User Tag List

Sayfa 3/6 İlkİlk 12345 ... SonSon
101 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: dbilas flowtec intake manifold

  1. #39
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eyvallah hocam, o iş zaten şu an için en son yapılacaklardan, yaptık durmadı ya da eskisi gibi değil mecburen çözüm arayacağız, şu debriyaj sorumu yanıtlarsan memnun olurum, bildiğim kadarıyla dyno testlerinde aktarma organlarında kayıp oluyor, bu kayıp organik ya da bronz baskı balata ile minimuma indirilebilir mi? böyle bir işlevi var mı? ekstra güç alınır mı?
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  2. #40
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fiyatı araştırmak lazım. Yektili servislerdem. Diskler, kaliperler ve taşıyıcılar değişiyordu yanlış hatırlamıyorsam. ETKA'dan kontrol etmek lazım. Genelde Corrado ve Golf G60'ın ön fren sistemini kullanırlar. Zamanında yaptığım araştırmadan Corrado ve Golf G60'ın ön fren sisteminin Seat Ibıza Cupra 2.0 16v ile aynı olduğu akılmda kalmış.... Türkiye'de Ibıza Cupra diye aramakta fayda var çünkü diğer ikisi Türkiye'de yok denecen kadar az...

  3. #41

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    668
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sağol, eğer senin aracında da vw motoru varsa dbilas sana da uyar, onların fiyatları çok uygun eğer gümrüğe takılmazsa ki salı günü eline geçer demişlerdi, göreceğiz, header bana belçikadan direk evime gelmişti, gümrüğe takılmadan, dereceli egzantrik mili, emme manifoldu, chip, hava filt. kiti, header, kat iptal, son susturucu, ara boruların çaplarını bir iki boy büyütürsün, al sana min 20-30 hp benim araç orjinal motor aksamı ile (stage 1 dereceli colombo bariani marka, dbilas %kaç verir araştırmak lazım) saydıklarımla emme manifoldu hariç %26 beygir artışı yaşatmıştı, sana örnek olabilir, amacın yarışmak değilse güçsüz araçlarda bu rakamlar çok fark edilir bir performans sağlıyor
    Bendede VW motoru var ama ben sitede bulamadım benim motoru.. 1.4 16v motor BBZ kodlu sitede kodlar vermiş ama tam bilemedim.. Bu emme Corsa B GSI daki gibi güç versin çok fena olur o kadar diyorum..

  4. #42
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dbilas'a türkçe email atabilirsiniz, orada bir türk bayan çalışıyor ama hergün orada değilmiş, ingilizce yazsanız türkçe cevap olarak da geri gelebilir bana olduğu gibi

    şu baskı balata işine de biri birşey yazsa

    organik olandan güç alırmıyım onu merak ediyorum ya da orjinalden kaybolan güçler geri gelir mi? pazarlık yapıyorum sachs ile bir ihtimal 850 tl'ye kargo dahil alabilirim...

    http://www.sachsperformance.com/EU/s...1099/index.htm
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  5. #43

    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    668
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dbilas'a türkçe email atabilirsiniz, orada bir türk bayan çalışıyor ama hergün orada değilmiş, ingilizce yazsanız türkçe cevap olarak da geri gelebilir bana olduğu gibi

    şu baskı balata işine de biri birşey yazsa

    organik olandan güç alırmıyım onu merak ediyorum ya da orjinalden kaybolan güçler geri gelir mi? pazarlık yapıyorum sachs ile bir ihtimal 850 tl'ye kargo dahil alabilirim...

    http://www.sachsperformance.com/EU/s...1099/index.htm
    Şuan maddiyattan dolayı pek detaylı sormadım.. Parayı bulunca telefon bile açarım ben onlara..

  6. #44
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nette bir alıntı buldum, baskı balata da epey önemliymiş

    "Arkadaşlar benim yüklü bir 206 gti ım var.Aslında ilk yapılması gereken işi yani performans balatasını son aldım ve bu işi neden sona bıraktığıma çok pişman oldum.arabam chip yapıldığında bu kadar performans kazanmamıştı diyebilirim.Normal balatalarda yüzde 25-30 arası kayıp oluyomus.Bunlarda ise yuzde 3 cıvarında bır kayıpla kurtarıyorlarmıs.Çok araştırdım almadan önce Ankarada bir üretici buldum.OtoDebriyaj firma adları.Adamlar DA motosporta renonun f2000 takımına grup n araclarına falan yapıolar.fiyatıda ole tahmın ettıgım gıbı pahalı cıkmadı.servısten balata almıs gıbı oldum"
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  7. #45
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sachs'dan organik baskı balatayı da sipariş ettim, şimdilik 2200 tl gitti, bir sonraki adım ya rotrex supercharger olacak ya da yüksek sıkıştırmalı piston, sonrasında yazılım ...
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  8. #46
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Balatanın fotoğrafını bekliyorum.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  9. #47
    Anu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara-Alanya
    Mesaj
    953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun s/c de yaparsanız inilmez o arabadan

  10. #48
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rotrex harici minik, hatta daha ucuz sc var mı? ya da bunun çıkmasını bulmak mümkün mü? illa rotrex'e mi bayılacağız?
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  11. #49
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sachs'dan organik baskı balatayı da sipariş ettim, şimdilik 2200 tl gitti, bir sonraki adım ya rotrex supercharger olacak ya da yüksek sıkıştırmalı piston, sonrasında yazılım ...
    Baskı-balata'ya kaç para verdin Polo34? Sitesindeki fiyattan mı 520 Avro mu?

  12. #50
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kit olarak aldım, vergiyi düştüler, 478,51 euro yani 950 tl, pazarlığa yanaşmıyorlar

    http://www.sachsperformance.com/EU/s...lung-set-2.htm

    bunların ömrü daha fazla yazmışlar, 220 nm'ye kadar gücü kayıpsız iletiyormuş, orjinal ekipman gibi konforluymuş, normalde 10-15 hp arası bir değer aktarma organlarında kayboluyor diye biliyorum, bu kaybın ne kadarı baskı balataya aittir acaba, buradan birşey çıkacak mı diye merak ediyorum, ben en çok tork artsın istiyorum, bu yüzden bu parçayı aldım, SC olayını da tork için istiyorum, çabuk hızlansız 200 yapsın yeter bana, fazlasını özellikle virajlarda zaten arabanın aerodinamiği kaldırmıyor, bu konuda ve alternatif SC markası konusunda bildikleriniz varsa öğrenmek isterim, ayrıca bu parça ömrünü tamamladı diyelim, bu parçaya sizce revizyon yaptırmak mümkün olur mu? o kadar para verdik kaldırıp atmak istemem
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  13. #51
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı polo34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kit olarak aldım, vergiyi düştüler, 478,51 euro yani 950 tl, pazarlığa yanaşmıyorlar

    http://www.sachsperformance.com/EU/s...lung-set-2.htm

    bunların ömrü daha fazla yazmışlar, 220 nm'ye kadar gücü kayıpsız iletiyormuş, orjinal ekipman gibi konforluymuş, normalde 10-15 hp arası bir değer aktarma organlarında kayboluyor diye biliyorum, bu kaybın ne kadarı baskı balataya aittir acaba, buradan birşey çıkacak mı diye merak ediyorum, ben en çok tork artsın istiyorum, bu yüzden bu parçayı aldım, SC olayını da tork için istiyorum, çabuk hızlansız 200 yapsın yeter bana, fazlasını özellikle virajlarda zaten arabanın aerodinamiği kaldırmıyor, bu konuda ve alternatif SC markası konusunda bildikleriniz varsa öğrenmek isterim, ayrıca bu parça ömrünü tamamladı diyelim, bu parçaya sizce revizyon yaptırmak mümkün olur mu? o kadar para verdik kaldırıp atmak istemem
    İyi yapmışsın bu parçayı almakla çünkü normal debriyajlar zayıf kalabiliyor. 45'lık Polo'da aynı debriyaj var 125'likte de...

    Eaton M45 takan var.
    http://www.clubpolo.co.uk/forum/inde...68386&hl=eaton

  14. #52
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yüksek sıkıştırmalı piston için fiyat almam lazım, bu konuda birşeyler bilen varsa

    bu pistonlarla motor hacmi artar mı? kol da değişmek gerekir mi? sadece pistonla güç artışı olur mu? başıma sorun açacak büyük işler çıksın istemiyorum

    "Pİston değişir
    Blok o pistona göre açılır
    Piston kolları değişir
    Büyük hacimli aracın karnkı genelde daha ağırdır oda değişir
    Yataklar ve Sekmanlar yapılır
    Motor toplanır
    Büyük motorun enjektörlü yada o hacme uygun enjektörler takılır
    Bunlara doğru orantılı büyük ihtimalle olarak beyin değişir
    İşçilik var bide
    Elektrik tesisatında ufak değişiklikler gerebilir
    Şanuzman ve diferansiyel osranları yeni büyük hacimli motrun gücünü yeterince kullandırmaz ise onlarde değişmek ister
    Yağ poması yeterli gelmez ise oda değişir
    Egnzatrik milleride değişmek gerekebilir"

    "piston kolu kısaltılması + orjinal kapak + orjinal piston

    pistonun üstünden torna ile alınması + orjinal kapak + orjinal kol

    kapak ile blok arasına önce normal conta sonra çelik conta sonra tekrar normal conta konulması + orjinal kol + orjinal piston"
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  15. #53
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hacım artırmak için piston çapını büyütmen lazım. 77.00mm pistonlar var piyasada kullanırsan 1598 biraz üzerinde hacim elde edebilirsin. SC yapacaksan zaten yüksek sıkıştırmalı piston yerine düşük sıkıştırmalı piston lazım sana...

  16. #54

    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    34
    Şehir
    ---
    Mesaj
    924
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Manifold geldi mi? Geldiyse fotoğraflarını merakla bekliyorum

  17. #55
    Anu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara-Alanya
    Mesaj
    953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim bildiğimde s/c olacaksa sıkıştırmanın motor sağlığı açısından düşürülmesi gerekiyor. Kalın contayla belirli bir miktar olabiliyordu sanırım bu.

  18. #56
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ürünler gelince elbette fotolarını koyarım, dyno kağıdını da eklerim, bende ne çıkacağını merak ediyorum en geç 3 haftaya en erken 1 haftaya kadar gelmesi lazım...

    onno usta yüksek sıkıştırmalı piston takma motorun ömründen çok gider demiş, şu an atmosferikte son noktayı arıyorum, SC için şu an beklemeye geçicem, rotrex 2500 euro+yol parası istiyor, oralara yolum düşerse belki elden alırım...
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

  19. #57
    polo34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    408
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2. haftayı da devirdik, iki parça da dhl.de ile gönderilmiş, gönderi numalarına göre %60 proses görünüyor, muhtemelen hala parçalar yurt dışında konteynırda
    Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •