User Tag List

Sayfa 6/492 İlkİlk ... 456781656106 ... SonSon
9339 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: 2010 Megane III Coupe

  1. #96
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eyup_306 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alt devırlerdekı ölülük ortadan kalktıgında yanı 2. vitesde 20 ıle gıderken dıp gaz yaptıgınzda cokda bır tepkı yok turbo tam spool yapana kadar o andan sonra ıvmelenmede hıssedılr bır degısme oluyo aynıdırda aynı gıbıdır yakındır manasında bırsey soyledım mm'lık fark varsa bılemıcem
    bu mm lik farkı anlamadım yani her iki arabanın turboları aynı marka ve tip mi demek istiyosun galiba öyle demek istiyosun bence biraz daha araştır bilgi edin

  2. #97
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı demek ıstemıoyrum : vede demedımde yakındır demek ıstedım.yakın veyahut degıl bılınen bırsey var ıse burada paylaşılır ...

    bildigimi yazayım pug 1750devrde 260nm tork
    renault 2000 devrde 240nm tork arada 99cclik bir fark var buda bır fıkır verebılır ...

  3. #98
    muratcantona - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    İStanbul
    Mesaj
    163
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bızım 1.5 ler 260 nm 240 nerden cıktı herneyse 127 hp cok dusuk degılmı ?? benım 142 hp cıktı dynoda yazılımdan sonra

  4. #99
    renault_f1
    Misafir
    ne yazılım var sizde ?
    127 safe map old. yazmış mehmet bey , yoksa 140 hp 'ler rahatlıkla çıktığını söylüyor o da zaten

  5. #100
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Max gücün üretildiği şartlar nedir ? tam gaz ve 3750 devir dimi ?

    müşterim aracında bu pozisyonu hayal bile edemiyor..ben tam gaz yapmam, hadi yaptım 3700 deviri gormem diyor..

    şimdi siz gidip bu adama senin arabanı biz 160 hp yapıcaz ama 4000 rpm de alacaksın diyemezsiniz..

    siz megane kullanıcıları ? bütün gün ayağınız tam gazda devir 4000 demi geziyorsunuz. ?

    iyi bir chiptuning size maximum verimi sağlıyandır..

    max verimi elde edebilmek için aracın en sık kullanıldığı şartlar gözetilir..

    bu yüzden custom remapping kıymetlidir..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  6. #101
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kısaca yazılım yapılan aracın sahibi "günlük" kullanım için faydalı olacak bir yazılım istemiş. Gördüğüm kadarıyla hala beygir pazarlığı yapılıyor.

    Beygir konusuna çok takılınıyor sanki dizel araçla her gün rolling-drag-time trial kasıyorsunuz, önemli olan (bana göre) elde edilen tork ve tork bandının lineeritesi.

    Ayrıca renonun motorunda emme-egzoz ve turbo aynı yerde bulunuyor, yer olmadığı için de intercooler boruları mecburen motorun üstünden geçmek durumunda kalıyor. Yani 1.5 dizel motorlar performanstan çok, yakıt ekonomisi odaklı tasarlanmış.

    PSA grubunun motorunda ise daha performans odaklı diye düşünüyorum 1.5 dci ya göre, en başta turbo-ic bağlantıları ile manifoldun yerinin ayrı olması bile bunun göstergesi.

    bildigimi yazayım pug 1750devrde 260nm tork
    renault 2000 devrde 240nm tork arada 99cclik bir fark var buda bır fıkır verebılır ...
    PSA motorun da 240 nm diye biliyorum.

    1.6 tdci motor, renaultun motora göre, daha erken dolduruyor ama üstlerde daha erken bitiyor kesinlikle

    1.5 dci resmen 1700 lerde adam gibi doldurmaya başlayıp 2200 dd civarında peak vuruyor ama 4000 dd de stock yazılımla 200 nm tork üretmesi bana turbonun büyük olduğu izlenimini yarattı. psa'nın 110 luğuna göre altları LEŞ (özellikle 1500 devir altı harbi leş), ama 3700-3800 den sonrası daha dolu.

  7. #102
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    dou, eski nesil dci lardaki ciddi ufaktı turbo olarak sizdekiler bariz şekilde daha büyük bu arada ben inceleme fırsatı bulmuştum, önceden de dediğim gibi reno bayii damat olunca dayımın

  8. #103
    renault_f1
    Misafir
    Dou seninde dediğin gibi her aracın daha doğrusu motorun kendine göre +'sı -'si var...
    PSA ile motor olarak perf. düşünülmüş olayını felan bilmiyorum ama şanzuman vs bir şekilde roll'de geçiyor dci105'ler psa'ları.....

  9. #104
    renault_f1
    Misafir
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dou, eski nesil dci lardaki ciddi ufaktı turbo olarak sizdekiler bariz şekilde daha büyük bu arada ben inceleme fırsatı bulmuştum, önceden de dediğim gibi reno bayii damat olunca dayımın
    lewo , turboları ufaktı derken 80likmi 100lüktenmi bahsediyorsun ?
    80likse kastın o güçteki hangi araca bakarsan turboları o boylarda old. görürsün zaten
    bizdeki soru işareti bizim turbo ile psa'ların turbosu arasındaki kapasite farklılığı ?

  10. #105
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı renault_f1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lewo , turboları ufaktı derken 80likmi 100lüktenmi bahsediyorsun ?
    80likse kastın o güçteki hangi araca bakarsan turboları o boylarda old. görürsün zaten
    bizdeki soru işareti bizim turbo ile psa'ların turbosu arasındaki kapasite farklılığı ?
    valla benimkine fındık derdim gt1444v , taa ki 82 liğin turbosunu görene kadar oğuzhan

    105dci ların bana göre egsoz sistemi psa grubuna göre bi şekilde daha iyi, bu da altlarda daha boş hissedilip üstlerin daha dolu hissedilmesini yani öyle olmasını sağlıyor.tabi turbolardada illaki farklılıklar vardır, 105dci lar ne kullanıyor turbo olarak? ihi mi?

    ayrıca o altlardaki boşluk üstlerdeki doluluk sadece turboyla değil, sıkıştırma, egzantrik derecesi, kapak flowu vs birsürü etkene bağlı yani bildiğin gibi.

    100 lüğün turbosunu görmedim ama gidişi ve aracın tepkilerine bakıcak olursak bariz 105liğin turbosu daha büyük..

  11. #106
    renault_f1
    Misafir
    Biliyorsun levent zaten bundan önce 3 sene megane 2 hb 82liğim vardı o zamanlar kıldım d4d'lere cdti'larla yürürdüm geçerdim, geçemiyordum d4d'leri....
    100lükle 106lıklarda tamamen farklı motor yaw , kapak yapısı,sıkıştırma oranı,turbosu, daha bilmediğim 1 ton şey alakasız 2 motor aslında yanyana getirip bayana sorsan o bile der
    Bu 1 gerçek bizde KKK turbo var %90 ihtimalle, ama model boy olarak 1 fikrim yok :/

  12. #107
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    80'liklerde kkk kp35 kullanılıyor bildiğim kadarıyla

    105 liklerde kkk bv39 kullanılıyor yanlış hatırlamıyorsam vw grubunun 1.9 tdi motorlarında kullanılan turboydu bu?

    EDIT: Oğuzhan 100 lük ile 105 lik aynı motor ikiside k9k diye geçiyor zaten. 105 lik olan euro 4 normlarına uydurulup sıkıştırmanın düşürülmüş hali (biri 18.8:1 diğeri 15.3:1).

  13. #108
    renault_f1
    Misafir
    nerden öğrenebiliriz net olarak 1 fikrim yok nette dolandım yazmıyor

  14. #109
    renault_f1
    Misafir
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    80'liklerde kkk kp35 kullanılıyor bildiğim kadarıyla

    105 liklerde kkk bv39 kullanılıyor yanlış hatırlamıyorsam vw grubunun 1.9 tdi motorlarında kullanılan turboydu bu?

    EDIT: Oğuzhan 100 lük ile 105 lik aynı motor. 105 lik olan euro 4 normlarına uydurulup sıkıştırmanın düşürülmüş hali (biri 18.8:1 diğeri 15.3:1). Turbo da kp39 biraz daha büyük 80 liklere nazaran.
    82liklerde ihi de çıkıyordu diye hatırlıyorum ben

  15. #110
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    ben kp35 görmüştüm sanayide cidden çk ufaktı ya

    dou, 1.9 tdi ların bi kısmında gt1749 da çıkıyor.

  16. #111
    alper a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Turqui-İstanbul-Yeşilyurt
    Mesaj
    139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar Kara Yılanın Siparişini Bu Verdik Arkadaşım için 105 hp Priv.+Sunroof .meganelı arkadaşlara bi Sorum olcak el freninin orda siyah bi tuş var ne işe Yarıyor sormaya unuttuk onuda size bir sorayım dedim.
    '03 Corsa 1.7 DTI By Megachips & '09 Megane II 1.5 DCi By EcuFast



  17. #112
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hız sabitleyici veya limitörü aktif etme tuşu o, alt üst hangisine basarsanız.

    Önce o tuşa basıp sistemi aktif ediyor, sonra direksiyndan ayarlıyosunuz.

    Hayırlı olsun.

  18. #113
    renault_f1
    Misafir
    Alıntı alper a Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Kara Yılanın Siparişini Bu Verdik Arkadaşım için 105 hp Priv.+Sunroof .meganelı arkadaşlara bi Sorum olcak el freninin orda siyah bi tuş var ne işe Yarıyor sormaya unuttuk onuda size bir sorayım dedim.
    yerli'lerden alıyorsunuz navigasyon felan varmı acaba güzel seçim hayırlı olsun tekrardan

  19. #114
    Velter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selamlar
    6 ay evvel bende Megane 3 Coupe 1.5 dci la satin aldim.
    12000 binde su an memnunum gayet.
    Yay konulari konusulmus, taktiran varmi suan yay onu merak ediorum?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •