rica ederim. kiriksiz döküksüz sürüsler dilerim.
benim de , kaynak islerinden, eksoz , yag /su flanschlari ve yazilimi dahil tüm islerini kendi yaptigim bana ait olan bi tane var. bilmedigim makina deyil.
buda yeni aldigim,
eBay: Neue und gebrauchte Elektronikartikel, Autos, Kleidung, Sammlerst
Batuhan M. Ince
masallah leondan kanat cikarsa daha guzel olur benim fikrim,1m leon fanatigi olarak diyorum bunu1.8t ve leon guzel ikili oluyorlar
![]()
arkadaslar, masallah araclariniz cok nadide flnda...bnm arabanin motor AJQ ....
1.8t 180ps standart...
hangi motorla birebir ayni? tam olarak mod listesi? hangi beyin? plug+play kitler varmi? yurtdisinda yasadigim icin, tr deki garajlarda ahmet mehmet ustaya götüremiyorum
burda kendi imkanlarimla bisiler yapicam olursa...
cvp veren herkese ayri ayrida tesekkur ederim...ben 220-230ps derken, burda 300-350-400+ ps ler den konusuyosunuz... stock motor fln... sasirdim dogrusu..
![]()
benim söylediğim şeyler için garaja ihtiyacın yok kendin halledersin.
listeye birde (bana göre gereksiz ama:aem dry flow) eklersin.
yazılımınıda ordaki duruma göre halledersin tamamdır gazla![]()
220 -230 cok fazla biseye ihtiyacin yok.
- metal kat ,
- chip
- eksoz manifoltunu daha genis olanlari var ( ebayden ucuza alabilirsin , abe filanda gerekmiyor ).
bu 3 uni yap fazla bile gelir.
Batuhan M. Ince
tesekkurlermetal katlar ne yazikki memlekette yasak
gerci yaris tipi bisi ayarlarim...
chip sorun degil... monifold da zaten en kolay bulunan cins..
audi kalici olursa
onu da ilk defa duyorum, üzerinde markasi seri numrasi olan kat, atik gaz emilsiyonun deyismiyor, 200 cpsi metal kat , yani düz boru filan deyil.
neyse , madem yasak sende 225 lik TT kati kullan, orjinal vag. turbodan sonraki kisim ve katalisatörü alman gerekiyor. kendi arabandaki turbo baglanti flansch ini kesip TT nin kine kaynaticaksin hepsi bu.
Batuhan M. Ince
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)