User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 2009 1.5 Atmosferik Lancer Turbolama?

  1. #20
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    usta seçimi çok önemli dikkat edin

  2. #21
    mimarsertac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    Munih
    Mesaj
    815
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapılmasına yapılır illa ama bende olsa satar bütçeme uygun turbo motor araba alır onunla uğraşırdım.

  3. #22

    Üyelik
    Dec 2015
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar şu an bende pro ceed var zaten, Lancer'ın bende yeri ayrı, eğer tanıdığınız güvenilir bir usta varsa ona yaptırmayı planlıyorum, tabii bütçe çok önemli bu işte.

  4. #23
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    CZT döküm Lancer alü blok bile olsa alü turbolanmaz diye bi kaide yok, piston çapları aynı görünen kadarıyla, yükseklik vs uyuyorsa (parçacıda ikisinden birer tane alıp ölçerek karşılaştırmak yeterli bunu anlamak için) CZT pistonu alınır, lancer'a kol yaptırılır düzgün beyin egzoz turbo ayar gösterge vb yapılır 200 hp civarında yürütülür. Tabi bunun maliyeti şu $ kuru ile 20 bini bulur, bence macera ararsın

    Cee'd i satıp (eğer olay dizel benzinli olayı ise) üzerine harcayacağın parayı koyarak Scirocco, mk1 TT, Ibiza Cupra veya Polo GTi a yönelmeni öneririm ben.

  5. #24

    Üyelik
    Dec 2015
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hohoho 20 bini bulursa hiç kalkışmam böyle bir işe ben sadece 109 hp yi 150 hp yapsam yeter, çok az anlıyorum işin kötüsü bu işlerden, tek bildiğim insanın elini sanayiye kaptırmaması

  6. #25
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Özgür Güneş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hohoho 20 bini bulursa hiç kalkışmam böyle bir işe ben sadece 109 hp yi 150 hp yapsam yeter, çok az anlıyorum işin kötüsü bu işlerden, tek bildiğim insanın elini sanayiye kaptırmaması
    Yetmez çünkü o işin sonu yok

    Kafamda "acaba" ile gazlamayayım dersen 20 bin TL gider şu günkü kurdan hesaplarsak.. 6-7k $ uygun bi rakam aslında.. Düşündüğümüzde dolar 1.2 tl iken bu hesap 8 lira tutuyordu Ki piste de çıktın, çıkmaya devam etmeyi düşünüyorsundur illa ki kafanda sürekli bir ? olacak

    Bence dizeli değiştirip hızlı bişey almak daha mantıklı. Polo GTi , Fabia VRS gibi hatta direk olarak. Parçası da bol internette. Tek büyük ihtiyacı fren, piste devam etmeyi planlıyorsan eğer.

  7. #26

    Üyelik
    Dec 2015
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yetmez çünkü o işin sonu yok

    Kafamda "acaba" ile gazlamayayım dersen 20 bin TL gider şu günkü kurdan hesaplarsak.. 6-7k $ uygun bi rakam aslında.. Düşündüğümüzde dolar 1.2 tl iken bu hesap 8 lira tutuyordu Ki piste de çıktın, çıkmaya devam etmeyi düşünüyorsundur illa ki kafanda sürekli bir ? olacak

    Bence dizeli değiştirip hızlı bişey almak daha mantıklı. Polo GTi , Fabia VRS gibi hatta direk olarak. Parçası da bol internette. Tek büyük ihtiyacı fren, piste devam etmeyi planlıyorsan eğer.
    aaah ah, dolar 1.2 idi değil mi 7-8 sene önce hocam temiz GTI, VRS falan alacak bütçem yok ne yazıkki, 208 1.6thp bakıyordum lakin zincir uzatma sorunu olduğunu duydum çok vazgeçtim.

  8. #27
    ::ZaFeR:: - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    3.917
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence siz dediğim yere uğrayın.Hazır Ankaradaymışsınız zaten.2 tane şu an turbolanmış 1.6 Lancer var zaten yaptıkları.

  9. #28
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Özgür Güneş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aaah ah, dolar 1.2 idi değil mi 7-8 sene önce hocam temiz GTI, VRS falan alacak bütçem yok ne yazıkki, 208 1.6thp bakıyordum lakin zincir uzatma sorunu olduğunu duydum çok vazgeçtim.
    Sonradan turbolama işi de cepte 5-10 lira ile olacak iş değil, çıktıkça çıkar, açıldıkça açılır kese. Daha önce yapmış insan dolu forum benzer şeyleri Sor anlatsınlar

  10. #29
    Wankel Batu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Şehir
    istanbul/Stuttgart
    Mesaj
    522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik araba turbolamak ogrenci adami asar.
    Bu iste genellikle zaman kafanda yatirdigin parayi hep gecersin , sürekli yeni masraf cikar
    Yapilirmi tabiki yapilir ama herkesin dedigi gibi gerek yok fanteziye
    Best German Engineering

    Vorsprung durch Technik

  11. #30
    samara - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    kocaeli/Gebze
    Mesaj
    500
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok dikkat etmen gerekiyor bencede.En önemlisi ustanı iyi seçmen gerek

  12. #31

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkes 10-15 demişte şöyle diyeyim. Motor içi 150 hp yi kaldırır mı değil turbodan doğacak 250 nm civarındaki tork u kaldırır mı onu iyice araştır. Atmosferik olarak belki kaldırabilir ama tork işin içine girdiği zaman çok değişir. Kaldırıyorsa o zaman 10 15 falan tutmadan çıkma temiz bir turbo ile o güçleri alabilirsin uygun fiyatlara da mal edebilirsin. Piyasada dünya kadar çıkma TD04 turbo var. Egzoz manifoldu yapılacak bi yerde. enjektör ve beyin ve egzoz revize edilecek. 15 bin lirayı bulmayabilir bile. Tork garaj Korhana git bence o sorununu çözer. Adam gibi adamdır ve ustalarıda çok iyidir.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #32
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben özgüre daha öncede söyledim.elindeki stock pro ceed ile pistte çıktı.

    bence düşük maliyetle elimdeki 55bin km.deki 6 ileri gt1444vz li araç ile ugraşırdım.yol tutuş için lastik,yay,amortisör kombinasyonu.motor için kesinlikle big cooler ve ekstra yag sogutucu,dp,yazılımla 180-185hp de bence çok iyi ve zevkli araç olur.isteyen daha buyuk turboda takar.şimdi bu saydıklarım ile lancerda yapılacakların maliyetini karşılaştırın,buna ilaveten sorunsuz binme ihtimallerini düşünün.

    pro ceed crdi nin tek kötü yanı agırlıgı. pist günlerindede nevar ne yok evde bırakmak(ön arka koltuk yedek lastik ve aparatlar) artısı olur bence.sonuçta kuru agırlıgı 1270kg

  14. #33

    Üyelik
    Dec 2015
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mikelazi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben özgüre daha öncede söyledim.elindeki stock pro ceed ile pistte çıktı.

    bence düşük maliyetle elimdeki 55bin km.deki 6 ileri gt1444vz li araç ile ugraşırdım.yol tutuş için lastik,yay,amortisör kombinasyonu.motor için kesinlikle big cooler ve ekstra yag sogutucu,dp,yazılımla 180-185hp de bence çok iyi ve zevkli araç olur.isteyen daha buyuk turboda takar.şimdi bu saydıklarım ile lancerda yapılacakların maliyetini karşılaştırın,buna ilaveten sorunsuz binme ihtimallerini düşünün.

    pro ceed crdi nin tek kötü yanı agırlıgı. pist günlerindede nevar ne yok evde bırakmak(ön arka koltuk yedek lastik ve aparatlar) artısı olur bence.sonuçta kuru agırlıgı 1270kg
    Abi benim araba dolu olduğu için katalog verilerine göre galiba 1440kg(1358-1440 yazıyor katalogta), gerçekten çok ağır araba, frenleride komple değişmek gerekiyor, coiloverda yapmak lazım, bi ara arka koltuk-stepne ne varsa söktüm yazılım varken, pek etki etmedi, ya insan aşık olur ya, böyle baktığında için titrer, pro ceed'e bakınca değilde lancer'a bakınca içim titriyor, hem lancer 1250 kg

  15. #34

    Üyelik
    Dec 2015
    Yaş
    30
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler ilk İba otomotive, ardından tork garaja, sonra booster performance gideceğim, içime sinmezse turbolama işinden vazgeçeceğim.

  16. #35
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kardrsim 200-250 hp arasi bi setup i aracina anahtar teslim uygulayabilirim kafandaki dukkanlari gez cözüm bulamazsan özelden konusalim

  17. #36
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Özgür Güneş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi benim araba dolu olduğu için katalog verilerine göre galiba 1440kg(1358-1440 yazıyor katalogta), gerçekten çok ağır araba, frenleride komple değişmek gerekiyor, coiloverda yapmak lazım, bi ara arka koltuk-stepne ne varsa söktüm yazılım varken, pek etki etmedi, ya insan aşık olur ya, böyle baktığında için titrer, pro ceed'e bakınca değilde lancer'a bakınca içim titriyor, hem lancer 1250 kg
    pro ceed de için titremiyormu

    laa ben pica ya biniyom laa

    herşey gönlünce olsun özgürüm

  18. #37

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.416
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yukarıdaki mesajdaki gibi 200-250 olacak şekilde teslim ederim diyen yerlerden de koşarak değil uçarak uzaklaş. Arabanın ne alt yapı bilgisi vardır ne kullanacağı turbo bilgisi vardır. Şanzıman baskı balata üst kapak radyatör yağ soğutma var oğlu var. CZT ile bile 250 hplik setup için dünya para harcanırken atmosferik lancerda oof.
    Haa şu da var sınırsız paran varsa deneme yanılma yoluyla yaparsın. Kırarsın bi daha yaparsın bi daha bi daha sorun değil yani. Paradan ve sabırdan haber ver. 150 hp evet makul bir istek yapılabilir ama 250 hp için ciddi para harcaman gerek. Sadece turbo tak bitti gitti değil. O kolay kısmı. Önemli olan kısmı sağlıklı olarak uzun süreli yürütebilmek ve masraf işte o zaman ortaya çıkıyor.
    IN BOOST WE TRUST

  19. #38
    ioz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Osmaniye
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Özgür Güneş Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aaah ah, dolar 1.2 idi değil mi 7-8 sene önce hocam temiz GTI, VRS falan alacak bütçem yok ne yazıkki, 208 1.6thp bakıyordum lakin zincir uzatma sorunu olduğunu duydum çok vazgeçtim.
    2009 ve üzeri hiçbir THP motorda zincir uzama kronik problem değil.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •