Beykozdan ataşehire tırmanmak o değerlerle hemde harika:)
Evet çok doğru dediginiz, hatta bazen hafif rampa çıkışlarda 70-80 le çıkmak yerine, hafif spool edilmiş halde, 100-120 ile çıkmak daha ekonomik oluyor,daha az yoruyor.
Printable View
Ekonomik kullanım için her 1.6 TDI a bi turbo saati şart bence.. 0.8 bar da max ekonomi sağlanıyor..
1.6 tdi motor , yapmış yapacağını ve yazılım ile mükemmel sonuçlar çıkıyor ...
ellerinize , ayaklarınıza sağlık ;)
2010 d4-d corolla ile 5.7 şehir içi ortalamam şehirler arası 4.8 e kadar gerileyebildim...
ekonomi için 0.8 bar da tutuyorsun gaz pedalıyla ayarlayıp..
2011 1.4 tdci euro 5.
Almanların uzun dişli oranları kullanması düz yollarda yakıt için büyük avantaj.Benim logan mcv ile aynı hıza 2500 devirlerde ulaşabiliyorum ancak.
Yazılım yaptığın zaman yakıt düşüyor ki.
Mehmet araca kesinlikle chiptuning yaptırın derim ben.Çok şeyler değişiyor.
Abi chip olayı yeni çıktı 1.6 tdi'larda. Bir süre beklemede kalmayı düşünüyorum. Ama chip kesinlikle aklımda :)
Kardeş ben yaptırdım.Yaptırırken de 2750-3000 devir arasında yakıtının düşmesini istedim.Benim araç o devirlerde 110-120 yapıyor.Eskiden az yaksın diye otobanda 90 ı geçemiyordum.Chip ten sonra 100 kilometrede ortalama 1-1,3 litre yakıt ortalaması düştü.Bir de bu Anamur yollarında vites değiştirme oranım çok düştü.Ben çok memnunum ve yaptıran herkeste memnundur gibime geliyor.
Tam senlik yazılım olmuş abi:) Beli doğrultana,krediyi eritene kadar biraz zaman geçer, chiplenirim bende :)
Gece sakin yolculuk + cc ile 3,7 ortalama ile Bodrum'a inmiştim megane ile
Şimdi 1,6tdi + yazılım olayına çok sıcak bakıyorum