User Tag List

Sayfa 16/21 İlkİlk ... 61415161718 ... SonSon
392 sonuçtan 286 ile 304 arası

Konu: tdci - hdi intercooler uygulamasi ?

  1. #286
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Deneriz hocam
    Gördün 18 sn yi hemen atladın biraz daha iyileşecek o çünkü henüz filtre yok + olarakta maf sensörüm kirli sanırım sıkmadan giderken 2000-2300 arası silkelenme yapıyor, turbo hortumu yada vasgate ile alakalı bi durumda olabilir,bugün sorunu çözecem inşallah.

  2. #287
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ko®ay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gördün 18 sn yi hemen atladın biraz daha iyileşecek o çünkü henüz filtre yok + olarakta maf sensörüm kirli sanırım sıkmadan giderken 2000-2300 arası silkelenme yapıyor, turbo hortumu yada vasgate ile alakalı bi durumda olabilir,bugün sorunu çözecem inşallah.
    o sorun bendede var


  3. #288
    EfecanTopaloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dik pozisyonda duran intercoolerda turbodan çıkan ve emmeye giren borular daha kısa oluyor, fiestadaki yatay konumlandırılan intercooler montajında daha uzun borular kullanılıyor bu durumda iki cooler montajı arasında performans açısından artılar eksiler oluyor mu acaba bilgi sahibi arkadaşlar bu konuda ne düşünüyor ?
    35 DVY 28

  4. #289
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Uzun tutulan boruların çapları dar tutulduğunda aradaki fark biraz minimize oluyor.
    Ben uzun olan boruyu 40mm lik diğer kısa olan boruyu 45mm lik kullandım ve yazılım güncellemesinin ardından lag yaşamıyorum, herhangi bir sıkıntı yok yani.
    Yatay ve altta olan cooler bence daha iyi soğuyor ve dik olandaki kısa boru avantajını daha iyi soğuma ile tölere ediyor, diye düşünüyorum..

  5. #290
    EfecanTopaloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ko®ay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Uzun tutulan boruların çapları dar tutulduğunda aradaki fark biraz minimize oluyor.
    Ben uzun olan boruyu 40mm lik diğer kısa olan boruyu 45mm lik kullandım ve yazılım güncellemesinin ardından lag yaşamıyorum, herhangi bir sıkıntı yok yani.
    Yatay ve altta olan cooler bence daha iyi soğuyor ve dik olandaki kısa boru avantajını daha iyi soğuma ile tölere ediyor, diye düşünüyorum..
    Yakıt sarfiyatı konusunda ne gibi değişiklikler oldu bu işlemlerden sonra ?
    35 DVY 28

  6. #291
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yatay konumlandırılanın boru uzunluğu ve dikeyın neredeyse iki katı belkide daha fazla. farzedelimki iki katı. 45lik boru 22lik olması lazımki borudaki hacimler bir olsun öylede birşey olamayacağından kısaca dikey cooler herzaman daha erken gelir. Lakin yatay olan coolerın hacmide önemli.
    dikey olan 1.6hdi coolerı 3.2 1.4hdi ın 2.8 gibi hatırlıyorum. yatay coolerda 2-2.5lt olmalıki borudaki hacmi tolere edebilsin.
    e yatay coolerıda ufak koyunca soğutma hacmi azalacak ve coolerdan sonra emmeye gidene kadar tekrar bi miktar sıcaklık artışı olacak.
    Eğer imkan varsa dikey cooler bence daha iyi.

  7. #292
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EfecanTopaloğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yakıt sarfiyatı konusunda ne gibi değişiklikler oldu bu işlemlerden sonra ?
    Yakıtım sürekli sıkıştırdığım için arttı normal kullanımda daha az bile yakabilir belki..

    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yatay konumlandırılanın boru uzunluğu ve dikeyın neredeyse iki katı belkide daha fazla. farzedelimki iki katı. 45lik boru 22lik olması lazımki borudaki hacimler bir olsun öylede birşey olamayacağından kısaca dikey cooler herzaman daha erken gelir. Lakin yatay olan coolerın hacmide önemli.
    dikey olan 1.6hdi coolerı 3.2 1.4hdi ın 2.8 gibi hatırlıyorum. yatay coolerda 2-2.5lt olmalıki borudaki hacmi tolere edebilsin.
    e yatay coolerıda ufak koyunca soğutma hacmi azalacak ve coolerdan sonra emmeye gidene kadar tekrar bi miktar sıcaklık artışı olacak.
    Eğer imkan varsa dikey cooler bence daha iyi.
    Genel mantıktan bahsettim sadece, zaten benim dik konumlandırmam mümkün değil Alta koyduğum coolerda zaten büyük bi cooler değil o yüzden şimdilik coolerdan sonraki performanstan memnunum ve turbom hemen hemen aynı devirlerde geliyor..

  8. #293
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yatak mı dikey mi derken ? giriş çıkış bir olan mı yoksa farklı olan mı ?

  9. #294
    EfecanTopaloğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2012
    Yaş
    36
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sadık Özyer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yatak mı dikey mi derken ? giriş çıkış bir olan mı yoksa farklı olan mı ?
    Peugeot ve citroendeki uygulamalarda dikey duran cooler var yani iki çıkış aynı taraftan, fiestada ise yatay yani coolerın iki ucunda ayrı ayrı çıkışlar mevcut.

    Bu arada benim aracımda fiesta yatay kullanılan intercoolerı kullanıcam, umarım bahsedilen gecikmeleri yaşamam.
    35 DVY 28

  10. #295
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EfecanTopaloğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peugeot ve citroendeki uygulamalarda dikey duran cooler var yani iki çıkış aynı taraftan, fiestada ise yatay yani coolerın iki ucunda ayrı ayrı çıkışlar mevcut.

    Bu arada benim aracımda fiesta yatay kullanılan intercoolerı kullanıcam, umarım bahsedilen gecikmeleri yaşamam.
    Bende 9 litre cooler takıyorum 2.7 bar basıyorum. Gecikme nasıl birşey anlıcaz

  11. #296
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    50
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    9lt çok degilmi.

  12. #297

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oncelikler araclariniza masallah 18 sn olayindan sonra bugun bende bos bir yola denk gelip 40-140 denemk istedim onume arac ciktigi icin 120 de biraktim 12 sn gorunuyor isteyene whatsappla video gonderebilirim

    Arac stock 90 lik getz

  13. #298
    Ko®ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.113
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2012 BMW F30 320d 40-140 km/h acceleration - YouTube

    F30 320D de 12 sn civarında yapmış 40-140'ı ama ?

  14. #299

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Videoyu dikkatli izlersen 4.sn de 40 da baslayip 12.sn de 120 de bitiyor yani 8 saniye benden 4 saniye hizli dedigim gibi elimde video var bugun yarim yamalak cekebildim bir iddiam yok tamamen merak edip denedim

  15. #300
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yiğit deneyelim mi kanka

  16. #301

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haha denemek isteyen sen oldugun icin gel kanka antep e deneyelim ama bu saniye olayini anlamadim ben senin arabanin suresi ne 40-140 ?

  17. #302
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtkrmdnz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haha denemek isteyen sen oldugun icin gel kanka antep e deneyelim ama bu saniye olayini anlamadim ben senin arabanin suresi ne 40-140 ?
    Düşük süratlerde basmadım ki kanka hiç .. 100-220 deniyorum.
    100-170 14 sn şu an.

  18. #303

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Gaziantep
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mesaj kutun dolu sana videoyu gondereyim izle bi bakalim surelerden pek anlamiyorum yanda bir arac olmali

  19. #304
    Sadık Özyer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ko®ay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2012 BMW F30 320d 40-140 km/h acceleration - YouTube

    F30 320D de 12 sn civarında yapmış 40-140'ı ama ?
    2 sn çok büyük fark yaratır abi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •