Bişey dicem ya sürücüleri değiştirip denesenize bir de..
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
Yaşamak denirse evet... Yoğunluk var bu aralar bayrama kadar böyle...
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
Havuz problemine dönmüş A araç B araç vs...
O zmn ben şöyle bir hesap yaptım
Güçler:
A=160.9
B=153.8
Boy farkı = güç(A-B)/hgt boyu*
Not: rollinde type r vtec cart curt olduunda * tır boyu alınabilir
Boy farkı = güç(A-B)*rollingde geçme katsayısı
gercek hgt boyu = 4.03m
4 boy*gercek hgt boyu = 7*rollingde geçme katsayısı
rollingde geçme katsayısı = 0.55
Sonuç: Rollinglerde araçlar arasındaki 1 hp lik fark 0.55mlik bir fark oluşturmaktadır...
gerçekten enterasan.pilotajdan olamaz sonuçta dyno verisi var araçlarda her şey eşit
klima standartmı hgt lerde ağırlık araçların ağırlıkları eşitmi?
barnak bassam olurmu ?
çok ilginç bir yaklaşım olacak o kadarda etkilermi bilmem ama sorunlu diye düşünülen araçta body kit vs varmı?
çoğu 106 gti lar birbirini 4 de ayırmaya başlar işte bunun sebebi sıkıştırmadır...siz o 2 aracı aynı dynoya sokun kesinlikle hp ve tork u farkl cıkcaktır..tam güç 4.viteste hissedilir...hızlı giden aracın gücü daha fazladır....mesela 11.1 psi skıştırması olan bi 106 10.6 sıkıştırması olan bi 106 yı 4.viteste gecıyo...geriye kalan herşeyi şanzumanından kılosuna kadar aynı...
Thanks to
TURBO ZONE
REMAPS
B aracı konuşuyor
Kaan'cım açıklamalar için teşekkürler kesinlikle yanlış anlama felan söz konusu değil. Amacımız sorunu çözebilmek.
Evet beyler, bugün Mustafa abi sponsorluğunda kompresör testimizi yaptık ve sonuç, kompresyon oranları oldukça iyi ve silindirler arası kompresyon değeri birbirine oldukça yakın. 1-5. silindirlerde 180 2-3-4. silindirlerde de 175 çıktı değerler. Yani sorunumuz sıkıştırmayla ilgili de değil.
Buji kablosu diyen arkadaş olmuş. HGT de buji kablosu yok. Her silindir için ayrı ateşleme bobini var. Ağırlık diyen olmuş. Kaan'ın dediği gibi benim araç 5-10kg daha hafiftir ***** bende spor koltuklar var. Body kit diyen olmuş. Ön tampon tasarımları bire bir aynı hatta benim tampon daha pürüzsüz kaan'ın dediğine göre. Lastik ve jant diyen olmuş. Jantlar kaan'da orjinal bende KM diye bir marka. Jantların ağırlıklarını bilmiyoruz ama jant boyutu ve lastik ölçüleri aynı. 195/55/15 standart HGT.
Kompresyon değerlerin iyi de bir de kaanınkiyle karşılaştırmak lazım. Yada aracın orjinal verisiyle.
Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)