User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
80 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 106 gti turbo yapıyorum desem

  1. #20
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar çok teşekkürler 4000 ytl ve biraz yukarı çıkabilirim yorum yazan arkadaşlara çok teşekkürler hedef 200 - 250 hp orjinal pistonun üzerinden azıcık alınarak sıkıştırmayı biraz düşürmeyi planlıyoruz biraz araştırdım 0.6 barda felan herhangi bi sorun olmadan yürüyomuş araçlar bu arada parçalar ebaydan yavaş yavaş gelmeye başladı herkese ii forumlar

  2. #21
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkıstırmayı pistonun tepesini almadan dusurebiliyoruz, conta ile.

  3. #22
    TT_BOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    04 dedim hiçbişi yapmadan kapağını bile açmadan tamamen standart
    oz nezaman geliyo bu kit

  4. #23
    Shadow_Dancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    34.01
    Mesaj
    8.001
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    37 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nette aradıgın zaman çeşitli kitler bulunabiliniyor özellikle ve dogal olarak fransada...

    Bi araştır olmazsa
    Tango-1 never dies.

  5. #24
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıstırmayı pistonun tepesini almadan dusurebiliyoruz, conta ile.
    haklısın ama ozaman kapak ile bloğun hiçbi şekilde pürüzsüz olması gerekiyo yoksa araç vuruntulu çalışıyo (benim aracın kapağı küçük bi işlem görmüş daha önce güvenemedim ) birde contanın yüksek ısıda yanma ve kompresyon kaçağı yapma riski war birde zaten ben bugüne kadar gördüğüm bikaç araçda (motor kıran) genelde pistonlar ya segman kanallarından kırılmış yada segman kırmış ortadan delineni hiç görmedim zaten yatakları segmanları değiştircem o yüzden açmışken tertemiz olur herkese teşekkürler parçalar ve fotografları yakında

  6. #25
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piston tepesinden almanı önermiyeceğim. insan hazır forget piston alırken bile aracaba gramajları tammı. krankta balans boşluğu yaparmı diye düşünürken alelade göz kararı hadi daha prof (!) diyelim kumpas felan ile ölçerek piston kafasından alırsan üst devirlerde ufacık gram farkları bile 6000 devirde 1500 kere hareket eden bir pistonun motorunu deforme etmesine sebep olur. bence kalın conta kullanarak yüksek olan sıkıştırma değerini düşürebilirsin. he bunun için amerikayıda baştan keşfetmeye yada orjinal bi contayı frezecide inceltip takmaya gerek yok. hazırı var onu al. turbo peugeot ve citron işinde internette gördüğüm en büyük firma (profesyonnellikeri konusunu bilemem) hollanda daki dp-engineering. tüm kiti almasan bile contasını alabilirsin burada contaları ve fiyatları mevcut. tüm motorlar için var. ayrıca her motor için 2 farklı contaları var. çok boost basıcam dersen en çok düşüreni alırsın. tabi alt devirlerinde ölür. he ama kapağına güvenmiyorsan çıkmacılarda pert bi sürü gti var. bir kapak alırsın. ama en güzeli C2 VTS üst kapağı ve kapak içi takımı kullanmam iticileri vs.v.s gibi.

    linki unutmuşum buda
    http://www.dp-engineering.nl/EN/prod...sion/index.php

  7. #26
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    piston tepesinden almanı önermiyeceğim. insan hazır forget piston alırken bile aracaba gramajları tammı. krankta balans boşluğu yaparmı diye düşünürken alelade göz kararı hadi daha prof (!) diyelim kumpas felan ile ölçerek piston kafasından alırsan üst devirlerde ufacık gram farkları bile 6000 devirde 1500 kere hareket eden bir pistonun motorunu deforme etmesine sebep olur. bence kalın conta kullanarak yüksek olan sıkıştırma değerini düşürebilirsin. he bunun için amerikayıda baştan keşfetmeye yada orjinal bi contayı frezecide inceltip takmaya gerek yok. hazırı var onu al. turbo peugeot ve citron işinde internette gördüğüm en büyük firma (profesyonnellikeri konusunu bilemem) hollanda daki dp-engineering. tüm kiti almasan bile contasını alabilirsin burada contaları ve fiyatları mevcut. tüm motorlar için var. ayrıca her motor için 2 farklı contaları var. çok boost basıcam dersen en çok düşüreni alırsın. tabi alt devirlerinde ölür. he ama kapağına güvenmiyorsan çıkmacılarda pert bi sürü gti var. bir kapak alırsın. ama en güzeli C2 VTS üst kapağı ve kapak içi takımı kullanmam iticileri vs.v.s gibi.

    linki unutmuşum buda
    http://www.dp-engineering.nl/EN/prod...sion/index.php

    hocam link için çok teşekkür ederim şimdilik pistonun üzerinden azıcık alarak düşürücem çok haklısın söylediklerinin hepsi doğru forget için araştıma yapıyorum yurtdışında saxosportsclub die bi siteden birkaç arkadaşla konuşuyorum bana (uygun olarak ) piston bulucaklar o yüzden birde conta olaına girmedim yorumlar için teşekkürler herkese

  8. #27
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güncell.................

  9. #28
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güncell.................
    ben güncel diyim. sen ne aşamadasın ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #29
    TT_BOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet merakla bekliyoruz gelişmeleri ?

  11. #30
    SİNANN007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    manavgat/ANTALYA
    Mesaj
    316
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turboda sıkıştırmanın azalması gerekır dıye bılıyorumm pt52 kısa chip falan onlar atmosferık motordaiş yaparda turbo nun ayarları bam başka atmosferiğe göre

  12. #31
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yuksek devir donen bi egzantirik takın boylece buyuk bi turbo bagalrsınız, dusuk basınc ile uzun omurlu olur.
    kalkısta yada ara hızlanmada zaten alt devir kulanılmıyo

  13. #32
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar gelen yanlış bir parçadan ötürü şuan proje bekleme aşamasındadır ama çok fazla değil en fazla bir hafta allahın saftorik power selleri external wastegate gönderceğine 12 litrelik intercooler göndermiş arabanın tamponundan büyük resimler geliyo parçaların

  14. #33
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    işte parçaların resimleri











    XSpower external wastegatemde gelmiş bulunmaktadır bugün birtek silikon hortumlarım ve wideband ile boost saatim kaldı onlarda bi sorun olmadıysa bugün yarın gelir herkese ii forumlar










  15. #34
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar bişi sorcam birkaç arkadaştan duydum turbo olduktan sonra debriyaj sorun çıkartıyormuş kaçırma felan yapıyomuş acaba bu konuda bilgisi olan warmı ???

  16. #35
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    307 turbosu olan bir arkadaş debriyaj problemi yaşıyor.ama onun setupları senin düşündüklerinin daha üzerinde.debriyaj işine girmeden bir süre orjinalle gez.sorun çıkarırsa değiştirirsin.boşuna para verme şimdiden

  17. #36
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun parcalardan işin guzelligi belli, debriyaz valeo nun yeni spor serisi var onu alabilirsin o intercooleri boruları saxo icinmi sizmi yaptınız?

  18. #37
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun parcalardan işin guzelligi belli, debriyaz valeo nun yeni spor serisi var onu alabilirsin o intercooleri boruları saxo icinmi sizmi yaptınız?
    aksaraydaki parçacımda valeo nun o bahsettiğin ürününü sölemişti. yanlız sadece balata satılıyormuş. baskı yokmuş içinde. yada tam tersi
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  19. #38
    TT_BOY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    2.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valeonun sitesinde var o debriyaj, sadece balata olarak satılıyormuş..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •