yaa arkadaslar bana 11 sıkıstırmalı type r pıston lasım nerden bulabırım 10.8 de olur ....
yaa arkadaslar bana 11 sıkıstırmalı type r pıston lasım nerden bulabırım 10.8 de olur ....
11 yok 10.8 var
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
fıyat kardes? ayrıca sende haber beklıodum pıstonlar ıcın![]()
ıstersen elımde 11 cr lık nıppon racing pıston var sıfır 350 usd
haklısın ozgun abiOz` Nickli Üyeden Alıntı
tolga ve alparslan abilerimde zaten yardımcı olurlar aracı alınca
yav okadar parça takıyorsun oluyo 190hp civarı onun yerine üfle 0,5 felan daha kolay,ucuz ve torklu![]()
bii işi saglam yapıp devamlı guc almak var bıde malıyetten sundan bundan kacıp nezman patlarsa dıe araba yapmak var alınna gucten cok yapılan ısın saglamlıgı aracın omru ve cebınız ıcın daha onemlı yanı uflemekle olmaz bu ısler![]()
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
+ 5500 ne zamana kadar üfleyeceksin belli bir zaman sonra motora tekrardan girilecek oda var
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
üüfürükçülerden uzak durmak lazım o yüzdenM_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı
![]()
![]()
atmosferiğin gözünü seveyim ben![]()
ne alakası var yaw![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Oz` Nickli Üyeden Alıntı
var var ben altyapısız ufurukculuge karsıyım hem yazık gunahtır bı sorunda malıyetler cok fazla artabılıroyuzden maksat guc deıl saglam araba yapmak olsun guc ıllakı alınır saglam olsunda motor
![]()
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
vtec' ge üflecekseniz aman dikkat derim gerçi hangi arabay sonradan turbo takılacaksa dikkat. gerçi ustalarımız var burda bize pek laf düşmez onlar zaten en iyisini bilir
kardeş sattığın parçaların sıfırı bi maliyet çıkarsana atmosferik yaptın kaç para harcadın nekadar güç aldın benim demek istedim o paralara sağlıklı turbo yapılır abartamadan 200hp lere sağlıklı bi şekilde çıkılır.
4000 bin dolara 195 beygirlere yakın bi atmosferik sağlıklı bi araç yapılır. bunlar sadece parça rakamı usta ve diğer oem parçalar yok. kimine göre atmosferik güzel kimine göre turbo zevk meselesi bu 200 hp lik bi turbo ile 200 hp lik bi atmosferik araç aynı hazzı vermez herhalde çok farklı olaylar. aynı güçlerdeki hangi aracı seç derseniz atmosferik derim
sword Nickli Üyeden Alıntı
muratcım 10k da dönsen 5 psi da üflesen ömründen yiyicein kesin 100.000 üstü arabalarda segmanı öneriyorum![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
ben de olaya tam ters acıdan bakıyorum bu işi sevme nedenim max hız diil cabuk hızlanmak gucu birden yuklemek bende turbo arac derim aynı hpde iki arac arasıdanKSK-VTEC Nickli Üyeden Alıntı
![]()
benim araba 79000kmda yırttıkmı segmandanOz` Nickli Üyeden Alıntı
devir çevirmek güzel bi olay zevkli ama drag kullanımı için . günlük kullanım için düşük basınçlı bi turbo daha randımanlı bana göre![]()
demek istediğim tuning olayına girerken birini seçmek lazım yani alt yapıyı ona göre oluşturmak lazım pat diye 2bara dayanıklı motor yapmanını gereği yok maliyeti ağır yatırım yapılır düşük basınçla başlanır imkan oldukça üstüne eklenir vth a yakın sağlıklı arabalar çıkar böylece![]()
o 2 bar olayına geçti![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
ben 92.000 km. segmana yakın ama neden segman??
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)