User Tag List

Sayfa 4/11 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
209 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Megane RS Piston Çapı Büyültme

  1. #58

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki alper bana söyler misin 450 nm torku aldığın zaman enjektör duty cycle ın % kaçtaydı. RS tuner üzerinde görüyorsundur. bi de şu dyno çıktısını koy abi o zaman. Ben 1.1 barda 290 hp civarında güç almış oluyorum %99 duty cycle ile avans vurmadan. Kimseyle ben daha uzağa işerim yarışına girmek istemiyorum. Ama verdiğin örnek abes. Yeni megane ile bizim arabaların sadece blokları ortak. üst kapak kollar turbo emme manifoldu egzost manifoldu tamamen farklı. Aynı turbo evolarda da kullanılıo basınç aynı ama onlar 300 hp çıkarıo 450cc enjektörlerle. Hyundai Genesis üzerinde de aynı blok aynı turbo var ama onlarda 211 hp çıkarıo 0.8 barda. Alla alla neden acaba.
    IN BOOST WE TRUST

  2. #59

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RedSun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bi conta sorduydum ama

    bari kalınmı incemi ne kulanayım onu söyleyin
    inceltme sıkıştırma ve sıcaklık artacak. Zaten avans vurmaya meğilli araba patır kütür gezecen sonra. Bence önce custom bi emme yaptır ilk önce.
    IN BOOST WE TRUST

  3. #60
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki alper bana söyler misin 450 nm torku aldığın zaman enjektör duty cycle ın % kaçtaydı. RS tuner üzerinde görüyorsundur. bi de şu dyno çıktısını koy abi o zaman. Ben 1.1 barda 290 hp civarında güç almış oluyorum %99 duty cycle ile avans vurmadan. Kimseyle ben daha uzağa işerim yarışına girmek istemiyorum. Ama verdiğin örnek abes. Yeni megane ile bizim arabaların sadece blokları ortak. üst kapak kollar turbo emme manifoldu egzost manifoldu tamamen farklı. Aynı turbo evolarda da kullanılıo basınç aynı ama onlar 300 hp çıkarıo 450cc enjektörlerle. Hyundai Genesis üzerinde de aynı blok aynı turbo var ama onlarda 211 hp çıkarıo 0.8 barda. Alla alla neden acaba.
    Ben bu konuda daha yazmayım Alper, buralara geldiğinde beraber bakarız, dyno koysam da değişecek mevzu yok bu sefer dyno bozuk fazla ölçmüş, rstuner logu koysam rstuner logu yanlış, tartışma bitmez, sen gel çayımızı kahvemizi içeriz sen de görürsün nasıl gittiğini aracın.

  4. #61
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  5. #62
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    . Ben 1.1 barda 290 hp civarında .
    1.1 bar redline sanırım. peak kaç atıyo abi?

  6. #63

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir-istanbul
    Mesaj
    284
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hesaplanınca o zaman 308-309 beygir çıkıyor çarpanı 1,09 -->290/266'dan baz aldım.tork için hangi çarpanı kullanıyoruz ya da kullanmıyor muyuz?

  7. #64
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnanç hakikaten kusura bakma senin konu araya gitti

    Bence önce orj kalınlığı öğren ona göre bakalım % kaç inceler var.
    önemli değil abi bende bişiler öğreniyorum bu yazışmalardan

    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    inceltme sıkıştırma ve sıcaklık artacak. Zaten avans vurmaya meğilli araba patır kütür gezecen sonra. Bence önce custom bi emme yaptır ilk önce.

    benim bulabildiğim bu;



    buna göre ne yapayım bilmiyorum. burdaki bilgiler 82.7mm' göre olsa gerek 42.4cc piston orjinal olmalı. acaba 83mm piston kaç cc'ye denk gelir?

    birde bunların dışında merak ettiğimden soruyorum, megane 3 RS motoru megane 2'ye herşeyiyle olurmu? olmazsa neleri değişik?

    edit: gözümün önündeymiş ya yeşille gösterdiği std ölçüleriymiş.

  8. #65
    Falmor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bakırköy
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnanç bu sana gelsin o zaman

    R26R 380CV vs M3 E46 vs RS4 ABT - YouTube

  9. #66
    ERY98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Şehir
    TR-34
    Mesaj
    646
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Falmor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnanç bu sana gelsin o zaman

    R26R 380CV vs M3 E46 vs RS4 ABT - YouTube
    Şu adama şöyle şeyleri izletmeyin abi yaa, sonra ceremesini biz çekiyoruz o değilde videoda dayı fena yürüyodu ya laa inanç abi artık sendende bekliyoruz bi atılım
    ig: erayender

  10. #67
    Falmor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bakırköy
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERY98 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu adama şöyle şeyleri izletmeyin abi yaa, sonra ceremesini biz çekiyoruz o değilde videoda dayı fena yürüyodu ya laa inanç abi artık sendende bekliyoruz bi atılım
    Ben baştan yapma dedim,değmez dedim.Ama ille de yapacaksa bari doğru düzgün bişey yapsın.

  11. #68
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Falmor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnanç bu sana gelsin o zaman

    R26R 380CV vs M3 E46 vs RS4 ABT - YouTube
    bu kadar zorlayabilirmiyim bu sene bilmiyorum. beklediğim bir haber var eğer olursa bu sene sadece forged'leyip yazılımla yoluma bakarım. olmazsa zaten 12 ay yatıcak araç


    Alıntı ERY98 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şu adama şöyle şeyleri izletmeyin abi yaa, sonra ceremesini biz çekiyoruz o değilde videoda dayı fena yürüyodu ya laa inanç abi artık sendende bekliyoruz bi atılım
    akşama sana ceremesini çektircem ben...

    Alıntı Falmor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben baştan yapma dedim,değmez dedim.Ama ille de yapacaksa bari doğru düzgün bişey yapsın.
    seviyorum


    şu conta işinde kimse yardım edemicek sanırım.

  12. #69
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Contadan kastın ne İnanç ?
    83mm piston koyarsan orjinal contanın -83mm gömlek çapına dar geliceği yönünde midir?
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 30 a aldım adam 31 dese almayacaktım.

  13. #70
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cliosportve Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Contadan kastın ne İnanç ?
    83mm piston koyarsan orjinal contanın -83mm gömlek çapına dar geliceği yönünde midir?
    kafama takılan şey 83mm'e geçince en sağlıklı sıkıştırmanın hangi conta ile olacağı. piston ve gömlek büyüyeceği için sıkıştırmada değişecek. buna takiben 1.30mm olan conta kalınlığını inceltmelimiyim, 1.30mm'de kalmalımıyım yoksa kalınlaştırmalımıyım?

    gerçi ince ayar isteyen bir durum. 82.7mm piston 42.5cc, 83mm e geçince kaç cc olacak? bunun hesaplamasını şırınga ilemi yapmalıyım?

  14. #71
    Falmor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bakırköy
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GENUINE RENAULT WATER PUMP £58.80
    Genuine Renault Thermostat £16.83
    MEGANE 225 & 230 CAMBELT AND TENSIONER KIT £119.00
    MEGANE 225 & 230 AUXILIARY BELT & TENSIONER KIT £60.00
    F4R Engine Cam Seal Caps £9.95
    KTR Uprated Valve Set Clio 172 / 182 F4R £395.00
    M2 RS UPRATED ENGINE MOUNT PACKAGE x3 £295.00
    Set of 4 690cc injectors £299.00
    ARP F4R MAIN STUD KIT £109.00
    ARP F4R HEAD STUD KIT £159.00
    Genuine Renault Megane F4RT head gasket set £85.00
    Genuine Renault Bottom End Gasket Set - £21.00
    Megane 2 RS Spark Plug Set £32.92
    Genuine Renault Pencil Ignition Coil (4X) £180.00
    KTR 90mm M2 RS intercooler £449.00
    Genuine Renault Oil Pump F4R Engines £78.00
    Genuine Renault Oil Filter - £7.90
    KTR UNIVERSAL OIL CATCH TANK £119.00
    KTR/COSWORTH PISTONS + I BEAM RODS (STD) £995.00
    ACL RACE BIG END BEARINGS - STD £98.00
    ARP UPRATED CONROD BOLTS £65.00
    KTR MEGNE 2 RS 450 TURBO KIT £3,095.00
    MEGANE 225/R26 PADDLE CLUTCH KIT - 6.9kg FW £745.00
    Megane 2 RS Genuine Renault clutch slave cylinder £101.59
    MEGANE 225/CUP/F1 ATB DIFFERENTIAL £595.00

    Total: £8,188.99

    Ktec ten böyle bir liste çıkıyor.Bu listeye eklenecek işçilik,yazılım,sensörler,wideband,tüm sıvılar,frenler,kargo,vergi ve sıkıntı çıkarıp ikinci kez alınması gerekebilecek parçalar falan eklenirse hesabını yap derim.

  15. #72
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    KTR Uprated Valve Set Clio 172 / 182 F4R £395.00
    M2 RS UPRATED ENGINE MOUNT PACKAGE x3 £295.00
    ARP F4R MAIN STUD KIT £109.00 -VAR
    ARP F4R HEAD STUD KIT £159.00 -VAR
    Megane 2 RS Spark Plug Set £32.92 -VAR
    Genuine Renault Pencil Ignition Coil (4X) £180.00 -VAR
    KTR 90mm M2 RS intercooler £449.00 -VAR
    KTR UNIVERSAL OIL CATCH TANK £119.00 -VAR
    ACL RACE BIG END BEARINGS - STD £98.00 -45$ a satılığını buldum.
    ARP UPRATED CONROD BOLTS £65.00 -VAR
    Total:1803

    -----

    Şuan için gereksiz.
    MEGANE 225/R26 PADDLE CLUTCH KIT - 6.9kg FW £745.00
    Megane 2 RS Genuine Renault clutch slave cylinder £101.59
    MEGANE 225/CUP/F1 ATB DIFFERENTIAL £595.00
    KTR MEGNE 2 RS 450 TURBO KIT £3,095.00

    bunları çıkartırsak;
    genel toplam: 6340 Pound

    benim hesaplarıma göre

    ARP Saplamalar, alt yatak, Wossner Piston, CP Kol, Yağ pompası, Su pompası, Conta Takımı, Gerekirse subap, Gömlek işleme, motor inidip bindirme, üst kapak işlemesi totalde 5500~6000TL arası geliyor. Bu paralara iticiler, subap yayları dahil değil. 120.000'deki motor için gerekeceğini sanmıyorum.

    alt yapı tamamlandıktan sonra bile k-tec'deki fiyatlar kadar uçuk rakamlara çıkmaz. adamların fiyatları gerçekten çok pahalı ve benim öncelikli hedefim 690cc lik enjektörler ile sağlıklı bir 300hp yakalayıp daha sonrasında kademe kademe yükseltmek.

    Çok bilindik olmayan ve güç konusunda kısır bir motor farkındayım ama uğraşıp sonucunu görmek istiyorum.

  16. #73

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bahsettiğiniz olayı ben şuan yapıyorum.82.7mm olan pistonları 83e çıkarttık motor yapılıyor şuan orjinal conta kullanıyoruz bu arada.ktec' den ı-beam forged kollar,forged pistonlar getirdik.engine dynamics'den yataklar subaplar geldi,üst kapak yapılıyo(yapılması zorunlu işlem megane rs'lerde bence),yağ pompası değişicek,yağ soğutucu takılıcak,yağlama jetleri değişicek vs bi dünya ıvır zıvır parça gerekiyor.bütün motor içi yapılıyor yardımcı olurum gereken konularda.83mm olunca hacim biraz artacak tork gelicek ama çokta büyük fark olmayacağını belirtim yinede.şuanki gücüm 1.45 barda 340hp idi.motor içi dayanmaz diye basınç açamıyodum korkudan şimdi yapıp denicem bakalım orjinal m3rs enjektörlerinin 400hp ye kadar yolu var sizinde işinizi görücektir kafanızdaki setup ile.önümüzdeki ay bitmiş olur rodajdan sonra değişiklikleri paylaşıcam zaten
    INFINITE PERFORMANCE

  17. #74
    RedSun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    40
    Şehir
    ist
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiğit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğiniz olayı ben şuan yapıyorum.82.7mm olan pistonları 83e çıkarttık motor yapılıyor şuan orjinal conta kullanıyoruz bu arada.ktec' den ı-beam forged kollar,forged pistonlar getirdik.engine dynamics'den yataklar subaplar geldi,üst kapak yapılıyo(yapılması zorunlu işlem megane rs'lerde bence),yağ pompası değişicek,yağ soğutucu takılıcak,yağlama jetleri değişicek vs bi dünya ıvır zıvır parça gerekiyor.bütün motor içi yapılıyor yardımcı olurum gereken konularda.83mm olunca hacim biraz artacak tork gelicek ama çokta büyük fark olmayacağını belirtim yinede.şuanki gücüm 1.45 barda 340hp idi.motor içi dayanmaz diye basınç açamıyodum korkudan şimdi yapıp denicem bakalım orjinal m3rs enjektörlerinin 400hp ye kadar yolu var sizinde işinizi görücektir kafanızdaki setup ile.önümüzdeki ay bitmiş olur rodajdan sonra değişiklikleri paylaşıcam zaten
    sanırım sarı megane 3 RS in sahibisiniz

    Öncelikle aracınız çok güzel, Mado'nun orada görüyordum eskiden her gördüğümde maşallahı eksik etmiyorum

    şayet siz bu yüklemelerle orjinal conta kullanıyorsanız aklımdaki soru işareti bi nebze olsun cevabını buldu.

    yağlama jetleri herhangi bir modifikasyon gördümü? yoksa sadece yenilemek amacıyla orjinallerinimi kullandınız?

    eğer m3rs'in enjektörleri 690cc ile aynı fiyatsa yada birbirine yakınsa sanırım k-tec'den yada engine dynamicsten 690cc leri alırım.

    takıldığım yerlerde rahatsız ederim çok teşekkürler.

  18. #75

    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.125
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RedSun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sanırım sarı megane 3 RS in sahibisiniz

    Öncelikle aracınız çok güzel, Mado'nun orada görüyordum eskiden her gördüğümde maşallahı eksik etmiyorum

    şayet siz bu yüklemelerle orjinal conta kullanıyorsanız aklımdaki soru işareti bi nebze olsun cevabını buldu.

    yağlama jetleri herhangi bir modifikasyon gördümü? yoksa sadece yenilemek amacıyla orjinallerinimi kullandınız?

    eğer m3rs'in enjektörleri 690cc ile aynı fiyatsa yada birbirine yakınsa sanırım k-tec'den yada engine dynamicsten 690cc leri alırım.

    takıldığım yerlerde rahatsız ederim çok teşekkürler.
    Evet trophy aracım teşekkür ederim.dükkanım madonun yanında zaten burdayım hergün yağlama jetlerinde bi değişiklik yapmıyoruz oem renault jetleri kullanıcaz yine.orjinal enjektörlerin fiyatını bilmiyorum açıkçası ama ktec'den herşey çok pahalıya geliyor hatta dijon ve engine dynamics te öyle,ingiltereden ucuza yada yakın fiyatına parça almak pek mümkün değil çok tuzluya geliyo herşey
    INFINITE PERFORMANCE

  19. #76
    ERY98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Şehir
    TR-34
    Mesaj
    646
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnanç abi bence artık en sağlıklısı zannediyorsam, motor açılıp kapak işleme tamamlandıktan sonra ustanın vereceği karar, çünkü burda hiç bişeyin durumunu görmeden konuşmamız belkide bize boşuna zaman kaybı oluyor olabilir, cebinede külfet olcağını zannettirip moralini bozuyor olabilir, sonuçta km'n düşük ve aracını ciddi temiz ve hatasız kullanıyorsun bu sebepten dolayı ben çok bi masraf çıkacağını zannetmiyorum, hee tabi sen açmışken tam olsun diyorsan oda senin duygusal yaklaşımın, gerçe buaralar hepimiz dardayız abi ama bence artık kendini emin ellere teslim etmelisin Kanımca mantıklısı;

    The MRS goes to Magic Performance

    Murat abi senin kafanı kurcalayan tüm sorulara yardımcı olacaktır, enazından MRS olsada olmasada bu çap büyültme işlemini bir çok araçta gerçekleştirdiğinden conta olarakta ne yapıcağını göre göre kendince bi takım hesaplamalara göre ekibiyle birlikte karar verecektir, enazından başın ağrıdığında gidip yardım alabileceğin bir kapın olur, kendisinin samimiyeti ve dürüstlüğü yeter zaten..

    Arkadaş o değilde buda bizim pug gibi ne kıl bi arabaymış yaa.. Ama çokta güzel gidiiiiiiyy kansız
    ig: erayender

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •