User Tag List

Sayfa 36/496 İlkİlk ... 2634353637384686136 ... SonSon
9412 sonuçtan 666 ile 684 arası

Konu: - Kendi Çekimleriniz - (2007~2009½)

  1. #666
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yandan mi , ordan bisi almazki o ?
    aldigi kadar
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  2. #667
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M_PROJECT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yandan mi , ordan bisi almazki o ?
    Zaten direk öne o deliği koymak gaz kelebeği açısından zararlı değilmi. HEm force induction yapmak atmosferik araçlarda sapıttırıyo genelde beyini.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  3. #668
    kRo_bOy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Tokyo'nun içinden:)
    Mesaj
    932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


  4. #669
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıkıntı

  5. #670
    Vts_Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.471
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gökan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahmet abı gule gule kullan fılmlerı sılıcekler nrde:=)
    silecek iptali +30hp

    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ön camdaki film degil, güneşlik sanırım.
    ön camdaki açık aynalı film.

  6. #671
    burak_01
    Misafir
    bu saxo yu çok sewiyrm uzun zmndır göremiyorduk sanki

  7. #672
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Zaten direk öne o deliği koymak gaz kelebeği açısından zararlı değilmi. HEm force induction yapmak atmosferik araçlarda sapıttırıyo genelde beyini.
    Böyle bişey varmı gerçekten ?

  8. #673
    SaRaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    ToRoNTo
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Final menüsü



  9. #674
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Böyle bişey varmı gerçekten ?
    evet, farkı çok anlaşılmayabilir ama direk yoğun rüzgar alabilecek yere koymamakta fayda var..

  10. #675
    SaRaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    ToRoNTo
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  11. #676
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı merttepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet, farkı çok anlaşılmayabilir ama direk yoğun rüzgar alabilecek yere koymamakta fayda var..
    Bu yanlış bir uygulamamı peki ?


  12. #677
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu yanlış bir uygulamamı peki ?

    Gayet doğru bir uygulama... Ha sonuçta tamponun kıvrımlı kısmında ve açılı duruyor delik çoğu araçta olduğu gibi (o yüzden draglarda alt tampon ızgarası ya da ön fara yapılıyor air flow port) ama emin ol bu uygulama kesinlikle yeterli oluyor

    Bu da başka bir örnek...(araba tanıdık mı ne yaw )

    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  13. #678
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o uygulamalar yanlış değil, kanal içinde yürüyen hava rahatsız etmez, filitreyi direk rüzgarla karşı karşıya bırakmak zararlı, misal kaputu delip filtreyi baca gibi dışarı çıkarmak tam görürntüsü kadar saçma bi uygulama olur..

  14. #679

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bıraz acıklarmısınız pekı neden fıltre dırek hava ıle temas etmeyecek?

  15. #680
    Yiğit G. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bıraz acıklarmısınız pekı neden fıltre dırek hava ıle temas etmeyecek?
    Filitrenin temas etmesi sorun değil anladıgım kadarıyla , emiş gücünün dısında zorlanarak hava girmesi emmeye problem yaratıyor , sen nefes alırken birinin agzına alacagın nefesten fazla nefesi/havayı basması gibi.

  16. #681
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben açıklamada pek kabiliyetli değilimdir, yanlış anlaşılamasın, kastettiğim şey cai veya sade açık hava filtresi değil. Özellikle bir filtrenin (kısa ara boru olursa fark daha rahat anlaşılır) direk rüzgara maruz kalmasında, rüzgarın o an aracın gerekli olduğu emişi debisinden daha fazla hava sokarak aracın ayarlarında düzensizlik yaratması, bunu bir sorun olarak belirttim ama dediğim koşullarda bile az çok gözardı edilebilecek bişey bu.

  17. #682
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Filitrenin temas etmesi sorun değil anladıgım kadarıyla , emiş gücünün dısında zorlanarak hava girmesi emmeye problem yaratıyor , sen nefes alırken birinin agzına alacagın nefesten fazla nefesi/havayı basması gibi.
    ahanda bu

  18. #683
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.195
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Beyler ben size kendi bildiğim ve mantığımca açıklamada çalışayım. Misal 180 ile felan gidiyosunuz tapa gaz. Gaz kelebeğiniz açık ve gayet içeri hava doluyo önden direk gelen delikten dolayı. Ayağınızı gazdan çekip kompressör yapıyorsunuz. Araç kafa eğerken gaz kelebeğide tam kapanma noktasına kadar kapanıyor. Ama bu sırada süratiniz halen daha 160-180 arası. O sırada o hızında etkisiyle siz içeri hava girişine zorluyorsunuz. Hatta gaz kelebeğini zorluyorsunuz ters harekete. Bu pek hoş bişi değil. Ayrıca yüksek hızda bildiğiniz emiş yani vakum yerine içeri direk hava girişi oluyor. Yani bir nevi force induction. Bu en azından bizim peugeot motorlarında chip olsun olmasın pek iyi olmuyo. Araba deli gibi yakıyo bir o kadarda gitmiyo yığılıyo. Boğuluyo. Belki fakire düşüyor olabilir gösterge olmadığından birşey söyleyemeyeceğim.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  19. #684

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yiğit G. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Filitrenin temas etmesi sorun değil anladıgım kadarıyla , emiş gücünün dısında zorlanarak hava girmesi emmeye problem yaratıyor , sen nefes alırken birinin agzına alacagın nefesten fazla nefesi/havayı basması gibi.

    o zaman kımse turbo yapmasın..nasıl olacak?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •