User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
54 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: RX8 Turbo?

  1. #20
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.934
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rx-7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rotary zaten stock haliyle bile yeterince narin.Turbo pek sağlıklı olmaz.Rx-7 den sonra Rx-8 in turbosuz yapılmasının sebebi bu.Mazda bile üstesinden gelemedi bu sorunun.Üstelik Tr de yapılan Greddy Turbolu Rx-8 verimsiz olmuştu.Eksoz filtre yazılımlı Type-r geçiyordu.Rx-8 için atmosferik çözümler üretmenizi tavsiye ederim.250-260hp gibi sağlıklı kullanılabilir.Atmosferik makine turbolamak zaten macerayken rotary turbolamak delilik bana göre,hani trilyonlarımın olması lazım yapmak için İşin fayda/maliyet boyutu var çünkü...20-30bin harcayacaksınız yinede attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmeyecek sizin sadece turboya verdiğiniz paraya e36 alıp 15 bine stroker+turbo yapan yanınızdan uçup gidecek.Rx-8 le e36 tabiki alakasız kıyaslanamaz ama demek istediğim olay saf güç performanssa Rx-8 bu işlerin arabası değil.
    2-3 gündür baya kafa patlattık.Yani soft bişey çok gereksiz oluyor bu araba için hard girincede normal kullanımı ve amacını aşıyor.Yazılım konusunda da hala sağlıklı sonuçlar alınamadığı aşikar.Berk çok uğraşıp birşeyler yapmış ama ben onu riske edemem.
    sanırım parayı görselliğe harcıyacağız coil kanat vs
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  2. #21
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    coil candır

  3. #22
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.934
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı diyadin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    coil candır
    diye diye aldıyorsun en sonunda
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  4. #23

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    269
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PiscocuK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2-3 gündür baya kafa patlattık.Yani soft bişey çok gereksiz oluyor bu araba için hard girincede normal kullanımı ve amacını aşıyor.Yazılım konusunda da hala sağlıklı sonuçlar alınamadığı aşikar.Berk çok uğraşıp birşeyler yapmış ama ben onu riske edemem.
    sanırım parayı görselliğe harcıyacağız coil kanat vs
    İşinize karışmak gibi olmasın ama bence coil de yapmayın R3 lerdeki amortisörler bilstein alacağınız coiloverın bundan kaliteli olacağını sanmam.Jantlarda hakeza öyle forged (enkei yapımı).Ben sizin yerinizde olsam 3-4cm düşürecek bir yay alıp yola devam ederdim.R3 'ün her şeyi yeterince özel çünkü...

  5. #24
    jnrjames - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    261
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konu genelinde ki yorumlara katılmakla birlikte , rx8 lerdeki atmosferik motorların sıkıştırmasının yüksekliğinden ve ekonomi/performansı bir arada sunmaya çalışan genel mimari üzerine yoğunlaşılmış motorun kimyasıyla oynamadan aşırı besleme bence kırıcı olacaktır. Yapılmışlar var vardır dayanıklılık vs konusu tartışılır. Ki yıllardır normal halini bitiremedik şarjlı haline ne yorumlar gelir allah bilir

    Yunanistandan ziyade KKTC den Doğa KOYUNCU isimli makinist ( usta mekaniker ) i tavsiye ederim. Kendisi zaten 13b rew( fd3s) , 13b Turbo ( fc3s) , Renesiz (rx8) motorları konusunda oldukça deneyimli ve bildiğim kadarıyla ingilterede eğitimini vs. almıştı. Şuan WRC de bir ekibin mekanikerliğini yapıyor. Rotary specialist diyebiliriz. Kendisininde Fd3s rx7 si var.

    Konuya gelecek olursak renesis motor rotaryler arasında en kırılgan halde olanlar derdi hep bana. 13b Rew lerdede ısı sorunu olduğunu çok duymuştum. Ama madem ki turboya gireceksiniz, tipik eski düzen portlu 13b rotor housing lerle düşük sıkıştırmalı rotorları rotorları kullanırsanız çok daha dayanıklı aşırı beslemeli rotaryniz olur. Nitekim apex seal lerin sağlamlarınında iyi para olduğunu duymuştum.

    Atmo eğlencelik ararsanız port çeşitlerine göz atabilir, kendinize uygun olanı seçebilirsiniz. Yok illa şarjlı devam edicez derseniz benim dediğim yolu tercih etmeniz edindiğim bilgiler ışığında verimli olacaktır.

    Ama hangi seçenek olursa olsun zaten hedeflediğiniz amacı aşacağından şüpheniz olmasın. Yurt dışında işlerin yürümesinin bir sebebide herhangi bi kırılmada rotary dağıtıp toplamak çocuk oyuncağı gözü ile bakıldığından takır takır düzen işliyor. Parça temini vs isterseniz de güney kıbrıs tarafında internetten tanıştığım bir rotaryci makinist daha vardı, 2000€ ya revize edilmiş toplanmış renesis motor veriyordu. yunanistandan ziyade kıbrıs rotary için candır. Çok kez dile getirdim. Allah bize de para ve temiz bi Fc nasib eder inşallah kıbrısa çufçuflayacağız bir gün.
    dinamomotorsport.net

  6. #25
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.934
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı rx-7 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İşinize karışmak gibi olmasın ama bence coil de yapmayın R3 lerdeki amortisörler bilstein alacağınız coiloverın bundan kaliteli olacağını sanmam.Jantlarda hakeza öyle forged (enkei yapımı).Ben sizin yerinizde olsam 3-4cm düşürecek bir yay alıp yola devam ederdim.R3 'ün her şeyi yeterince özel çünkü...
    Coil maalesef keyiften ziyade ihtiyac olarak bir secimdi. Servisin elinde amortisor olmadgindan bunu tercih ettik ama sanirim onumuzdeki hafta japonyadan parcalar gelecekmis hadi bakalim dedik. Jantlara asla dokunmam hemfikiriz ben kanat yazdim sanirim siz karistirdiniz
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  7. #26
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.934
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jnrjames Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu genelinde ki yorumlara katılmakla birlikte , rx8 lerdeki atmosferik motorların sıkıştırmasının yüksekliğinden ve ekonomi/performansı bir arada sunmaya çalışan genel mimari üzerine yoğunlaşılmış motorun kimyasıyla oynamadan aşırı besleme bence kırıcı olacaktır. Yapılmışlar var vardır dayanıklılık vs konusu tartışılır. Ki yıllardır normal halini bitiremedik şarjlı haline ne yorumlar gelir allah bilir

    Yunanistandan ziyade KKTC den Doğa KOYUNCU isimli makinist ( usta mekaniker ) i tavsiye ederim. Kendisi zaten 13b rew( fd3s) , 13b Turbo ( fc3s) , Renesiz (rx8) motorları konusunda oldukça deneyimli ve bildiğim kadarıyla ingilterede eğitimini vs. almıştı. Şuan WRC de bir ekibin mekanikerliğini yapıyor. Rotary specialist diyebiliriz. Kendisininde Fd3s rx7 si var.

    Konuya gelecek olursak renesis motor rotaryler arasında en kırılgan halde olanlar derdi hep bana. 13b Rew lerdede ısı sorunu olduğunu çok duymuştum. Ama madem ki turboya gireceksiniz, tipik eski düzen portlu 13b rotor housing lerle düşük sıkıştırmalı rotorları rotorları kullanırsanız çok daha dayanıklı aşırı beslemeli rotaryniz olur. Nitekim apex seal lerin sağlamlarınında iyi para olduğunu duymuştum.

    Atmo eğlencelik ararsanız port çeşitlerine göz atabilir, kendinize uygun olanı seçebilirsiniz. Yok illa şarjlı devam edicez derseniz benim dediğim yolu tercih etmeniz edindiğim bilgiler ışığında verimli olacaktır.

    Ama hangi seçenek olursa olsun zaten hedeflediğiniz amacı aşacağından şüpheniz olmasın. Yurt dışında işlerin yürümesinin bir sebebide herhangi bi kırılmada rotary dağıtıp toplamak çocuk oyuncağı gözü ile bakıldığından takır takır düzen işliyor. Parça temini vs isterseniz de güney kıbrıs tarafında internetten tanıştığım bir rotaryci makinist daha vardı, 2000€ ya revize edilmiş toplanmış renesis motor veriyordu. yunanistandan ziyade kıbrıs rotary için candır. Çok kez dile getirdim. Allah bize de para ve temiz bi Fc nasib eder inşallah kıbrısa çufçuflayacağız bir gün.

    Kibris icin bisey diyemem bahsettiklerine katiliyorum suan greddy kit ile 1-1.2 mac basincla 300+ hp ler elde ediliyor. Benim asil derdim ilk yapim degil. Yapim sonrasi bu isi burada takip edecek devamini getirecek ekipman olmamasi. Yani her sorunda burdan yunanistan yada kibrisa gidilmez. Arastiriyorum derin sekilde hatta belki oyle 3-5 gunlugune gidip yapilan isleride gorup inceleyebilirim. Bahsettiginiz kisiylede irtibat kuracagim tesekkurler
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  8. #27
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence turbo işi macera olur İngiltere bırak İngiltereyı kıbrıs da bile olsan sıkıntı olmazda Turkiye de zaten bilen yok arabayı dediğin gibi her sıkıntıda usta aramak zorunda kalırsın bence kozmetik birşeyler yap devam et bence arabadan soğuma selamlar.
    ''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN

  9. #28
    kesici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2015
    Yaş
    35
    Şehir
    İst
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O değilde abi 4-5 ay önce arabayı ilk aldıgın zamanlar ben bu arabaya hiç birşey yapmam diyordun şimdi turbo vs den bahsediyorsun

  10. #29

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eksoz filtre yazılımlı type R Turbo RX8 mi geçiodu. Turbo değildir o. Valla şöyle söyliim oğulcanın arabasında turbo yoktu atmosferik bolt on yüklüydü ama eksoz filtre ve beyinli Type R dan çok da yavaş değildi. O projede bi hata olmuş. Araba turboyla geri gitmiş demek ki. Ya da 230 luk değil 190lıktı.
    IN BOOST WE TRUST

  11. #30
    Nameless34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hocam bende baya araştırmıştım zamanında, orjinal motorunda aşırı verim almak için motor içi apex vs değişmek gerekiyor ama standart motor ile bu işi yakında yapacak bir arkadaşımız var NYB RX8 in sahibi EmreSetre o hepimizden daha çok araştırdı ve daha çok yükledi aracını konuyu görmedi sanırım ben kendisine bir mesaj atarım ya da sizde forumdan ulaşabilirsiniz detaylı bilgi verir.

  12. #31
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.934
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emrenin bir projesi var. Bu Emreler hep catlak sanirim. Onu bekliyorum bende 2 ay sonra catara patara dolasabiliriz
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

  13. #32
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    günlük cok sıkıntı olmayacaksa aslında 3 rotor çok efsane bence homurdanması yeter

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  14. #33
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selamlar arkadaşlar

    Öncelikle 29 haziran'da Yunanistana balayına gidiyorum . Balayına RX-8 aracımla gidiyorumki beni tanıyanlar vardır elbet aranızda RX-8 deyince akla gelen isimlerden biriyim.

    Hazır balayında iken aracıma Turbo'da takacağız kaza bela olmaz ise.


    Mesajların birkaçını okudum aklımda kaldığı kadar cevap vermeye çalışayım parça listem hazır olduğundan dolayı ...

    Öncelikle RX-8 Stock beyin turbo işlemi için tamamen yeterli. Launch Control vs. istemiyorsanız Beyin takmaya gerek yok. Örneğin bende stok beyin üzerine uygulayacağım. Ancak yazılımı COBB Accesport ile yapacağız turbo içinde zaten şu andada yazılım bununla yapıldı.

    Bunun dışında RX-8 e Mazda'nın turbo takmamasının sebebi "NARİN" olması değil, fiyat olarak ekonomik bir araç olmasını istemeleridir. Hala bu narinlik muhabbeti dönmesi komik =) Motora iyi bakarsanız hiçbişi olmaz. Benim aracım 70K km ye geliyor maşallahı var hala Bilen bilir bunuda =)

    Narin denilen araç ile Yunanistanda 1.2 bar'da sabit gezen 180K km ve üzerinde birçok RX-8 mevcut.

    Usta bulamassınız vs. denmiş arkadaşlar Rotary motor korkulacak bir motor değil o kadar basit mantığı varki kırılsa bile tamirat için en ağır parça masrafı 2500-3000 dolar civarı Herhangi işinde iyi bir motor ustası Rotary motoru gözü kapalı söküp yeniden yapabilir. Piston'lu bir motora göre çocuk oyuncağı.


    Yukarıda Nameless'ın da belirttiği gibi Seal'ları değiştirmenize gerek yok 2mm orjinal sealler yeterli. Turbo ile Renesis motor 450 hp ye kadar sıkıntısız dayanabiliyor. 450 hp gücün üzerinde güç isterseniz Seal ları 3mm lik yapabilirsiniz. En temizi hele bi Turbo ile kırın motoru sonra Bridge Port ve 3mm seal'lar ile devam edersiniz


    Dediğim gibi benim Turbo'lanmama 2 aydan az süre kaldı kısmetse... Turbo olarak Garrett GT2871R yada 3071R kullanacağız... Benim aklımdaki 3071 ki güç geç gelsin ama çok olsun ... Benim yaptıracağım yerde stock araçlardan 100 oktan benzin 0.8 bar'da ile 320 WHP , 350nm Torque gibi güçler alabiliorlar rahatça ... Tabi sadece turbo değil, bunun yanında Methanol kiti "soğutma çok önemli rotary'de", boost controller, motor kulakları vs. de değişecek.

    Benim beklentim ve hedefim 350 WHP yani 400HP+ olacak. Özellikle büyük turbo takarsam tabiki ... Geç güç geleceği için motor daha sağlıklı olabilecek. Küçük turbo ile alınacak güçler 350 HP yi çok geçmiyor güç erken geldiği için.

    Bittiğinde böyle bir şey olacak görsel olarak "kısmetse"



    Hani ben şahsen Turbo'dan çok anlamam, açıkçası taktıktan sonra öğreneceğim ... Ama rotary çok sıkıntılı öle zırt pırt arıza yapan bir araç değil. Aksine performanslı kullanım seven bir araç. Turbo takıldıktan sonra'da zaten Kompresyon değerleri artan bir araç. Yani motor daha bir oturaklı oluyor ...

    Hele bi yapayım eminim Türkiye'de benden çok daha iyisini çok daha profesyonel yapacak arkadaşlar'da çıkacaktır. Ama şu anda totosu yiyen bir benim herhalde

    Kısmetse taktırıp geri döndükten sonra Özgün'ün mustang dyno'da veriyi onaylatacağım
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  15. #34
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    He şimdi gördüm Greddy ile yapılan araç verimsiz olmuştu çünki yazılım falan hak getire o zamanlar Greddy kit ile alınabilicek güç sınırlı tabi 280 WHP falan maksimum çıkar ondan ama oda yeter aslında
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  16. #35
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    günlük cok sıkıntı olmayacaksa aslında 3 rotor çok efsane bence homurdanması yeter
    3 rotor çok güzel eyvallah ama maliyeti düşünülenden çok daha fazla . rx8 motoruna 1 rotor ekle demek değil aslında ...

    3 rotor'un motor kodu 20B olarak geçiyor. Yunanistan maliyeti bile 25000 Euro civarları siz düşünün burda ne olur komple farklı bir motor, şanzuman'dı, beyindi oydu buydu derken 100000 TL den az olmaz

    En sağlıklısı ya Renesis'e turbo takmak ki 15000-20000 TL civarlarıa bu oluyor, yada biraz daha paraya kıyıp 13b-Rew yani FD3S RX-7 motoru takmak lazım ... Bu motorlar'da kasmadan 700 800 hp lere çıkabiliyor ...

    500 HP 13B-REW için 12500 euro civarı bir fiyat almıştım ben zamanında ama o bütçeyi aşıyor
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  17. #36
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jnrjames Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Konu genelinde ki yorumlara katılmakla birlikte , rx8 lerdeki atmosferik motorların sıkıştırmasının yüksekliğinden ve ekonomi/performansı bir arada sunmaya çalışan genel mimari üzerine yoğunlaşılmış motorun kimyasıyla oynamadan aşırı besleme bence kırıcı olacaktır. Yapılmışlar var vardır dayanıklılık vs konusu tartışılır. Ki yıllardır normal halini bitiremedik şarjlı haline ne yorumlar gelir allah bilir

    Yunanistandan ziyade KKTC den Doğa KOYUNCU isimli makinist ( usta mekaniker ) i tavsiye ederim. Kendisi zaten 13b rew( fd3s) , 13b Turbo ( fc3s) , Renesiz (rx8) motorları konusunda oldukça deneyimli ve bildiğim kadarıyla ingilterede eğitimini vs. almıştı. Şuan WRC de bir ekibin mekanikerliğini yapıyor. Rotary specialist diyebiliriz. Kendisininde Fd3s rx7 si var.

    Konuya gelecek olursak renesis motor rotaryler arasında en kırılgan halde olanlar derdi hep bana. 13b Rew lerdede ısı sorunu olduğunu çok duymuştum. Ama madem ki turboya gireceksiniz, tipik eski düzen portlu 13b rotor housing lerle düşük sıkıştırmalı rotorları rotorları kullanırsanız çok daha dayanıklı aşırı beslemeli rotaryniz olur. Nitekim apex seal lerin sağlamlarınında iyi para olduğunu duymuştum.

    Atmo eğlencelik ararsanız port çeşitlerine göz atabilir, kendinize uygun olanı seçebilirsiniz. Yok illa şarjlı devam edicez derseniz benim dediğim yolu tercih etmeniz edindiğim bilgiler ışığında verimli olacaktır.

    Ama hangi seçenek olursa olsun zaten hedeflediğiniz amacı aşacağından şüpheniz olmasın. Yurt dışında işlerin yürümesinin bir sebebide herhangi bi kırılmada rotary dağıtıp toplamak çocuk oyuncağı gözü ile bakıldığından takır takır düzen işliyor. Parça temini vs isterseniz de güney kıbrıs tarafında internetten tanıştığım bir rotaryci makinist daha vardı, 2000€ ya revize edilmiş toplanmış renesis motor veriyordu. yunanistandan ziyade kıbrıs rotary için candır. Çok kez dile getirdim. Allah bize de para ve temiz bi Fc nasib eder inşallah kıbrısa çufçuflayacağız bir gün.
    3mm en sağlamlaştırılmış Apex Seal set fiyatıda 350$ bu arada çok pahalı değil söylenildiği gibi Goopy motorsports özellikle bu seal konusunda baya yetenekli bir firma ...
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  18. #37
    Setre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunun dışında rx8 ile ilgili herhangi bir soru içinde bana özelden ulaşabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
    Risksiz bir Sürüş düşünemiyorum, her pilot kendini geliştirmeli, her pilotun kendi limitleri var benim ki diğerlerinin biraz üstünde !
    A.Senna

    http://instagram.com/emresetre

  19. #38
    PiscocuK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.934
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    74 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Emre gelip acikladigina gore bende rahat rahat konuaabilirim artik evet Emrenin biri cilginlik pesinde otekide sirasini bekliyor
    Umarim sorunsuz sikintisiz miss gibi olur. Ben senden daha heycanliyim. Yunanistani su yolu yapariz artik
    Ülkede yükselmeyen tek şey araç KM leri

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •