Tabi buda ortalama güç olarak yansıyor. Biz nerde hata yaptık motor güçlerine değil ortalama dyno değerine baktık. Muratın arabasındaki 10 hp de ortalama değeri 4 hp yükseltti demekki.
Orda aceleye geldi tam inceleyemedik demekki.
Tabi buda ortalama güç olarak yansıyor. Biz nerde hata yaptık motor güçlerine değil ortalama dyno değerine baktık. Muratın arabasındaki 10 hp de ortalama değeri 4 hp yükseltti demekki.
Orda aceleye geldi tam inceleyemedik demekki.
motore gucune etkı etmez hıc bı sekılde, sadece aktarma kısalmasından dıolayı yere verılenı artırıyor, tb 161 hp 129 teker ıken yukledıkten sonra 183 hp 161teker olmustu
ateleti düştüğü için daha çabuk (fazla ivme) hızlanır daha çabuk yavaşlar, ama son süratte bir fark olmaması lazım.
Ayağını çektiğin anda yavaşlar ama son süratle alakasını çözemedim
Built to fall....
mıamı azaldı dememıskı top speedde yavasladı demısyanı ıvmelenmesı 200 lerde yavaslıyor demek ıstemıs km olarak azaldı denmemıs
hafif volan VTi da farkediyor mu? 2.vites rollingte mesela..
en hızlı 1.6 n/a king vtec kimdi şimdi![]()
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)