duty cycle yuzde 80den sonrası zararlı zaten enjektor icin... mafla devam ediyim diyorsan apexi powerfc +q45
Printable View
duty cycle yuzde 80den sonrası zararlı zaten enjektor icin... mafla devam ediyim diyorsan apexi powerfc +q45
380 liklerin yerine 440 lıkları beyin olmadan takabiliyorsunda, 550 liği neden takamıyorsun? varmı teknik bir açıklaması...
440lık enjektorle 1.2 1.3 kullanabilirsin rahatca bide wrxlerde reflash yapıp 565lik sti pink takılıyor bizede takılıyor diye biliyorum..
sanırım 440 cc
abi ben daha onlar uğraşmak istemiyorum power fc nın kablosunu mablosunu bulamıyon bulsan 1000 $ civarı mafla birlikte ona verene kadar 2 ye beyinlemap a geçerim vs vs de gerek yok suankı halıyle en verımlı nasıl olur onu arıyorum
440cc varsa teorik olarak 340 hp lere dek sıkıntısız gelebilmen gerek. Demekki geçiorsun 340hp yi.
Bu arada q45 ve apexi ile kimse ilgilenmiyormuş onuda öğrnedik :D
96-97-98 gc8 enjektoru 380 cc side feed
99- 05 gc8 wrx 440 cc 2001 e kadar side feed ustu top feed
Sti 550cc top feed
380cc enjektor yerine 550 cc enjektoir yaparsan araba altlarda zengin kalir cunku maksimum %15 duzeltme yapabiliyor cloose loopta 2008 e kadar.
Ayrica kutuk ve benzin yollarininda degismesi lazim side feedten top feed e gecisti, fakat benden size tavsiye enjektoru beyin takmadan degistirmeyin ve cok abartili yuksek basinc ve turbo kullanmayin. Kimse bobinini, buji kablosunu, maf sensorunu, oksijen sensorunu degistireyim demiyor anca buyuk turbo :) ondan sonra da arabalar zaten eski sensorlerde yipranmis araba niye kirildi oluyor.
yok canım 270 den fazla olacagını hiç sanmıyorum
teşekkür ederim paylaşımınız için.
Öncelikl enjektörlerimin net olarak kaçlık oldugunu görücem. Haricinde mtor içim forget dı bende yataklarım ve contamı sıfırladım. Bobin, buji kablolarım, bujilerim, Maf sıfır ve diğer incik boncuk ne varsa söküldü temizlendi kontrol edildi. Fakat kütük ve yolların değişmesi olayı çok sıkıntılı mıdır ki ?
arkadaşlar ben genelde 1 barda kullanıyorum aracımı vf43 turbom var 280 hp civarı bir güç alıyorum ve 3 le giderken normal seyirde dişli kırıldı araştırdığımda dişliler belli sürelerde ağrır yükle gittikleri için yoruluyorlarmış ve kırılmaları normalmiş o yüzden vites atışı ile kıranda var normal giderken kırılanda herşeyi vites atışlarına bağlamayalım bu araçlar 280 hp nin üzerinde sürekli kullanılmalarda vites kırıyor ben bunu öğrendim
hazır konusu geçmişken kafamı kurcalayan bir şeyi sormak isterim bu konuyla iniltili olarak. önceki siyah 98 imde sard 800 leri standart beyinle kullanıyordum afr değerlerim 10.50 ila 11.50 arasında değişiyordu walbro ve vf39 turbo ile sıkıntısız idi. daha sonraki mavi 98 imde ise gene vf39 wide bandı taktık standart enjektörler ile 12.50,12.80 gördük sonra 550 densoları taktık bu seferde afr değerim 10.00 a oturuyor ve araçta 5500 gibi bir kesiklik ve benzin kokusu oluyordu.standart beyin ile sard lar sağlıklı çalışırken 550 densolar niçin çalışmadı da beyin ayarından sonra normale dönebildi aradaki fark nedir teşekkürler.
AFR daha da zengin oluyordur ama wideband 10.00'dan düşüğünü göstermediğinden ne kadar daha zengin olduğunu göremiyorsunuzdur...
hayır ben onu demiyorum daha büyük enjektörle sard 800 le normal çalışır iken denso 550 ile zengine kalıp kesiklik yapmasının nedenini merak ediyorum.
Zenginlikten kesiklik olmazki! Fakirde oldugu gibi. Bence 2. Aracta atesleme sorunu vardir
buji kablolarında yada bobinden kesiklik yapabilir
gayet önemli bilgiler içeren güzel bir konu olmuş, denk geldiğim iyi oldu.
ben vf43 ve wrx ic ile 18.4 peak değeri (afr 10,5) gördüğüm oldu. bu değerlerde ne kadar güç üretiyor bilmiyorum ama şanzumanım stok olmasına rağmen çok şükür sıkıntı yaşamadım, yaşamıyorum. dişlilerimin wrx olması ne derece fayda sağlar bilmiyorum ama şu aralar idare ediyorum. sabahları 1 den 2 ye atarken, önce boş, sonra 2 ye atıyorum. çünkü bi 10-15 dakka yol gitmeden 1 den 2 ye direk geçişler rahat olmuyor.