şimdi ara boru ve son susturucuda ep3 lerde en verimli uygulama şudur diyebileceğimiz bir sonuç yok anladığı kadarıyla, bu konuyu netleştirsek?
Tabiki büyük bana sorarsan 71mm bile filtre kitli egzantrikli bir K20'ye çokta gerekli değil ama ilerisi için tabiki altyapıyı sağlama almış olursun iki iş yapmamış olursun..
bu durumda benimde egsoza el atmam gerekiyor sanırım,60 lık krom borular,60 lık hks-hi power son,1 aya kadar rbc ve k-pro takıcaz,dc headers toda ince conta ve aem cai var şu an aracın üstünde,en iyi ölçü 70 lık ara borular ve 70 son susturucumudur,bu şekilde kullansam ne zararı olur ?
Sıkıştırman ne durumda yani conta varmı ? piston yok herhalde.. Eğer SSR,Toda gibi büyük çap headers yoksa Dc race varsa sen boruları 70mm yap yetiyorBirde izmirde senin arabanın giişini gördüm ayar varmı arabanda ?
Metin sanada 70mm diyorum 60 lık kasacaktır![]()
S3 müydü hatırlamıyorum tamDaha öncede Er typer ile denemişmiydiniz yanlışmı hatırlıyorum ayarsız gibi geldi bana,ayrıca ex.kasnak ayarı şart
msn eklersen detaylı konuşuruz benimde specler seninkine yakın
chiefkadir@hotmail.com
Serp Dyno'ya girdim bugünKm devır olayını senkronıze edemedı arkadaş,max gücü 7830dd gördü kı alakası yok,km olarak 240 yapmasına rağmen 203km hesapladı vs. fazlada kurcalamdım düzeltelım ... dıye zaten vaktım de yoktu aldım pek aldım karneyı çıktım
![]()
254,4 hp 248,2 Nm
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)