User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
95 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Yüksek viteste güçten kayıp

  1. #39
    mar1lyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.119
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackStone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani siz kompresör kaçağı mı diyorsunuz?

    bence bir baktırın masraflı biişlem değil

  2. #40
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KA®ANLIK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buji kablosuyla ilgili bir sıkıntı yaşıyor olabilir misiniz ?
    Yüksek süratte istenilen ateşleme yapılamıyor olabilir mi ?
    Buji kablolarını ölçtürdünüz mü iki araçta da ?
    Her silindirde ayrı atesleme bobini oldugundan buji kablosu

  3. #41
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bişey dicem ya sürücüleri değiştirip denesenize bir de..
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  4. #42
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rstmania Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bişey dicem ya sürücüleri değiştirip denesenize bir de..
    hoop yasıyon mu olum sen? msnde yoksun

  5. #43
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yaşamak denirse evet... Yoğunluk var bu aralar bayrama kadar böyle...
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  6. #44
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Havuz problemine dönmüş A araç B araç vs...

    O zmn ben şöyle bir hesap yaptım

    Güçler:

    A=160.9
    B=153.8

    Boy farkı = güç(A-B)/hgt boyu*
    Not: rollinde type r vtec cart curt olduunda * tır boyu alınabilir

    Boy farkı = güç(A-B)*rollingde geçme katsayısı
    gercek hgt boyu = 4.03m
    4 boy*gercek hgt boyu = 7*rollingde geçme katsayısı

    rollingde geçme katsayısı = 0.55



    Sonuç: Rollinglerde araçlar arasındaki 1 hp lik fark 0.55mlik bir fark oluşturmaktadır...

  7. #45
    can_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İzzet hangi kitaptan aldıysan bi de referans gösterseydin ya çok bilimsel olmuş

  8. #46
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gerçekten enterasan.pilotajdan olamaz sonuçta dyno verisi var araçlarda her şey eşit

    klima standartmı hgt lerde ağırlık araçların ağırlıkları eşitmi?
    barnak bassam olurmu ?

  9. #47
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet_28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gerçekten enterasan.pilotajdan olamaz sonuçta dyno verisi var araçlarda her şey eşit

    klima standartmı hgt lerde ağırlık araçların ağırlıkları eşitmi?
    klima standart. araclarda eşit sayılır benim arac biraz daha agır (spor koltuk normal koltuk farkı soforler arası kg farkı vb) diye dusunuyorum ama onunla ilgili oldugunu sanmıyorum.

  10. #48
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet_28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gerçekten enterasan.pilotajdan olamaz sonuçta dyno verisi var araçlarda her şey eşit

    klima standartmı hgt lerde ağırlık araçların ağırlıkları eşitmi?
    Dyno sonuçları varda ben pek dynoya güvenmiyor maalesef . Ondan dedim bir de şöför değiştirin.. Hem belkide fark kapanır yada açılır ona göre daha objektif bir yorum yapılabilir.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  11. #49
    R.I.P - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    09-77
    Mesaj
    2.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok ilginç bir yaklaşım olacak o kadarda etkilermi bilmem ama sorunlu diye düşünülen araçta body kit vs varmı?

  12. #50

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.517
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı izo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Havuz problemine dönmüş A araç B araç vs...

    O zmn ben şöyle bir hesap yaptım

    Güçler:

    A=160.9
    B=153.8

    Boy farkı = güç(A-B)/hgt boyu*
    Not: rollinde type r vtec cart curt olduunda * tır boyu alınabilir

    Boy farkı = güç(A-B)*rollingde geçme katsayısı
    gercek hgt boyu = 4.03m
    4 boy*gercek hgt boyu = 7*rollingde geçme katsayısı

    rollingde geçme katsayısı = 0.55



    Sonuç: Rollinglerde araçlar arasındaki 1 hp lik fark 0.55mlik bir fark oluşturmaktadır...


    ne ıctın sen

    3 bgkabaca 1 boy atar bnce ama 7 bg daha fazla fark edıosa bılemıorum.. yere verılen gucler nasıl dynoda dıer aracın aktarması daha ıyı olabılır artık aklıma o gelıo..

  13. #51
    Dookan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackStone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyler soru şöyle; aynı marka/model 2 aracımızla rolling deniyoruz. 2 ve 3.viteste yan yana giden araçlar 4. vites'e geçildiğinde, A aracı B'den rahat bir şekilde sıyrılarak arayı açıyor. Sizce B aracının 4.viteste güç kaybı yaşamasının sebepleri neler olabilir? Tşkler.

    NOT : B aracının şanzımanı indirildi kontrol edildi ancak şanzımanda hiçbir kayıp yok. Enjektörler söküldü test edildi ancak son derece iyi durumdalar. Bunları göz ardı ediniz.



    çoğu 106 gti lar birbirini 4 de ayırmaya başlar işte bunun sebebi sıkıştırmadır...siz o 2 aracı aynı dynoya sokun kesinlikle hp ve tork u farkl cıkcaktır..tam güç 4.viteste hissedilir...hızlı giden aracın gücü daha fazladır....mesela 11.1 psi skıştırması olan bi 106 10.6 sıkıştırması olan bi 106 yı 4.viteste gecıyo...geriye kalan herşeyi şanzumanından kılosuna kadar aynı...
    Thanks to
    TURBO ZONE
    REMAPS

  14. #52
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı R.I.P Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok ilginç bir yaklaşım olacak o kadarda etkilermi bilmem ama sorunlu diye düşünülen araçta body kit vs varmı?
    dısta tek fark spoiler. bende orjinal var diğer aracta farklı bir spoiler var

  15. #53

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B aracı konuşuyor

    Kaan'cım açıklamalar için teşekkürler kesinlikle yanlış anlama felan söz konusu değil. Amacımız sorunu çözebilmek.

    Evet beyler, bugün Mustafa abi sponsorluğunda kompresör testimizi yaptık ve sonuç, kompresyon oranları oldukça iyi ve silindirler arası kompresyon değeri birbirine oldukça yakın. 1-5. silindirlerde 180 2-3-4. silindirlerde de 175 çıktı değerler. Yani sorunumuz sıkıştırmayla ilgili de değil.

    Buji kablosu diyen arkadaş olmuş. HGT de buji kablosu yok. Her silindir için ayrı ateşleme bobini var. Ağırlık diyen olmuş. Kaan'ın dediği gibi benim araç 5-10kg daha hafiftir ***** bende spor koltuklar var. Body kit diyen olmuş. Ön tampon tasarımları bire bir aynı hatta benim tampon daha pürüzsüz kaan'ın dediğine göre. Lastik ve jant diyen olmuş. Jantlar kaan'da orjinal bende KM diye bir marka. Jantların ağırlıklarını bilmiyoruz ama jant boyutu ve lastik ölçüleri aynı. 195/55/15 standart HGT.

  16. #54
    Yiğit Ş. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.236
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok enteresan
    *
    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı
    *simdi yok homsitora gidelim yok midpoyint yok starbaks
    *a..... o zmnlar yoktu oyle
    *bi cay iciriodun
    *bisinema
    *finishim

  17. #55
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kompresyon değerlerin iyi de bir de kaanınkiyle karşılaştırmak lazım. Yada aracın orjinal verisiyle.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  18. #56

    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    488
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Rstmania Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kompresyon değerlerin iyi de bir de kaanınkiyle karşılaştırmak lazım. Yada aracın orjinal verisiyle.
    Kaan değerleri servis yetkilisine sormuş gayet iyi hatta yüksek çıkmış arabada kapak taşlama mı var diye sormuşlar

  19. #57
    s2k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.777
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackStone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaan değerleri servis yetkilisine sormuş gayet iyi hatta yüksek çıkmış arabada kapak taşlama mı var diye sormuşlar
    iste sorunuzun cevabi
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Halka kapılarımız sonuna kadar açık Ama bu demek değilki evimize misafir gelen adamın salona sıçmasına izin veiririz .
    Alıntı XoR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +35 doktorunki kısmı parasaldır doktor tripod değil reklam olmasın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •