User Tag List

Sayfa 12/19 İlkİlk ... 21011121314 ... SonSon
343 sonuçtan 210 ile 228 arası

Konu: VTI Hk. Filtre,Komple Egsozlu,Çıtır Modlu Makinalar İçin

  1. #210
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı enginman01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım sıze bır sorum var yardımcı olursanız sevınırım aracım 1-2-3-4 vıteslerde gayet ıyı hızlanıyor hıc bır sorun yok fakat 5 e attıgımda resmen kalıyor arac yerınde, ne yapmam lazım karar veremedım kımı headers alman lazım dıyor kımı aem v2 gerek dıyor kımı hafıf volanı sok dıyor bırde bızım araclarda 4-1 mı 4-2-1 mı daha verımlı yardımcı olursanız sevınırım
    SPEC:
    Fidanza hafif volan
    Stage 3 baskı balata
    Pipercros Viper hava fıltresı
    Real egzoz kat ıptali
    51 lık egzoz borusu
    Vaf-c
    short shift
    Koni yükseklik ve sertlik ayarli amartisor ve yaylar

    hatta nasıl hızlanıp 5. vıteste nasıl kaldıgıyla ılgılı 2 tanede vıdeo ekleyeyım daha acıklayıcı olsun bılmıyorum forum kurallarına aykırımı ama umarım deıldır


    filtrenin kafasını soğuk hava ile besliyor musun?
    altta halen orj filtrenin kazan bağlantıları duruyor mu?
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  2. #211
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben ilk vti aldığımda kötü bir açık hava filtresi ve orjinal manifoldu vardı, 190-200 gibi 4 bitip 5 e attığımda araba bayılıyordu, 4-1 dc ve cai sonrası o bayılma geçmişti rahat rahat kadranı deviriyordu araba

  3. #212
    enginman01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herhangı bır boru ule soguk hava beslemesı yapmadım altta bahsettıgınız fıltre kazan baglantıları durmuyor o bmw aracla yapılan yarısın aynısı baska bır vtı ılede yapıldı 1-2-3-4 de ayırmamız aynı sekılde dıer vıdeodakı kalktıgım arac ıse ıbıza fr tdı 180 bg 415 torq
    Bilesin ki yalakalık, sahibin kabına kemik atmaya devam ettiği sürece işine yarar:

  4. #213
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı enginman01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    herhangı bır boru ule soguk hava beslemesı yapmadım altta bahsettıgınız fıltre kazan baglantıları durmuyor o bmw aracla yapılan yarısın aynısı baska bır vtı ılede yapıldı 1-2-3-4 de ayırmamız aynı sekılde dıer vıdeodakı kalktıgım arac ıse ıbıza fr tdı 180 bg 415 torq
    Ama TT herşeyiyle stock işte.. Önce bir soğuk havayı halledip tekrar dene istersen Engin abi..

  5. #214
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada 10:2 söküp 10:8 takıp 12.5 cr sıkıştırma yapma açıklaması


  6. #215
    enginman01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama TT herşeyiyle stock işte.. Önce bir soğuk havayı halledip tekrar dene istersen Engin abi..
    dousum zaten ayırmaktan bahsedıyoruz abım uzundan deıl onlarında uzun vıdeosu yok bıtane var ondada zaten vtec 2 kısı tt nın ks ve benle 3 lu kalkısıda var o adam bızımle aynı yuruyor bıryere kadar ks benden daha dolu dusun onu kıyaslamıyorum 1-2-3-4 de gıdısınde sıkıntı yok acısından konusuyoruz
    Bilesin ki yalakalık, sahibin kabına kemik atmaya devam ettiği sürece işine yarar:

  7. #216
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı enginman01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dousum zaten ayırmaktan bahsedıyoruz abım uzundan deıl onlarında uzun vıdeosu yok bıtane var ondada zaten vtec 2 kısı tt nın ks ve benle 3 lu kalkısıda var o adam bızımle aynı yuruyor bıryere kadar ks benden daha dolu dusun onu kıyaslamıyorum 1-2-3-4 de gıdısınde sıkıntı yok acısından konusuyoruz
    O zaman dediğim gibi soğuk havayı bir hallet eğer gidişte biraz iyileşme olursa diğer seçeneği de yaparsın o zaman güzel olur..

  8. #217
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    büyük ihtimalle filtreniz sıcak hava çekiyor
    -soğuk ve taze havayla besleyin (tamponu delip spiral boruyla gelebilirsiniz)
    -motor bloğu-manifold ile filtre kafası ve borusu arasını izole edin (herhangi bir ısı yalıtıcı malzeme olur)
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  9. #218
    enginman01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok tesekkur ederım yardımlarınız ıcın bunları yapacam bırde headers hakkında sorum var 4-2-1 mı 4-1 mı ve neden ?
    Bilesin ki yalakalık, sahibin kabına kemik atmaya devam ettiği sürece işine yarar:

  10. #219
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4-2-1 2" headers güncel kullanıma daha uygun standart header dan biraz daha geniş ve performans ona göre biraz daha üstün.

    4-1 2" headers güncel kullanıma pek uygun değil zaten race diye geçer alt devirlerini 4-2-1 e göre öldürür üst devirlerin 4-2-1 e göre daha iyi olur. Yani 5500 üstü yaşıyor isen ve bulursan 4-1 2" headers takacaksın.

  11. #220
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence vtec olupta alt devirleri çokta kasmaya gerek yok sonuçta vtec açmadan zaten araba gitmiyor, biraz daha gitmesede fark etmez önemli olan üst devirlerde performanslı olması...

    tabi benim düşüncem bu miami senin düşüncene de saygı duyuyorum tamamen kullanım alışkanlığı

  12. #221
    enginman01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana 4-2-1 torqu arttırıyor 4-1 ıse devır cevırtıyor gıbı bır acıklama geldı ben zaten 5. viteste bayılıyorum dıye 4-2-1 takmam gerektıgını soyluyorlar yanı sana torq lazım dıyorlar ama ben bır anlam veremedım bu tezın hakkında ne soyleyebılırsınız hazır uzun zamandır vti kullananları yakalamısken ne varsa aklımda sorayım barı denemedıgınız sey kalmamıs gorunene gore yardımlarınız ıcın tesekkurler
    Bilesin ki yalakalık, sahibin kabına kemik atmaya devam ettiği sürece işine yarar:

  13. #222
    enginman01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    363
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar cevaplayabılecek bırılerı yokmu ?
    Bilesin ki yalakalık, sahibin kabına kemik atmaya devam ettiği sürece işine yarar:

  14. #223
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amacın gazlamaksa ust lerde gezeceksın demektır. bunun ıcınde 4-1 headers alıcaksın. bayılma oluyosa bı alta cekersın gazlar gıdersın. bu devırde ne 4 2 1 ı arkadas ya

  15. #224
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapacakların
    1. benzin filtren ne durumda.
    2. benzin pompan ne durumda walbro yap.
    3. bujilerini ne durumda
    4. akü ne durumda
    5. gerekli elektrik tesisatı kontrollerini yaptırdınmı
    6. Header 4-1 alacaksın
    7. 51 mm orta susturuculu bir egsoz sistemi yap
    8. Sona 60 lık veya 51 lik bir egsoz tak.
    9. Filtre sistemin iyi soğuk hava alsın.
    10. Arabana güzel güzel 2 3 kat cila at daha hızlı gider.

  16. #225
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne güzel ya orjinal 4-2-1 headerı çıkart yerine biraz daha genişini tak tork artsın tamam artsında öyle ahım şahım bişey artmıyor.

  17. #226
    Vtec_2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Isvec
    Mesaj
    2.209
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headers DC 4-1 2" alacaksın üst devirlerde farkedersin..zaten vti ların alt devirleri güçsüz 4-2-1 almak mantıksız.Azçok denk geliyor hic bir vtec sürücüsü 2.vites 6500 den asagı rollıng yapmıyor

  18. #227

    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yapacakların
    1. benzin filtren ne durumda.
    2. benzin pompan ne durumda walbro yap.
    3. bujilerini ne durumda
    4. akü ne durumda
    5. gerekli elektrik tesisatı kontrollerini yaptırdınmı
    6. Header 4-1 alacaksın
    7. 51 mm orta susturuculu bir egsoz sistemi yap
    8. Sona 60 lık veya 51 lik bir egsoz tak.
    9. Filtre sistemin iyi soğuk hava alsın.
    10. Arabana güzel güzel 2 3 kat cila at daha hızlı gider.
    Mrk ciddimisin gerçekten

  19. #228
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben vti'da supersprint 4-2-1 kullandım
    kat iptali de vardı tabii
    üst devirlerde aşırı kasma diye bir durum yok
    orta devirler de gayet iyiydi
    tamamen tarz meselesi
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •