User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
69 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: B16 ve max atmosferik gücü ?

  1. #20
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    95 oktan degerının o oldugunu bılıyorum bende

  2. #21
    Speed_TurN
    Misafir
    95 oktanla 205 veren araç 100 oktanla 226 mı vercek ? Oda ilginç tabi..

    Tartışmaya gerek kalmadı o araca 105 oktan koyun direk 250hp

  3. #22
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oktan farkının verdıgı guclerı arastırmanızı onerırım. bu arac ıcın gecerlı deıldır belkı ama bakın yınede. sonuc olarak pısko RS ı deler o lacı vtec

  4. #23
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.550
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    oktan değişince yazılımda değişiyor oktan farkıına bağlı olarak 10-15 hp değişir o specte

    bu araştırmanın sonucunda bi proje gelicekse merakla bekliyoruz.

  5. #24
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.167
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yüksek sıkıştırmalı atmosferik motorlarda avans işin can damarıdır. O damarıda oktan besler.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  6. #25
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok 226 olmuo 218 220 arası
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  7. #26
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 diş kısalt 230 olur o ehhhh
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #27
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O laci vtec in resimleri falan filanı yokmu bizde görelim.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  9. #28
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    250hp çıkarmak için senin speclerini mi kullanıcaz? yoksa 250hp için ne spec gerekir mi diye soruyorsun?
    12.5 sıkıştırma az o güçler için. yakıt birde ne olucak? işin içine başka karışımlar girerse 250 aşılır rahat.
    Failure is not an option.

  10. #29
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    izmirdeki vti in dyno kagıdı 210 hp idi. arac öle böle deil ama Oz bilir kırmızı turbo ile denettik 2-3 boy u var.
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  11. #30

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.101
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dergideki dyno kağıdında 205,3 hp yazıyor
    OEM+

  12. #31
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hacim iyidir
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  13. #32

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EGVTEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    izmirdeki vti in dyno kagıdı 210 hp idi. arac öle böle deil ama Oz bilir kırmızı turbo ile denettik 2-3 boy u var.
    bende diorum bu araba 200hp ile nasil gidiyo bole
    218 220 arasi cok iyi rakam
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  14. #33
    Speed_TurN
    Misafir
    bahsettiğim gibi silindir hacmi aşılmıcak ve türkiyede kullanılan yakıtla yani ne var 100 oktan var üstüde yok sanırım bunlarla olabileceği söylüyorum

  15. #34
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    blok b16a olmak zorunda mı ben b16b kullanmak istiyorum hacim 1.6 birde 60-70cc değişse farkeder mi?

    b16b-b18c blok
    b17a krank(lightweight) 81.40mm stroke
    custom ti rods
    custom x-light pistons 81.50mm
    hacim 1600-1700cc
    ben daha fantezi üretirim sana
    Failure is not an option.

  16. #35
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b16ya 89mm ls kranki koysak
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  17. #36
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ben koydum çok zevkli oluyor
    Failure is not an option.

  18. #37
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    ericksracing in arias a yaptırdığı custom pistonlarıda var b16a ls krank için kamikaze için bire bir r/S ratio yerlerde
    Failure is not an option.

  19. #38
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ericksracing in arias a yaptırdığı custom pistonlarıda var b16a ls krank için kamikaze için bire bir r/S ratio yerlerde
    tech43 stroker bize uygun aslinda nede olsa LS kranki bol memlekette, devirle pek isi olmaz ama "aga bak vtek acmadanda kopuyo" diye fake aticaksin 3k basip
    Experience is what you get when you don't get what you want.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •