User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
49 sonuçtan 39 ile 49 arası

Konu: ___mk5 tsi___

  1. #39
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Pug67 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    172 cıkmamısmıydı dyno ben öle hatırlıorm
    O bizim arkadaşın idi, Gökhan'ın 160civarı çıkmıştı

  2. #40
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gökhan o sistem sana gelmez, o sistem V motorlar için. Güç kaybı yaşarsın fazlasıyla daha fazla kayıtsız kalamadım
    arastırıodum deneyen olmadıgı ıcınde ben olcaktım o kobay ıyı oldu

  3. #41
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O bizim arkadaşın idi, Gökhan'ın 160civarı çıkmıştı
    + cuuuuuuuuuuf

  4. #42
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sen hiç parçalama kendini güzel bir shortram al emişini düzelt. Sonra iskender yapımı + milltek catback çıkma egzoz var onu tavsiye ederim sana

  5. #43
    yigittmr
    Misafir
    Merhabalar baktım ki golf tsi mevzusu donmus bende elimden geldigince seni bilgilendiriyim istedim. Ben de bir golf 5 tsi (140) kullanıcısıyım ve aracımı modifiye etmeden once cok arastırıp ogrendım o yuzden bıldıgım, gordugum ve deneyıp yanıldıgım herseyi bu araba hakkında sana anlatıyım. Golf tsi lere en yuksek verim veren engine management ı abt yapıyor. Abt dunya capında bilinen guvenilir bir tuning firması. Distributorlugu suan pentaoto da. 1000 euro ya 210 hp ye sadece yazılım la cekılebılıryor tsi lar. Benım onerdigim firmada bu. Hava filtresi konusuna gelınce, tsi motorları cok hassas bu yuzden filtreyi secerken cok secici davranmak zorundasın. Simota golf tsi ler icin ozel carbon air intake/filtre cıkardı. Bu filtreyi sana onermemın sebebi bu motora takılabılecek en guvenli filtre olması. ***** aracımız cok elektronik oldugundan, hemen bazı errorler vermeye baslıyabılır baska bir filtreyle. Blow off sartmı? Eger engine management yapmadıysan(yazılım) kesinlikle gerek yok. Ama turbonun basıncı acıldıktan sonra kullanman gerektigini dusundugum bir parca. Tsi motorları 1.8 bar basınc basabılıyorlar, sonuc olarak aracın ıcıde komple forged bu yuzden cokta aracın turbosu harıc bı yerını yıpratmıyorsun. 1.8 gercekten hafife alınıcak bir basınc degıl. Tabi bu turbonun kucuk olmasından kaynaklanıyor bu kadar yuksek basınclara cıkılabılme durumu. 1.8 barı daha saglıklı bir sekılde tahliye etmen, ve gaza bastıgında turbonun gec kalmasını engellemen icin kullanılabılır.
    Egzoz konusunda, daha oncede arkadasların bahsettigi gibi turbo aracta en iyi egzoz, olmayan egzozdur. Fakat tsi kullanıcısının boyle bir luksu yok. Katalıgı soktugunde arac ikaz ısıgı veriyor ve kendini korumaya alıyor. Boylece aracını o ısıgı sondurtsende tam kapasitede kullanamıyorsun. Egzoz icin tam 3 opsiyonun var;
    1.) Katalıtıge dokunmadan cat-back ı dumduz cekersın 70 lık boruyla(custom egzoz)
    2.) Milltek sport-cat and downpipe sistemini alırsın, ki bu sistem sadece tsi lar icin yapılmıs bir katalıtık ve hıcbır sekılde ısık yanmıyor. 200 cell lik bi katalıtık kullanılıyor. Bızım araclarımızda ki stock katalıtık 700 cell. bu ciddi rakamlarda hp kazandırır. Ben pasaoglunda stock katalıtıgımle (cat-back susturucular sokulmus haliyle) 156 hp, 240 nm tork aldım.95 oktan benzınle. bu katalıtık ve duz boruyla 165 hp ler kesinlikle hayal olmaz.
    3.) British volkswagen cup ın parcaları var. Onlarda Tsi ların pist versiyonları ıcın ozel bir cat&downpipe yapmıslar. 100 cell lık kat kulanılıyor.

    Genel bir hesap yaparsak aracına Abt yazılım +70hp
    Milltek katalıtık ve downpipe +20hp
    Simota karbon air intake soguk bi havada +5hp
    Ve gercekten 97 oktan tsi de cok farkettırıyor +5hp

    VW golf 1.4 tsi 240 hp ye kadar cıkabılıyor.

  6. #44
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yigittmr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar baktım ki golf tsi mevzusu donmus bende elimden geldigince seni bilgilendiriyim istedim. Ben de bir golf 5 tsi (140) kullanıcısıyım ve aracımı modifiye etmeden once cok arastırıp ogrendım o yuzden bıldıgım, gordugum ve deneyıp yanıldıgım herseyi bu araba hakkında sana anlatıyım. Golf tsi lere en yuksek verim veren engine management ı abt yapıyor. Abt dunya capında bilinen guvenilir bir tuning firması. Distributorlugu suan pentaoto da. 1000 euro ya 210 hp ye sadece yazılım la cekılebılıryor tsi lar. Benım onerdigim firmada bu. Hava filtresi konusuna gelınce, tsi motorları cok hassas bu yuzden filtreyi secerken cok secici davranmak zorundasın. Simota golf tsi ler icin ozel carbon air intake/filtre cıkardı. Bu filtreyi sana onermemın sebebi bu motora takılabılecek en guvenli filtre olması. ***** aracımız cok elektronik oldugundan, hemen bazı errorler vermeye baslıyabılır baska bir filtreyle. Blow off sartmı? Eger engine management yapmadıysan(yazılım) kesinlikle gerek yok. Ama turbonun basıncı acıldıktan sonra kullanman gerektigini dusundugum bir parca. Tsi motorları 1.8 bar basınc basabılıyorlar, sonuc olarak aracın ıcıde komple forged bu yuzden cokta aracın turbosu harıc bı yerını yıpratmıyorsun. 1.8 gercekten hafife alınıcak bir basınc degıl. Tabi bu turbonun kucuk olmasından kaynaklanıyor bu kadar yuksek basınclara cıkılabılme durumu. 1.8 barı daha saglıklı bir sekılde tahliye etmen, ve gaza bastıgında turbonun gec kalmasını engellemen icin kullanılabılır.
    Egzoz konusunda, daha oncede arkadasların bahsettigi gibi turbo aracta en iyi egzoz, olmayan egzozdur. Fakat tsi kullanıcısının boyle bir luksu yok. Katalıgı soktugunde arac ikaz ısıgı veriyor ve kendini korumaya alıyor. Boylece aracını o ısıgı sondurtsende tam kapasitede kullanamıyorsun. Egzoz icin tam 3 opsiyonun var;
    1.) Katalıtıge dokunmadan cat-back ı dumduz cekersın 70 lık boruyla(custom egzoz)
    2.) Milltek sport-cat and downpipe sistemini alırsın, ki bu sistem sadece tsi lar icin yapılmıs bir katalıtık ve hıcbır sekılde ısık yanmıyor. 200 cell lik bi katalıtık kullanılıyor. Bızım araclarımızda ki stock katalıtık 700 cell. bu ciddi rakamlarda hp kazandırır. Ben pasaoglunda stock katalıtıgımle (cat-back susturucular sokulmus haliyle) 156 hp, 240 nm tork aldım.95 oktan benzınle. bu katalıtık ve duz boruyla 165 hp ler kesinlikle hayal olmaz.
    3.) British volkswagen cup ın parcaları var. Onlarda Tsi ların pist versiyonları ıcın ozel bir cat&downpipe yapmıslar. 100 cell lık kat kulanılıyor.

    Genel bir hesap yaparsak aracına Abt yazılım +70hp
    Milltek katalıtık ve downpipe +20hp
    Simota karbon air intake soguk bi havada +5hp
    Ve gercekten 97 oktan tsi de cok farkettırıyor +5hp

    VW golf 1.4 tsi 240 hp ye kadar cıkabılıyor.



    ılgılendıgın we yorumun ıcın cok ama cok tesekkur ederimm...
    su an aracımda 60lık boru cat back eksoz,soguk hawa alabılmesı ıcın aşağı uzattıgım mantar fıltre,hks yeni tip blow off war..
    filtreden önce 95 oktan benzinle 160 hp 255nm aldım..
    su an sadece yazılımım kaldı onu hallettıkten sora bakalım durum neyı gostercek..
    bırde son susturucum ıyı bısı degıl onun yerıne otto,megan racıng,hks,dc sport vs... ne yapmalıyım kararsızım??

  7. #45
    yigittimur
    Misafir
    Eger aracın arka tamponunu kesip oraya aynen gt lerdeki gibi bi son susturucu takmak istiyorsan ona bisi diyemem. ama ben susturucu adetını en aza cekmek icin katalıtıkten sonra sadece bı susturucu kullanıyorum ve aracın tam ortasına denk gelıcek biryerden egzoz gazını asagı dogru tahliye edıyorum. Aracın egzozundan cıkıp yerde patlayan egzoz gazı gercekten muhtesem bı eko yapıyor. Kesinlikle tavsiye ederim

  8. #46
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yigittimur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eger aracın arka tamponunu kesip oraya aynen gt lerdeki gibi bi son susturucu takmak istiyorsan ona bisi diyemem. ama ben susturucu adetını en aza cekmek icin katalıtıkten sonra sadece bı susturucu kullanıyorum ve aracın tam ortasına denk gelıcek biryerden egzoz gazını asagı dogru tahliye edıyorum. Aracın egzozundan cıkıp yerde patlayan egzoz gazı gercekten muhtesem bı eko yapıyor. Kesinlikle tavsiye ederim


    ben bu sekılde bı son susturucu kullanıyorum zaten ama eksozum cok ıyı degıl onun yerıne bı alternatıf dusunuorum..sesı we performansı ıyı olan..

  9. #47
    yigittmr
    Misafir
    Acıkcası R32 tarzı arka tamponun tam ortasından cıkan 2 li egzos sistemi her ne kadar bızım kasamıza cok yakısıyor olsada sıstem kesinlikle guc kaybına sebep oluyor. Borular cok donarak geliyor ve bu egzozda hem rezonans yapıyor hemde egzoz bukum yaptıgı ıcın, bu bukumlere carpan gazbir nebzede olsa geri gidiyor(back pressure). Atmosferik olsaydı arabamız bu bızım icin bi kazan olurdu ama r32 sistemi fln susturucuları olan ve boruları dolanarak gelen sistemler. benim sana onerim katalıtıkten sonra dumduz bir boru cekmen ve arka susturucunda da kucuk bir tup boyutunda bir susturucu kullanarak cift yapısık cıkısı olmasını onerebılırım sana. Hem ses hemde goruntu acısından cok daha kaliteli olabılıcegını dusunuyorum...

  10. #48
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yigittmr Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Acıkcası R32 tarzı arka tamponun tam ortasından cıkan 2 li egzos sistemi her ne kadar bızım kasamıza cok yakısıyor olsada sıstem kesinlikle guc kaybına sebep oluyor. Borular cok donarak geliyor ve bu egzozda hem rezonans yapıyor hemde egzoz bukum yaptıgı ıcın, bu bukumlere carpan gazbir nebzede olsa geri gidiyor(back pressure). Atmosferik olsaydı arabamız bu bızım icin bi kazan olurdu ama r32 sistemi fln susturucuları olan ve boruları dolanarak gelen sistemler. benim sana onerim katalıtıkten sonra dumduz bir boru cekmen ve arka susturucunda da kucuk bir tup boyutunda bir susturucu kullanarak cift yapısık cıkısı olmasını onerebılırım sana. Hem ses hemde goruntu acısından cok daha kaliteli olabılıcegını dusunuyorum...
    ben kucuk koydugum fotodan bahsedıodum o r32 ıcın kullanılanbı sıstem degıl kı anlayamadım o yuzden yazdıgınızı..
    benım koydugum fotoda tek cıkıs we soldan cıkıo cattan sora 60lık boruyla bu susturucuya baglanıo...

  11. #49
    yigittmr
    Misafir
    yok hayır ben daha onceden yapılmıs egzos konusundaki yorumlara cevap olarak R32 sisteminden bahsetmistim orada.
    Bu arada bu hafta abt nin 140hp den 210 hp ye cıkaran yazılımını yaptırmayı dusunuyorum, buraya butun degisimleri detaylı bi sekilde yazıcam..
    Sana bi sorum olucak, air intake olarak simotanın tsi motorları icin cıkarttıgı carbon air intake sistemini almayı dusunuyorum fakat bu hks nin mantar hava filtreleri de aklıma yatıyor. Sen sanırım kullanıyordun, bi fark hissediyormusun? Verim alabildin mi filtreden?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •