sohc vtek kapaklı söle 500-600hplik makinalar görcekmiyiz erkut abi ?![]()
herkese bol bol ricalar
bi tehlikeye yol açmaz ama muhtemelen 200000+ daki araca öyle yüklenince risk oluşabilir en güzeli yatakları yenileyip yağ pompanızı güçlendirmeniz benim gündelik ex in konusu vardı linkini bulunca atıyım
kardeşim senin sıkıştırman şu an en fazla 8 cr malesef N/A olarak çok verimli değiller onları satarsan normal pistonlarını takmanı öneririm ya da aries 13.5 cr sohc pistonları var senn arabada 10.2 lere falan geliyo onalrdan takarsan daha keyifli olur
saçlarını jölele sinemaya falan git otobüs kullan geçer
ne demekki b serisi kadar işe yaramadığı yönü 0.45" stock contan cometic 0.30 0.27 si de var neden yaramasınki evet yardımcı olabilirim o parçalarda
ECUTECH İstanbul
valla ben si a kendim emme manifoldu yaptım yaklaşık bir ay filan uğrastım genişletip polishledim baya yordu beni ama itr kelebeğini de taktım ayardan sonra çok keyifli bi hale geldi ama bazı ekstralarda var tabiki...bende conta konusuna takıldım d serisinden de anlayan bi insanım bladerk abi kadar olmasada yok diye biliyordum gercekten siteden bir link filan alabilirmiyim yada ürün kodu filan..? birde d13 lerde çıkan final drive 4.437 di sanırım hangi kodlu şanzımanda cıkıyor tr den bulma olanağım nedir.biara sizin ürettiklerinizi baya düşündüm ama benim zaten crx-si iyi senkronize bi şanzumanım var onuda takarsam cok kısa olucak die düşünüyorum bizim takayada bir el atarsanız sevinirim hocam![]()
cometic kodunu yarın ya da öbür gün yazarım kutusuna bakıyım tabi yine bakır spreysiz toplamayı önermem
son dişli bazı euro grubunda da çıkıyo ama ben bile sadece 1 tane bulabilmiştim belki sizin oralarda vardır kodunu bilmiyorum emme olayına dikkat et flowu bozarsan yanma odalarından biri zedelenir
ECUTECH İstanbul
kompresyonda 15 15 14 15 cıkıyo ücüncü pistonum flowdan kaynaklanıyo olabilir sen söyleyince dank etti kafama yada segman bosluğunda bişey olabilir sanırım.. ama 3-4 aydır kullanıyorum aşagı yukarı bi sorunla karsılasmadım farklı olarak...kodu bekliyorum tesekkür ederim ilgin icin ayrıca... bu arada ben jdmpoint eniştemden girdim direk üyelik acıkmısel alıskanlıgı
![]()
bılgı paylaşımı ıcın tesekkurler bladerk
d16 otomatık ıese vtc kapak yapsak uyum saglarmı acaba ***** sanzuman beyne baglı hareket edecek yanı p 28 kullanamayacagız yapsakta ne kadr yurutebılırız vts oranları cok uzun
beyler en iyi d serisi ölü d serisiimkanınız varsa her zaman b serisine geçmek en mantıklıdır sonuçta eğer yüklemek isityorsanız totalde baktığınız zaman maliyet b serisini geçersiniz ve b serisi kadar güzel yürümez sonuçta sen yüklü bir D serisi yaptığın zaman karşınada yüklü b serisi çıkarıcaklar ama derseniz d serisini seviyorum arabam bu elimdeki bu filitre egsoz headars devam edin ama ben güzel ciddi yürüyen araba yapıcam derseniz süper lige geçme zamanı gelmiştir ya b serisi yada dahada para varda K serisi ..herkese iyi günler
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
neden p28 kullanılmasınki auto p28 alırsanız yine şanzumanı da beyni de yönetir sağlıklı vtec açarsınız selenoidin 2 tane kablosu var o kadar onun haricinde outputu olan piggybackle bile yönetilir örnekleri yurtdışında var
adam d yi bıraktı sonra böyle oldu yılların nefreti gibi yazmışsın
toplasan sağlam N/A yüklenmiş kaç tane vti varki TR de
ECUTECH İstanbul
yani yap bir b serisi atmomu diyosun erkutvalla hiç yoksa ayda 3 takım yüksek sıkıştırma piston egzantrik satıyorum elbet var ama bizim çevremizde yok adamlar kendi zevkine gazlıyor.draglar düzenli olsa görürüz elbet ..Ama yani sende yurt dışında forumları takip ediyorsundur paran varsa k veya b serisi..emin ol draglarda şanzumanın b serisi olsaydı çok daha iyi derece alırdın..sende geç artık b serisine erkut hayatı bulucaksın ..bu kadar mücadele savaşa gerek yok
![]()
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
yav 3 vites senkromeçim gitti B trans olsa tabiki daha sağlam olacaktı biliyorum zaten bahane lazımdı kilit takmamıştım uzun 1 takmamıştım hafif volan yoktu 3 4 5 azcık daha kısatıcam 4.928 taktık i es şanzumanına halen drag spec olmadı ben de farkındayım şimdi onları da değiştirip devam edicem rakipler hep daha hafif oluyo ya arabayı gözden çıkartıp ben de kesip biçicem kii yazıktır ya da ef kasa alıp tamamen gözden çıkartıcam ama benim derdim şu yurtdışında birileri D motor la 12-14 sec arası süre yapıyosa ben de yapmalıyım yapamazsam başladığım proje boşa çıkmış olur
yıllarımız verdiğimiz motorlar bunlar biz yapmazsak kim yapacak
tabiki para varsa K ya da drag spec car yapıyosak B serisi çok daha kolay bunları yüklemeye göre
bu arada sana N/A B yap demem hatta yapmasenin gibi kaç kişi yapabilir şeklinde sordum bi piston bi p28le nereye kadar benle ne karar yürüyebilirler bu da bi gerçek
bi sonraki projem ne olur bilmem B mi D mi başka bişey mi ama başladığımı istediğim gibi yürütme keyfini tadmadan da bozmam
ECUTECH İstanbul
kanka yaş 30 u geçti artıkzaman geçtikçe insan daha mukemmeli arıyor ben onu d serisinde bulamadım aslında tam inatçı adam işi ama şöyle bir şey var belirli bir süreçten sonra o olmamak için uğraşıyor sen yapmak için ben artık işimden gücümden olmaya başlamıştım çünkü d serisiyle uraşmak bir yerden sonra cidden çok zor çünkü azla yetinemiyoruz biliyorsun birde ben kısaysa kısası seviyorum 5 bin tlye yakın para harcayıp d ye b serisi şanzuman taktım onuda çözmüştüm en büyük hatam orda o oldu zaten
e baktım hep b serisinin malzemeleri uydurmaya çalışıyorum o zaman ne gerek var dedim d serisiyle boğuşmaya b serisine geçtim he bundan sonraki projemde b olmaz daha farklı bir projem var ama şöyle söyliyim güzel bir n/a yapıcam şöle 250 hplik
tabi herşey kısmet ...
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
sen 250 diyosan 270leri görür azı çıkmaz eminim ama işte ben napıyım inat böyle bişey sendekinden farksız azla yetinmemek konusunda herşey bilinç şu anki teg benim gördüğüm en bilinçli yapılmış araba diyebilirim şehirler arası gezebilen o limitdeki tek makinebakalım bizimki de mükemmel olmayabilir ama yine de bişeyler yapacaktır kendi hacminde
ECUTECH İstanbul
si varken ugrasıyodum ugrasıyodum bıseylerde oluyodu ama yınede beni tatmin etmiyodu ben herzaman asırı seyler ıstedıgım ıcın bı ara artık d serısınden acayıp sekılde sogumustum daki erkut abinin arabayı surenedek simdi ınanıyorum d serısınden bıseyler olacagına![]()
RACE WERKS
Golf awd turbo 500+
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)