tekrar devam bazen hissedilen ama göstergede gözükmeyen teklemeler yapıyo
Bu continental marka olan kaç modelden sonra abi ?
Ona göre arattırıyım
Sorun belli oldu
Turbonun üzerindeki sensörün kabloların turbo ısınınca kısa devre yapıyor ama sabah çalıştığında 2ci verileri doğrulayan sensör doğru çalıştığını söylüyor tekrar turbo ısınınca yine arıza veriyo kesikli yapıyo vs
Kısacasın 200 lira sıkışmış hallettim :)
2.0 tfsi hakkında güzel teknik veriler
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_337.pdf
forge wastgate + greedy profec 2 bağladık gecen ctesi,wg ıkıncı el almıştım yayın 1,6 ayarlı oldugunu söylemiştı arkadaş,profec i şemasına göre montajını yaptık,adanadan ümit arkadaşımda speclermiz aynı olduğu için profecin ayarlarını telefonla yaptık,ama profec kapalıyken bile 2,38 görüyoruz,wg nin yayı çok mu sert yoksa bağlantılarda bir hata yaptık,fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim
şu an aracımı k03 ten k04 e geçiriyorum. yaralı olacağını düşündüğüm bi kaç bilgi paylaşmak istedim.
parça kodları ile birlikte kullanılacak tüm malzemeler var..
k03 ten k04 e geçecekler için çok yararlı olucaktır..
http://a1210.hizliresim.com/12/t/f8quu.jpg
kırmızı olan k04ün siyah olan ise k03 ün orjinal parçası aradaki fark.
http://a1210.hizliresim.com/12/t/f8qw6.jpg
k03 te dump valve turbonun üzerinde idi. ama k04 e geçince yeri resimde göründüğü gibidir.
http://a1210.hizliresim.com/12/t/f8qx5.jpg
Mustafa abi valla iyi uğraştın ama değcek :)
Isteyen olursa resimdeki bütün parçalar elimde var
güzel olacak inşallah mustafacım ,yazada biz okanla istanbula hakan abinin yanına gidip ugraşcaz bakalım .
bendede motor soğukken ilk marşta biraz geç çalışma sorunu oluyor..aynı zamanda her marşta bi gıcırtı sesi geliyor anlık olarak..kayıştanmıdır gergi bilyasındanmıdır bilemedim..
birde hararet sorunu mevcut..hararet çok yavaş artıyor ve sadece dur kalk yapıp veya sıkıştırıp motor çok ısındığında 90 a geliyor..ondan sonra hafif bi düzlükte sabit hız gidince 70-75 lere kadar düşüyor tekrar..termostatı değiştirmekmi gerekir acaba? araç full stock golf mk5 gti dsg...araçta sadece fmic ve pcv revamp var.ama onları takmadan öncede aynı sorun vardı..