User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
67 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Ep3 egzoz secimi.. ?

  1. #39
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TarikS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Manifolddan sonrasini cikart bak nasil yikiyorsun ortaligi Denemistik hic de fena ses cikmiyor Ama backpressure yok olacaktir vs. performans derdi olur bu sefer tabi.. Hevesini alirsin 2 gun sonra sehrin obur ucundan polis gelip arabani baglayinca varex'e donersin
    hahahaha 5000 devirde bile yıkıyo ortalığı

  2. #40
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    iskendere gittim kendi el yapıımı egzozu taktık bana,
    76 komple boru sonunda gizli susturucu, oem style.

    Tık ses yok

    Bu arada sleeper olarak vibrantı da tavsiye ederim, sanıyorum muharremin arabada da var.
    Built to fall....

  3. #41

    Üyelik
    Jul 2008
    Şehir
    Tokyo / 07
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence 76 Buddy club yada apexi n1

  4. #42
    tyMu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    5.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düz borudan farklı değil ki varex açıkken.. bi ortada kelebek duruyor, gerçi çift çıkış olması da çok az etki edeblr.. yani gücü öldürdüğünü çok sanmıyorum 1 hp belki , geriye kalan kısım doğru yapıldıysa yeterli back pressure oluşuyor.. KS yani eski JAP için konuşuyorum, galiba 60 lık düz boru vardı dc headerstan sonra, egzoz açıkken normal kullanımda bile time trial e çıkan all motor N/A araçlar oluyor ya düz borulu onlar gibi geliyordu.. Basarken çok ince çıksa da (ki ben seviyorum), gazı bırakınca da iğrenç bi ses verse de, Kamer abinin en az 5 egzoz cezasını kurtardı, kendnii amorti etti..

    Edit: Harbi yıkacak diyorsun da, k20 eg den rahat 260 hp lik olan arabadan daha fazla ses çıkarıyordu.. Buyur videoya bak..

    YouTube - K20 Hatch vs EP3 Type-R Fly By
    BORKED
    Aynı videonun araç içinden olanıda şöyle
    Top speed demişsin o yüzden ekliyorum
    kproda yok, headers cai varex ,
    polis vs uğraşmak istemiyorsan hiç sökme alternatifde çok tabi deneyebilirsin.Apexiyi satmadıysan sesini duymak isterdik gerçi oda 60 lıkdı

    BORKED

  5. #43
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sizin typerdakı varex demı cıft cıkıstı yoksa hks style mı ?

  6. #44
    tyMu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    5.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çift çıkış olandan aynı

  7. #45
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bendekide çift çıkış, içerden sesi iyide videolarda guzel cıkmıyor yanı dısardan canlı hıc dınlemedım ama vıdeolardan oyle gelıyor

  8. #46

    Üyelik
    Jul 2008
    Şehir
    Tokyo / 07
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    budi budi.....

  9. #47
    ocean0636 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    07
    Mesaj
    4.054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı nakayama Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    budi budi.....
    Alıcam da, fd6 nın parçalar satılmadan nasıl alıyım param yok

  10. #48
    Onur typer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    542
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yer gok ınlesın dıosan dc her turlu
    serkan kanka bendekı dc heraders 63 ıskender boru 63 dc sonu degıstıreyım 70 yapayım dıorum neler var sende

  11. #49
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferik araçta Varex nasıl saçmalık ? Bunu açıklarmısın , cidden merak ettim.

  12. #50
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yurt dışında Varex kullanan 1 tane araç göster demişsin, ben sana 2-3 video ekliyeyim bakarsın.

    VAREX remote control adjustable exhaust for Holden VE

    YouTube - VAREX remote control adjustable exhaust for Holden VE



    Xforce Varex 3" in My Lumina SS 2008

    YouTube - Xforce Varex 3" in My Lumina SS 2008



    NA Supra Varex Muffler 2

    YouTube - NA Supra Varex Muffler 2


    2 dakika da bulabildiğim videolar bu kadar.Açıklamanı merakla bekliyorum.

  13. #51
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mustafacım hacimli NA araclarda Varex sorun olmaz

    ama hacimsiz olan NA aracların daha rahat gazı atması gerekir

    Ayrıca agırlık bakımında da NA aracta dezavantaj varex

    Ama şehir içi rahatlık memur *** etme konusunda varex 1 numara tabiki de
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  14. #52
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    N1'i TypeR da düşünemiyorum
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  15. #53

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atmosferik araçta Varex nasıl saçmalık ? Bunu açıklarmısın , cidden merak ettim.
    tamamen performans amaçlı düşündüğümden dolayı atmosferik typeR veya vtı da manifolddan itibaren susturucusuz dümdüz çıkıcak.. cut out dan farkı varmı bu varexin,farkı heralde birazdaha teknolojik uğraşsız,susturucu ile sistemin bir arada olması.En sonJUM typeR a sattınız o neden taktı sadece ses sorunundan dolayı,eğer performans istese takarmıydı o sistemi ?

    ben bizzat denedim bu sistemleri 170 de typeR ı mahvediyor resmen asılıyor araba. bana onun bunun dediği ilgilendirmez.ben birşeyi söylemeden önce idda etmek için bizzat denerim görürüm.Üzerine basa basa söylüyorum BANA göre atmosferik typeR da saçmalık.Kendi fikrim

  16. #54
    Mechanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sadece Jum mu ?

    Sen varex görmüş biri gibi gelmiyorsun bana , eline alıp inceledin mi hiç ? Cut out ile ne alakası var varex'in ?
    Varex son susturucudur , Greddy gibi , HKS gibi.Ama ekstra olarak üzerinde kelebek sistemi vardır.Yani diğer susturucular gibi belli bir miktar back pressure sağlar.
    Kelebek kapalıyken 51mm'lik çıkıştan , açıkken susturucunun içinden egzoz gazını tahliye eder.

    Miniğim , Varex'in ağırlığını dert etmeyin , en fazla 3-4 kg ağırdır diğer egzozlardan.

  17. #55

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece Jum mu ?

    Sen varex görmüş biri gibi gelmiyorsun bana , eline alıp inceledin mi hiç ? Cut out ile ne alakası var varex'in ?
    Varex son susturucudur , Greddy gibi , HKS gibi.Ama ekstra olarak üzerinde kelebek sistemi vardır.Yani diğer susturucular gibi belli bir miktar back pressure sağlar.
    Kelebek kapalıyken 51mm'lik çıkıştan , açıkken susturucunun içinden egzoz gazını tahliye eder.

    Miniğim , Varex'in ağırlığını dert etmeyin , en fazla 3-4 kg ağırdır diğer egzozlardan.
    51mm lik kelebek veya 60mm . egzosttan gelen gazı o kelebekten direk dışarı vermiyormu ?düz boru olduğu için direk veriyor dimi..

    cut out ne yapıyor , kelebneği açıyor varex gibi düz borudan gaz çıkıyor kelebeği kapatıyorsun arabanın orjinal borularından gidiyor veya artık nası bi egzost varsa.

    kelebek açık pozisyonda farkı nedir cut out la varexsin ? ve bana diyebilirmisinki spor bi egzost kadar varex kelebeği açık konumadayken performans verir ,arabayıda tutmaz ??

    Daha açıklayıcı olayım 60mmlik düz boru egzostlu typeR sondada 60 lık bi egzost ,dierinde varex 60mm gaz kelebekli ,varexin kelebek açık konumunda 2side denese sonuç ne olur ?

  18. #56
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mechanix Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sadece Jum mu ?

    Sen varex görmüş biri gibi gelmiyorsun bana , eline alıp inceledin mi hiç ? Cut out ile ne alakası var varex'in ?
    Varex son susturucudur , Greddy gibi , HKS gibi.Ama ekstra olarak üzerinde kelebek sistemi vardır.Yani diğer susturucular gibi belli bir miktar back pressure sağlar.
    Kelebek kapalıyken 51mm'lik çıkıştan , açıkken susturucunun içinden egzoz gazını tahliye eder.

    Miniğim , Varex'in ağırlığını dert etmeyin , en fazla 3-4 kg ağırdır diğer egzozlardan.
    Ufak tüpleri varmı bu varexlerin

    ve en fazla kaç mm genişliginde var şu anda üretilen
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  19. #57
    deeperblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.872
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Söylediğiniz gibi cidden sadece performans için istiyorsanız varex çok doğru bir seçim olmayabilir. Bunun sebebi varexin açık konumda iken back pressure değerinin spor eksozlara oranla daha az olduğudur. Ben ilk taktığımda tamamen düz boru ve sonra varex vardı. 180 e kadar çok güzel fakat aracın sıkıştırma istediği yerlerde asılı kalıyordu. Orta sust. olduğu yere rezenatör tadında ufak bir sust. taktıktan sonra sorunu çözdük. Ben varexten inanılmaz memnunum. Aracını günlük kullanan kişilere kesinlikle şiddetle tavsiye edebilirim. Amaç sadece performans ise ozamanda biraz uğraşarak back preasure ü orta susturucu ile dengeleyerek çözüm üretebilirler...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •