User Tag List

Sayfa 7/12 İlkİlk ... 56789 ... SonSon
213 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Polo gti yağ yakma sorunu

  1. #115
    kinder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    178
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim Mazda 3 Turbo da 5000 km den daha kısa sürede bir litre yağ yakıyordu. Ama turbo bağlantılarından ve yağ bukatını krank filtresi ile dışarı veriyordum sıkıştırmadan dolayı yakıyordu. Morotu yağsız bırakmaktan başka bir sıkıntısı yoksa bence problem değil. zaten 5000 de bir yağ değiştirmek adetimdir.

  2. #116
    serkansozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baştan sona okudum..
    polo gti ile aynı yol performansı alabilmek için 2500cc üzeri makinelere binip yıllık 3.000tl vergi veren arkadaşlarım var.Atmosferik rs veya vtec lerin yağ tüketimi ile turbo+supercharge her internali yağ ile soğutulan bir aracın yağ tüketimini kıyaslayacak kadar marka tutkunu olmayalım , para çokomel eğrisi gibi..
    Aracım sarı yağ ışığı ikazı verdiğinde bagajdaki bir litre yağımı ekleyip yoluma devam ediyor ve aracımdan memnun oluyorsam iş bitmiştir.gerisi teferruat.. clio rs ile civic vti ile kıyaslanacak bir durum yok.

  3. #117
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Suleyman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uzerinde ne yazdigina degil, hangi grup yag olduguna ve teknik ozelliklerine bakmak gerekir gercekten sentetik oldugunu anlamak icin.

    Hangi grup yag olduguna ve gruplarin ne anlama geldigine google'dan bakabilirsiniz.

    Ozellikle amerika'da sik uygulanan bir yontem bu, tam sentetik, %100 sentetik oz hakiki sentetik olayi. Sirf bu sebepten sadece European Formula yag kullaniyorum ben burda cunku API (American Petroleum Institute) damgali cogu yag %100 sentetik degil uzerinde yazmasina ragmen.

  4. #118

    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uzerinde ne yazdigina degil, hangi grup yag olduguna ve teknik ozelliklerine bakmak gerekir gercekten sentetik oldugunu anlamak icin.

    Hangi grup yag olduguna ve gruplarin ne anlama geldigine google'dan bakabilirsiniz.

    Ozellikle amerika'da sik uygulanan bir yontem bu, tam sentetik, %100 sentetik oz hakiki sentetik olayi. Sirf bu sebepten sadece European Formula yag kullaniyorum ben burda cunku API (American Petroleum Institute) damgali cogu yag %100 sentetik degil uzerinde yazmasina ragmen.
    Siz olsanız gti için hangi marka yağı kullanırsınız (5 30 olması şartıyla)

  5. #119
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben gti sahibi olsam 5w-40 ya da 0w-40 kullanirim, arabam yazilimliysa ve gazliyorsam. 0w-40 kullanacaksam Mobil 1, 5w-40 kullanacaksam Castol Edge tercih ederdim.

    Illa 5w-30 diyorsaniz motul 8100 serisi yeterli gelecektir.

  6. #120
    CemNesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2012
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selam,
    2013 GTI sahibiyim.
    23000km oldu aracım 1500km de yağımı Mobil 1 ile değiştirmiş daha sonra Motul V300 le yoluma devam ettim.. 15.000 km deki bakımda motor temizliği için 800km boyunca yine servis yağı kullanıp yine Motulle değiştirdim.
    Dumansız ve yağ yakmayan araç için Motul tavsiyemdir.. Eklenen yağlarla zaten aynı fiyata geliyor..

  7. #121
    ironwolf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    316
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CemNesli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam,
    2013 GTI sahibiyim.
    23000km oldu aracım 1500km de yağımı Mobil 1 ile değiştirmiş daha sonra Motul V300 le yoluma devam ettim.. 15.000 km deki bakımda motor temizliği için 800km boyunca yine servis yağı kullanıp yine Motulle değiştirdim.
    Dumansız ve yağ yakmayan araç için Motul tavsiyemdir.. Eklenen yağlarla zaten aynı fiyata geliyor..
    Dumansiz derken dp varmi aracta bende ortalik toz duman mobil kullaniyorum suanda

  8. #122
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2013 cth 0km aldığım polo gti da ilk yağı rodajı çok dikkatlice yapıp 2500km de değiştirip motul 300v 5-30 ile devam ettim.Yaklaşık her 7500km de 1 motul 300v 5-30 ile yağ değişimi yapıyorum.Yaz sıcağında 7500km sıkıştırarak kullandığımda dahil maksimum 300ml kadar bir eksiltme oldu ki başka turbo bir aracı o kadar sıkıştırsam daha fazla eksilteceğinin garantisini veririm size.Bence 1.4 gti ve cupra sahipleri en kısa zamanda motul 300v 5-30 a geçmeli.Çubuk çekip kontrol etmeye tenezzül bile etmiyorum ayda 1 adetten bakıyorum maksat bakmadı olmasın peder bey kızıyor sonra he şans işi ise onu bilemeyeceğim belki çok özenerek yapılan rodajında etkisi vardır eksiltmemesinde.

  9. #123
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı Zero Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence 1.4 gti ve cupra sahipleri en kısa zamanda motul 300v 5-30 a geçmeli.
    motul 300V 5-40 daha iyi olmaz mı?

  10. #124
    CemNesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2012
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ironwolf Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dumansiz derken dp varmi aracta bende ortalik toz duman mobil kullaniyorum suanda
    Yanıt biraz geç oldu kusura bakmayın.. Aracımda DP var diğer yağlarla ara ara benden de duman geliyordu.

  11. #125
    CemNesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2012
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motul 300V 5-40 daha iyi olmaz mı?
    Ben de DP varsa 300V 5-40 daha iyi olur diye düşünüyorum.

  12. #126

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motul un 5-30 u
    edge den kalın arkadaşlar
    vw tsi a özel edge yi formülize ettirdi castrole

  13. #127
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı yusuf yılmaz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motul un 5-30 u
    edge den kalın arkadaşlar
    vw tsi a özel edge yi formülize ettirdi castrole
    castrolle olmuyor yusuf abi. kabul et artık. koskoca VW bile kabul etti, motoru değiştirdi. yeni polo gtilar 1.8 oldu.

  14. #128
    Cemali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    37
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    45
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brs_odbs Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla her seferinde yağ mı eklicekler bence bunun çözümünü bulmaları lazım
    Arkadaşım ın Polo GTI var kırmızı işık ta durduğu zaman özelikle bana durumu anlattı yaşadım. Yaşattı o olayı akşam ışıkta durduğumda dikiz aynasından baktığımda arkada öyle bir duman çıkıyor kine sanar sınız kine yangın var arabanın arkasında yanıyor bir yer.Direk duman birde içeri giriyor .İnsanın da zehirliyor duman ertesi gün MOTUL 300V 5-40 Aldırdım. Değiştirdik şuan da arabada bir sıkıntı yok o arkada çıkan duman yangın var sandığımız duman kayboldu çok şükür kestik bence benim tavsiyem kesinlikle MOTUL 300 V 5-40 ALIN POLO GTI İçin başka yağ tavsiye etmiyorum aracınızın ömrü temizliği ve performansı için MOTUL şaşmayın. Kendimde 300 v 5-40 kullanıyorum çok men mu num deneyin tavsiye ederim eğer arabayı fazla sıkıştırıcak sınız fazla sıkıyorsanız 300v 5-40 tavsiye ediyorum yok ben sıkmıyorum normal sürüyor um derseniz 5 LT. li k yağı Var onu kullana bilirsiniz 300v 5-40 2 LT. olarak satıyorlar tabiki fiyatı pahalı ondan da bilginiz olsun MOTUL un 5 LT olanı war normal kullanlar için tawsiye ederim daha ucuz. Biraz cık maliyet(mani - mani' ye) bağlı işin gerçeği.Bu konuda yardım cı ola bildiysem ARKADAŞ'LARIMA sewindim.Kışın 5-30 da kulana bilkirsiniz daha iyi olur.Bu konuda yağ ' da sormak istediğiniz konu war sa mesaj da atabirsiniz.


    07 GCS 10 POLO GTI

  15. #129
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı Cemali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kışın 5-30 da kulana bilkirsiniz daha iyi olur.Bu konuda yağ ' da sormak istediğiniz konu war sa mesaj da atabirsiniz.
    bu konuda düzeltme yapayım. 5-30 ile 5-40 kışın aynıdır. çünkü ikisi de 5'tir. 40'ın 30'dan farkı ise; 40 yüksek sıcaklıklarda, 30'dan daha koyudur, az akışkandır, viskozitesi yüksektir.

  16. #130
    TechTurkey Tholl-ga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    İstanbul/Bahçeşehir
    Mesaj
    55.692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    92 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    castrolle olmuyor yusuf abi. kabul et artık. koskoca VW bile kabul etti, motoru değiştirdi. yeni polo gtilar 1.8 oldu.
    ben liqui moly 5-30 a geçiyorum motul de kötü çıktı
    "Wagen"thusiast

  17. #131
    ahmet_xy
    Misafir
    Alıntı Tholl-ga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben liqui moly 5-30 a geçiyorum motul de kötü çıktı
    neden yaw? sen tavsiye etmiştin bana Motul X-Clean 5-40'ı.

  18. #132
    sedat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2014
    Yaş
    42
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    burayı okuyunca kafa fena karışıyor hoş ben bu bakımda da servise gideceğim ve sanırım castrol kullanacaklar.

  19. #133
    Zero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    37
    Şehir
    Turkiye
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet_xy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    motul 300V 5-40 daha iyi olmaz mı?
    Fabrika 5-30w tavsiye etmiş motul 300v serisinde hiç bir problem yaşamadığım için 5-40 a geçmeyi hiç düşünmedim bile.

    Alıntı Tholl-ga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben liqui moly 5-30 a geçiyorum motul de kötü çıktı
    Motul x clean hiç kullanmadım eğer kullandığınız x clean serisi ise castrolden bir fazlası olmayabilir doğrudur.300v yi denemediyseniz hala tavsiye edebilirim.

    Alıntı sedat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burayı okuyunca kafa fena karışıyor hoş ben bu bakımda da servise gideceğim ve sanırım castrol kullanacaklar.
    Serviste castrol kullanıyorlar (en azından kullanmaları lazım) lakin ben castrol kullanıpta eksiltmeyen duymadım.Fazla düşünmeden en azından 1 kere motul 300v deneyip memnun kalınmazsa yine servis yağına dönülebilir bence.

    Genel olarak tekrarlıyorum x clean motulun standart seri yağıdır performans motorlarında tam verim için 300v deneyin.Ben tecrübemi paylaştım eksiltme yok yağ ısısı daha az peak yapıyor duman falanda yok.Öyle bi duruma geldiki sanki motul satıyorum gibi öyle birşey yok sadece aracına çok özenen bi kullanıcıyım yaşadığımı paylaştım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •