User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
53 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 1.8T Kol Çıkardı

  1. #20
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eski 1.8t lerin service recall u var yağ pompaları ile ilgili yurtdışında. s3 içinde pompa ve bobinler için var.
    Bloga zarar vermesi kötü olmuş yoksa gerisi hallolurdu birşekilde.. problemi bulmak lazım. yoksa toplandıktan sonra yine aynı şey olabilir.

  2. #21

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kurtbil Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzeri bir durum arkadaşımın s3 ündede olmuştu.Tek kol yamulmuştu.,2 den 3 e attım sakin gidiyodum desede o işte eksik anlattığı bir şey vardı kesin O kol değiştikten sonra aynı kişi 3 bitirip 2 ye çekmişti vitesi ona rağmen bir şey olmamıştı.
    Yok olay gözümün önünde oldu Arkadaş beni bıraktı sakince kalktı 2ye atmak için hafif gaza dokundu ve olan oldu

  3. #22

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eski 1.8t lerin service recall u var yağ pompaları ile ilgili yurtdışında. s3 içinde pompa ve bobinler için var.
    Bloga zarar vermesi kötü olmuş yoksa gerisi hallolurdu birşekilde.. problemi bulmak lazım. yoksa toplandıktan sonra yine aynı şey olabilir.
    Neyseki Blok kaynak olabiliyor delikler çok ufak

  4. #23
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yağlama sıkıntısı olmadan bu tarz bir olay olacağını sanmıyorum.

  5. #24
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    büyük geçmiş olsun...
    @kurtbil
    aynısını ben yaşadım 3kesici 4yerine 2ye çektim ama çok şükür şuanda en ufak bir sıkıntı yok.(1sene oluyor )
    ama bu konu içime büyük şüphe düşürdü setup arifesinde. Ve bir sorum olucak araçta anormal hiç bir durum yok şuanda, motor altının ne kadar sağlıklı olduğunu (krank ,kol ) alttan bakarak anlayabilirmiyiz ne kadar anlaşılır??
    Allah Tekdir , Ordusu Türk'dür.

  6. #25

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    54
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun.Blok dikişle kurtulabiliyor mu ? Yoksa blok mu alacaksınız ?

  7. #26

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabada yağlanmayla alakalı bir sorun yok. Yatak sarma yada çizik dahi yok. 4. Piston kitlemiş ve krankın zincir dişlileri kırılmış. Piston kolu ve krankın hali resimlerdeki halini almış








    Shot at 2012-07-27


    Shot at 2012-07-27


    Shot at 2012-07-27

  8. #27
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    büyük geçmiş olsun bende bir cupra kullanıcısı olarak sonucu merakla bekliyorum bu makinalarda bu tarz sıkıntılar kolay duyulmuyor sormak ayıp olmazssa hangi parçalar gitti ve kaça patladı

  9. #28

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Komple motor yapılıcak. Fiyat için bekliyoruz henüz net birşey söyleyemem

  10. #29

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maf sensörü arabada 1 seneden fazla bozuktu. Aşırı sekmeler yapıyordu. Gaza bastığın anda egsoz patlata patlata sekiyordu. Maf değiştikten sonra sorunsuz hale gelmişti araç. Ama nitekim problemi çözmeleri sorunun maftan olduğunun anlaşılması uzun sürdü. Bunun şuan yaşanan duruma bir etkisi olabilirmi ?

  11. #30
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maf sensörünün 1 senedir bozuk olması 1 senedir vuruntu sensörü devreye girerek gezmişsin demektir zamanla biriken yorgunluk birden bırakmış olabilir dengesiz güç kullanımı parçaları yormuş olabilir metal yorgunluğu denen birşey var o yüzdende kırılmış olabilir bir fikir

  12. #31
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maf ı bozulan bi 1.8t yi nasıl anlayamıyorlar bu USTA lar anlamıyorum arkadaş.. maf sapıtınca araç 1.8 oluyor T değil ayrıca bir log direk ortaya çıkartıyor bunları.Neyse şu saatten sonra doğru bir şekilde toplayıp yola devam etme zamanı. Umarım herşey sorunsuzca biter.

  13. #32

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani sizce aracın uzun zaman maf bozuk olarak kullanılması buna yol açmış olabilirmi ?

  14. #33
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    MAF sensoru saçmaladığında knock sensorleri hemen rotara yolluyor avansı.. fazla rotar EGT yapıyor. pistonlarda detanasyon izi yoksa erime belirtisi yoksa sanmıyorum. başka bir şeye sebep vermediyse eğer..Yurtdışında kırılan 1.8tlerin resimlerinden gördüğüm kadarıyla genelde hep detanasyon durumu oluyor. piston eriyor.Sizin problem yağlama da değilse, zincir gergi kısmı kalıyor geriye..

    Defalarca motor yapan kişilerin tecrübesi ve bilgisi daha önemli tabi.

  15. #34

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    MAF sensoru saçmaladığında knock sensorleri hemen rotara yolluyor avansı.. fazla rotar EGT yapıyor. pistonlarda detanasyon izi yoksa erime belirtisi yoksa sanmıyorum. başka bir şeye sebep vermediyse eğer..Yurtdışında kırılan 1.8tlerin resimlerinden gördüğüm kadarıyla genelde hep detanasyon durumu oluyor. piston eriyor.Sizin problem yağlama da değilse, zincir gergi kısmı kalıyor geriye..

    Defalarca motor yapan kişilerin tecrübesi ve bilgisi daha önemli tabi.
    Benim merak ettigim maf sensoru arizaliyken araba cok sekiyordu. Bu sert sekmeler yaparmi diye merak ediyorum.

  16. #35
    osman 1.8t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    44
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    912
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spook Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maf ı bozulan bi 1.8t yi nasıl anlayamıyorlar bu USTA lar anlamıyorum arkadaş.. maf sapıtınca araç 1.8 oluyor T değil ayrıca bir log direk ortaya çıkartıyor bunları.Neyse şu saatten sonra doğru bir şekilde toplayıp yola devam etme zamanı. Umarım herşey sorunsuzca biter.
    log almadan maf ın bozuk olduğunu anlamak çok zor maf iyice çöp olmadan arıza vermiyor bildirmiyor yüksek devirlerde yeterince havayı okuyamadığı için vuruntu sensörü devreye giriyor veya başka parçalardan arıza gösteriyor zamanla az okumaya başlıyor 1.8t lerin hepsinde sorun bu arada bir log almak yada hava akışını izlemek lazım

  17. #36
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kocaelide kimde bu s3 arkadaşım.bendede 2 ay önce s3 vardı hiç görmedim bilmiyorum eğer araç izmitliyse?

    1.8t lerde maf her zaman log alınarak kontrol edilmeli.ben aracı aldığımda 4.5.6 vites hızlanması hiç iyi değildi.siteden sağolsun utku ile log aldık bir baktık maf okuması gereken değerlerin çok altında değerler okuyor.kısacası 1.8t lerde maf aracın hp gücünün yaklaşık 0.8 katı kadar gr/sn olarak havayı okumalı,benim s3 üm apy motordu eski maf ım maksimum 139 gr/sn okuyordu,hatta mafı aldım utkuyla çıktık eskisiyle bir daha log aldık,sonra petrolde durduk taktık yeni mafı sonuç inanılmazdı yaaa.yeni maf aynı yolda 5 dk sonra 171 gr/sn hava ölçüğünü söylüyordu log ekranında.ayrıca eski maf ta retard lar 8-9 gösteriyordu yeni mafta ise 1-2 dereceyi bazı devirlerde gördük geri kalanı sıfırlanmıştı.arabanın devirlenişi değişti.kadrandan amatörce 100-200 hızlanmalarını almıştım ilk zamanlar 28 sn olan değer 22.9-23 sn lere geldi.maf öncesi ve sonrası dynolarımda var.maftan sonra aynı dynoda 10 hp artış olduistenirse log dosyalarını ve dynoları buraya ekleyebilirim.ayrıca benim dv de bozuktu.nette bozuk olduğunu nasıl anlarız video ve makalelerden anlamıştım bunu.onuda değişemeden sattım aracımı

    resimleri incelediğimde piston kolunun yorulduğunu düşünüyorum.yükten yada yağlama sorunu gibi görünmüyor,bence aracınızın retardlarından(maf ın doğru okumadığı değerler yüzünden)aracınız avans vurmuşa benziyor.en azından benim yorumum bu resimlerden.

  18. #37

    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zx-10rr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kocaelide kimde bu s3 arkadaşım.bendede 2 ay önce s3 vardı hiç görmedim bilmiyorum eğer araç izmitliyse?

    1.8t lerde maf her zaman log alınarak kontrol edilmeli.ben aracı aldığımda 4.5.6 vites hızlanması hiç iyi değildi.siteden sağolsun utku ile log aldık bir baktık maf okuması gereken değerlerin çok altında değerler okuyor.kısacası 1.8t lerde maf aracın hp gücünün yaklaşık 0.8 katı kadar gr/sn olarak havayı okumalı,benim s3 üm apy motordu eski maf ım maksimum 139 gr/sn okuyordu,hatta mafı aldım utkuyla çıktık eskisiyle bir daha log aldık,sonra petrolde durduk taktık yeni mafı sonuç inanılmazdı yaaa.yeni maf aynı yolda 5 dk sonra 171 gr/sn hava ölçüğünü söylüyordu log ekranında.ayrıca eski maf ta retard lar 8-9 gösteriyordu yeni mafta ise 1-2 dereceyi bazı devirlerde gördük geri kalanı sıfırlanmıştı.arabanın devirlenişi değişti.kadrandan amatörce 100-200 hızlanmalarını almıştım ilk zamanlar 28 sn olan değer 22.9-23 sn lere geldi.maf öncesi ve sonrası dynolarımda var.maftan sonra aynı dynoda 10 hp artış olduistenirse log dosyalarını ve dynoları buraya ekleyebilirim.ayrıca benim dv de bozuktu.nette bozuk olduğunu nasıl anlarız video ve makalelerden anlamıştım bunu.onuda değişemeden sattım aracımı

    resimleri incelediğimde piston kolunun yorulduğunu düşünüyorum.yükten yada yağlama sorunu gibi görünmüyor,bence aracınızın retardlarından(maf ın doğru okumadığı değerler yüzünden)aracınız avans vurmuşa benziyor.en azından benim yorumum bu resimlerden.
    Araç Yalovada. Yağlanmayla alakalı bi sorun yok gibi duruyor. Bizde Maf sensörünün geçmişte motoru yorduğunu düşünüyoruz

  19. #38
    zx-10rr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    maghagVE
    Mesaj
    547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BreatHTaKinG Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç Yalovada. Yağlanmayla alakalı bi sorun yok gibi duruyor. Bizde Maf sensörünün geçmişte motoru yorduğunu düşünüyoruz
    inşallah kısa sürede halledip kullanmaya başlarsınız.araç kaç km bu arada?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •