benım borular 63'luk![]()
güzel ve değerli paylaşımlarınız için teşekkürler bende kısmet olursa vti ya terfi etmek istiyorum şimdiden bilgilenmek adına hepsini okudum![]()
Muratcan ÇADIRCI
Biz Hep Burdayızzz....
Psn:By_FresH
zaten onlar dışında bişi yok. volana kadar stock. kapak açmamış. bu kadar olur yani. artistlik olmasın ama sanırım yürüyen bi vti. GTC ve 2.0 Bertone Turboyu Geçiosa bi sıkıntı yok sanırım
alırken bana da o civarda bi hpden bahsettiler. kendim ölçtürmediğim için tam emin deilim. ama vti bu naapıcağı belli olmuyor![]()
Anlatımınız için teşekkürler bende vti ımı yeni aldımyavaş yavaş liste oluşturuyor ne alacağıma bakıyorum bu bilgilerde çok işime yaradı yalnız bir iki noktada takılı kaldım sizlerede sormak isterim. Şu anda skunk2 pro emme, gaz kelebeği, dc 4-2-1 ve aem v2 aldım yakın zamanda da b16b pistonlarım gelecek orta boru olarak 60mm almayı ve son susturucu olarakta sti dan çıkardığım Hks carbon ti 76mm son suturucum var. Aslında sesi çok çıksın istemiyorum ama elimdekini de değerlendireyim diyorum. Sizce orta boru olarak 60 ideal mi benim için ve son susturucu olarak benim egzozum uygun mu ya da yerine kaliteli aracı satınca çıkarıp ep3ctr(muhtemelen sonraki aracım bu olur) a takabileceğim ne önerirsiniz?
76lik egzozla olmaz en basta bunu berliteyim!
Experience is what you get when you don't get what you want.
gaz kelebeğin kaç mm?(62-64mm ideal gelecektir)
dc 4-1 2.5" header kullan orta borun susturucusuz 63mm son susturucunda 63mm olsun.
hondata s300 yada aem ems almanı, arabanda daimi wideband olmasını öneririm.
4.785 son dişli, act streetlite volan, stage 1 debriyaj seti ile;
tadından yenmez![]()
Failure is not an option.
Pardon karışmış zaten vtec2 deki 4-2-1 di vti a aldığım 4-1 orjinal dc.Gaz kelebeğini 64 mm almıştım. Yavaş yavaş param oldukça topluyorum en sonda hepsini birden uygulayacağım.
-Debriyaj yeni olduğu için değiştirmeyi düşünmüyorum bir süre için.(yaza büyük ihtimalle volanla beraber alırım.)
-Beyin olarakta Aem ems almayı düşünüyorum fakat hem biraz pahalı üstüne de programlama ücreti verileceği için bir süre beklemekte fayda var.
-Son dişliyide düşündüm fakat son hızı da düşürmek istemiyorum şanzıman bilgim de biraz az biraz daha araştırıp öyle karar vereceğim çünkü araç Kıbrısa gidip geleceğim için ve Ankara da da trafiğe çok gireceğim için iyi ölçüp biçmem gereken bir konu.
63mm orta boru desek sona 63mm olarak ne önerirsiniz?
dc hks skunk2 otto faretkemz freeflow olan bir tüp seçebilirsin.
5. dişliyi uzatbilirsin. integra typer kullanabilrsin son hızın düşmemiş olur.
beyinle beraber devir çevireceğin için pek sıkıntı yaşamazsın. ilerisi için güzel bir setup olur.
tam 1000 devir farkedior 4.266 ile 4.785 arasında aynı km lere ulaşmak için.
hayırlı olsun tekrardan![]()
Failure is not an option.
Teşekkür ederim sizlerin sayesinde daha da güzel olacak inşallah aracım.Şanzıman konusunda da sizin dediğinizi araştırayım birsürü dişli çeşidi var piyasa da çünkü 1-2-3-3-4-5 hepsini farklı araçlardan toplayan bir sürü kişi var çünkü
Önerdiğiniz egzozlar arasında en uygun fiyatlısı otto silencer seçneği de var.Skunk2 den bir eksiği var mıdır sizce?skunk2 katı fiyat olaraktaotto skunk kadar iyi değildir tabi farkındayım ama arada çok az fark var ise ottoyu alayım fark biraz fazlaysa özellikle alt devirde skunk ta alabilirim.
egzozların arasındaki farkı ses harici hissedemezsin. skunk2 dc hks otto megan racing farketmez.
dişli işine gelince hepsini farklı araçlardan toplama gibi birşey söz konusu değil.
4.785 son dişli alıp takıyorsun zaten kitin içinde 1. vites dişlinde geliyor.
extra olarak integra typer 5. vites dişli ve karşılığını alıcaksın. takıp kullanıcaksın.
1.2.3.4 oranların vti
5. vites oranın integra typer olucak.
Failure is not an option.
Tamam çok teşekkür ederim. Şanzıman işinide karara bağladığımıza göre sanırım karar vermediğim birşey kalmadı parça toplamaya devam![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)