evo550 kıtle 450 almıssınız. 650 kıtle ne alcaksınız?_
ahaha sen ne istersin? Onu alalım. İstersen daha fazla polemiğe gerek yok. Gt35 liydi kit sonra gt30 da karar kıldık. Onu düzeltirlerse sevinirim. Üzgünüm onun için hatalıyım. Gt30la ev450. Gt35 takıp deil yane:D
Ok........
Yaw yeter artıkk amma uzattınız. Hakanın Astrayı küçümsemeyin. Gerçekten güzel giden bir arabadır ve kendiside çok mütevazidir. Hiçbir zamanda asarım keserim muhabbeti yapmadı ve şu konudada bu kadar alttan alıyor hala üstüne gidiyorsunuz. Bence artık kendi yorumlarınıza bakın opel vs. japon tartışmasıda yapmayın.
Ayrıcana vtecle astra yı karşılaştırmakta yanlış. Birisi 1050 kg diğeri 1350 kg. İkiside gt30 lu olsa kimin geçeceği belli. Motor kalitesi ayrıdır. Ağırlıktan avantaj yakalamak başkadır bence :)
polemık ıcın ozur dılerım asma sen baslattın. ben cıddı olarak merakımdan arabanızı sordum ne durumda dıye verdıgın cvp bu hale getırdı. konunuzda dahı yazdım ıscılık vs cok guzel kazasız belasız olsun dıye. gocuntum yok cok sukur arabama yapmadıgım bı sc kaldı belkı onuda yaparım. kıskanclık felan yapacak bırı kesınlıkle deılı. ugrasılmıs para dokulmus ve olmayan bır sey yapılmısssa hakkı herzaman verılmelıdır. bı rahatsızlık verdıysem ozur dılerım ama o normal soruma verdıgın cvp ıcınde senden ozur beklerım kardesım :)
http://www.youtube.com/watch?v=7f1Xd...eature=related
yawuz bugunluk sana bu yeter :D
2 gun girmedik karismis ortalik :D
Anlamsiz bi sekilde konu hem cok buyutulmus hemde baska yerlere cekilmis. Turkiye'de dogru duzgun yurumeyen (yurutulemeyen) opeller, tune parcalarinin dunya capinda az olusu nedeniyle opel motorlarinin performansini bi cok kisi bilmiyor. Siyah astranin durumunu bilmemekte cok garip geldi. 1 senedir geziyoruz gazliyoruz. Kendi aramizda denemelerde yapiyoruz. Bir suru videosu var bir suru deneme aksamlari muhabbetlerimiz var. Hayır kaldiki bu arabanin montaji savas pasaoglunda yapildi yani bilmemenizde ilginc. Herneyse konuyu bu kadar uzaticak bisey yok diye dusunuyorum. Civiclerde opellerde bana gore guzel yuruyen arabalar.
bencede olayi kisisellestirmemek lazim, yapilan proje ayri, hakan ayri, hakanin arabasi ayri. projeden hoslanmamis olabilirsiniz, bu herkezin hakki ama elestrileri yaparken proje dahilinde kalmak lazim. Araba isinin almani,japonu,amerikani yoktur herkez birseyler yapiyor. Almanyada japon iscilikleri hem basarisiz hem pahali bunu herkez biliyor. Avrupada ingiltere haricinde duzgun japon arabasi yurutebilen bir ulke yok, biraz hollanda ama onla bile cok basarili degiller. Kendi bransim icin konusayim ingiltereden sonra subaruda TR gelir butun avrupada. Bunu Avrupa tam olarak bilmiyor tabi ama yavas yavas ogreniyorlar, bir iki sene icerisindede yabanici forumlarda bu tip soylemlere denk geleceksiniz.Almanyada subaru icin motor montaj isciligi + ecu tuning e 7-8K euro para aliyorlar, parcalar haric ki bu bizde bunun yarisindan bile dusuk yaptigimiz isler onlardan kat ve kat kaliteli oldugu halde. Subaruda Yunanistanda birkac havali arkadas var, amerikada hazir araba yaptirip getiren ama bu yaz gerekli calismalar yapilip hava sondurme islemleri ozenle yapilacak zaten:)
Motorlarida karsilastirirken birbiriyle karsilastirmak yerine bence kendi iclerinde karsilastirmak lazim. Misal amerikada adam ej257 den ne almis, biz burada ayni speclerle ne almisiz. Evet 257 yerine 2jz atsak daha hizli bir araba yapabiliriz ama subaru camiasinda bir soz hakkimiz olmaz. Subarucular derki 2jz ile yaptiniz, supracilar derki hafif kasa ile yaptiniz. Isin gecerliligi olmaz. Fakat 257 gt35R ile adam orada 10.8 gidiyorsa ben burada 10.5 gidersem misal olarak soyluyorum bu cok buyuk bir basaridir. bence olaylari boyle degerlendirmek lazim.
Bu sebeple bencede opel motorunu opel motoru ile ve dunyanin obur ucundaki opel isleri ile kiyaslamak lazim.
Aynen kardeş, bu swapa da herkes iii bakmak zorunda deil. Dediğin gibi karşılaştırma böyle olmalı,yoksa bence motor motordur yapıldıktan sonra, internalleri adam gibi takıp, devir bandına göre kapağını profca hazırlarsan hepsi yürür. Aynı şey yunanistanda benim aracın birebir aynısı var siyah, işin ilginci o da hks carbon ti son susturuculu(herhalde dünyada 2 astra var hksli ha bi de bizim ümit var ama 60mmlik:D, bu da 2 ülkenin aslında birbirne ne kadar benzediğinin göstergesi, hoşlanıoz böyle popüler parçalardan). Onla da konuştuk biz ingilteredeki bi forumda tartıştık. Adam da gt3582 0.82 a/r turbo var. Ekzantrikleri, kapağı yunanistanda işlemişler, saçma sapan speclerde herifde 290profil ekzantrik var gt35le saçma bi spec olmuş artı daha saçma olan şey 7200rpm dönüo ki aptalca bi devir bandı var, dolduruşu da zaten 5700lerde kapak düzgün işlenmediği için ve 1.7bar da 415hp mi ne almış mesela. Ama yolda adam gibi gitmediğinden eminim. gt35le opelin 8000rpm dönmesi lazım. Ya da min. 7800rpm. Ben şahsen yurt dışındaki opelciler neler yapıo, hangi specler için hangi kapağı vs yakından takip ediyorum ve kıyaslıyorum.
Not: Yunanlılar bayılıo türklerle uğraşmaya:D