User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
69 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: B16 ve max atmosferik gücü ?

  1. #39
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tech43 stroker bize uygun aslinda nede olsa LS kranki bol memlekette, devirle pek isi olmaz ama "aga bak vtek acmadanda kopuyo" diye fake aticaksin 3k basip
    ahaha altdevirde evo ile denenir itina ile
    Failure is not an option.

  2. #40
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tech43 stroker bize uygun aslinda nede olsa LS kranki bol memlekette, devirle pek isi olmaz ama "aga bak vtek acmadanda kopuyo" diye fake aticaksin 3k basip
    kanka bolda ls krankı çıkmacılara geçen hafta sordum en ucuz fiyat veren 1500 dü..vtecden çok para çektiler..

  3. #41
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka bolda ls krankı çıkmacılara geçen hafta sordum en ucuz fiyat veren 1500 dü..vtecden çok para çektiler..
    uyguna veririm
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  4. #42
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uyguna veririm
    ne biliyim kanka aklımıza bile gelmedi motoru kapattım bende kızıp..kaça verirdin versen

  5. #43
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mal ankarada valla;
    gormeden almani istemem, her ustanin iyi-duzgun anlayisi farkli oluyor biliyorsun.. tekrar lazim olursa bin lira
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  6. #44
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne biliyim kanka aklımıza bile gelmedi motoru kapattım bende kızıp..kaça verirdin versen
    açıcan galiba bi daha..
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.

  7. #45
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka daha o kadar ustalaşamadık ls krangını d16 ya uydurmaya..
    olum bizde bir tanemi araba var..

  8. #46
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mal ankarada valla;
    gormeden almani istemem, her ustanin iyi-duzgun anlayisi farkli oluyor biliyorsun.. tekrar lazim olursa bin lira
    güzel fiyat kanka sağol aklımda olsun

  9. #47
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart döküm oynanmamış kapakla nereye kadar gidebilir bu motorlar deneyen varmı?
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  10. #48
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    nereye kadar gidebilir derken? atmosferik olarak 1.6 hacim olarak mı sordun?
    NIF ın kapağı standart port polish yoktu valve size ları standart ve 400-500hp arası vardır yeterli oluyor kapak.
    Failure is not an option.

  11. #49
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yok yani kapağın standart flow u ile atmosferik olarak ne gibi rakamlar alınıyor diye merak ettim. sonuçta bugun çoğu modern motorun alt bloğu olukça potansiyelli hele ki vtec b16 lar standart kol ve yataklarla 10 bin e yakın dönebiliyor diye biliyorum.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  12. #50
    Speed_TurN
    Misafir
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    blok b16a olmak zorunda mı ben b16b kullanmak istiyorum hacim 1.6 birde 60-70cc değişse farkeder mi?

    b16b-b18c blok
    b17a krank(lightweight) 81.40mm stroke
    custom ti rods
    custom x-light pistons 81.50mm
    hacim 1600-1700cc
    ben daha fantezi üretirim sana
    bahsettiğim gibi hacimle oynanmıcak 1cc bile sonuçta piston çapı orjinal kaç ise orjinal çapıyla aynı piston kullanılacak yine blok orjinal kalacak yani kısaca dokunmayacaksın b16 fark etmez a b c 160hp b16 dan bahsediyorum kısaca turbo yapılmadan "yazılım, yüksek sıkıştırma piston, krank , subap , manifolt , throttle , headers , conta bunların hepsiyle oynanabilir ama blok dediğim gibi orjinal kalacak .. çıkarabileceğin rakam nedir

  13. #51
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Speed_TurN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bahsettiğim gibi hacimle oynanmıcak 1cc bile sonuçta piston çapı orjinal kaç ise orjinal çapıyla aynı piston kullanılacak yine blok orjinal kalacak yani kısaca dokunmayacaksın b16 fark etmez a b c 160hp b16 dan bahsediyorum kısaca turbo yapılmadan "yazılım, yüksek sıkıştırma piston, krank , subap , manifolt , throttle , headers , conta bunların hepsiyle oynanabilir ama blok dediğim gibi orjinal kalacak .. çıkarabileceğin rakam nedir
    Özegeçmişimizi ve katılım formunu doldurup adrese mi yolluyoruz yarışma programı gibi oldu
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  14. #52
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Speed_TurN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bahsettiğim gibi hacimle oynanmıcak 1cc bile sonuçta piston çapı orjinal kaç ise orjinal çapıyla aynı piston kullanılacak yine blok orjinal kalacak yani kısaca dokunmayacaksın b16 fark etmez a b c 160hp b16 dan bahsediyorum kısaca turbo yapılmadan "yazılım, yüksek sıkıştırma piston, krank , subap , manifolt , throttle , headers , conta bunların hepsiyle oynanabilir ama blok dediğim gibi orjinal kalacak .. çıkarabileceğin rakam nedir
    sen acıkca derdın ne onu bı soylesene.. okanın bı kasıntısı var anlasıldı yıne o yuzden bu sorular bu yoprumlar. okan efendı ıstanbula gelıyodun hanı EDS ıle denemek ıcın noldu kayboldun=?

  15. #53
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    240 alirim ben
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  16. #54
    DogukanB
    Misafir
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O laci vtec in resimleri falan filanı yokmu bizde görelim.

  17. #55
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    tamam o zaman b16a ya deckplate yaparım sonuç değişmez
    Failure is not an option.

  18. #56
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok yani kapağın standart flow u ile atmosferik olarak ne gibi rakamlar alınıyor diye merak ettim. sonuçta bugun çoğu modern motorun alt bloğu olukça potansiyelli hele ki vtec b16 lar standart kol ve yataklarla 10 bin e yakın dönebiliyor diye biliyorum.
    standart kol yatakla 10 bin dönerde kaç kere döner ne kadar verimli döner b16a devir için uygun bir motor ama b16b çok daha dayanıklı kol krank ve blok olarak sıkıştırmasıda daha uygun.

    orjinal kapağı ne kadar iyi olsada,kapaktan bu işi bilen firmalar çok ciddi güçler kazanmakta hem atmosferik hem turbo setuplarında. en çok yapmak istediğim şeylerden biri.
    Failure is not an option.

  19. #57
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vteckiller + arias yüksek şıkıştırma ile 240 lar alınır sanırsam ama benimde erak ettigim km. ömrü ne olur ?
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •