Tcv den filtre kutusuna giden bosaltma hatti.. Onda sikinti yok
Ama wastegate e giden hortum sokukken alt devirlerde basinc cosmuyorsa turboda bir terslik var gibi geliyor banada..
Tcv den filtre kutusuna giden bosaltma hatti.. Onda sikinti yok
Ama wastegate e giden hortum sokukken alt devirlerde basinc cosmuyorsa turboda bir terslik var gibi geliyor banada..
aynı şeyi ben yapayım turbo kopartır ortalığı
heralde 2 bar falan basar
ama her turbo aynı basmayacak tabiki
benim araçtaki turbo garret T3 (revizyonla büyütüldü hatta)
yanlız eksoza dikkat edin, daha önce yaşadım
susturucunun biri tıkanmış
araba sünepe gibiydi hiç gitmiyor turbo basıncı çıkmıyordu
simdi gelelim soruma ben sıze anlatamadım tam derdımı arac cok saglıklı yuruyor zaten ben yazılım yaptırıcam o valfın etkın calısıyo olması lazım denıyor turb sokuldu bakıldı manıfolt sokuldu bakıldı aracın gıderken herhangı bır sorunu yok performasındada yok hatta c2 vts ıle denedım 106 gti ayarında saglık bır arac benım sorum bu valf boyle ıptalken yazılım olurmu ? allata aracın yururken kı vıdeo su bu valfıde takmak veya satın alamak ıstememın sebebı sureklı bozulan bır parca oldugu ve alsamda 3 ay sonra yıne bozulacagı
Volvo s70 t5 vs c2 vts raund 2 - YouTube
valf iptalken yazılımın anlamı çok olmaz.. turbolu araçlarda yazılımın faydasının temelinde turbo basıncının arttırılması vardır..
senin aracının sağlıklı olmasına şaşırıyorum inanwastegate hortumu yırtılan araçlar fln over boost olur, araç kesiklik yapar motoru korumak için..
basınç göstergesinin de bir videosunu paylaşırmısın?![]()
tabiki başkan ceker koyarım...benimde anlatmaya çalıştıgım bu işte bu volvolardamı bir garip bu wastgate olayı çözemedim araçla bir kaç araç denedik araç çok saglıklı gidiyor ... motorda ne yag yakması ne duman atması vs var turbo gerektıgı gıbı calısıyo ama o hortumu takınca arabanın allah canını alıyor o vıdeodakı c2 gerçekten saglıklı bir vts arkadaşımın araçı ve araç hafif olmasına rağmen tutunamıyor bile bana eger turbomda sıkıntı olsa böyle yürümemesi lazım diye düşünüyorum araçın neasıl bir videoda istediğini söylersen ona göre çekeyim devir saati felanda gözüksün mü ?benim sizden yorum alma sebebim yazılımla sadece basıncı acacaklarsa zaten benim basıncım 0.2 açık şuanda boşuna para vermeyelim diyorum (: onun yerine komple downpipe ve eksoz yaplım diyorum (:
simdi birde şöyle bir sey aklıma takıldı benim ipdusa ın volvo için gelistirdiği tcv valfin baglantısında direk turbodan giriyor selenoıd valve ama benımkınde farklı dumpvalve den gelıyor benım hortumum yanı sema su turbodan gelmesı lazım dıyor
[IMG][/IMG]
ama bende turbo yerıne altta paylastıgım dumpvalveden gelıyor boru bunda bır terslık olabılırmı pekı ? kırmızı ıle ısaretledıgım yerden gelıyor benım hortum valve ye
[IMG][/IMG]
Simdi aşagıdakı resim tam olarak dediğimi anlatıyor galıba benım tcv ye gıren hortum turbodan degıl dumpvalveden gelıyor dogru olanı bumu yoksa yukardaki şemaya göre ozaman bu dump valvedeki nereye gidiyor kafam karıştı baya
[IMG][/IMG]
Dump valve hortumu emme manifoldundan olur.. Gaz kelebegi kapaninca vakum olur basinc farkindan dump valve acilir.. Hortum kalabaligi yaniltiyor olabilir mi?
Tcv lerin mantigi fotolardaki gibidir.. Benim linea daki turbo kontrol valfi buna cok benzer hortum duzeni fotolardaki gibi
dün aksam hortumlarımı söktüm tcv valfımı baglladım semadakıne gore demekkı bendekı tcv valfıde saglammıs arac su anda 0.8 barda yuruyor 1 bar peak yapıp dedıgım gıbı yanlıs baglantı varmıs hortumlarda suanda wasgate hortumuda baglı hersey orıjınale dondu suanda sorunum cozuldu. ama merakından dolayı en kısa surede sıze wastgate hortumu sokuk ve baglı olarak vıdeo paylaşacagım tcv valfı baglıyken araba bır 0.5 bar basıyordu bır 0.8 bar suanda sabıt 0.8 barda yurumeyı basardıyardımlarlarınız ıcın tsk ederım suanda herseyı olması gıbı aracın
videoyu izledim arabam çatır çatır avans vuruyor. Denerken solda yanan sarı lamba onun göstergesi. Araban bariz olarak fakir kalmış.Yazılım yapmadan boost açtığın zaman araban otomatik olarak fakir kaldığı için avans vuruyor. Volvolarda safe mode yoktur araba korumaya almaz sana ikaz verir. Senin arabanda da aynı şekilde ikaz ediyor zaten. Tekrar ediim belki anlarsın B52 moduler motor fakir karışım sevmez o nedenle LPG de çok zarar görür aynı şekilde kara düzen yapılan basınç arttırımlarıda zararlıdır. Sende allahaşükür ikiside mevcut. Gene iyi direniyor motorun. Sadece downpipe ve egzost yaptığın zaman basıncın normalde daha da artacağı için daha da fakir düşecek. Bari onları yapma. Bırak böyle kalsın biraz daha uzun süre dayanır hiç değilse. Tekrar ediim bastığın zaman ön panelde gördüğün o yanıp sonra sönen sarı lamba ışığı knock sensörüne bağlı. Arabanda şu anda avans vuruyor gazlarken haberin olsun.
IN BOOST WE TRUST
merhabalar alper hangı sarı lamba orda yanan 2 lamba var bırısı sag tarafımda sureklı yanan lambda sensoru lambası dıger solumda yanan ıse arka sisler gaza bastıgım anda yanıp sonen lambayı dıyorsan oda aracta su eksıktı cok az yuklenınce yanıyor gazı bırakınca sonüyor benmı yanlıs bılıyorum
Widebandi taktiktan sonra manuel boost controller alirsin ucuz yollu basinci acarsin citirdan, downpipe eksoz yaparsin, bakarsin duruma gore ters bisey varmi yokmu..
@eticet06
acil olarak eklediğin büyük boyutlu fotoların tümünü en fazla 1024x768 pixel yaparmısın
yoksa ceza yersin
slm
ondan sonra b52 yi alıp aynen çöpe atarsın. Bilmediğiniz motorlar hakkında şöyle saçma sapan tavsiyelerde bulunmayın. Üzerindeki kol ve pistonlar 350 hp yi kaldıracak güçte ancak hava yakıt karışımını 11 civarında tuttuğun sürece. Bu bir evo değil öyle fakire aliim yürüsün. Yürür ama pistonda erir. Normal bi motor lpg ile 150 bin gidiyorsa B52 motorlar 75bin maksimum gider. Buna 2 litrelerde2.3lerde 2.4 lerde 2.5 larda dahil. O yüzden s40 T5 S70 T5 2.0t s70 T5 2.4 T S60 T5 S60 R motorlarına lpg deydiyse uzak duracaksın.
IN BOOST WE TRUST
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)