User Tag List

Sayfa 11/19 İlkİlk ... 910111213 ... SonSon
343 sonuçtan 191 ile 209 arası

Konu: VTI Hk. Filtre,Komple Egsozlu,Çıtır Modlu Makinalar İçin

  1. #191
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    hafif volan yüksek hızda neden sorunlu ?
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  2. #192

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GökhanOluk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hafif volan yüksek hızda neden sorunlu ?
    top speedi etkiliyormuş gibi bir hadise vardı bende pek çözemedim bu volan işini devirlenmede katkı veriyor ama bu top speed meselesini anlamamıştım.

  3. #193
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Ben 4 yıldır falan kullanıyorum önceki halini de biliyorum vites aralarında hızlı vites atamassan devir daha hızlı dusecegi icin belki o sorun olur ama tapagaz 5. vites giderken motorun devirlenmesini yavaslatması bence imkansız.
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  4. #194

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zaten Şu an için hafif volan öncelikli değil ama beyin lazım.. Tavsiye edeceğin bir model varmı ?

  5. #195
    TechTurkey
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Almanya/Münih
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Beyin olarak mı ?
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com

  6. #196

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GökhanOluk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyin olarak mı ?
    evet p28 tercih edilen bir model ama aem ve hondata da var aralarındaki fark nedir ?

  7. #197
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GökhanOluk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben 4 yıldır falan kullanıyorum önceki halini de biliyorum vites aralarında hızlı vites atamassan devir daha hızlı dusecegi icin belki o sorun olur ama tapagaz 5. vites giderken motorun devirlenmesini yavaslatması bence imkansız.
    Gökhan ağır volan ve hafif volan arasında top speed'e ulaşma ve stabil kalma farkı var. Orjinal volanlı araç 5. viteste bana 1 boy daha yaklaşıyordu defalarca denedim.

  8. #198

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında 2 aracı deneyip görmek lazım hafif volan ve orj volanlı öyle bir video olsaymış keşke top speed de görünürdü fark ama hergünde son hızlarda gezilmeyecği için pek sorun yaşatmaz diye düşünüyorum önemli olan başka bir sorun oluyormu ?

  9. #199
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alıntı,

    "Volanı hafiflettiğin zaman kalkışlarda ve alt devirlerde gerçekten farkedilecek derecede güç elde edersin çünkü hafif volanın dönmesi daha kolay olur ama uzun yolda araba volanın ağırlığının sayesinde gider sen volanı hafiflettiğin zaman daha çok gaza basman gerekecek ve araba topspeedde zorlanacak yani cadde için uygun değil"

  10. #200
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alıntı

    "o hıza çıkmanda bir sorun olmuyor zaten. ama o hızda sürekli gidicem dersen ; atıyorum 15lt yakıyorsan 16lt ye çıkar sarfiyatın. yani hızı korumakta zorlanırsın.
    10 kg volan yerine 15 kg tak bakalım, hızlanman nasıl düşer ama hızlandınmıda nasıl gider

    birşey kazanmak için her zaman birşeylerden ödün verilmelidir. "

  11. #201

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlatım çok iyi teşekkür ederim

    Yani rollerde aracın gidişini etkileyecek ister istemez bu sonuç çıkıyor ?

  12. #202
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Son ALINTI

    Teorik olarak hafifleyen volant ın her alanda yararlı olucağını düşünebilirsiniz ama yanlış hafifleyen volantın 'enerjiyi absorbe etmesi' daha azdır özellik ile de yüksek sürat ve viteslerde.

  13. #203
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Genelde şehir içinde düşük hızlarda hafif volan avantajlı. Sürekli rolling mod isen hafif volan yanında diğer aplikasyonalrında uygun olması lazım. Hafif kranktı egzantriklerdei emme manifolduydu vs.vs.

  14. #204

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Genelde şehir içinde düşük hızlarda hafif volan avantajlı. Sürekli rolling mod isen hafif volan yanında diğer aplikasyonalrında uygun olması lazım. Hafif kranktı egzantriklerdei emme manifolduydu vs.vs.
    vti lar rollerde daha çok zevk veriyor bence zaten aracın sahibide genlde hep roll yapıyor şimdi beyin düşünüyor ve egzantrik bakalım araştırıyoruz işte şu anda iyi gidiyor araç çok sağlıklı ve kondisyonlu

  15. #205
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Atalet - eylemsizlik

    http://tr.wikipedia.org/wiki/Eylemsizlik_momenti

    Alan eylemsizlik momenti formülü, malzemelerin burulması ve eğilmesiyle ilgili hesaplamalarda kullanılır. Özet olarak, yüzey şeklini değiştirmeye çalışan kuvvete koyduğu tepkidir. Birimi metre4 dür. Yani yüzeyin ufak bir değişimine olan tepki çok fazla yansıyacaktır.

    Ağırlık arttıkça dönmeye karşı olan tepki moment artar, bu artıyada eksi yönde olabilir.
    Hafif volanla çabuk hızlanırsınız, çabuk yavaşlarsınız. Belirli bir devirde giderken ise daha düşük "eylemsizlikle" karşılaşırsınız.

    yanlış anlaşılma olmasın
    Built to fall....

  16. #206

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel açıklama olmuş tşekkür ettim

  17. #207
    enginman01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım sıze bır sorum var yardımcı olursanız sevınırım aracım 1-2-3-4 vıteslerde gayet ıyı hızlanıyor hıc bır sorun yok fakat 5 e attıgımda resmen kalıyor arac yerınde, ne yapmam lazım karar veremedım kımı headers alman lazım dıyor kımı aem v2 gerek dıyor kımı hafıf volanı sok dıyor bırde bızım araclarda 4-1 mı 4-2-1 mı daha verımlı yardımcı olursanız sevınırım
    SPEC:
    Fidanza hafif volan
    Stage 3 baskı balata
    Pipercros Viper hava fıltresı
    Real egzoz kat ıptali
    51 lık egzoz borusu
    Vaf-c
    short shift
    Koni yükseklik ve sertlik ayarli amartisor ve yaylar

    hatta nasıl hızlanıp 5. vıteste nasıl kaldıgıyla ılgılı 2 tanede vıdeo ekleyeyım daha acıklayıcı olsun bılmıyorum forum kurallarına aykırımı ama umarım deıldır

    vti 2. vites 70 fr 3. vites 70
    Bilesin ki yalakalık, sahibin kabına kemik atmaya devam ettiği sürece işine yarar:

  18. #208
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Belkide 1-2-3-4. viteslerdede tam olarak hızlanmıyordur bunu en iyi sağlam bir usta inceledikten sonra cevaplayabilir.

    Hafif volanda bu kadar olmaz yani.

  19. #209
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.753
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ileride allah nasip ederse yine bi b16 istiyorum yaa
    artık hangi kasada olur bilemem eg mi , ek mı , mini cooper mı?
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •