İndirimden ziyade vergi muhafiyetini iste. Avrupa birliği üyesi olmadığımızdan onların vergileri bize geçerli değil. Vergiyi düşsünler.
İndirimden ziyade vergi muhafiyetini iste. Avrupa birliği üyesi olmadığımızdan onların vergileri bize geçerli değil. Vergiyi düşsünler.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
belki remap + flowtec ile araçta birşeyler değişir diye düşünüyorum, yine çok tatmin etmezse bakıcaz artık, rotrex için de bütçeyi belirleme çalışmalarım var, flowtec rotrex ile de iyi çalışmaz mı?
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
Zaten low boost çalıştıracağın için manifoldun kafasına boostu yiyince zaten motor her türlü alıcak havayı. Çok çok salakça bir tasarımı olmadığım müddetçe orjinal manifoldunun düşük basınç çalışmada sorun çıkartmaz yada diğer değişle flowtech parasına göre sana iyi bir kazanç vermez. Yani flowtech kendi başına 18 hp rotrex kendi başına 50 hp ikisi bir arada 68 hp değil. Olsa olsa ikisi bir arada 55 hp gibi ki kesin değil. Ve 5 hp için 700 euro para vermek ne kadar gerekli sen düşün.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
rotrex'in bütçesi, ne kadar tutacağı henüz belli olmadı, belki farklı sıkıştırmalı pistonlarla yeni bir piggy back ile atmosferik de kalırım, debriyaj buldum sachs'dan, 1000 tl istiyorlar, rotrex'e girersem debriyajı da almak zorunda kalırım heralde, yarım yamalak yolda bıracak, motoru kısa sürede elime alacağım bir uygulama olsun istemiyorum, gerekirse 1 sene daha bekler yapmışken tam yaparım, ama önce flowtec'i denemek istiyorum
http://www.sachsperformance.com/EU/s...1099/index.htm
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
Valla ne yalan söyliyeyim böyle ciddi paralar harcamayı düşünüyorsun ama atmosferikte kalmak istiyorsun. Atmosferik araba yapmak için aracın önce bir temeli bir potansiyeli olması lazım bence. Ama rotrex'de zaten güç atmosferik gibi gelicek. Çok linear bir güç sağlıyor. Sağını solunu kırma ihtimalin atmosferikte bile var ama en düşük ihtimal rotrex'de. 4000-5000 lira civarına rotrex sistemini aracına kurarsın. Debriyaj, flowtech derken zaten iyice yaklaşıcaksın. Hele sıkıştırmayı arttırmayı düşünüyorsun masrafın dahada yükselicek. Ve hararete dikkat etmen gerekicek vs.vs. Dikkat ettiysen mantıksız felan demiyorum hiç. Öyle birşey diyecek olsam aracını sat başka bişi al derim ama güç ihtiyacım var ve ciddiyim diyorsan parada harcıyacağım diyorsan atmosferik düşünme deirm.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
eyvallah sağol katkıların için, dbilas dan flowtec'in siparişini verdim, rotrex için bütçeyi boosted_pug (Mehmet Ali) arkadaşım çıkarmaya çalışıyor, apexi neo'yu aracıma o bağlamıştı, kendisi iyi zeki biri, ona güveniyorum, çıkacak rakama göre olay şekillenecek, ben her koşulda bu parçayı denemek istiyorum, rotrex SC takmakla iş bitmeyecek, piston, debriyaj vs de değişeceği için biraz masrafı olacak, yapmışken güzel sorunsuz bir şey olsun istiyorum, bu arada yakıt tüketiminin de uçmaması lazım...
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
bu uyarıyı supercharger'a girme gibi anlıyorumdebriyaja çözüm bulduk, bronz ya da sachs sport var ama şanzumana bir çare olur mu acaba? pek de iç açıcı bir uyarı olmadı şimdi bu
ben aracı sürekli zorlayan bir tip değilim aslında ama ayda yılda bir zorladığım zamanda da uzun süre de yarış havasında son sürat gitmeyi seviyorum, gerçi yapılmış bu araca özel sc kitleri de var, bu arada hava girişinin yönü de değişecek galiba, normalde önden bakınca sol tarafaydı, şimdi sağ tarafa olma riski var, sağ olursa da motorun egzoz manifoldunun oraya denk geliyor, oraya da karbon kapalı kutu filitre ve yalıtımlı boru-hortum düşünüyorum...
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
Sonuçları büyük bir merakla bekliyorum. İleride sorun çıkmazsa bende arabayı hiçbir zaman satmayı düşünmüyorum. İlk önce atmosferik olarak yükleyip tadına vardıktan sonra s/c düşünüyorum sizin gibi![]()
neredeyse 30000-40000 km oldu dereceli ve chip kullanıyorum, şu an sorun yok, gerçi gidip kompresyon testi yaptırsam gerçek ortaya çıkar heralde
dbilas da işe yeni başlamış bir türk bayan var, türkçe de email atabilirsiniz, oradaki dereceli egzantrik milleri colomboya göre çok ucuz...
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
Bende böyle uzun süreler kullanmak istiyorum, ama şu anlık mümkün değil öğrencilik hayatımın bitmesi gerek![]()
fren sistemi ve şanzıman yüzünden SC olayından beni geri adım attım, zaten bütçe bana 9000 tl'yi bulacak gibi geliyor, şu an atmosferik düşünüyorum, yüksek sıkıştırmalı piston ve organik debriyajla olaya nokta koyabilirim, belki üzerine chip vs de olabilir, şu an max 110-120 hp güç 200 nm tork hedefim, tork iyileşirse bana yeter zaten, canlı araç olsun, bastın mı gider hissi versin![]()
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
frenler kolay polo34... Seat Ibıza Cupra 2.0 16V'ların on fren sistemini kullanacaksın. O zaman 280mm dısklere sahip olursun 15 janta sığar. Sanzıman ise kırılana kadar kullanırsın. Sonra yaptırırsın...![]()
Allah kısmet ederse dbilas sonrasında mevcut apexi neo'yu widebanda göre ayarlatıcam
- ya dyno da maslak sanayi de paşaoğlu ayarlıyordu
- ya da yol üzerinde bostancı sanayi de vwtech ayarlıyordu
sonrasında debriyaja geçicem,
-ya 500 tl civarı bronz modifiyeli
-ya da 1000 tl'ye sachs organik takıcam, fiyatlar tam rakamlar değil sachs belki 800-900'e de mal olabilir
bundan sonrasında piston olayı var, ya yüksek sıkıştırma atmosferik için ya da düşük sıkıştırma turbo/sc için karar vericem, baskı balata organik ya da bronz olursa kayıp az mı olacak? oradan extra bir güç gelecek mi? bunların normal kullanımda ömrü daha fazla değil mi?
ayrıca seat fren sistemi kaça mal olur, sürekli ekstra birşeyler lazım geliyor eğer turbo ya da sc düşündüğümüz zamanbunları önceden görmek güzel tabiki ...
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
Gelişmeleri merakla bekliyorum. Benimde düşüncem vardı emmeyle ilgili..
Umarım düşündüğünden iyi bir sonuç alırsın.. Bol şanslar..
sağol, eğer senin aracında da vw motoru varsa dbilas sana da uyar, onların fiyatları çok uygun eğer gümrüğe takılmazsa ki salı günü eline geçer demişlerdi, göreceğiz, header bana belçikadan direk evime gelmişti, gümrüğe takılmadan, dereceli egzantrik mili, emme manifoldu, chip, hava filt. kiti, header, kat iptal, son susturucu, ara boruların çaplarını bir iki boy büyütürsün, al sana min 20-30 hpbenim araç orjinal motor aksamı ile (stage 1 dereceli colombo bariani marka, dbilas %kaç verir araştırmak lazım) saydıklarımla emme manifoldu hariç %26 beygir artışı yaşatmıştı, sana örnek olabilir, amacın yarışmak değilse güçsüz araçlarda bu rakamlar çok fark edilir bir performans sağlıyor
![]()
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
arabanı modladıkdan yada güçlendirdikden sonra normalde 60 70 le gittiğin yollarda 100 150 ile gitmiceksin nede olsa............ turbolu 1000 tane arabanın kaç tanesinde büyük fren war hee 106 quicksilver gibi bastığında frenlere araba sittin sene durmuyosa ozaman ok ama polonun frenleri okadarda kötü değil gayet güzel durdurmayı sağlıyo onu geçtim 10 - 20 hp zar zor alıyosun yüryen donanımın üzerine eklediğin extra ağırlık hp lerinden götürücek o yüzden bence frenlere girmene şuan için gerek yok
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)