dv den degil ben baktım ondan degildi, ben en son profec ayarlarından tepkimeyi biraz düşürmüştüm galiba
Printable View
ikimizdeki sıkıntı sanırım aslında farklı...
bir kere yüksek basınc gecti mi bi yerden sanki acık kalan bir klape vs kapanıyor ve ondan sonra basıncı tutmaya baslıyorum... eskisi gibi hersey mukemmel.. yoktu bu sorun bisi bozuldu ama ne onu anlayamadım.
her halukarda wg i de söküp kontrol edeceğim ama dv de sorun var gibi geliyor neyse ogrenecez yakında deneye deneye bulacağız artık :)
Bunu bulursanız banada söyleyin lütfen, greddy profecle basınç açtıgım zaman gaz kesiyor araba. Misfire olayına alıştım artık ama basıncı 1.3 e ayarladım bu seferde alt devirlerde gaz kesmeye basladı.. İstediğim basınçla yürüyemiyorum.. Evc mi bozuk acaba
Profec ayarlariniz nedir
1 n75 e hic bir vakum hortum baglantisi paylasim olmamali sadece soket
2 actuator cok sert ise yapar bu durumu yazilimsal koruma olabilir
Baglanti hatasi yada profec boost un arizasi olabilir ama en zor ihtimal
En kolayindan baslayip zora dogru gitmek mantikli olani
Su siralar fantezi yapip manifoldu kesip 38 lik external wastegate takasim var actuator u iptal edip
Basinc dusmesini engellemek amac :)
.......................
Uzun süredir afr deki dengesizlik , gaz pedalında hissiyatsızlık , stop etme sorunları vardı fakat herhangi bir arıza yakmıyordu. son zamanlarda egzozda alev atmalar ve basınç kayıpları başlamıştı.en sonunda gaz kelebeği arzası verdi Epc ve Esp ışıklarını yaktı. Kronik sorunun olan kelebek flap ının kırılması bizide buldu :)
yenisini alıp taktık
http://i.hizliresim.com/krpyWW.jpg
http://i.hizliresim.com/NVNR1O.jpg
Bu arada emme manifoltunuda söküp ne var ne yok bi bakalım dedik. Başka b amacımız yok :D
40 bin km de iken pcv iptali ve oil catch can taktıgımız aracın subapları gördüğünüz şekilde.
kapakta bulunan flaplar 0.5 mm kalınlıgında olduğu halde ilk çıkardığımızda 2mm kalınlığa ulaşmıştı yapışan yag buhaından dolayı.
http://i.hizliresim.com/aqpbGz.jpg
http://i.hizliresim.com/YPp7N6.jpg
http://i.hizliresim.com/8n57da.jpg
http://i.hizliresim.com/DXm0dO.jpg
http://i.hizliresim.com/mlpWkR.jpg
http://i.hizliresim.com/ElN4RA.jpg
http://i.hizliresim.com/jJpGWr.jpg
Subapları kapalı konuma getirerek elimizden geldiği kadar balata sreyi ve yağ sökücü ile temizlemeye çalıştık.
http://i.hizliresim.com/27qV9q.jpg
Son olarak hazır açmışken birde runner flapları iptal edelim dedik:)
BMK TypeR Reşit abiden aldığım runner flap delete kitimizide taktık.
Cold startda rolantiyi bozduğu yönünde söylentiler vardı.korka korka taktım ama düşündüğüm kadar çok rahatsız edici bi durum yaratmadı. hatta hiç bi fark olmadı bile diyebiliim. Kesinlikle tavsiye ederim.
Kafamdaki soru ise su runner flap delete ne kadar fark ettirmekte :)
Son 2-3 gundur stop edip anahtari cektikden sonra fan aciyor 1-2 dakika
Ama rolantide dururken fan acmiyor
Radyator suyu olmasi gereken seviyede kadranda hararet 90da cakili
Elm327de 93dereceyi gecmiyor ama pimpiriklendim
Fan müşürü yada tetmostat çıkış sensöründe bir problem var gibi, kontrol ederseniz düzelecektir.
taycupra arkadasın actıgı baslıkda konusu gecıyordu ...
atp nin turbo kiti var ayrıca stock location gt30 turboları da var.. biri external wg diğeri de actuator lü..
bunun hakkında avantajları ve dezavantajları konusunda fikri bilgisi var mı ?
konu baya aşağıya düşmüş..bi soru sorayım..
revoda methanole yaptırınca yazılım yapılamıyomuş..böyle bişey varmı..yani methanol yazılım güncellemesi yokmuş..
powershopu arayip ogrenmek en dogrusu.
fakat methanol takildiktan sonra Sps ile avans acilarak stage 2 yazilim kullaniliyor olabilir.
yok mu tfsi motora nos baglayan bir delikanlı..
Geniş bir soru sorayım.. Yarın bir gün sırasıyla golf 6 R, s3 8p, Leon Cupra 240 almak istersek motorunda ve hazır modifiyelilerinde dikkat etmemiz gereken asıl konu nedir? Amaç ne sorusu gelebilir bu durumda doğal olarak, hem günlük sürekli sıkıştırıldığında (fincan sorununa dikkat ederek) sorun yaratmayıp hem de piste çıkıp limitleri zorlandığında ne kadar dayanıklı olur (aksından şanzımanına kadar geniş bir soru??). Motor içi mekanik anlamda sağlam olduğu kadar hassas noktalara da sahip. Yüklüsünü almak 0dan yapmaktan daha kolay ancak, yüklenmişini alıpta sanayide uğraşmak istenmezse tercih ne olmalı stage 2 veya stage 2+ mı ? Veya en temizi standardını bulup hassas noktaları yenileyip kendin yapmak mı (bilinçli yapılmışlarında bu seçenek geri plana atılabilir bence) ?
Sps ile avans-yakıt ve basınc ayarı yapılabılıyor. 1-9 arasında secenekler var. genel konusmak gerekırse methanol yoksa avansı 3 den fazla açamıyorsun .
methanol kullandıgın zaman avansı 7 ye kadar açabılıyorsun. boylece 2+ oluyor. tek fark bu.
yani stage 2 yazılımı tam performansla kullanamıyosun methanol yoksa.
arkadaslar gt3071 setup için ne gerekiyor
turbo,manifolt, wg yetiyor mu? şuan k04 setup var?
Elimde VAG 2.0 TFSI için Dump Valve var. İlgilenenler için.
http://www.techturkey.com/forum/show...p-Valve-GFB-DV
Forge elektronik bir valfi tam olarak vakumlu ve basınc uzerine calısan eski teknoloji bir sisteme ceviriyor. bu yuzden hem sistemde gecikme yasanıyor hemde zaman zaman arıza lambası yaktırıyor. Belli bir basınca kadar forge calısıyor ve uzerinde yine orjinal dv gibi basıncı tutamıyor. ayrıca forge dv zamanla bozulup çindeki yay görevini tam yapamaz hale geliyor. gfb nin sistemi cok daha hızlı ve net calısıyor. su ana kadar uyguladıgımız her arabada cok iyi bir sonuc aldık. mini 1.6 turbo thp peugeotlar ve butun vag grubu için uretilmiş kitleri var.
Bugunden itibaren forge dv sesli tip satılıga çıkmıştır arkadaslar, lazım olana gönderirim
B7 kasa 2.0 tfsi quattro kullanan var mı
artısı eksisi nedir alınabilir mi ?
Selamlar ,
Sizce 60binde 1.6T GTC aracımı satıp , 130 binde Golf5 GTİ almaya değermi ? KM bana sorun çıkarır mı ? Gönlüm golften yana ama km'lerden korkuyorum , maximum kaç bin verilir Golf5 GTİ ?
Teşekkürler şimdiden...
golf R benzin pompası fincanının parca kodu nedir arkadaslar?
arkdaşlar elimde bircok parça mevcuttur ilgilenenlere
http://www.techturkey.com/forum/show...r%E7ok-par%E7a!
Resimdeki cam follower asinmaya baslamis. Bence bu sekilde satmayin...
Golf R patırdama basladı gecenlerde yaptırdım bujılerımı oem olarak yenıledım 3.sılındır bobınımde arıza vardı bobınde deyiştım ama bugun yıne patırdama yaptı kapattım arabayı.arac stage 2 apr bobın onerınız varmı yoksa oem bobınlere devammı edeyım
Bobinler r8 mi yoksa siyah standart mı ?