User Tag List

Sayfa 26/33 İlkİlk ... 162425262728 ... SonSon
616 sonuçtan 476 ile 494 arası

Konu: D series mini bilgiler :)

  1. #476
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki bunun manuel vites olma imkanı nedir

  2. #477
    Mutlu KOÇER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    35
    Mesaj
    200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    4 Silindir olan F22B1 şanzumanları uyuyor bunlara, onlar sayesinde manuele çevrilebiliyor. Aslında daha kolay yolu Acura Type-s olan J32A2 manuel onların şanzumanlarıda daha kolay uyuyor.

    Konuyu saptırmiyayim, amacından aşdı biraz
    Direksiyondaki eşşek olursa arabanın kaç beygir olduğunun ne önemi var...

  3. #478
    CagkaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü-İstanbul
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkut abi teşekkürler cevap için

    EJ9larda OBD2 protu nerede acaba bulamadımda ya da var mı öyle bir port?

    P3Y beyin var araçta

  4. #479
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok zor olan bi malzeme bi bakıyım belki vardır bende yine de extradan 23 tane kablo çekilmesi gerek
    ECUTECH İstanbul

  5. #480
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cumartesi angaradayım erkut ustaa , feyz almaya gelıyorum senden

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  6. #481
    CagkaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    Beylikdüzü-İstanbul
    Mesaj
    681
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok zor olan bi malzeme bi bakıyım belki vardır bende yine de extradan 23 tane kablo çekilmesi gerek
    bunu bana yazdın sanırım erkut abi yok mu öyle bir port?

    haydii

  7. #482
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    d series geneli 90 hpden oluşan motorlardır i es 120 hp crx 124 si 130 hpdir (bu konuda tartışmayalım )
    124hp olan crx ler eu versiyonu olan katalatik kon. lü crx lerdir.Bize gelenler 130hp konvertorsuz olanlardır.

    HONDA CRX 1.6i-16 cat.
    Europe
    1.6-litre / 97 cui
    91 kW / 124 PS / 122 hp (DIN)


    diye geçer yada


    (ED9)D16A9 -(No Cat) (1-6i-16) - DOHC - 130 hp (88-89 Civic/CRX)

    (ED9) ^^SAME^^ with/ cat -D16Z5 DOHC (1-6i-16) - 124hp (89-92) CRX

    buralardan inceleyebilirsin , 10 sene önce crx club ı kurdugumuzda bir arkadaşımız hondaya mail atıp butun bilgileri almıstı bulursam onuda koyarım.Hatta almanyadan Crx alan Onur arkadaşımızın 124 hp idi ve cat. convertorluydu Crx'i.Tr ye ise hiç cat. con gelmedi Crx ler.

    Hatta şöyle farkı daha iyi gorursunuz.


    D16A8
    Found in:
    1988–1995 Civic/CRX/Concerto (UK/Europe/Australia)
    1992–1995 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)
    1993–1997 Rover 216 Sport Coupé (Europe)
    Displacement : 1,590 cc (97 cu in)
    Bore and Stroke : 75 × 90 mm (3.0 × 3.5 in)
    Compression : 9.5:1
    Power : 122 PS (90 kW; 120 hp) at 6,800 rpm
    Torque : 14.9 kg·m (146 N·m; 108 lb·ft) at 5,900 rpm
    Valvetrain : DOHC (4 valves per cylinder)
    Fuel Control : OBD-0 and OBD-1 MPFI
    ECU Code : PP5 (OBD-0), P29 (OBD-1)
    Head Code : PM7
    Gearbox : L3

    D16A9
    (Same as D16A8 but without a catalytic converter)
    Found in:
    1988–1991 Concerto (UK/Europe)
    1988–1991 CRX 1.6i-16(UK/Europe/South Africa)
    1990–1992 Ballade 160i-DOHC (South Africa)
    1988–1991 Civic 1.6i-16(UK/Europe)
    1992–1993 Civic GTi (New Zealand)
    1989–1992 Rover 216/416 GTi (UK/Europe)
    1992–1995 Civic Si (Japanese, European and Peruvian version)
    Displacement : 1,598 cc (97 cu in)
    Bore and Stroke : 75 mm × 90 mm (3.0 in × 3.5 in)
    Compression : 9.5:1
    Power : 130-137 hp (96.9-102.1 kW, 132-140 PS) @ 6.800 rpm
    Torque : 105 ft·lbf (14.5 kg/m, 143 Nm) @ 5700 rpm
    Valvetrain : 16 valve (4 valves per cylinder)
    Redline: 7200 rpm
    Limit: 7250 rpm
    Fuel Cut: 7800 rpm (PM7)
    Fuel Control : 88-91 OBD-0 MPFI (92-95 OBD-1)
    ECU Code: PM7 (P29 OBD1)
    GearBox : <non LSD> (88-91 L3) (LSD 92- 95 S20)

    mesela en basiti supersprint den crx e headers bakarken gördüm 130 luk cat.siz veya 124 hp lik cat. liğede uyar yazıyor

    (Supersprint - Honda
    Subcategory : CRX/Civic (2d.) 1.6 16V (130hp-124Hp Cat) >91 - 60mm diam)


    veya yabancı forumlarda da direk anlatılıyor (http://www.automotivehelper.com/topic37467.htm]

    Alıntı Bracer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    The Euro version is the D16A8, D16A9 and D16Z5 which pretty much is ZC. Euro version are 124hp or 130hp depending on cat.

    (http://www.thezcr.com/forums/archive...hp/t-4464.html)

    Alıntı fabian Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    in holland the second generation crx came out with a d16z5 with cat 124 hp,and a d16a9 without cat 130 hp



    how do i know i h ave a jdm ZC motor??? '71-'87 Civic | CRX - Car Questions, Answers, and Discussion
    Honda D engine - Wikipedia, the free encyclopedia
    2nd Gen JDM vs EDM vs USDM Write up!!! - Honda Forum : Honda and Acura Car Forums
    1989 HONDA CRX 1.6i-16 cat. specs, photo & performance data (up to middle 1989 for Europe Switzerland)

  8. #483
    Crx-Si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Erkut selam geçen söylemiştin bu konuya bir bak belki uyar.

    http://www.techturkey.com/forum/otom...parca-crx.html
    06 ZON 32 91 Crx Satıldı
    06 YA 1000 89 Crx Satıldı
    06 YA 1000 G4 Prelude 2.0 MT Satıldı
    06 TM 495 G5 Prelude 2.2 VTI
    06 TUM 42 G5 Accord Coupe 2.2 IES


    __oNuR__

  9. #484
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yiğit G yüzeysel yazılmış genel D serisini kapsayan bilgiler yazıyo orada d16z5 le a9 arasındaki farkı azcık belirtmek istemişim yani sağol ancak bizim burada incelediğimiz şey stock halleri değil senin yazdıklarına nete giren d16a9 diye aratan herkes ulaşır mini bilgiler sağdan soldan alıntı değildir tecrube ve deneyimdir sen de tecrüben neyse paylaşır konuya eklersin ya da eklemezsin bu konuda alıntı görmek istemiyorum
    mesela şöyle girebilirdin konuya d16z5lerin debriyaj seti ef tipi şanzumanları farklı ayrıca l3 şanzumanların hepsinden 3.888 çıkmaz 4.4375 de çıkabilir katlı modellerde 2 farklı vakum hattı da bulunur falan filan
    alıntı yapmakla bilgi paylaşmak farklı şeylerdir anladın tecrübe varsa alalım



    Alıntı Crx-Si Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erkut selam geçen söylemiştin bu konuya bir bak belki uyar.

    http://www.techturkey.com/forum/otom...parca-crx.html
    evrağı sıkıntılı bi araç yoksa almıştım zaten
    ECUTECH İstanbul

  10. #485

    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    Başkent
    Mesaj
    1.716
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alıntı yapmakla bilgi paylaşmak farklı şeylerdir anladın tecrübe varsa alalım

    ver yansın

  11. #486
    Crx-Si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet benim şanzuman aracımın d16z5 olması sebebi ile başa bela açmıştır exedy stage 1 Crx baskı balata seti arabama uymamıştır mesela civic'in kisi uymuştur. Kovan,dişli seti sekromençlerine kadar aynı içinde,dişli takımlarının rulmanların iç çapları aynı dış çapları farklı, bendeki daha kalın malzemeden imal edilmiş. Bana ekstradan 90-91 şanzumanı aldırdı bu namussuz.

    Abi şu kısa ile 5. vites dişlisi işini çözüp yürütsün şeref usta yeter,seninde yardımlarını bekliyorum biliyorsun Gerçi crx 5.dişliye pek ihtiyacın kalmayacak sanırsam. Komple rex e döneceksen (umarım gaf yapıpta mevzuyu dillendirmiyorumdur ) Editlerim hemen
    06 ZON 32 91 Crx Satıldı
    06 YA 1000 89 Crx Satıldı
    06 YA 1000 G4 Prelude 2.0 MT Satıldı
    06 TM 495 G5 Prelude 2.2 VTI
    06 TUM 42 G5 Accord Coupe 2.2 IES


    __oNuR__

  12. #487
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birinci sayfa 10 uncu postda yağ pompası modifkasyonu bilgileri eklenmiştir
    ECUTECH İstanbul

  13. #488
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi japon üretimi EK kasalar ile anadolu yapımı EK kasaların elektrik tesisatı nekadar farklı. her ikiside obd2 olduğunda bile ecu soketleri farklı geldi bana doğrumu tespit ettim. Obd2-a ve obd2-b farklılığımı oluyor bu. hangi harnessları kullanırız bunlarda obd1 e çevirmek için.birde obd1 e geçiş yaptığımızda neptune yada s300 ile bağlandığımızda Şanzumanın üzeirndeki soket kaçıncı viteste olduğu bilgisini veriyormu beyine? yani launch Control yaptığımızda bu özelliği kullanabilirmiyiz? yada farklı biteslerde farklı devir belirtmek istesek felan.

  14. #489
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MKT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi japon üretimi EK kasalar ile anadolu yapımı EK kasaların elektrik tesisatı nekadar farklı. her ikiside obd2 olduğunda bile ecu soketleri farklı geldi bana doğrumu tespit ettim. Obd2-a ve obd2-b farklılığımı oluyor bu. hangi harnessları kullanırız bunlarda obd1 e çevirmek için.birde obd1 e geçiş yaptığımızda neptune yada s300 ile bağlandığımızda Şanzumanın üzeirndeki soket kaçıncı viteste olduğu bilgisini veriyormu beyine? yani launch Control yaptığımızda bu özelliği kullanabilirmiyiz? yada farklı biteslerde farklı devir belirtmek istesek felan.
    tesisatlar neredeyse aynı ama ters birinin soketi sağda birinin solda bizim araçlara uydurmak biraz sıkıntı oluyo bu yüzden işi bileni çok kasmaz ama normal birine ömür törpüsü soketler aynı zaten yazdığın modeller mevcut lanuch destekliyo sorun yok
    ECUTECH İstanbul

  15. #490
    vtecturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ist
    Mesaj
    392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mutlu KOÇER Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4 Silindir olan F22B1 şanzumanları uyuyor bunlara, onlar sayesinde manuele çevrilebiliyor. Aslında daha kolay yolu Acura Type-s olan J32A2 manuel onların şanzumanlarıda daha kolay uyuyor.

    Konuyu saptırmiyayim, amacından aşdı biraz
    f22 nın sanzımanının uydugunu gosteren lınk verebılırmısın?

  16. #491
    Mutlu KOÇER - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    35
    Mesaj
    200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vtecturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    f22 nın sanzımanının uydugunu gosteren lınk verebılırmısın?
    Şuan iş yerindeyim, pekde vaktim olmuyor açıkcası, akşam eve gidince linki göndereyim, tüm uygulamaları görebilirsin.
    Direksiyondaki eşşek olursa arabanın kaç beygir olduğunun ne önemi var...

  17. #492
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=bladerk;2761907]sensor kablolarını uzatmanızı çok önermem açıkcası eskisinin açısında bi yere monte ederseniz mecbur kalırsanız uzatın o2 kablolar lehim tutmayan kablodur ayrıca ısıya dayanıklıdır kesmeden uzatma şansınız olursa bunu yapın

    abi selam konuyu takip ediyordum zaten ama bu gün tekrardan bi gözden geçirdim paylaşımın için tekrar teşekkürler..

    sorum olucak sana ;
    alıntıdaki yazın aklıma takıldı pazar günü arabama (1.6 ies) headers (4 2 1 aırmass ), potsuz düz 51'' boru ve otto yu sonunda taktık taktıkta adam gibi bi gazlayıp deniyemedim ***** kar ve hala yağıyor.
    aırmass header da manifolttaki sensör yuvası nı adamlar header ın 1 e düştüğü yerin motora bakan kısmına yapmışlar,oem e göre 30 cm gibi ek istiyordu bizde sıcaklıktan etkilenmicek yerlerden geçirip eki yaptık ve taktık.

    şimdi ne diyorsun olumsuz bi durummudur bu?farklı bi delik açtırıp sensörü oem haldeki mevkileremi konumlandırmalıyım?

    şimdiden teşekkürler.

  18. #493
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o2 kabloları normalde lehim tutmaz tuttuysa da kopabilir aynı yer olması 30 cm bişey değiştirmez aynı açı olmasına dikkat edin yeter
    ECUTECH İstanbul

  19. #494
    imparatoR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    SAKARYA
    Mesaj
    631
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı açı da montaj şansım yok oem de farklı bunda farklı..
    aırmass taki adamların vardır bi dildiği dedik taktık..
    hava düzelsin bi çıkiim arada marşa basıyorum sorun yok yazarım buraya..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •