User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
77 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Clio 182 Headers (172 ciler için)

  1. #20

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    172'liklere cuk montajlanıyor mu bu abi..Yoksa flanş yapıp mı takıcaksınız?
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  2. #21
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Düşünen arkadaşlara bilgi amaçlı,
    Flanşa ihtiyaç yoktur.
    Clio 172 'nin orijinal headersı 51 mm çıkışlı,
    Clio 182 'nin orijinal headersı 63 mm çıkışlıdır.
    Boruları ve kollektörü orijinalinden daha geniştir, araca faydalı olmasının asıl sebebi budur. 4-2-1 olması değil.
    Bende RS varken yapılsa kaçırmazdım.
    Hazır sökülmüşken sarılıp takılması çok çok iyi olur..
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  3. #22
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düşünen arkadaşlara bilgi amaçlı,
    Flanşa ihtiyaç yoktur.
    Clio 172 'nin orijinal headersı 51 mm çıkışlı,
    Clio 182 'nin orijinal headersı 63 mm çıkışlıdır.
    Boruları ve kollektörü orijinalinden daha geniştir, araca faydalı olmasının asıl sebebi budur. 4-2-1 olması değil.
    Bende RS varken yapılsa kaçırmazdım.
    Hazır sökülmüşken sarılıp takılması çok çok iyi olur..
    utku hersey ıyı guzelde nıye sarma taraftarısın headersı?

    ben olsam sarmam.bırakın headersı soğusun rahatca


    ayrıca boru capları bızım elımızde.cıkısı 51 de olur 63 de 70 de

  4. #23

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düşünen arkadaşlara bilgi amaçlı,
    Flanşa ihtiyaç yoktur.
    Clio 172 'nin orijinal headersı 51 mm çıkışlı,
    Clio 182 'nin orijinal headersı 63 mm çıkışlıdır.
    Boruları ve kollektörü orijinalinden daha geniştir, araca faydalı olmasının asıl sebebi budur. 4-2-1 olması değil.
    Bende RS varken yapılsa kaçırmazdım.
    Hazır sökülmüşken sarılıp takılması çok çok iyi olur..
    172rs'in headers ı flanşla 1.6 k4mlere oluyor diye biliyorum..Alper hoca'nın oem 172lik manifold ilanında görmüştüm..O zmn 182 rs manifoldu da flanşla oluyor yani 1.6'lara ?
    Önden ok gibi arkadan b.k gibi

  5. #24
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuyu dagıtmayalım, 182 headers = 172 header + kat bitimi kadar mesafeye kadar uzanır. 172 capının dar olmasından dolayı 1.6 larda is yapar ama flans lazım haliyle. 172 headers k4m uzerinde uygulama ornegi var. 182 henuz ben gormedim k4m uzerinde ve cokta manalı olmaz zaten.

    Sunu da soyleyim Reno cıkıslı olmasına ragmen aynı koda sahip 3 farklı 182 headers var. O yuzden detay resimlerini gormem lazım.


    172 lik RS lere bunu takarsanız motor tarafına cuk diye olur fakat bunun diger ucuna tadilat yapmanız lazım aksi halde 172 nin kat iptaline veya orta susturucusuna cuk oturmaz linking pipe gerekir.

  6. #25
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Port çıkışları 45mm ikiye düştüğü yer 51mm egsoz tarafı 63mm,






    buda sırt görüntüsü Alper hocam



    Utku bilgiler için teşekkürler

  7. #26
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok guzel cift sarılısı gelmis, Kadir sanslısın

  8. #27
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çift sarılı derken hocam

  9. #28
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    boru capları iri olanı, cift sarılı yumurta kıvamında

  10. #29
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boru capları iri olanı, cift sarılı yumurta kıvamında
    Bunun peşine 70mm ara boruyu gömecem

  11. #30
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    70 sona kadar gitsin, sona da HKS spec 76 lik son.

  12. #31
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    utku hersey ıyı guzelde nıye sarma taraftarısın headersı?

    ben olsam sarmam.bırakın headersı soğusun rahatca

    headersı soğutmanın sana ya da arabaya ne faydası var? hiç
    ısınan hava yukarı çıkıyor, headersın zaten hiç soğumuyor, alttan soğuk hava gelip, ısınıp, motorun içine doğru ilerliyor.
    Bu da emme manifoldunu ısıtıyor, boğazını ısıtıyor, filtre borunu ısıtıyor..
    Sonuç? IAT yükseliyor..
    IAT yükselirse, havanın yoğunluğu azalır..

    http://en.wikipedia.org/wiki/Density_of_air

    Linkte havanın yoğunluğunun sıcaklığa göre değişimini görebilirsin..
    IAT'yi 15 derece (C) kadar düşürebildiğinde ortalama %5 daha fazla havayı motora sokmuş oluyorsun...

    Sarmayınca ne fayda? Hiç bişey
    Bence sen "kaliteli" malzeme ile headersı sarılmış bi Clio 172 görmedin
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  13. #32
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayrıca boru capları bızım elımızde.cıkısı 51 de olur 63 de 70 de
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Port çıkışları 45mm ikiye düştüğü yer 51mm egsoz tarafı 63mm,

    Utku bilgiler için teşekkürler
    Cevap geldi sanıyorum buna



    Kadir abi rica ederim, güzel ürün, güle güle kullan
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  14. #33
    CLIORS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    2.596
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence bu topicin yerini değişelim biz, güze bilgileri ekledik. Bu arada teflon conta ve header wrap ikisi birarada Clio RS icin gerekli IAT muthis dusuyor. Fakat sehir ici surekli dur kalklarda faydasını alamazsınız onu soyleyim.

  15. #34
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CLIORS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence bu topicin yerini değişelim biz, güze bilgileri ekledik. Bu arada teflon conta ve header wrap ikisi birarada Clio RS icin gerekli IAT muthis dusuyor. Fakat sehir ici surekli dur kalklarda faydasını alamazsınız onu soyleyim.
    Evet bencede hocam Atmosferik kısmına taşıtalım
    Sarma işine gelince bence faydası vardır

  16. #35
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    headersı soğutmanın sana ya da arabaya ne faydası var? hiç
    ısınan hava yukarı çıkıyor, headersın zaten hiç soğumuyor, alttan soğuk hava gelip, ısınıp, motorun içine doğru ilerliyor.
    Bu da emme manifoldunu ısıtıyor, boğazını ısıtıyor, filtre borunu ısıtıyor..
    Sonuç? IAT yükseliyor..
    IAT yükselirse, havanın yoğunluğu azalır..

    http://en.wikipedia.org/wiki/Density_of_air

    Linkte havanın yoğunluğunun sıcaklığa göre değişimini görebilirsin..
    IAT'yi 15 derece (C) kadar düşürebildiğinde ortalama %5 daha fazla havayı motora sokmuş oluyorsun...

    Sarmayınca ne fayda? Hiç bişey
    Bence sen "kaliteli" malzeme ile headersı sarılmış bi Clio 172 görmedin

    egzoz manıfoltun on tarafta olursa bu dedıklerıne katılırım.sarmakta fayda var.on taraftan gelen hava dırek manıfolta vurur o hava ısınır ve motorun ıcıne dolar.

    ama bızde egzoz manıfoltu arkada.orjınalınde zaten manıfoltun ustunda alüminyum levha var.yoksa gene bı levha yapılarak sıcak havanın dırek yukarı cıkması engellenır.zaten seyır halınde yukarı sıcak hava cıkmaz bence.


    egzoz manıfoltunu sararak dışarıya verecegı ısıyı ıcıne hapsedıyosun.headersın ısısı artıyo.iat ı dusurdum dıyosun ama egt yı yukseltıyosun.



    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence sen "kaliteli" malzeme ile headersı sarılmış bi Clio 172 görmedin
    evet gormedım.kımsede gostermedi bende suc yok
    istanbuldakı ıyı gıden rs lerde de sargı yoktu yoksa benmı yanılıyorum

  17. #36
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben yarıya kadar saracam Yarıdan sonrası zaten motor altında kalıyo,sarılı kısım motor içinde kalan kısım olursa etkisi olur 1beygir alırım

  18. #37
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benimde sarmam gerekiyor ama kıyamıyorum sarı mor rengine büründü o güzelliği bez parçası ile kapatmak hiç içimden gelmiyor
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Para harcayan geçer, dua ile anca maneviyatınız güçlenir, aracınız güçlenmez.

  19. #38
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Göki,ZD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benimde sarmam gerekiyor ama kıyamıyorum sarı mor rengine büründü o güzelliği bez parçası ile kapatmak hiç içimden gelmiyor
    hacı senın sarman ıse yarar.headers onde.sagında solunda ıvır zıvır kaplo hortum dınamo flan var.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •