User Tag List

Sayfa 5/33 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
616 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: D series mini bilgiler :)

  1. #77
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sohc vtek kapaklı söle 500-600hplik makinalar görcekmiyiz erkut abi ?

  2. #78
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.276
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı imhotep Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    wiseco ise sıkıtrman sanırım 9,5 veya 10 gibi bişeydir. port polish sıkıştırmayı değiştirmez sadece çıkısı kolaylaştırır
    orj pistonla 9.3 cr ztn üzerindekilerde o ztn...

  3. #79
    imhotep - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orj pistonla 9.3 cr ztn üzerindekilerde o ztn...

    pardon 8 veya 8,5 cr dir madi..

  4. #80
    aeroglu84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    155
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaa ne alaka sen sıralamanı bozmandan ilerle bak neye dönüyo


    valla her kafayı bilmem 4 sene falan oluyo sanırım ex i enjeksiyona çevirip i es kapakla yürütmüştüm ardından vtec açtım ardından 3 araba daha bi tanesi kapımda hergün biniyorum 1.5 sohc vtec ayrıca lpgli megasquirt ecu var üstünde 130kuruş yakıyo diğer dragt spec sohc vtec 1.6 yüksek cr demekki oluyomuş
    nasıl yapıacağıyla ilgili genel bilgiler yazıyo ilk konuda ama kafanıza takınanı yine sorun

    bulunduğun yerde B swap syasal ve ucuzsa yap tabi ama değilse o şeyi yüklemek çok da zor değil


    si kapağı crxe olur crx kapağı si a takarsan hidrolik yuvası falan sorun çıkartıyo belli yerler onu da yazmışımdır kesin ama cometic 0.30 conta azcık taşlama eğer piston girecekseniz 76mm kesinlikle port polish vti gaz kelebeği olarak ilerleyin egsoz sistemini yazmıştım şanzumanı da kısaltırsanız çk keyifli bişeye binersiniz



    sanırım yandım hep senin yüzünden bu


    sağol eMeray master

    çok teşekkürler abi
    d serisinde conta bulmak çok zor bi de duyduğum kadarıyla da conta b serisindeki kadar işe yaramadğı yönündeydi?

    bu arada kısa ve vti kelebek konusunda yardımcı olabilirmisiniz

  5. #81
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herkese bol bol ricalar

    Alıntı cemsultan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki hocam sıkıştırma oranının 10.65 e yükselmesi, pistonlarda,piston kollarında ya da yataklarda herhangi bir sıkıntıya yol açar mı? Onları da değiştirmek ya da güçlendirmek gerekir mi ?

    Sormaktaki amacım şu, ben öle çok çok yüksek güçler peşinde değilim, gücüm stock d15b kadar olsun yeter bana, öle emmeydi eksozdu falan filan takmak, o gürültüyü çekmek istemiyorum zaten, amacım aracım enjeksiyona dönsün ve vtec olsun, sorunsuz olsun, güç ayağımın altında olsun gerektiğinde sonuna kadar sorunsuzca kullanabileyim.

    Teşekkürler şimdiden, saygılar.
    bi tehlikeye yol açmaz ama muhtemelen 200000+ daki araca öyle yüklenince risk oluşabilir en güzeli yatakları yenileyip yağ pompanızı güçlendirmeniz benim gündelik ex in konusu vardı linkini bulunca atıyım

    Alıntı Malii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orj pistonları kutuda duruyor şuan üstünde wiseco mu deniyor o ünlü pistonlardan var ben de pek fazla anlamıyorum bu işten port polish var evet bu port polish sıkıştırmayı yükseltirmi ?
    kardeşim senin sıkıştırman şu an en fazla 8 cr malesef N/A olarak çok verimli değiller onları satarsan normal pistonlarını takmanı öneririm ya da aries 13.5 cr sohc pistonları var senn arabada 10.2 lere falan geliyo onalrdan takarsan daha keyifli olur
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim d serim çok yavaş hem de çok yakıyor ne yapabilirim?
    saçlarını jölele sinemaya falan git otobüs kullan geçer

    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sohc vtek kapaklı söle 500-600hplik makinalar görcekmiyiz erkut abi ?
    Alıntı aeroglu84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok teşekkürler abi
    d serisinde conta bulmak çok zor bi de duyduğum kadarıyla da conta b serisindeki kadar işe yaramadğı yönündeydi?

    bu arada kısa ve vti kelebek konusunda yardımcı olabilirmisiniz
    ne demekki b serisi kadar işe yaramadığı yönü 0.45" stock contan cometic 0.30 0.27 si de var neden yaramasınki evet yardımcı olabilirim o parçalarda
    ECUTECH İstanbul

  6. #82
    jdmpoint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul/Türkiye
    Mesaj
    234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla ben si a kendim emme manifoldu yaptım yaklaşık bir ay filan uğrastım genişletip polishledim baya yordu beni ama itr kelebeğini de taktım ayardan sonra çok keyifli bi hale geldi ama bazı ekstralarda var tabiki...bende conta konusuna takıldım d serisinden de anlayan bi insanım bladerk abi kadar olmasada yok diye biliyordum gercekten siteden bir link filan alabilirmiyim yada ürün kodu filan..? birde d13 lerde çıkan final drive 4.437 di sanırım hangi kodlu şanzımanda cıkıyor tr den bulma olanağım nedir.biara sizin ürettiklerinizi baya düşündüm ama benim zaten crx-si iyi senkronize bi şanzumanım var onuda takarsam cok kısa olucak die düşünüyorum bizim takayada bir el atarsanız sevinirim hocam

  7. #83
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cometic kodunu yarın ya da öbür gün yazarım kutusuna bakıyım tabi yine bakır spreysiz toplamayı önermem
    son dişli bazı euro grubunda da çıkıyo ama ben bile sadece 1 tane bulabilmiştim belki sizin oralarda vardır kodunu bilmiyorum emme olayına dikkat et flowu bozarsan yanma odalarından biri zedelenir
    ECUTECH İstanbul

  8. #84
    Si-White - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    52
    Şehir
    G.O.P / İstanbul
    Mesaj
    200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cometic kodunu yarın ya da öbür gün yazarım kutusuna bakıyım tabi yine bakır spreysiz toplamayı önermem
    son dişli bazı euro grubunda da çıkıyo ama ben bile sadece 1 tane bulabilmiştim belki sizin oralarda vardır kodunu bilmiyorum emme olayına dikkat et flowu bozarsan yanma odalarından biri zedelenir

    kompresyonda 15 15 14 15 cıkıyo ücüncü pistonum flowdan kaynaklanıyo olabilir sen söyleyince dank etti kafama yada segman bosluğunda bişey olabilir sanırım.. ama 3-4 aydır kullanıyorum aşagı yukarı bi sorunla karsılasmadım farklı olarak...kodu bekliyorum tesekkür ederim ilgin icin ayrıca... bu arada ben jdmpoint eniştemden girdim direk üyelik acıkmıs el alıskanlıgı

  9. #85
    capcapca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı jdmpoint Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla ben si a kendim emme manifoldu yaptım yaklaşık bir ay filan uğrastım genişletip polishledim baya yordu beni ama itr kelebeğini de taktım ayardan sonra çok keyifli bi hale geldi ama bazı ekstralarda var tabiki...bende conta konusuna takıldım d serisinden de anlayan bi insanım bladerk abi kadar olmasada yok diye biliyordum gercekten siteden bir link filan alabilirmiyim yada ürün kodu filan..? birde d13 lerde çıkan final drive 4.437 di sanırım hangi kodlu şanzımanda cıkıyor tr den bulma olanağım nedir.biara sizin ürettiklerinizi baya düşündüm ama benim zaten crx-si iyi senkronize bi şanzumanım var onuda takarsam cok kısa olucak die düşünüyorum bizim takayada bir el atarsanız sevinirim hocam
    bence hiç arama 4,437 zaten bulman cok zor arkadışım ugrastıgına deymez eyerkı kısa yapmak ıstıyorsan sanırsam sende crx 3-4 dişli var onu sat bence erkut spec kısa al derim sonuç on numara olur malıyette aynı olur belki dahada az
    RACE WERKS

    Golf awd turbo 500+

  10. #86
    capcapca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aeroglu84 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok teşekkürler abi
    d serisinde conta bulmak çok zor bi de duyduğum kadarıyla da conta b serisindeki kadar işe yaramadğı yönündeydi?

    bu arada kısa ve vti kelebek konusunda yardımcı olabilirmisiniz
    bence si e en güzeli orjinal conta kullanmak yan sanayide kesinlikle düzen tutturamazsınız ince conta felan nasıl olur bılmıyorum ama gilindirik kullanılcaksa kesinlikle orjinal kullanılmalı
    RACE WERKS

    Golf awd turbo 500+

  11. #87
    erhann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    adana mersin
    Mesaj
    1.871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bılgı paylaşımı ıcın tesekkurler bladerk
    d16 otomatık ıese vtc kapak yapsak uyum saglarmı acaba ***** sanzuman beyne baglı hareket edecek yanı p 28 kullanamayacagız yapsakta ne kadr yurutebılırız vts oranları cok uzun

  12. #88
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    beyler en iyi d serisi ölü d serisi imkanınız varsa her zaman b serisine geçmek en mantıklıdır sonuçta eğer yüklemek isityorsanız totalde baktığınız zaman maliyet b serisini geçersiniz ve b serisi kadar güzel yürümez sonuçta sen yüklü bir D serisi yaptığın zaman karşınada yüklü b serisi çıkarıcaklar ama derseniz d serisini seviyorum arabam bu elimdeki bu filitre egsoz headars devam edin ama ben güzel ciddi yürüyen araba yapıcam derseniz süper lige geçme zamanı gelmiştir ya b serisi yada dahada para varda K serisi ..herkese iyi günler
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  13. #89
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erhann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bılgı paylaşımı ıcın tesekkurler bladerk
    d16 otomatık ıese vtc kapak yapsak uyum saglarmı acaba ***** sanzuman beyne baglı hareket edecek yanı p 28 kullanamayacagız yapsakta ne kadr yurutebılırız vts oranları cok uzun
    neden p28 kullanılmasınki auto p28 alırsanız yine şanzumanı da beyni de yönetir sağlıklı vtec açarsınız selenoidin 2 tane kablosu var o kadar onun haricinde outputu olan piggybackle bile yönetilir örnekleri yurtdışında var

    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyler en iyi d serisi ölü d serisi imkanınız varsa her zaman b serisine geçmek en mantıklıdır sonuçta eğer yüklemek isityorsanız totalde baktığınız zaman maliyet b serisini geçersiniz ve b serisi kadar güzel yürümez sonuçta sen yüklü bir D serisi yaptığın zaman karşınada yüklü b serisi çıkarıcaklar ama derseniz d serisini seviyorum arabam bu elimdeki bu filitre egsoz headars devam edin ama ben güzel ciddi yürüyen araba yapıcam derseniz süper lige geçme zamanı gelmiştir ya b serisi yada dahada para varda K serisi ..herkese iyi günler
    adam d yi bıraktı sonra böyle oldu yılların nefreti gibi yazmışsın
    toplasan sağlam N/A yüklenmiş kaç tane vti varki TR de
    ECUTECH İstanbul

  14. #90
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani yap bir b serisi atmomu diyosun erkut valla hiç yoksa ayda 3 takım yüksek sıkıştırma piston egzantrik satıyorum elbet var ama bizim çevremizde yok adamlar kendi zevkine gazlıyor.draglar düzenli olsa görürüz elbet ..Ama yani sende yurt dışında forumları takip ediyorsundur paran varsa k veya b serisi..emin ol draglarda şanzumanın b serisi olsaydı çok daha iyi derece alırdın..sende geç artık b serisine erkut hayatı bulucaksın ..bu kadar mücadele savaşa gerek yok
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  15. #91
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yav 3 vites senkromeçim gitti B trans olsa tabiki daha sağlam olacaktı biliyorum zaten bahane lazımdı kilit takmamıştım uzun 1 takmamıştım hafif volan yoktu 3 4 5 azcık daha kısatıcam 4.928 taktık i es şanzumanına halen drag spec olmadı ben de farkındayım şimdi onları da değiştirip devam edicem rakipler hep daha hafif oluyo ya arabayı gözden çıkartıp ben de kesip biçicem kii yazıktır ya da ef kasa alıp tamamen gözden çıkartıcam ama benim derdim şu yurtdışında birileri D motor la 12-14 sec arası süre yapıyosa ben de yapmalıyım yapamazsam başladığım proje boşa çıkmış olur
    yıllarımız verdiğimiz motorlar bunlar biz yapmazsak kim yapacak
    tabiki para varsa K ya da drag spec car yapıyosak B serisi çok daha kolay bunları yüklemeye göre

    bu arada sana N/A B yap demem hatta yapma senin gibi kaç kişi yapabilir şeklinde sordum bi piston bi p28le nereye kadar benle ne karar yürüyebilirler bu da bi gerçek


    bi sonraki projem ne olur bilmem B mi D mi başka bişey mi ama başladığımı istediğim gibi yürütme keyfini tadmadan da bozmam
    ECUTECH İstanbul

  16. #92
    elastico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    TÜRKİYE / ANKARA
    Mesaj
    92
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D16a9 lanet bi motor.... bu arada katalizörlü crx ler 124hp olmasın?

  17. #93
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka yaş 30 u geçti artık zaman geçtikçe insan daha mukemmeli arıyor ben onu d serisinde bulamadım aslında tam inatçı adam işi ama şöyle bir şey var belirli bir süreçten sonra o olmamak için uğraşıyor sen yapmak için ben artık işimden gücümden olmaya başlamıştım çünkü d serisiyle uraşmak bir yerden sonra cidden çok zor çünkü azla yetinemiyoruz biliyorsun birde ben kısaysa kısası seviyorum 5 bin tlye yakın para harcayıp d ye b serisi şanzuman taktım onuda çözmüştüm en büyük hatam orda o oldu zaten e baktım hep b serisinin malzemeleri uydurmaya çalışıyorum o zaman ne gerek var dedim d serisiyle boğuşmaya b serisine geçtim he bundan sonraki projemde b olmaz daha farklı bir projem var ama şöyle söyliyim güzel bir n/a yapıcam şöle 250 hplik tabi herşey kısmet ...
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  18. #94
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka yaş 30 u geçti artık zaman geçtikçe insan daha mukemmeli arıyor ben onu d serisinde bulamadım aslında tam inatçı adam işi ama şöyle bir şey var belirli bir süreçten sonra o olmamak için uğraşıyor sen yapmak için ben artık işimden gücümden olmaya başlamıştım çünkü d serisiyle uraşmak bir yerden sonra cidden çok zor çünkü azla yetinemiyoruz biliyorsun birde ben kısaysa kısası seviyorum 5 bin tlye yakın para harcayıp d ye b serisi şanzuman taktım onuda çözmüştüm en büyük hatam orda o oldu zaten e baktım hep b serisinin malzemeleri uydurmaya çalışıyorum o zaman ne gerek var dedim d serisiyle boğuşmaya b serisine geçtim he bundan sonraki projemde b olmaz daha farklı bir projem var ama şöyle söyliyim güzel bir n/a yapıcam şöle 250 hplik tabi herşey kısmet ...
    sen 250 diyosan 270leri görür azı çıkmaz eminim ama işte ben napıyım inat böyle bişey sendekinden farksız azla yetinmemek konusunda herşey bilinç şu anki teg benim gördüğüm en bilinçli yapılmış araba diyebilirim şehirler arası gezebilen o limitdeki tek makine bakalım bizimki de mükemmel olmayabilir ama yine de bişeyler yapacaktır kendi hacminde
    ECUTECH İstanbul

  19. #95
    capcapca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    315
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    si varken ugrasıyodum ugrasıyodum bıseylerde oluyodu ama yınede beni tatmin etmiyodu ben herzaman asırı seyler ıstedıgım ıcın bı ara artık d serısınden acayıp sekılde sogumustum daki erkut abinin arabayı surenedek simdi ınanıyorum d serısınden bıseyler olacagına
    RACE WERKS

    Golf awd turbo 500+

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •