User Tag List

Sayfa 5/8 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
139 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: 2001 saxo VTS aracımı en iyi şekilde nasıl yüklerim..

  1. #77
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orj gaz kelebeği önden 48 arkadan 52mm

    çok güzel bilgiler verilmiş yeterince açıklama da yapılmış zaten ama 51 lik boru filtre chip ile caili headersli vti ı mümkün değil geçemezsiniz istisnalar olabilir tüm arabalar birbirinin aynı değil çünki ikinci olarak orj egzantriklere timing yaptırmak mantıksız geliyo bana eğer oynayıp bozulmamış ise ayarını ellememek lazım

    bence yapıcaksanız şu uygulamalar olabilir

    pt52 egzantrik
    piper cams yay şapka
    c2 vts sübapları yada komple üstkapak
    gsxr 1000 in throttle i, velocity stack, piper 4 boğaz karbüratör filtresi
    m52 piston sıkıştırma çok yüksek oluyo sübap kanallarını açınca 11.5 lere felan düşüyo bence yeterli hacimde 1.7 oluyo
    ms-II yada vems
    platinyum buji msd coil
    headers ve 60 lık düz boru sona otto yada ss
    13-61 yada 13-59 ayna maruti
    helix 4 paddle debriyaj omp de olabilir yada sanayide yapılan bronjlardana olabilir
    266mm 206 gti frenleri
    15'' speedline 195 -45 -15
    klima ve direksiyon power cam siliceği arka koltuk kafalıkları hava yastıkları iptali iki tane sparco

    tabki bunlar bi turbo parası tutucaktır tercih senin
    bnm gördügüm chip.cai.eksozlu bütün 106lar ,headers caili vti ları geçiyor...önemli olan çip ve motorun durumu

  2. #78

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkez birşey yazmış ama birde ben yazayım istedim nacizane olarak.

    Motora girilmeyecekse cadde tarzı soft olarak
    206 yada 307 1.6 16v silindir kapak contası (ince conta)
    Paşaoğlu yada Mantar timing (kusura bakmayın ama Goffy'e gitmeyin)
    C2 VTS Emme manifoldu - Clio MK1 RS gaz kelebeği
    Sol sis farından direk filtre
    51 lik düz boru - SS son susturucu
    Mantar yada başka güzel bir yazılım.
    Klima iptali
    14/60 ayna mahruti

    Motora girilecek 200 hp'ye yakın bir güç bekleniyor ise eğer
    Üst kapak

    280 yada tercihen 300 üstü dereceli egzantrik
    Yay + şapka
    Hidrolik iticiden Mekanik iticiye geçiş
    Port polish üst kapak
    Dbalias yada Jenvey 45mm ITB (burası önemli) Eğer uygulanmaz ise C2 VTS emmesi
    Pipercross ITB filtresi yada Longman Carbon Airbox
    Enjektörler
    Arp kapak saplamaları
    Mutlaka bir 4-1 header, Maniflow, Raceland, Supersprint (150-160 hp tüm uygulamalarda gerekli)

    Motor içi araç 1.6 olarak kalıcak ise
    Wössner yada Omega veyahut başka bir markadan
    12.5 sıkıştırmalı forged piston

    Elektronik
    VEMS, OMEX, KMS yada benzeri Plug and Play ECU
    MSD bobinler
    Wideband, ıvır zıvır

    Kullanım amacına göre ekstralar felan filan, 14/60 yada 13/61 kısa felan filan. Unuttuğum ıvır zıvır vardır illaki.
    schumıcım

    200hpye yakın deger ıcın hangı pıstonu onermıssın onu yazdınmı?

    m52 dıorum ben gerıde yazıldıgı uzere hel01 de vardı araba boyna gıdıyordu yuksek hızda hıc kesılme yok.. hee 12.5 wossner fılan tabıkı daha ıyı ama malıyet meselesı..

    BU lıste ızmırde acık ara 1. gelen 106 nın lıstesi.. nasıl gıttıgını bılmeyen yoktur..

    kentcams pt54 317 derece yaris egzantirigi,pipercams mekanik itici,pipercams yay,şapka,dbilas sübap

    -Dbilas marka 45 mm 4 boğazlı throttle body

    -Emerald stand alone ecu,harnessı ve mapi ile birlikte: mapı Mick Kehl tarafından yapılmıstır

    -13/59

    -supersprint komple egzos sistemi(header orta boru son)



    8000 ustu devır donulcekse kı donulur her halukarda bu arac 9300 donuodu, 13 59 ve 61 den baskası kurtarmaz ki 8000 devırde 220 yapıor o halde.
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  3. #79
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu yukarıdaki yazdığınız araç 200hp üstüdür heralde

    bi abimin 215 hplik 106 sı vardı aksları filan pug sporttu

  4. #80
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence ımkanın varsa ılgıltereden motor getırttırebılırısn ama 5000 km omru oluyor
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  5. #81
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı astra gsi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence ımkanın varsa ılgıltereden motor getırttırebılırısn ama 5000 km omru oluyor
    ne motoru acaba ? ve neden 5000 km

  6. #82
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yiit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne motoru acaba ? ve neden 5000 km
    pug motor sport 225 ps sıralı 6 ılerı ıngılızler yapmıs rallı yarıslarında kullanılıyor + bu motor benım elımde var pug 106 xsi kupadan ayırdı motoru babam getırtti baglantıları hersıyını yaptık ınce ayar yaparken dayanamadı sımdı guneslıde depoda duruyor sandıgın ıcnde
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  7. #83
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor güzelmiş fabrika max 238 hp aldı bu makineden ztn 9200 rpmde gliba linki bulursam koyarım

    buldum

    http://www.rallye-info.com/carspecs.asp?car=334

  8. #84
    su106GTI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/antalya
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106=chip,filtre,eksoz,timing
    vti=headers,filtre,eksoz
    0-400 geçeR.
    denedim gördüm

    chip,eksantrik,eksoz,cai li 106 150den baslar 160hp ye kadar yolu var.
    piston girerse 185e kadar yolu var ıvır zıvır yazmıyorum...

  9. #85
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    schumıcım

    200hpye yakın deger ıcın hangı pıstonu onermıssın onu yazdınmı?

    m52 dıorum ben gerıde yazıldıgı uzere hel01 de vardı araba boyna gıdıyordu yuksek hızda hıc kesılme yok.. hee 12.5 wossner fılan tabıkı daha ıyı ama malıyet meselesı..

    BU lıste ızmırde acık ara 1. gelen 106 nın lıstesi.. nasıl gıttıgını bılmeyen yoktur..

    kentcams pt54 317 derece yaris egzantirigi,pipercams mekanik itici,pipercams yay,şapka,dbilas sübap

    -Dbilas marka 45 mm 4 boğazlı throttle body

    -Emerald stand alone ecu,harnessı ve mapi ile birlikte: mapı Mick Kehl tarafından yapılmıstır

    -13/59

    -supersprint komple egzos sistemi(header orta boru son)



    8000 ustu devır donulcekse kı donulur her halukarda bu arac 9300 donuodu, 13 59 ve 61 den baskası kurtarmaz ki 8000 devırde 220 yapıor o halde.
    M52 piston ile motor toplamam. Uydurma şeyler yaparım ama motorun dışında yaparım içinde yapmam. O kadar para harcıycam M52 koycam. Akıl karı değil. Hacim büyütecek olursam 1.8 stroker alırım Almanya'dan. Gene 12.5 sıkıştırma ile.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #86
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    schumi kac para o stroker link varsa eklesen?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  11. #87
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ingiltereden kamracing 1.8 stroker
    4 Cylinder Billet Steel Crankshafts £1000 + Vat
    4 Cylinder Set of H Section Forged Conrods £499 + Vat
    4 Cylinder Set of Forged Pistons £475 + Vat
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  12. #88
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    schumi kac para o stroker link varsa eklesen?
    http://www.d-p.com.gr/index.php?cat_id=600&lang=en

    Alman sitesini bulamadım. Ama bu Yunanistan olanı.

    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #89

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.520
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok paraymıs
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  14. #90
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok paraymıs
    ne kadar ekmek okadar köfte!
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  15. #91
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    8. sayfadan önceki yorumalrı beyenerek takip ettim çok güzel fikirler,

    Eger ihtiyaç olursa forged kol, arp main-head kit, msd bobin ve ateşleme kabloları, ince yada kalın cometic conta TR' de hazırda varmış

    bu arada araa sokakta kulanılıcaksa en güzel egzantirik Pug sport, 4000-9000devir arası, verilerini ve graifigini bir inceleyin, çok ilginç, sonradan turbo yapılırsa o egzantirik ile güzel sonuçlar alınır.

  16. #92
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne kadar ekmek okadar köfte!
    1.8 106 atmosferik olarak çok lezzetli bir köfte olur. Bencede o paraya değer.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #93
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8 106 atmosferik olarak çok lezzetli bir köfte olur. Bencede o paraya değer.

    harbiden değişik olur

  18. #94
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 bin tl büyük para.. değer mi değmez mi bilemiyorum ancak gerçekten çok ciddi bir gider.. Ben stokerın tadını bilemiyorum elbette 106 da ancak m52 piston da mantıklı değil.. Kollar pek önemli değil aslında hafif ve dayanıklı olduğu sürece ancak pistonlar öyle değil..

    Gel gelelim araç sahibine.. Bütçe de önemli aslında neler yapabilecek durumda olduğunu öğrenmek lazım

  19. #95
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sefa_vts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    6 bin tl büyük para.. değer mi değmez mi bilemiyorum ancak gerçekten çok ciddi bir gider.. Ben stokerın tadını bilemiyorum elbette 106 da ancak m52 piston da mantıklı değil.. Kollar pek önemli değil aslında hafif ve dayanıklı olduğu sürece ancak pistonlar öyle değil..

    Gel gelelim araç sahibine.. Bütçe de önemli aslında neler yapabilecek durumda olduğunu öğrenmek lazım
    Değer Sefa'cım değer.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •