User Tag List

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
95 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Yüksek viteste güçten kayıp

  1. #77

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BAR22 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni rolling sonucunu merakla bekliyoruz
    İnşallah ) bakarsınız videolu olur

  2. #78
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    korhan abiyle senna iyi söylemiş dogru söylemişte bizim bahsettıgımız konu bu diil konu 2 aracın arasındaki kompressor farkı tabiki dediin speclerdeki araın 120 130 cıkması kofte oldugu manasına gelmez ...ama bu 2 araçta stok sayılır vede çıkması gereken deger bellidir fabrka cıkışı 200 cıkması gerekıyosa 180 cıkmışsa demekki kaçırma var dier araba muhtemelen daha yuksek cıkcaktır tabi sadece bu olamaz..


    bnce siz aynı kompressor saatiyle aynı yerde bi olcturun eger onlarda birbirine çok eş değer cıkıyosa sorunu debriyajda arayın veya benzın pompası olabilir veya o yeni bakımdan cıkmış bujjılerı filtreler herşeyi yenidir snnki uzun zmndır duruyodur yani belli olmas bakmak lazım...tabikide soforlukte de olabilir bide arabaları deiştirin öyle deneyin
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  3. #79
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıştırma vs tekerlekteki gücü etkiler derken? zaten gücü etkileyecek zaten onları vermişlerki bu konuda çok alakası yok ölçümlerde çıkan sonuç eğer servis verilerinden farklı değilse

    AFR nin 12.5 olacağı diye bir kayde yok otomobile göre değişecektir, orijinal motor üzerine konuşuyorsak zaten servis datalarından bu kolayca bulunabilir.

    kompresyon değerinin universali olmaz taktığın egzantriğe derecelendirilmesine göre bir kaç faktöre göre değişir ki zaten her motorun kompresyon değeri farklıdır bunun genellemesi yapılmaz


    2jz toplanıyor egzantrik koyuluyor yüksek lift ve dereceye sahip 120 130larda çıkıyor şimdi köftemi bu motor?


    ayrıca bir bar 14.7 psidır
    Benim yazdığım değer.Bahsettiğin 2jz motorlar için verilmiş bir değer değildir.Zaten öyle olsa 2jz swap yapılan gene sizin sitenizdeki konu başlığı altına yazardım yazıcaklarımda burdakiler ile aynı olmazdı...
    2jz motorun bulunduğu karoser bir nevi yarış arabasıdır.Ve buradaki HGT lerin karşılaştırmasıyla bir bağlantı göremiyorum...
    Konunun durumu itibariyle en alt düzey spor otomobillerden bahsediyoruz.Arkadaşlarda yanlış anlamasınlar bizim arabalarımızda öyle.Yarış için üretilmedi altımızdaki makinelerin motor güçleri.
    Bu oran Atmosferik arabalarda 1/9 ile 1/11 arasında değişirken, turbo arabalarda ise 1/8 ile 1/9 civarındadır..
    A.F.R Değerinede gelince elbette bu 12.5 değeri sabit bir değer değildir.Ama konuştuğumuz arabalar için bu değeri dyno üstünde gördüğünüzde mevcut motor gücü ney ise aktarması gereken kadarını tekere ileticektir.Yani bu emisyon değerini daha fakir yada daha zengine getirmek teker gücünü attırmak yerine düşürmektedir.
    İllaki 12,5 değildir.12,5 Bir referans değeridir (+ ve -)' lerinde teker hp si max. yakalanır...
    Bunuda zaten bu arabalarda yazmamın sebebi ise araçlarda ciddi hard bir atmosferik gücün olmamayışıdır...
    Yoksa şuan bizde mi16 + stroker kit takılı bir makine 12.5 değerlerinde avans vurmakta.Yeterli olan mevcut yazılım yetersiz gelmekte.Ve bunun içinde piggy back ile gideriyoruz.Bu makineninde sıkıştırması 1/12 lerde.Elbette böyle bir arabada 12,5 A.F.R değerinden bahsetmek yanlış olur.
    Şu bar konusunada okadar takılmıyalım.Her kaynakta farklı birşey yazıyor. 14,5 siz 14,7 demişsiniz ben 14.123 demişim.
    Burdaki sorun çözülsünde biz yeterki psi bar konusunda bir orta noktaya varırız....
    Arkadaşlar yardım istemişler bildiğimiz kadarını aktardık.Ne kadar yanlış doğru arkadaşlarımızın değerlendirmesine bırakıyorum.
    Umarım işlerine yarar...


    edit:Bold karakter kullanma!!
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  4. #80
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar benimde çalıştığım şirkette 2tane aynı araçtan var ikiside clio 2008 aynı gün trafiğe çıktı biri 67.000 km de diğeri 81.000 km de km si düşük olanı kullanan kişi çok kılçık pimpirikli ruh hastasının teki diğerinide ben kullanıyorum.bu km uzun yolda yapıldı pek şehir içi yok.iki aracıda devamlı kullanıyorum km si düşük olan araç 160-170 km hız geçmiyor hemde yokuş aşağı.diğeri düz yolda 180 görüyor hemde banamısın demeden. burda araçların rodajını belirtmek istedim rodajı ve arabanın sağır kalmamasıda çok önemli.şöför farkıda var tabiki.

  5. #81
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim yazdığım değer.Bahsettiğin 2jz motorlar için verilmiş bir değer değildir.Zaten öyle olsa 2jz swap yapılan gene sizin sitenizdeki konu başlığı altına yazardım yazıcaklarımda burdakiler ile aynı olmazdı...
    2jz motorun bulunduğu karoser bir nevi yarış arabasıdır.Ve buradaki HGT lerin karşılaştırmasıyla bir bağlantı göremiyorum...
    Konunun durumu itibariyle en alt düzey spor otomobillerden bahsediyoruz.Arkadaşlarda yanlış anlamasınlar bizim arabalarımızda öyle.Yarış için üretilmedi altımızdaki makinelerin motor güçleri.
    Bu oran Atmosferik arabalarda 1/9 ile 1/11 arasında değişirken, turbo arabalarda ise 1/8 ile 1/9 civarındadır..
    A.F.R Değerinede gelince elbette bu 12.5 değeri sabit bir değer değildir.Ama konuştuğumuz arabalar için bu değeri dyno üstünde gördüğünüzde mevcut motor gücü ney ise aktarması gereken kadarını tekere ileticektir.Yani bu emisyon değerini daha fakir yada daha zengine getirmek teker gücünü attırmak yerine düşürmektedir.
    İllaki 12,5 değildir.12,5 Bir referans değeridir (+ ve -)' lerinde teker hp si max. yakalanır...
    Bunuda zaten bu arabalarda yazmamın sebebi ise araçlarda ciddi hard bir atmosferik gücün olmamayışıdır...
    Yoksa şuan bizde mi16 + stroker kit takılı bir makine 12.5 değerlerinde avans vurmakta.Yeterli olan mevcut yazılım yetersiz gelmekte.Ve bunun içinde piggy back ile gideriyoruz.Bu makineninde sıkıştırması 1/12 lerde.Elbette böyle bir arabada 12,5 A.F.R değerinden bahsetmek yanlış olur.
    Şu bar konusunada okadar takılmıyalım.Her kaynakta farklı birşey yazıyor. 14,5 siz 14,7 demişsiniz ben 14.123 demişim.
    Burdaki sorun çözülsünde biz yeterki psi bar konusunda bir orta noktaya varırız....
    Arkadaşlar yardım istemişler bildiğimiz kadarını aktardık.Ne kadar yanlış doğru arkadaşlarımızın değerlendirmesine bırakıyorum.
    Umarım işlerine yarar...

    yukarıda ne yazmışsın ? universal değerler demişsin o ne demek? universal demişsin sonra köfte vs bişeyler yazmışsın

    1 bar 14.7 psidır kaynaktan farketmez farkediyorsa yanlış kaynaktır.
    körler sağırlar

  6. #82
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yoksa şuan bizde mi16 + stroker kit takılı bir makine 12.5 değerlerinde avans vurmakta.Yeterli olan mevcut yazılım yetersiz gelmekte.Ve bunun içinde piggy back ile gideriyoruz.Bu makineninde sıkıştırması 1/12 lerde.Elbette böyle bir arabada 12,5 A.F.R değerinden bahsetmek yanlış olur.
    yazilim degilde yakit sorununuz vardir belki?_
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  7. #83
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    100 PSI = 7,08 bar……………….Motor köfte olmuş
    150 PSI = 10,62 bar………………..Kötünün iyisi..
    200 PSI = 14,16 bar………………..Yeni yapılmış bir makinede olması gereken değer..
    250 PSI = 17,70 bar……………….Modifiye bir makinede olması gerken değer..
    [/B]
    Şimdi şu altta gördügün araç gayette güzel atmosferikte kendi kategorisinde en iyi diyebilcegim bi araç gayette güzel gider daha dün ölçtüm ama senin çizelgene göre kötünün iyisinden biraz yuksek cokta kafam karıştı bi yardımcı olabilirmiyiz köfte kategorisine girmeyelim sonra

    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  8. #84
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazilim degilde yakit sorununuz vardir belki?_
    Tam hatırlıyamıyorum takılan pompanın değerini.Ama 6 bar civarlarındaydı.Ayriyetten gene ayarlı regülatör takılı.Öncelikle std enjektörleriyle 3 barda 200 cc işeme fazlasıyla yetersiz geldi.
    Şuan için 350 cc enjektöler geldi.Bunlar ile tekrardan denenicek...İticiler mekaniğe çevrildi mekanik iticiye uyumlu dereceli egz. lerde bu sırada takılacak...
    Piggy 'in bunların hepsinden üstesinden gelip sorunu çözceğini düşündüğümüzden genel anlamda sorunu kaldırmak istedik.
    İlerde tekrar hacim daha da büyütülebilir yada turboya dönülebilir...Sağolasın....
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  9. #85
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi şu altta gördügün araç gayette güzel atmosferikte kendi kategorisinde en iyi diyebilcegim bi araç gayette güzel gider daha dün ölçtüm ama senin çizelgene göre kötünün iyisinden biraz yuksek cokta kafam karıştı bi yardımcı olabilirmiyiz köfte kategorisine girmeyelim sonra


    Araba iyi gidebilir.Zaten ben 180 psi larda kompresyon basıncı olan bir araba kötü gider demedim.
    Fabirkasyon değer 200 psi dır.Bunun vti side 106 sıda bahsettiğim sıkıştırma aralığındaki makinelerde bu böyledir.
    Belirli kullanım süresinden sonra bu değer 190 psi lara geriler...
    Aracın km si kaçta bilemiyeceğim ona göre bu değerler değişir...
    0 yapıldıysada motor şuan gerekli fabrikasyon çıkışındaki kompresyon basıncını veremiyor demektir.Bunun konuşulup tartışılcak bir kısmı yok...
    Sorun benim arabam yada benim buraya yazdığım değerler değil.
    Sorun buradaki arkadaşların neticeye ulaşması...Benim yazdıklarıma değinerek konuları farklı yerlere çekmenin kimseye bir getirisi yok...
    Ayrıca ben buraya kimsenin yaptığı yoruma alıntı yaparaktan girmedim.Varsa buradaki arkadaşların sorunlarına derman fikir düşünce vs... yazalım yoksada konulardan polemik yaratmıyalım...
    İyi forumlar arkadaşlar...


    edit:Kullanma Bold!!!
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  10. #86
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    erkut bold yazmakla ısrarcı mısın? 1 kere yazdığında uyardım? biz bold karakter kullanıyor muyuz?
    Failure is not an option.

  11. #87
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    adamın tarzı var

    buarada bu kompresyon değerleri motorun sıkıştırmasına göre mi oluyor?

  12. #88
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Demi aynen
    Uyardığın için sağol.Alışkanlık olmuş.Bir dahakine olmaz
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  13. #89
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi şu altta gördügün araç gayette güzel atmosferikte kendi kategorisinde en iyi diyebilcegim bi araç gayette güzel gider daha dün ölçtüm ama senin çizelgene göre kötünün iyisinden biraz yuksek cokta kafam karıştı bi yardımcı olabilirmiyiz köfte kategorisine girmeyelim sonra



    vlla bu araba iyiymiş ne bu sıkıştırmalı piston mu var
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  14. #90
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ERkut 205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araba iyi gidebilir.Zaten ben 180 psi larda kompresyon basıncı olan bir araba kötü gider demedim.
    Fabirkasyon değer 200 psi dır.Bunun vti side 106 sıda bahsettiğim sıkıştırma aralığındaki makinelerde bu böyledir.
    Belirli kullanım süresinden sonra bu değer 190 psi lara geriler...
    Aracın km si kaçta bilemiyeceğim ona göre bu değerler değişir...
    0 yapıldıysada motor şuan gerekli fabrikasyon çıkışındaki kompresyon basıncını veremiyor demektir.Bunun konuşulup tartışılcak bir kısmı yok...
    Sorun benim arabam yada benim buraya yazdığım değerler değil.
    Sorun buradaki arkadaşların neticeye ulaşması...Benim yazdıklarıma değinerek konuları farklı yerlere çekmenin kimseye bir getirisi yok...
    Ayrıca ben buraya kimsenin yaptığı yoruma alıntı yaparaktan girmedim.Varsa buradaki arkadaşların sorunlarına derman fikir düşünce vs... yazalım yoksada konulardan polemik yaratmıyalım...
    İyi forumlar arkadaşlar...







    edit:Kullanma Bold!!!


    ARKADAŞIM saxo vts 106 gti bunlarda 10.8 dir orjinal sıkıştırma 200 falan deildir 200 dediin sıkıştırma orjinalden olsa ben type r geçerim o arabayla bnm 11.1 4.göz ise 11.6 cıkardı millet gidişine şaşırırdı yani snn dedıın gibi 14 olsa ah
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  15. #91
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 06roz54 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ARKADAŞIM saxo vts 106 gti bunlarda 10.8 dir orjinal sıkıştırma 200 falan deildir 200 dediin sıkıştırma orjinalden olsa ben type r geçerim o arabayla bnm 11.1 4.göz ise 11.6 cıkardı millet gidişine şaşırırdı yani snn dedıın gibi 14 olsa ah
    Pm atıyorum konuyu dağıtmıyalım daha fazla
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  16. #92
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    noldu acaba durum

  17. #93
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bazı araclarda (nissan da benzer bı sıstem var) bazı viteslerde dıslıye baglı bır sensor var yanı ornegın 3 e attıgında sensor ecu ya sınyal yollayıp ecunun avans ve benzın harıtasını degıstırmesını saglıyor.eger sızın araclarda da bu tarz bı sıstem varsa sorun bu bahsettıgım sensorden kaynaklanıyor olabılır.tabı bu sadece bır varsayım.

  18. #94
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence hava debimetrede sorun olsa bu performans farkı yüksek hızlardan ziyade düşük hızlarda daha çok kendini belli eder gibime geliyor.Tabi yinede denemekte fayda var.Bakalım inşallah sorun çözülür.

  19. #95
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtecturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bazı araclarda (nissan da benzer bı sıstem var) bazı viteslerde dıslıye baglı bır sensor var yanı ornegın 3 e attıgında sensor ecu ya sınyal yollayıp ecunun avans ve benzın harıtasını degıstırmesını saglıyor.eger sızın araclarda da bu tarz bı sıstem varsa sorun bu bahsettıgım sensorden kaynaklanıyor olabılır.tabı bu sadece bır varsayım.
    o sekilde bir sensor yok hgtlerde

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •