6 7 8 lerdemı doluyo bu turbo zaten malıyetıne gore secılıcegı ıcın ufak alınır cabuk dolar lag sorun olmazz sehır ıcı farketmez yanıcαn Nickli Üyeden Alıntı
![]()
6 7 8 lerdemı doluyo bu turbo zaten malıyetıne gore secılıcegı ıcın ufak alınır cabuk dolar lag sorun olmazz sehır ıcı farketmez yanıcαn Nickli Üyeden Alıntı
![]()
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
ufak turbo tercih zaten ya nereye koycaz zaten
t4 glba...
t4 küçük bi turbo değil !
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
bende cok kucuk demedim ama sıgdırmak için sen cok ugrastın die biliorum ozgun...
benim turbom t4 deil malesef
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
arkadasa kucuk gelmistir belkiOz` Nickli Üyeden Alıntı
![]()
ya turbo hakkında cok buyuk bi bilgim yok ama garageGT'nin 5000$a getirdiğini dusunuprm galiba edelbrock mantar tuning'ten cıkan bi gri vtecte wardı draglarda katılmadı ama geldi 41 plaka 301 hp'ye cıkarmıs aracı....
efe-E Nickli Üyeden Alıntı
Mantarın yaptıgı Civic T
Birde hangi dyno da 301HP çıkmış onu da bi sölersen ve belge gösterirsen seviniris.
Edelbrock Street Legal Turbo Kit for 1996-2000 Honda Civic EX
"Wagen"thusiast
301 deilmiş o vtec 280 civarı imiş 300 planlıyorlarmış..
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
bıldıgım 1 bar basıyor. 1 bardada 300 normal..
evet vtec ciler 1 bar gerçekten basmak çok kolaymı. Resim bence hiç göstermiyor.evet oz 1 barın nedemek olduğunu söyle arkadaşlara![]()
ben dyno istiyorum istiyorsa 2 bar bassın bara göre beygir olmaz onu unutun 1 bar bastırıp sizin arabanızı 0.7 bar basan bi arabaya geçirtebilirim dyno pls
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
ben deilde arkadaslarım gidip konustular o sırada ben tıkınmakla mesguldumEROLL Nickli Üyeden Alıntı
![]()
ama mantar tuning'in sahibi soylemiş 301 verio diye...
elciye zeval olmaz beyler![]()
![]()
tamam okeyde Hani Dyno![]()
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
efe-E Nickli Üyeden Alıntı
abi adam kellesini istememiş ki sadece dyno daki degerlere bakmak istemiş niye zeval olsun![]()
bencede dynoya bakmak ve ona gore degerlendirmek daha dogru cunku 300 hp den 300 hp ye fark var. guc egrisi onemli.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)