User Tag List

Sayfa 19/27 İlkİlk ... 91718192021 ... SonSon
509 sonuçtan 343 ile 361 arası

Konu: Kamyon,Tır,Otobüs Ağır Vasıta..

  1. #343
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    otomotiv sektörü ama lojistik değil ilgi alanıma giriyor ağır vasıta





    ivecolara ayna kapattıran adamlar biliyorum 180 185kmde aynaları kapanıyor rüzgardan artık
    tırsan'dayım deme şimdi Semih Abi
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  2. #344
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok yok değilim
    körler sağırlar

  3. #345

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    burdur
    Mesaj
    186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bilalMW Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neye göre volvo tır aracı değil.hangi kıstaslara göre?
    volva aslında tır aracıdır)

    tr aracı degıl demek ıstedım parça cok pahalı benım arkadasım 3 ay sadece blok aradı ama bulamadı en son yaklasık 2 ay suren bır kaynak ıslemınden sonra tırı ayaga kaldırdı 520 idi parca sıkıntısı cok aslında var ama para gerektıren..5,20 nın sadece bologu 25,000 tl ye isvecten gelıyor anladın mı bu soyledıklerım 5,20 ıcın bunun nedenıde bu 5,20 motor gemılerde jenerator olarak kullanılan bır motor gemıcıler nerde ne sekılde ne kadar ucretı olursa olsun bunu yedekleyıp elınde tuttukları ıcın parca cok pahalı..

  4. #346

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    burdur
    Mesaj
    186
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Volvo scania veya mercedese göre üstün araçtır kabin körükleri bağlantıları vs daha iyidir he parçası pahalıdır ama çok kolay bozulan bir marka değildir

    aynı model aynı anda bir scania ve volvo al, ikiside 3 4 şöför değiştirsin, scania sağından solundan ses vermeye vs başlayabilir, çamurluk bağlantıları mekaniği volvoya göre biraz zayıftir, ülkemizde sattı retarderın standart olması biraz cazip geldi volvo belki biraz fazla yakar eski modeller ama tırdır, özellikle şöför konforunu düşündüğünde şu an üstüne kabin yok bence


    mercedesin neden kullanıldığı ***** takır takır yağ yakabilen motor mercedesin enjektör setini sallıyorum 600 liraya alırsın volvonun tek enjektörünü belki 600 euroya alamazsın


    baya volvo gördüm ki volvoyu severim 1.5 milyonda da gördüm 2 milyonda ama halen dip diri duruyor, o şekilde scania ya pek denk gelmedim bir iki tane biliyorum onlarda başından beri şöför değiştirmemiş tırlar tabi scania olacaksa da r serisi olacak ayrıca v8
    ustun oldugu yonlerde vardır - de oldugu yonlerde vardır deep vardır reterdar ı tutmaz mesela cogu aracında kabın koruklu degıldır yaylıdır ama rahatdır mercedes gıbı cırpma yapmaz..ön cam sofore cok yakındır buda rahat yolculuk yapmasını engeller+ kaza anında tehlıkelıdır..gıbı vs vs )

    bazı 440-460 lar on tekerler de körük vardır aracın yol tutusunu azaltır.... daha neler var neler..

  5. #347
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet15 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ustun oldugu yonlerde vardır - de oldugu yonlerde vardır deep vardır reterdar ı tutmaz mesela cogu aracında kabın koruklu degıldır yaylıdır ama rahatdır mercedes gıbı cırpma yapmaz..ön cam sofore cok yakındır buda rahat yolculuk yapmasını engeller+ kaza anında tehlıkelıdır..gıbı vs vs )

    bazı 440-460 lar on tekerler de körük vardır aracın yol tutusunu azaltır.... daha neler var neler..


    körük yol tutuşu azaltmaz gideceğin yola göre körüklü şekilde alırsın artı olarak körük bazı durumlarda sana avantaj sağlar ki bu volvonun eksisi değildir, tam middilli actros alsan scania alsan onlarda önleri körüklü gelir, yada sen opsiyon olarak istersin körüklü gelir bu volvo ile alakalı bir durum değil, volvoda uyumadan almanyaya gidenler var hatta geri dönenler stop etmeden aynısını axorla yapabilirmisin?

    retardırının tutmadığını senden duyuyorum 2005 800 binde retarderlı var halen ilk günki gibi performans sergiliyor

    volvo ile mercedes kıyas edilebilecek araba değil şahsi fikrim budur eğer söktüysen parçalarını kıyasladıysan bakabilirsin ki piyasada ağır çalışan transport firmalarına bakarsan geneli volvo ile çalışır kısacası volvo iyidir


    şu an yeni volvo fhlarda ön aks bağımsız hale geldi bu ciddi şekilde avantaj sağlayacak bir durumdur
    körler sağırlar

  6. #348
    ChtArdARSL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    İst/Beykoz/Kavacık
    Mesaj
    2.535
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu tırların motorları ne kadar dayanıyor.. (kullanmıa gore degıstıgınız bılıyorum)
    Alıntı SOMEONESPECIAL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütün foruma makas atmış lavuk. En az 3 kişi şahit olmuş

    190E M104 3.2 24v engine upgrade..
    Dr.Ecu
    Tayfun Gün (Tago)

  7. #349

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    29
    Şehir
    İstanbul-Edirne
    Mesaj
    1.651
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Lojistik için en iyi Volvo diyorsunuz yani

  8. #350
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konuyu yeni görüyorum: 30 ton yükle BMC ile tacometrede 170 gördüğümüzü biliyorum ve kupanın kendinden geçisi heryerinden gelen rüzgar titreme seslerini: Şuan Daf kullanıyort Türkmene gitti gelince Ecufast'lencek inş önceki seferde yetişmedi

  9. #351
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    körük yol tutuşu azaltmaz gideceğin yola göre körüklü şekilde alırsın artı olarak körük bazı durumlarda sana avantaj sağlar ki bu volvonun eksisi değildir, tam middilli actros alsan scania alsan onlarda önleri körüklü gelir, yada sen opsiyon olarak istersin körüklü gelir bu volvo ile alakalı bir durum değil, volvoda uyumadan almanyaya gidenler var hatta geri dönenler stop etmeden aynısını axorla yapabilirmisin?

    retardırının tutmadığını senden duyuyorum 2005 800 binde retarderlı var halen ilk günki gibi performans sergiliyor

    volvo ile mercedes kıyas edilebilecek araba değil şahsi fikrim budur eğer söktüysen parçalarını kıyasladıysan bakabilirsin ki piyasada ağır çalışan transport firmalarına bakarsan geneli volvo ile çalışır kısacası volvo iyidir


    şu an yeni volvo fhlarda ön aks bağımsız hale geldi bu ciddi şekilde avantaj sağlayacak bir durumdur
    fenaaaa.

    Alıntı twin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lojistik için en iyi Volvo diyorsunuz yani


    bi iki foto atak yav
















    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  10. #352
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ChtArdARSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu tırların motorları ne kadar dayanıyor.. (kullanmıa gore degıstıgınız bılıyorum)

    Benim yakindan tanidigim iki kusur milyonda motor acan pompali xfler var 480 volvolar var 1,5 milyon, kullanima bagli birazda 1,5 milyonda bi abim daf satti daha o kadar gider

    Alıntı BthnKrkt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuyu yeni görüyorum: 30 ton yükle BMC ile tacometrede 170 gördüğümüzü biliyorum ve kupanın kendinden geçisi heryerinden gelen rüzgar titreme seslerini: Şuan Daf kullanıyort Türkmene gitti gelince Ecufast'lencek inş önceki seferde yetişmedi

    memnun kalmama gibi olasiligi yok cok yaptilar agir vasita
    körler sağırlar

  11. #353
    Berent.t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    UPS'nin Scania'ları geliyor hep bize. Çoğu 1milyona yakın. 3-5 taneside 1milyon 300-500bin'lerde ve herifler hiç durmuyor çatır çatır asılıyorlar.

    Fakat Semih'in dediği gibi Scania 3-4 şöför değişiminden sonra kendini verebilen bir araç. Kız arabası derler. Şöför seçer. Herhangi bir tersliği kaldırmaz hemen kusar. Sert davranım, mazot yerine farklı kimyasallar yakmak gibi..

  12. #354
    Berent.t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Semih ,


    Bu arada Scania 420 motoru kaldırdı artık. Şu an gelen 2013'ler 400 ve 440 olarak satışa sunulmakta. Retar zaten standart. Bunun haricinde araçlarda klimada standart oldu ve otomatik vites.

    Sistem üzerinde Egr'yi kaldırdılar. Çünkü 2010-12 modeller arasında büyük sıkıntı yaşandı. Euro 4 cidden Scania'yı zedeledi ve bunu toparlaması uzun bir süre alıcak eminim. Abi adamın arabası 2011, 150-200bin km'lerde.. İkinci el fiyatları okadar düşük ki Semih Euro4 Egr'li olanların inanamazsın.. Millet kan ağlıyor resmen. Çoğu müşterim sattı zaten aracını ya R500 V8'e çevirdi ya da Euro5'e döndü.

    Enjektörlerde dediğin gibi, 2012 fiyatı tek birim enjektör fiyatı 1540 TL + Kdv idi. Şu an 1700 TL'lerde. Şimdi yeni araçlarda eski tip pde sisteme geçtiler. Mercedes enjektörleri fiyatında yani.. Bu ciddi bir avantaj sağlayacaktır diye düşünüyorum. Çünkü 2013 fiyatları çok enteresanlaştı Semih. 300 TL'den satılan bir fren diski 530 TL + kdv Şaka gibi

    Bakalım şimdi yeni modeller nasıl hep birlikte görücez. Umarım başarılı sonuçlar elde edebiliriz.

  13. #355
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    midilli araçlarda önlerdede körük olmasının esas nedeni trene inip binmek içindir.standart lastik(295) ve yarı midilli (315) lerde sıkıntı yok.
    barnak bassam olurmu ?

  14. #356
    Met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    KARŞIYAKA
    Mesaj
    7.599
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    31 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ChtArdARSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu tırların motorları ne kadar dayanıyor.. (kullanmıa gore degıstıgınız bılıyorum)
    95 model bizim araba (eurotech 440) en son 1 milyon km civarındaydı orjinal kmsi.
    1,5 milyonu rahat görür bizim araba, motor yapar 1 milyon daha yaparsın ve ekmeğini yemiş olur araba

  15. #357
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berent.t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Semih ,


    Bu arada Scania 420 motoru kaldırdı artık. Şu an gelen 2013'ler 400 ve 440 olarak satışa sunulmakta. Retar zaten standart. Bunun haricinde araçlarda klimada standart oldu ve otomatik vites.

    Sistem üzerinde Egr'yi kaldırdılar. Çünkü 2010-12 modeller arasında büyük sıkıntı yaşandı. Euro 4 cidden Scania'yı zedeledi ve bunu toparlaması uzun bir süre alıcak eminim. Abi adamın arabası 2011, 150-200bin km'lerde.. İkinci el fiyatları okadar düşük ki Semih Euro4 Egr'li olanların inanamazsın.. Millet kan ağlıyor resmen. Çoğu müşterim sattı zaten aracını ya R500 V8'e çevirdi ya da Euro5'e döndü.

    Enjektörlerde dediğin gibi, 2012 fiyatı tek birim enjektör fiyatı 1540 TL + Kdv idi. Şu an 1700 TL'lerde. Şimdi yeni araçlarda eski tip pde sisteme geçtiler. Mercedes enjektörleri fiyatında yani.. Bu ciddi bir avantaj sağlayacaktır diye düşünüyorum. Çünkü 2013 fiyatları çok enteresanlaştı Semih. 300 TL'den satılan bir fren diski 530 TL + kdv Şaka gibi

    Bakalım şimdi yeni modeller nasıl hep birlikte görücez. Umarım başarılı sonuçlar elde edebiliriz.

    euro 3 ve euro 4 düz 6 scanialar efsane canım zaten sesi bile bir garip bi sabah bi tane euro 4 le biraz işim vardı çalıştırdım dedim bozdum sanırım yatak vuruyor bariz

    buralarda egrleri iptal ediyorlar hep yalnız muhtemelen İzmir civarında da aynı işlemi yapıyorlardır

    v8 candır rölantide dinle yeter

    Alıntı Ahmet_28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    midilli araçlarda önlerdede körük olmasının esas nedeni trene inip binmek içindir.standart lastik(295) ve yarı midilli (315) lerde sıkıntı yok.

    tecrübeniz vardır mutlaka tabi ama önünde körüklü olması konforu da artırıyor, Türkiye'de satılan tam midilli daflar bildiğim kadarıyla makaslı önleri diğer markalarda körük geliyor

    yeni volvo fhın ön aksı

    körler sağırlar

  16. #358
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tecrübeniz vardır mutlaka tabi ama önünde körüklü olması konforu da artırıyor, Türkiye'de satılan tam midilli daflar bildiğim kadarıyla makaslı önleri diğer markalarda körük geliyor
    mutlaka konfora etkisi var.trene inip binmek midilli araç için tam bir işkence tabi trenle sınırlı değil,araç ciddi yere yakın o yüzden girişi çıkışı abuk subuk her yerde şart.

    fiyat farkından dolayı makaslı alıp burada önlere körük yaptırıyorlar
    barnak bassam olurmu ?

  17. #359
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmet_28 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mutlaka konfora etkisi var.trene inip binmek midilli araç için tam bir işkence tabi trenle sınırlı değil,araç ciddi yere yakın o yüzden girişi çıkışı abuk subuk her yerde şart.

    fiyat farkından dolayı makaslı alıp burada önlere körük yaptırıyorlar

    orijinal gibi olmuyor yaw o

    geçen sene volvoyla trene binerken karteri vurmuş şoför haberi yok deldiğinden, marşa basıp motor yatak sarmış ama ciddi şekilde zarar görmüş açılırken baktım, bloğu kurtaramadılar isveçten blok geldi 64bin liraya yakın tuttu masrafı tren işkence bence de zaten midilli olupta önü vuruk olmayan pek tır görmedim daha birde yükleme noktaları eğer problemliyse römorkta değiyor yaw çekiciye o da çok garibime gitti
    körler sağırlar

  18. #360
    Berent.t - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.214
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    buralarda egrleri iptal ediyorlar hep yalnız muhtemelen İzmir civarında da aynı işlemi yapıyorlardır

    Konya'dan temin edilen parçalar sayesinde, bir tapa ile o işlemi yapıyoruz, herkes yapıyor yani

    Olm bu Konya'yı hiç anlamadım hayatım boyunca. Bi yerde herşeymi olur, herşeymi ucuz olur anlamıyorum ki

  19. #361
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    euehueh adamlar tır imal eder bazı konularda gerçekten iyiler kabin işi falan varsa doğru Konya'ya
    körler sağırlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •