Tabi buda ortalama güç olarak yansıyor. Biz nerde hata yaptık motor güçlerine değil ortalama dyno değerine baktık. Muratın arabasındaki 10 hp de ortalama değeri 4 hp yükseltti demekki.
Orda aceleye geldi tam inceleyemedik demekki.
Printable View
Tabi buda ortalama güç olarak yansıyor. Biz nerde hata yaptık motor güçlerine değil ortalama dyno değerine baktık. Muratın arabasındaki 10 hp de ortalama değeri 4 hp yükseltti demekki.
Orda aceleye geldi tam inceleyemedik demekki.
motore gucune etkı etmez hıc bı sekılde, sadece aktarma kısalmasından dıolayı yere verılenı artırıyor, tb 161 hp 129 teker ıken yukledıkten sonra 183 hp 161teker olmustu
Şimdi bu güçlerdemi yine.
fazla olması lazım malzeme fazla cr fazla ve real tıme map yapılacak, eskıden hazır ccıp takmıstık
hafif volanla max sürat neden düştü?
sence neden?
ateleti düştüğü için daha çabuk (fazla ivme) hızlanır daha çabuk yavaşlar, ama son süratte bir fark olmaması lazım.
Ayağını çektiğin anda yavaşlar ama son süratle alakasını çözemedim
mıamı azaldı dememıskı top speedde yavasladı demıs :) yanı ıvmelenmesı 200 lerde yavaslıyor demek ıstemıs km olarak azaldı denmemıs
hafif volan VTi da farkediyor mu? 2.vites rollingte mesela..
bende volan debriyaj vardı muhtemelen avans ve comp değerlerımız farklıydı.
en hızlı 1.6 n/a king vtec kimdi şimdi :D :D
kotu bı soru bu sımdı :D