User Tag List

Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 20 to 29 of 29

Thread: Audi A3 1.8t 132kw/180ps

  1. #20
    Spook's Avatar
    Üyelik
    Dec 2005
    Age
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1,272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by kurtbil View Post
    ahmet abinin gt28 li beyaz kaplama cuprasinin o degerlerde b dynosu vardi zaten belkide onu diyosundur alper,ki benim asil dedigim arabayi zaten sen bilyosundur=)
    Evet oda bir örnek, benim portekizde birkaç arkadaşım var o ve arkadaşlarıda aynı değerlerde. Evet dediğin gibi var o setuplarda TR de problemsiz araçlarımız.. Hatta stock AWT ye 2871R ile 1.5 basan bir abimiz bile var

  2. #21

    Üyelik
    Sep 2009
    Age
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by kurtbil View Post
    Gordum,kullandim,hatta haftanin b kac gunu de bindigim b araba.iyi dilegin icin tesekkurler
    rica ederim. kiriksiz döküksüz sürüsler dilerim.

    benim de , kaynak islerinden, eksoz , yag /su flanschlari ve yazilimi dahil tüm islerini kendi yaptigim bana ait olan bi tane var. bilmedigim makina deyil.












    buda yeni aldigim,

    eBay: Neue und gebrauchte Elektronikartikel, Autos, Kleidung, Sammlerst
    Batuhan M. Ince

  3. #22
    kurtbil's Avatar
    Üyelik
    Mar 2008
    Age
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4,065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    masallah leondan kanat cikarsa daha guzel olur benim fikrim,1m leon fanatigi olarak diyorum bunu 1.8t ve leon guzel ikili oluyorlar

  4. #23
    kurtbil's Avatar
    Üyelik
    Mar 2008
    Age
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4,065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by Spook View Post
    Evet oda bir örnek, benim portekizde birkaç arkadaşım var o ve arkadaşlarıda aynı değerlerde. Evet dediğin gibi var o setuplarda TR de problemsiz araçlarımız.. Hatta stock AWT ye 2871R ile 1.5 basan bir abimiz bile var
    1.8t lerimiz guzel hepsine masallah

  5. #24

    Üyelik
    Jan 2011
    Age
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar, masallah araclariniz cok nadide flnda... bnm arabanin motor AJQ .... 1.8t 180ps standart... hangi motorla birebir ayni? tam olarak mod listesi? hangi beyin? plug+play kitler varmi? yurtdisinda yasadigim icin, tr deki garajlarda ahmet mehmet ustaya götüremiyorum burda kendi imkanlarimla bisiler yapicam olursa...

    cvp veren herkese ayri ayrida tesekkur ederim... ben 220-230ps derken, burda 300-350-400+ ps ler den konusuyosunuz... stock motor fln... sasirdim dogrusu..

  6. #25

    Üyelik
    Jun 2009
    Age
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1,838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim söylediğim şeyler için garaja ihtiyacın yok kendin halledersin.
    listeye birde (bana göre gereksiz ama:aem dry flow) eklersin.
    yazılımınıda ordaki duruma göre halledersin tamamdır gazla

  7. #26

    Üyelik
    Jan 2011
    Age
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by lnd_samet View Post
    ta k04ü ic yi büyüt-n75-dv güzel bir yazılım 230-240 hp lerde gezersin fazlasıyla tatmin eder

    tamam k04 ü tak i anladim... geri kalan 230-240hp hedefi ok... arada kalani ben anlamadim...

  8. #27

    Üyelik
    Sep 2009
    Age
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    220 -230 cok fazla biseye ihtiyacin yok.
    - metal kat ,
    - chip
    - eksoz manifoltunu daha genis olanlari var ( ebayden ucuza alabilirsin , abe filanda gerekmiyor ).

    bu 3 uni yap fazla bile gelir.
    Batuhan M. Ince

  9. #28

    Üyelik
    Jan 2011
    Age
    38
    Şehir
    Isvicre/Bern
    Mesaj
    214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesekkurler metal katlar ne yazikki memlekette yasak gerci yaris tipi bisi ayarlarim... chip sorun degil... monifold da zaten en kolay bulunan cins.. audi kalici olursa

  10. #29

    Üyelik
    Sep 2009
    Age
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quote Originally Posted by 10u-R View Post
    tesekkurler metal katlar ne yazikki memlekette yasak gerci yaris tipi bisi ayarlarim... chip sorun degil... monifold da zaten en kolay bulunan cins.. audi kalici olursa
    onu da ilk defa duyorum, üzerinde markasi seri numrasi olan kat, atik gaz emilsiyonun deyismiyor, 200 cpsi metal kat , yani düz boru filan deyil.



    neyse , madem yasak sende 225 lik TT kati kullan, orjinal vag. turbodan sonraki kisim ve katalisatörü alman gerekiyor. kendi arabandaki turbo baglanti flansch ini kesip TT nin kine kaynaticaksin hepsi bu.
    Batuhan M. Ince

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •