User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
68 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: psa volvo ford 1.6 110lukları

  1. #39
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu motora cooler kaç lt olmalı ? Veya gerek var mı ? Gt15 olan turboyu sadece iç pallerini büyütüyoruz.

  2. #40

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jem89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen.. Sana kim 15000 dediki bakımı Citroen'i 10'000'de bi servise götürmezsen o seni götürüyo

    İlk bakımı sadece 15.000 km.. Ondan sonra her 10.000'de gidicen.. Birde yukarda bi soru sormuşsun.. Evet anlık overboost ile 240 olan tork 280 oluyor.. Ama arkadaşın da dediği gibi 1 ve 2. viteslerde bu sistem çalışmıyor.. SAdece 3.vitesten sonrasında mevcut..

    Zaten 3.viteste biraz doldurup alt devirlerde bastığın zaman farkı hissedebiliyorsun


    psa'ları yürütmenin en güzel yoluda 2.viteste 1800-2000 devir aralığında 10 sn gidin.. Ondan sora yapıştır gitsin.. Ben si'a kafa çıkarttığımı biliyorum Sora perişan ediyolar tabii ama olsun.. Altlarda yakaladın mı affetmeyeceksin
    Cem yanlışın var. Bakım aralığı her daim 15.000km.de bir oluyor. Overboost ile anlık tork 240Nm'den 260Nm'ye yükseliyor.

  3. #41
    Ahmet Saraçoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jem89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen.. Sana kim 15000 dediki bakımı Citroen'i 10'000'de bi servise götürmezsen o seni götürüyo

    İlk bakımı sadece 15.000 km.. Ondan sonra her 10.000'de gidicen.. Birde yukarda bi soru sormuşsun.. Evet anlık overboost ile 240 olan tork 280 oluyor.. Ama arkadaşın da dediği gibi 1 ve 2. viteslerde bu sistem çalışmıyor.. SAdece 3.vitesten sonrasında mevcut..

    Zaten 3.viteste biraz doldurup alt devirlerde bastığın zaman farkı hissedebiliyorsun


    psa'ları yürütmenin en güzel yoluda 2.viteste 1800-2000 devir aralığında 10 sn gidin.. Ondan sora yapıştır gitsin.. Ben si'a kafa çıkarttığımı biliyorum Sora perişan ediyolar tabii ama olsun.. Altlarda yakaladın mı affetmeyeceksin
    yok kimse dedemide ,, yok bilgisayarı servisi 15000km dem geri sayıyo ya ,,, ona güvendim açıkçası

  4. #42
    Jem89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    41-34-20
    Mesaj
    3.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fangio Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cem yanlışın var. Bakım aralığı her daim 15.000km.de bir oluyor. Overboost ile anlık tork 240Nm'den 260Nm'ye yükseliyor.
    c4 bendeyken sürekli 10.000'de götürüyordum.. Hiç servistekilerde birşey demiyordu.. Bende şeyde okumuştum..c4 fan clup sitesinde.. Hatta bi sürü c4 kullanan arkadaşımı da 10.000'de göndermiştim ilk bakımdan sonra.. Yanlış yapmışız demekki Bu arada 280'i yanlış yazmışım.. Biiyodum 260 olduğunu.. Hatta ilk geldiğim zaman siteye çok tartışması olmuştu onun

    Alıntı Ahmet Saraçoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok kimse dedemide ,, yok bilgisayarı servisi 15000km dem geri sayıyo ya ,,, ona güvendim açıkçası
    Senin ki doğruymuş.. 15000'de devam.. peeh bizde biliyoruz diye geçiniyomuşuz

  5. #43

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birde abi sanirim f3 tdci var sende.En ust vites 2000 rpm ve 3000 rpm kac km ile seyrediyorsun ? golf 6 tdi 5.vites 2000 devirde 115-118 km ile seyrediyor.
    110 km/h ile giderken araba tam 2bin devirde oluyor. 3bin devirde dikkat etmedim ama teorik olarak 3 bin devirde giderken 165 yapıyor olması lazım. Golfün 5nci vitesi focusun 6ncı vitesinden daha uzun demekki. Tabi ayna mahruti oranları aynıysa.. Gerçi focusta 5 ile 6 arasında 400-500 devir falan anca oynuyor zaten. Eski MTX75 şanzımana 6ncı vites eklemek yerine araya bir vites sıkıştırmışlar gibi sanki.. focusta 6ncı viteste çok rahat hızlanıp 200 ü rahat görüyorsun. Tabi benzinli mondeoya kıyasla.. Şehiriçinde zırt pırt vites değiştirmek zorunda kalmak sıkıcı biraz ama tüketime illaki olumlu etkisi oluyordur..

    Bence en önemli artısı kafayı şişirmiyor olması. C-Max ta en şikayetçi olduğum şey oydu..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  6. #44
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YEY® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada bir sorum var.Arabayi devamli 1300 1500 civari kullanmak zararli midir ? Yol bilgisiyarina kalirsa 1600 lari falan gorur gormez ust vitese gec diyor ama yokus varsa onumde vites buyutmuyorum tabi..
    Fabrika yap dediği için bir şey olmaz herhalde. Bir de yokuşlarda vs zaten vitesi büyüt demiyor. Hem polo 6r da hem de golf 6'da aynı. Bir de zamanla senin sürüsü stilini de öğreniyor gibi geldi bana. Bazen basarak sürdüğüm de vites büyütme işaretini daha geç veriyor.

    1600'de Polo Bluemotion'da vites at diyor araç 1.2 tdı. Tabi biraz ilginç geliyor ama atıyorum. Golf'de de dediğin gibi aynı ama ben golf 6 tdı'ın 105 lik makinasını çok beğeniyorum. Golfu arada sırada kullanıyorum ama gerçekten alt devirden toplaması vs çok iyi.

  7. #45

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O vites büyütme olayı tamamen turbonun dolması ile alakalı. Örneğin focusta maksimum torku aldığı yerde vitesi büyüt ikazı yanıyor.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  8. #46
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merruse Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    110 km/h ile giderken araba tam 2bin devirde oluyor. 3bin devirde dikkat etmedim ama teorik olarak 3 bin devirde giderken 165 yapıyor olması lazım. Golfün 5nci vitesi focusun 6ncı vitesinden daha uzun demekki. Tabi ayna mahruti oranları aynıysa.. Gerçi focusta 5 ile 6 arasında 400-500 devir falan anca oynuyor zaten. Eski MTX75 şanzımana 6ncı vites eklemek yerine araya bir vites sıkıştırmışlar gibi sanki.. focusta 6ncı viteste çok rahat hızlanıp 200 ü rahat görüyorsun. Tabi benzinli mondeoya kıyasla.. Şehiriçinde zırt pırt vites değiştirmek zorunda kalmak sıkıcı biraz ama tüketime illaki olumlu etkisi oluyordur..

    Bence en önemli artısı kafayı şişirmiyor olması. C-Max ta en şikayetçi olduğum şey oydu..
    Banada cok uzun geldi 5.vitesi gercekten..Ses olayini ise bir golf veya jetta bulup denemeni tavsiye ederim abi.Vw olayi bitirmis Ben volvomdaki psa motor ile benzinli kullaniyormus gibi hissediyordum.focusa gore oldukca az geliyordu titresim ve dizel sesi..Fakat golf ile noktayi koymuslar.Utanmasam 2000 rpm gormeyince elektrikli gibi calisiyor diyecegim

    He ben bu durumdan keyif almiyorum ayri mesele..Aklim hala Superchargerli minimde Varsin 10 litre yaksin baskaydi...

    Alıntı VWci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fabrika yap dediği için bir şey olmaz herhalde. Bir de yokuşlarda vs zaten vitesi büyüt demiyor. Hem polo 6r da hem de golf 6'da aynı. Bir de zamanla senin sürüsü stilini de öğreniyor gibi geldi bana. Bazen basarak sürdüğüm de vites büyütme işaretini daha geç veriyor.

    1600'de Polo Bluemotion'da vites at diyor araç 1.2 tdı. Tabi biraz ilginç geliyor ama atıyorum. Golf'de de dediğin gibi aynı ama ben golf 6 tdı'ın 105 lik makinasını çok beğeniyorum. Golfu arada sırada kullanıyorum ama gerçekten alt devirden toplaması vs çok iyi.
    Zorlandiginda hemen at demiyor evet ama uyarisina uyupta 5 e attigim ve sonra cekis dusunce tekrar 4 e attigim yokuslar olmadi degil.Dolasiyla yokus oncesinde biraz ignore ediyorum kendisini Gazlayincada dediginiz gibi daha gec uyari veriyor kesinlikle..Ben gaza cok az bastigim icin 1500 1600 gibi dusuk devirde bile at 5 e diyor cildirtiyor

    1.6 tdi makina gercekten iyi.1.9 kadar torklu 1.4 kadar ekonomik.Turbo lagida yok gibi birsey.Guc egrisi cok dogrusal.Surus karakteri olarak atmosferik araclardan farksiz guclu bir cekisi var...Gercekten teknoloji gelistikce dizel olayi baska boyut kazaniyor.

  9. #47
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    müşterilerimden birinin facedeki paylasımı.. ozellikle 2006-2008 focuslarda ciddi ekonomi potansiyeli var..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  10. #48

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yeni 1.6 PSA 8v miş...



    yeni motor gerçekten fena.. 270nm yi 2.2 bar da görüyor..
    Bu kötü birşey ?

  11. #49
    VWci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.766
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    müşterilerimden birinin facedeki paylasımı.. ozellikle 2006-2008 focuslarda ciddi ekonomi potansiyeli var..
    Bu kaç km'deki yani güzergahtaki ortalama yakıtı. Ayrıca yolun durumuna göre çok değişken. Mesela ben 1.5 lt ortalama bile gördüm ama maksimum 6-7 km bir güzergahtı. Onun dışında 1.2 ile bütün uzun yol ortalamalarımnda en az 600km bir sürüş güzergahında 3.6-4.0 lt arası bir ortalama tuturuyorum. Belirtmekte fayda 4.0 en yüksek olanı. Bunu kolay kolay aşmaz.

  12. #50
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ist ant arası çok detay bilmiyorum, bu giderken, bunun donusunde 3.8 lik bi 100km ortalama daha var..
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  13. #51
    Mehmet Gazihan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul Ataşehir
    Mesaj
    2.867
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu kötü birşey ?
    8v olmasımı basınc basmasımı ?
    Ne kadar iyi olursan ol, Kabiliyetin Müşterinin Memnuniyeti ile Sınırlıdır..! M.Gazihan

  14. #52

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    8v olmasımı basınc basmasımı ?
    8valf olayından olduğunu düşünmüyorum ama basınç çok yüksek değilmi ?
    Üstelik yukarıda aynı motorun önceki versiyonunda daha büyük turbo olduğu söylendi...
    Yani bunda hem turbo daha ufak hem basınç daha yüksek.. Oynandıklarında güncel versiyon daha hassas diyebilirmiyiz? turbo vs olarak...

  15. #53
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dizel arac tek kişi ile falan otobanda normal rakamlar 3.xx ortalamalar,üzerinde seyir edenler varsa araya baska etkenler girmiştir.

    Libadiye cad - Olimpiyat stadı 2 kişi 3.5litre (Megane Coupe) 2. köprüden 70km vardır sanırım yol.
    DynoDynamics in Ecutuned

  16. #54
    İbrahim33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    33
    Mesaj
    7.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ufak bir deneme



    1500 kg boş ağırlık + 3 kişi ve rodaj aşamasında olan bir araç olduğunu unutmayalım birde rodajdan çıktığında tadından yenmez diye tahmin ediyorum

  17. #55

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gidis olarak focus trend tdci vardı 2006 idi sanırım intercity kiralık 195/65/15 lastikler ile 5. vites 2000 devir 110 , 4000 devir sabit 220 ile giderdi alet sanırım lastikten oturu ghia sıda vardı sedan o 2000 devirde 100 4000 de 200 de kalıyordu 205/55/16 lar ile yani sanzman aynı olsa bile alt donanım araclar lastik farkından daha farklı sanzıman varmıs gibi davranıyor. focus ların egr bozuluyordu arac uzunda inanılmaz gidiyordu 230-235 goren arkadaslar var ankaraya giderken standart trend 2006 model focus tdci ile bir depo ile 1200-1250 km yapanlarda vardı sirkette.

  18. #56
    Muhittin_T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    SİNOP - İSTANBUL
    Mesaj
    62
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jem89 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    c4 bendeyken sürekli 10.000'de götürüyordum.. Hiç servistekilerde birşey demiyordu.. Bende şeyde okumuştum..c4 fan clup sitesinde.. Hatta bi sürü c4 kullanan arkadaşımı da 10.000'de göndermiştim ilk bakımdan sonra.. Yanlış yapmışız demekki Bu arada 280'i yanlış yazmışım.. Biiyodum 260 olduğunu.. Hatta ilk geldiğim zaman siteye çok tartışması olmuştu onun


    Senin ki doğruymuş.. 15000'de devam.. peeh bizde biliyoruz diye geçiniyomuşuz
    Fabrikasyon 15000 olarak belirlemiş olabilir ancak 10bin de bir yapılan yağ değişimleri motor ömrünü kesinlikle uzatacaktır. Hava filtresini ise bence 5bin km.de bir değiştirmek gerekiyor; genel olarak ülkemiz tozlu yolları düşünülürse.

  19. #57
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Mehmet Gazihan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    müşterilerimden birinin facedeki paylasımı.. ozellikle 2006-2008 focuslarda ciddi ekonomi potansiyeli var..
    3.3 ortalamayı bende ankara antalya arasında 600 km de yakalamıştım. Cruise ile 90 a sabitlediğinizde fix 3.0 3.3 civarı yakalıyor.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •