User Tag List

Sayfa 21/26 İlkİlk ... 111920212223 ... SonSon
493 sonuçtan 381 ile 399 arası

Konu: 2005 CTR Dyno Verileri

  1. #381
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bugün dynoya gittik 10-12 araba ben enson ölçümden bu yana bişey yapmamıştım zevkıne bıdaha girdim aynı dynoya.Son ölçüm ile çok yakın çıktı,
    255hp 246nm,

    187,7 kW ..paşaoğlu hesabı 263hp



  2. #382

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugün dynoya gittik 10-12 araba ben enson ölçümden bu yana bişey yapmamıştım zevkıne bıdaha girdim aynı dynoya.Son ölçüm ile çok yakın çıktı,
    255hp 246nm,

    187,7 kW ..paşaoğlu hesabı 263hp


    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bugün dynoya gittik 10-12 araba ben enson ölçümden bu yana bişey yapmamıştım zevkıne bıdaha girdim aynı dynoya.Son ölçüm ile çok yakın çıktı,
    255hp 246nm,

    187,7 kW ..paşaoğlu hesabı 263hp


    bu dyno verileri bana biraz gari geldi...

    1.motor gucu ile hesaplanan motor gucu arasında ciddi bir fark var...
    2.eğri oyle bir gitmiski vtec acma noktasında hiç bir farklılık yok direk yakaladıgı cizgide tırmanmıs arac.
    3. 255 hp 8000 rpm de yakalamasının mantıgı nedir mesela bizim arac 8200 de son gucu 212 hp uretti niye boyle farklılıklar var? birde sizin aracınızda exantrik yokmuydu? daha yuksek devir donmuyor musunuz?

    4. torku inanılmaz guzel ve yuksek gorunuyor.

    kısacası bu dyno cihazının sağlam oldugundan emin miyiz

    bu arada dynonun sağlam oldgunu ve benim bildiklerimin yetersiz oldgunu varsayarak aracınızın cidden cok guzel değerler verdiğini soylemek isterim allah kaza bela vermesin. bol gazlamalar...

  3. #383
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kadir abi dyno sonucu mükemmel Maşallah fakat bir tiyo vereyim

    vteci 6000 de actırın

    o egzantrikler ile kesiciyide 9000 de tutun daha fazla cevirmenin manası yok

    sonra bir ayar daha cekip tekrar dyno yap egrideki düzelmeleri farkediceksin
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  4. #384
    VTec_king - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.483
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah çok güzel çıkmış
    Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya,cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur.ATATÜRK

  5. #385
    R21TURBO 41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    iZMiT \ North Carolina
    Mesaj
    1.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Veriler gayet güzel , ince birkaç ayar ile daha verimli olabilir..
    ^^ Insallah ; Masallah ile maneviyatiniz gelisir , guzellesir. Arabani gelistirmek guzellestirmek istiyorsan , para harcamalisin. ^^

  6. #386
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.753
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu tork kpro'nun nimetlerinden sanırım
    maaşallah , kazasız belasız abi
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  7. #387

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim egiriyi koymaktan vazgectim kadir abi olayı bitirmiş maşallah

  8. #388

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    oem son susturucu ve kat olduğu yerde dururken bu headers ile ne gelir? daha doğrusu bişey gelir mi?
    kat dururken boruları 60a genişletmenin bir etkisi olur mu?
    seko aldı taktı , şimdi sıra bende
    para harcayacaksan BC ı al yoksa bunu al yavas yavas yaparsın
    c.tesi gelde su durumuma bir bakayım

  9. #389
    R-13239 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.154
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu headers yerine test pipe takin cok daha guzel gucler cikar orjinal egsoz sistemiyle

  10. #390
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu dyno verileri bana biraz gari geldi...

    1.motor gucu ile hesaplanan motor gucu arasında ciddi bir fark var...
    2.eğri oyle bir gitmiski vtec acma noktasında hiç bir farklılık yok direk yakaladıgı cizgide tırmanmıs arac.
    3. 255 hp 8000 rpm de yakalamasının mantıgı nedir mesela bizim arac 8200 de son gucu 212 hp uretti niye boyle farklılıklar var? birde sizin aracınızda exantrik yokmuydu? daha yuksek devir donmuyor musunuz?

    4. torku inanılmaz guzel ve yuksek gorunuyor.

    kısacası bu dyno cihazının sağlam oldugundan emin miyiz

    bu arada dynonun sağlam oldgunu ve benim bildiklerimin yetersiz oldgunu varsayarak aracınızın cidden cok guzel değerler verdiğini soylemek isterim allah kaza bela vermesin. bol gazlamalar...
    Sırayla cevaplayım,
    1.)Dyno ankarada yapıldığı için DIN 70020 normuna göre 1 bardaki gücü hesaplanarak "ölçülen güç-hesaplanan güç" farkı ortaya çıkıyor..İstanbulda ölçülse aşşa yukarı eşit olacaktı o değer
    2.) Vtec açma noktası sizin gazladığınız typera göre 1400dd aşağığa yani 4500 de başlıyor
    3.)Dynoyu kullanan operatör Devir/km olayını tam kalibre etsede o değer hatalı dynonun kestiği nokta 8900dd Yani 8000 lerin baya üstünde alıyor max. gücünü
    4.)Torkun öyle çıkmasıda normal nedenine gelince ince conta sayesinde yüksek sıkıştırma var,dc headers ve egsoz borularının etkiside cabası... SSR headers ile 76mm ara boru o torku 225-230 lara çeker diye düşünüyorum..Tabi hp olarak 9000-9100 dd lerde enaz 265 olmalı

    Kısacası bu dynoya 15 gün ara ile girdim %1 hata vardı bence sağlıklı ama başka dyno seçeneğimiz olmadığı için şimdilik buna devam

  11. #391
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kadir abi dyno sonucu mükemmel Maşallah fakat bir tiyo vereyim

    vteci 6000 de actırın

    o egzantrikler ile kesiciyide 9000 de tutun daha fazla cevirmenin manası yok

    sonra bir ayar daha cekip tekrar dyno yap egrideki düzelmeleri farkediceksin
    Hilmi vtec konusunda haklısın ama devamlı roll yaptığımızdan 60km gibi açık olması hoş oluyo be 9k olayına gelince zaten kproya göre 8900 çeviriyorum şuan

    Hilmi senden bir ricam var veya benim speclerde yani toda n2,rbc kullanan ctr dynosu bulabilirmisiniz bek baktım bakındım bulamadım


    Alıntı VTec_king Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    maşallah çok güzel çıkmış
    Eyvallah darısı başına


    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu tork kpro'nun nimetlerinden sanırım
    maaşallah , kazasız belasız abi
    Sağol combo kpro ile yapılan ayarla tabiki tork geliyor ama rbc,ince conta,(kapak+rbc) port polish vs.etkiside var tabi


    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim egiriyi koymaktan vazgectim kadir abi olayı bitirmiş maşallah
    Cümlemizinkine maşallah serkan sende sergile bakem Ben 260 larda uçuyodum ,iki kez giripte aynı sonucu alınca gördümkü DC yolcu

  12. #392

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kadir abi vtec 6K devire 6-9K devir , guzel bir headers 76 mm ara borular bosver alt devirleri 6 .vites 80-120 yapacak halin yok su set up ın la hayvani degerler bekliyoruz senden .
    http://passwordjdm.com/Skunk2-K-Seri...3147C1308.aspx
    para degil dusunursen ..
    IPS K2 ile toda N2 arasında ne kadar guc farkı olur biliyormusun ?

  13. #393
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alt devir olsun istemiyorum tabiki ama çok dolu şuan ve araba inanılmaz az yakıyor.. Gazlıyoruz gidiyoruz geliyoruz 11lt.ortalama.. Vtec'in 4500 olmasının tek avantajı roll de erken açması Max torku tabi 6000 lerde veriyor..

    IPS mi Toda mı o konuda kullanan ve siteleri araştıran arkadaşlar değerlendirsin ama ben çok memnunum sanki egz.li değil o kadar sakin

  14. #394
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alt devir olsun istemiyorum tabiki ama çok dolu şuan ve araba inanılmaz az yakıyor.. Gazlıyoruz gidiyoruz geliyoruz 11lt.ortalama.. Vtec'in 4500 olmasının tek avantajı roll de erken açması Max torku tabi 6000 lerde veriyor..

    IPS mi Toda mı o konuda kullanan ve siteleri araştıran arkadaşlar değerlendirsin ama ben çok memnunum sanki egz.li değil o kadar sakin
    vtec killer egzantrik olmadığı sürece zaten rölanti bozulmuyor sanırım. maşallah güzel değer.

  15. #395
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kadir abinin egzantrikler todanın ilk K serisi için cıakrdıgı cam lerdir cok soft tune camlerdir

    hatta ITR cam ler ile cok yakındır degerleri turbo da da cok güsel olur bilginize

    ips egzantrikler tamamen forum egzantrigi diyorum ben

    ips KT1 ve KT2 harci cam lerinden olumlu sonuç cok az alınıyor

    NA camlerde crower ve skunk 2 en uygun ve tercih edilmesi gerekn egzantrikler

    TODA ya parası yeten alsın tabikide


    kadir abi merak ettigin şey için dyno egrisine gerek yok

    RBC ve 70mm BDL her K20 nin NA yada turbo farketmez ihtiyacıdır 10 hp alırsın diyemem

    ama 5 hp rahat alırsın zaten bunları takınca HP olayına pek takılmamak lazım yolda aracının yol alışı degişicek aracın daha rahat ve daha debili hava alıcak flowun artıcak vs vs hatta ozaman biraz yakıt bile isticek aracın bu ne demektir

    hava + daha fazla yakıt = daha fazla HP

    ben yine sölüyorum 60 da basmak için 4500 de vtec actırmak cok sacma

    6000 de vtec actır 80 de bas

    4500 den 6000 e kadar boşu boşuna vakit kaybediyorsun
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  16. #396
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vtec killer egzantrik olmadığı sürece zaten rölanti bozulmuyor sanırım. maşallah güzel değer.
    vtec lerde killer takılırsa yada sıkıştırma 13 üzerinde olursa rolanti biraz şaşırır

    dedigin dogrudur

    zaten killer taktıgın zaman 106 gibi oluyor sistem
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  17. #397

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kadir abinin egzantrikler todanın ilk K serisi için cıakrdıgı cam lerdir cok soft tune camlerdir

    hatta ITR cam ler ile cok yakındır degerleri turbo da da cok güsel olur bilginize

    ips egzantrikler tamamen forum egzantrigi diyorum ben

    ips KT1 ve KT2 harci cam lerinden olumlu sonuç cok az alınıyor

    NA camlerde crower ve skunk 2 en uygun ve tercih edilmesi gerekn egzantrikler

    TODA ya parası yeten alsın tabikide


    kadir abi merak ettigin şey için dyno egrisine gerek yok

    RBC ve 70mm BDL her K20 nin NA yada turbo farketmez ihtiyacıdır 10 hp alırsın diyemem

    ama 5 hp rahat alırsın zaten bunları takınca HP olayına pek takılmamak lazım yolda aracının yol alışı degişicek aracın daha rahat ve daha debili hava alıcak flowun artıcak vs vs hatta ozaman biraz yakıt bile isticek aracın bu ne demektir

    hava + daha fazla yakıt = daha fazla HP

    ben yine sölüyorum 60 da basmak için 4500 de vtec actırmak cok sacma

    6000 de vtec actır 80 de bas

    4500 den 6000 e kadar boşu boşuna vakit kaybediyorsun
    Bilmedigimizden yazıyoruz IPS k2 orcunda vardı yakın zaamnda bir o vardı ekzantrikli type r ondan onu yazdım yoksa bildigimden degil
    aydınlat bizi hocam

  18. #398
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya ben sana bişi demedimki neden alındın

    aydınlatıyorum işte gördükçe

    K2 lerde güsel egzantrikler

    ama 12.5 cr ve üzeri sıkıştırmalarda iş yapar mesela orcunun 13 cr olsaydı arabası ozaman işte hep tartıştıgınız 270 hp ler varya o gerçek olurdu
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  19. #399

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya ben sana bişi demedimki neden alındın

    aydınlatıyorum işte gördükçe

    K2 lerde güsel egzantrikler

    ama 12.5 cr ve üzeri sıkıştırmalarda iş yapar mesela orcunun 13 cr olsaydı arabası ozaman işte hep tartıştıgınız 270 hp ler varya o gerçek olurdu
    yok alınmadım isyerindeyim hayvan gibi iş var ruh hali gelip gidiyor
    jdm ekz. , skukn2 emme , kpro var aklımda takıldım kaldım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •