Sanırım herkes bu videoyu bekliyor..
Ayar sırasında ufak bir kaza geçirdik ancak çok şükür ciddi birşeyimiz yok. 100 KM civarında bir hızla -paralı otoyolun ortasında- kamyon lastiğine çarptık, tamponumuz, sis farlarımız ve davlumbazımız kırıldı. Ayar sırasındaki denemelerimizde 5. sonunu rahatlıkla çevirebildi araç. Ancak
videoyu kazadan sonra çektiğimiz için 5 sonuna kadar basmaya cesaret edemedik, erken bıraktık.
Yalçın's Turbo D16V1 @ 10 PSI - Mapping Completed with AEM EMS
Güle güle kullan Yalçın kazasız belasız.. Maşallah demeyi unutmayalım.. Gözü kalanın gözü çıkmasın sonra
İyi seyirler..
Oncelikle yapimda emegi gecen ve projenin nerdeyse tamamini gerceklestiren kardesim Umit Piyan a ve Mustafa Genc abime ( custom emme icin eksta Allah razi olsun dehset bisi oldu), parcalarimizi hizir gibi yetistiren BoostProjects - Gunay Gulec e , Honda Performance tan Bayram a ve gizli hazine mapper KVB Emrecan a ve destegini esirgemeyen butun dostlara sonsuz tesekkurler , yillarin hayaliydi gercek oldu
Cok Sukur . .
basta sunu belirteyim t4 kompresor sigmadigi icin kafamizi degistirdik . gt22 anca sigdi ve su anda o var. Helical LSD olmasaydi sacma sapan saracakti ve bu konuda beni tesvik eden ve kurtaran Bladerk - Erkut abimize cok tesekkurler.
0.5 bardayken exedy stage 1 yetiyodu hatta 1 den 2 ye gecislerde ibre ziplatiyodu fakat basinci 0.7 yapip ayarlari bitirip bir iki siktiktan sonra direk kacirmaya basladi. Bu video da biraz sans eseri oldu. Ayar yarida kalmadi Allahtan. Bugun balatamizi aliyoruz insallah bende bismillah aracin devrine vs . alisayim yeni bi video ekleriz kismetse
Allah herkesin gonlune gore versin daha iyileri sizlerin olsun insallah arkadaslar. Guzel dilekleri icin herkese simdiden cok tesekkurler.
kardeşim sana competition clutch stage2 öneririm şiddetle.
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
Eyvallah kardesim saol antalyada gorusemedik ama kismet bidahakine artik
0.7 sonrasinda bizi bekleyen bazi durumlar var. map sensoru + yakit sist. + frenler+ sanziman riski vs. gibi . .
sonu olmayan islerde de her zaman ideal noktada durmak gerektigini dusunur ve savunurum. ***** once guvenlik uzun omurluluk ve minimum sorunGuzel dilekleriniz icin de tekrar tesekkurler
![]()
bir yerde durmak en iyisi tabi kibende o kadar yüklendikten sonra 1 barın üstüne hiç çıkmasam mı diye düşünmüyor değilim
bu arada vtec 2 lerin gömlekleri ne kadar sağlam bilmiyorum ama d16a9 gibiyse hiç açma basıncıtecrübeyle sabit 1 bar yada 300 bg civarı gömleği kırıyo
![]()
allah esirgesin çok güzel olmuş emegi gecenlere bende tesekkur edıyorumm
facebook: hasan serdar şengül
instagram: hasan_serdar
ECUPROJECTS PERFORMANCE-CHİPTUNİNG AKSARAY BAYİİ
Gercektende cok keyifli olmus hizlanmasi devirlenmesi on numara su guzel konuyu resimlerle suslerseniz cok daha guzel olur...
allah daha buyuk kaza bela gostermesin...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)