User Tag List

Sayfa 6/19 İlkİlk ... 4567816 ... SonSon
343 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: VTI Hk. Filtre,Komple Egsozlu,Çıtır Modlu Makinalar İçin

  1. #96
    jdm-fuat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    TR avrupalı
    Mesaj
    613
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım borular 63'luk
    Suat Otomotiv

  2. #97
    By_FresH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye iskenderun/mersin
    Mesaj
    1.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel ve değerli paylaşımlarınız için teşekkürler bende kısmet olursa vti ya terfi etmek istiyorum şimdiden bilgilenmek adına hepsini okudum
    Muratcan ÇADIRCI


    Biz Hep Burdayızzz....
    Psn:By_FresH

  3. #98
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdm-fuat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım borular 63'luk
    Sende Cat-Back var ondandırda Fuat sesi çok yüksek be kardeşim. Nasıl rahat geziyorsun.

  4. #99
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MoDVTeC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu sese kulak verin

    güzel bilgiler tayfunum sağolasın
    Cengo artık bıktım biliyormusun. Oturdum hesap kitap yaptımda bu kadar arabaya çalışılmaz yaw. Bakalım bi formülünü bulacağım onunda.

  5. #100
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler Miami. Bişey sormak istiyorum Hafif Volan olduğunda motor rötalinde çalışırken devir daha yüksek oluyormuş aslı varmıdır?
    Araba ilk marşta ısıana kadar 1500 devir civarı sonra 800 900 devire iniyor bende. Daha üstünü veya altını görmedim.

  6. #101
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilke-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni vtı kullanıcıalrı için çok yararlı olmuş
    bende hep sağa sola sorardım 60lıkmı 51likmi die
    benim aracımdada haifi volan var sadece kalkışlarda devir saati rölantiye yakınsa titreme söz konusu oluyor onun haricinde bi sıkntı dikkatimi çekmedi benim
    Bazen gaz vermeden ayağımı çekiyorum debriyajdan lık diye bir kavrama sesi geliyor hafif volan sanırım daha hızlı duruyor.

    titreme hiç yaşamadım ama.

  7. #102
    01ASU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.245
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araba ilk marşta ısıana kadar 1500 devir civarı sonra 800 900 devire iniyor bende. Daha üstünü veya altını görmedim.
    aynen abi bendede öyle ısınana kdr 1500 devirde sonra 900 e iniyor maksimum hızı etkilemez demişlerde bnm kendi aracımda gözlemlediğim etkiliyor titreme bendede yok
    Alıntı ASU Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok çok iyi maşallah asulara...Adana'da bu ASU plakaların serisi sizde herhalde değil mi ?
    ASU SERİES UMUT ZİYAN

  8. #103
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    V2,header,komple egsozun var daha ne olsun gayet güzel motorda sağlıklı ise yürürü gayet iyi olur.
    zaten onlar dışında bişi yok. volana kadar stock. kapak açmamış. bu kadar olur yani. artistlik olmasın ama sanırım yürüyen bi vti. GTC ve 2.0 Bertone Turboyu Geçiosa bi sıkıntı yok sanırım

    Alıntı sword Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım eski setup yapmışsın 174 vermıştı dynoda
    alırken bana da o civarda bi hpden bahsettiler. kendim ölçtürmediğim için tam emin deilim. ama vti bu naapıcağı belli olmuyor

  9. #104
    Burak VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    KKTC/Ankara
    Mesaj
    141
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Anlatımınız için teşekkürler bende vti ımı yeni aldım yavaş yavaş liste oluşturuyor ne alacağıma bakıyorum bu bilgilerde çok işime yaradı yalnız bir iki noktada takılı kaldım sizlerede sormak isterim. Şu anda skunk2 pro emme, gaz kelebeği, dc 4-2-1 ve aem v2 aldım yakın zamanda da b16b pistonlarım gelecek orta boru olarak 60mm almayı ve son susturucu olarakta sti dan çıkardığım Hks carbon ti 76mm son suturucum var. Aslında sesi çok çıksın istemiyorum ama elimdekini de değerlendireyim diyorum. Sizce orta boru olarak 60 ideal mi benim için ve son susturucu olarak benim egzozum uygun mu ya da yerine kaliteli aracı satınca çıkarıp ep3ctr(muhtemelen sonraki aracım bu olur) a takabileceğim ne önerirsiniz?

  10. #105
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    76lik egzozla olmaz en basta bunu berliteyim!
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  11. #106
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Burak VTEC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    skunk2 pro emme, gaz kelebeği, dc 4-2-1 ve aem v2 aldım yakın zamanda da b16b pistonlarım gelecek orta boru olarak 60mm almayı ve son susturucu olarakta sti dan çıkardığım Hks carbon ti 76mm son suturucum var
    gaz kelebeğin kaç mm?(62-64mm ideal gelecektir)
    dc 4-1 2.5" header kullan orta borun susturucusuz 63mm son susturucunda 63mm olsun.

    hondata s300 yada aem ems almanı, arabanda daimi wideband olmasını öneririm.

    4.785 son dişli, act streetlite volan, stage 1 debriyaj seti ile;
    tadından yenmez
    Failure is not an option.

  12. #107
    Burak VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    KKTC/Ankara
    Mesaj
    141
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    76lik egzozla olmaz en basta bunu berliteyim!
    Bende fakındayım o yüzden önerilerinizi istedim hem ep3 e hem vti a takılabilecek kaliteli neler var?Birde silencer ı olması veya sonradan silencer yaptırılabilir olması güzel olur.

  13. #108
    Burak VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    KKTC/Ankara
    Mesaj
    141
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gaz kelebeğin kaç mm?(62-64mm ideal gelecektir)
    dc 4-1 2.5" header kullan orta borun susturucusuz 63mm son susturucunda 63mm olsun.

    hondata s300 yada aem ems almanı, arabanda daimi wideband olmasını öneririm.

    4.785 son dişli, act streetlite volan, stage 1 debriyaj seti ile;
    tadından yenmez
    Pardon karışmış zaten vtec2 deki 4-2-1 di vti a aldığım 4-1 orjinal dc.Gaz kelebeğini 64 mm almıştım. Yavaş yavaş param oldukça topluyorum en sonda hepsini birden uygulayacağım.

    -Debriyaj yeni olduğu için değiştirmeyi düşünmüyorum bir süre için.(yaza büyük ihtimalle volanla beraber alırım.)

    -Beyin olarakta Aem ems almayı düşünüyorum fakat hem biraz pahalı üstüne de programlama ücreti verileceği için bir süre beklemekte fayda var.

    -Son dişliyide düşündüm fakat son hızı da düşürmek istemiyorum şanzıman bilgim de biraz az biraz daha araştırıp öyle karar vereceğim çünkü araç Kıbrısa gidip geleceğim için ve Ankara da da trafiğe çok gireceğim için iyi ölçüp biçmem gereken bir konu.

    63mm orta boru desek sona 63mm olarak ne önerirsiniz?

  14. #109
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    dc hks skunk2 otto faretkemz freeflow olan bir tüp seçebilirsin.
    5. dişliyi uzatbilirsin. integra typer kullanabilrsin son hızın düşmemiş olur.
    beyinle beraber devir çevireceğin için pek sıkıntı yaşamazsın. ilerisi için güzel bir setup olur.
    tam 1000 devir farkedior 4.266 ile 4.785 arasında aynı km lere ulaşmak için.

    hayırlı olsun tekrardan
    Failure is not an option.

  15. #110
    Burak VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    KKTC/Ankara
    Mesaj
    141
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Teşekkür ederim sizlerin sayesinde daha da güzel olacak inşallah aracım.Şanzıman konusunda da sizin dediğinizi araştırayım birsürü dişli çeşidi var piyasa da çünkü 1-2-3-3-4-5 hepsini farklı araçlardan toplayan bir sürü kişi var çünkü

    Önerdiğiniz egzozlar arasında en uygun fiyatlısı otto silencer seçneği de var.Skunk2 den bir eksiği var mıdır sizce?skunk2 katı fiyat olarakta otto skunk kadar iyi değildir tabi farkındayım ama arada çok az fark var ise ottoyu alayım fark biraz fazlaysa özellikle alt devirde skunk ta alabilirim.

  16. #111
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    egzozların arasındaki farkı ses harici hissedemezsin. skunk2 dc hks otto megan racing farketmez.

    dişli işine gelince hepsini farklı araçlardan toplama gibi birşey söz konusu değil.
    4.785 son dişli alıp takıyorsun zaten kitin içinde 1. vites dişlinde geliyor.

    extra olarak integra typer 5. vites dişli ve karşılığını alıcaksın. takıp kullanıcaksın.
    1.2.3.4 oranların vti
    5. vites oranın integra typer olucak.
    Failure is not an option.

  17. #112
    Burak VTEC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    KKTC/Ankara
    Mesaj
    141
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamam çok teşekkür ederim. Şanzıman işinide karara bağladığımıza göre sanırım karar vermediğim birşey kalmadı parça toplamaya devam

  18. #113

    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gaz kelebeğin kaç mm?(62-64mm ideal gelecektir)
    dc 4-1 2.5" header kullan orta borun susturucusuz 63mm son susturucunda 63mm olsun.

    hondata s300 yada aem ems almanı, arabanda daimi wideband olmasını öneririm.

    4.785 son dişli, act streetlite volan, stage 1 debriyaj seti ile;
    tadından yenmez
    ne açıdan bize faydalı olur wideband biraz açarmısın

  19. #114
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her an bı aksılık olursa gormen acısından

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •