User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
51 sonuçtan 39 ile 51 arası

Konu: e30 3.18is komple egsoz öneri??

  1. #39
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReSuL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tekrar maşallah deyim.. ben o devirlenmedeki geçikmeyi artırmaya çalışıyorum işte... orjinal eksoz çapı gelirse senden hafta sonu tam super olacak... bir başka dikkatimi çeken şeyde sanki araba üst devirlerde daha iyi gibi.. doğru mudur??
    onu orta susturucu iptali ve sondaki magnex e borcluyum
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  2. #40
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eger imkanın varsa silindir kapağını emme manifoldunu ve gaz kelebeğini mutlaka portpolish yaptır, ben şuan yaptırdım fakat motoru daha toplamadım. ınan cok faydasını görürsünki 12v de bariz farketti.
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  3. #41
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bak ne diyor son cümle :

    I was told that when you do a supercharger you HAVE to change the headers along with a number of other things on the engine because the stock parts just aren't designed to handle that much power. It's good in theory that they R&D with the stock exhaust, but I challenge you to find someone with a supercharged or even turboed G35 (or pretty much any car for that matter that's had the supercharger installed aftermarket) that still has on the stock exhaust. If you're not happy enough with the amount of stock power in a car to supercharge it, then you're probably not happy with the sound of the stock exhaust either!
    evet okumuştum bunu.. valla bu kadar faydalı paylaşım için ne kadar teşekkür etsem az.. sanırım bu işin sonu orjinal kat öncesini deneden bitmeyeccek.. çıkan 51 liği de saklayacaz sonra supercharger montaj bittikten sonra bi kez daha deneyip bakmak lazım.. o alıntıda da bahsedilen bunu deneyen kişi ben olacam gibi... neyse şimdilik herkese iyi geceler... tekrar teşekkür ederim katkısı olan herkese..

  4. #42
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı I-HANN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eger imkanın varsa silindir kapağını emme manifoldunu ve gaz kelebeğini mutlaka portpolish yaptır, ben şuan yaptırdım fakat motoru daha toplamadım. ınan cok faydasını görürsünki 12v de bariz farketti.
    12v yi anlayamadım.. ?? silindir kapağına ellemedim ama daha dün emme manifolldunu ve gaz kelebeğini söktüm iyice temizledim.. alttaki vacuum borularındaki ufak tefek çatlakları filan elden geçirdim.. rolanti motorunu temizledim.. baya iyi oldu.. ip gibi rolantım şimdi.. tabi bu port polish değil ama bi nevi polish sayılır...

  5. #43
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReSuL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    12v yi anlayamadım.. ?? silindir kapağına ellemedim ama daha dün emme manifolldunu ve gaz kelebeğini söktüm iyice temizledim.. alttaki vacuum borularındaki ufak tefek çatlakları filan elden geçirdim.. rolanti motorunu temizledim.. baya iyi oldu.. ip gibi rolantım şimdi.. tabi bu port polish değil ama bi nevi polish sayılır...
    12v= e34 535i m vardı ona yaptırmıştım

    akışmetre ayarını (rolantideki değerlerinin CO= 0.2 ıle 1,2 / CO2= 13-16 arasında olmasına ) gaz kelebek potansiye metresini, krank sensörünün okuyucuya uzaklığını,ve son ollarakda silindir kapağındaki subap ların gömük olmamasına,egzantrik millerinin aşınmamışolmasına dikkat ederseniz aracınız çok iyi yürür ve az yakar
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  6. #44
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı I-HANN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    12v= e34 535i m vardı ona yaptırmıştım

    akışmetre ayarını (rolantideki değerlerinin CO= 0.2 ıle 1,2 / CO2= 13-16 arasında olmasına ) gaz kelebek potansiye metresini, krank sensörünün okuyucuya uzaklığını,ve son ollarakda silindir kapağındaki subap ların gömük olmamasına,egzantrik millerinin aşınmamışolmasına dikkat ederseniz aracınız çok iyi yürür ve az yakar
    akışmetre ayarım tam olarak dediğin gibi.. LPG de rolantımda 0.70 lerde benzine aldığımda 1.20 lere çıkıyo CO2 de 13.6 oluyo..

    gaz kelebek potansiyemetresinin ne ve nerde olduğunu biliyorum ama onunla igili olmazı gerekenin ne olduğunu tam anlayamadım

    krank sensörünün okuyucuya uzaklığı derken bu sensörüm kasnağa mümkün olduğunca yakın olmasondan mı bahsediyoruz??

    silindir kağaındaki subablar ve egzantrik mili konusunda şu an yapacak bişi yok

  7. #45
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu arada 12 v nedir hala anlayamadım da ben biraz daha bilgi verirsen çok sevinirim

  8. #46
    staskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    82
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m20 ve m30 6 silindir tek egzantrikli olduğu için 12 subaptır

  9. #47
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReSuL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    akışmetre ayarım tam olarak dediğin gibi.. LPG de rolantımda 0.70 lerde benzine aldığımda 1.20 lere çıkıyo CO2 de 13.6 oluyo..

    gaz kelebek potansiyemetresinin ne ve nerde olduğunu biliyorum ama onunla igili olmazı gerekenin ne olduğunu tam anlayamadım

    krank sensörünün okuyucuya uzaklığı derken bu sensörüm kasnağa mümkün olduğunca yakın olmasondan mı bahsediyoruz??

    silindir kağaındaki subablar ve egzantrik mili konusunda şu an yapacak bişi yok
    gaz kelebek potansiyo metresı gaz kelebegının hemen yanındakı parca onu cıhaza baglıyarak saglam olup olmadıgı gore bılırsın yada gazdan ayagını cekınce kompresyonda ıcerdekı yakıtmetre tamamen 0 a ınıyormu yoksa azıcık yukardamı duruyor (sıfırda durması lazım)

    Grank sensorunun kasnaga uzaklıgından bahsedıyorum ucu sıcakdan zamanla garıp sekle gırıyor ve mesafa farklılasıyor.
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  10. #48
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hımmm.. gaz kelebek potansiyemetrem sağlam anlık yakıt tüketimi 0 a iniyo :d hatta bunu LPG yi kendim ayarlıyorum enjektör milisaniyesinden de görebiliyorum.. ama ilk etapda krank devir sensörünü bi kontrol edecem... teşekkür ederim..

  11. #49
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sanırım deneyip görmüş adamı da buldum... adam supercharger lı araca magnaflow takmış düşük devirler neredeyse bitmiş yüksek devirlerde çok az bi kazanım varmış sonra stock borulara ve susturuculara geri dönmüş... bu durumda supercharger backpressure seviyo diyebilir miyiz???

    "I had a Magnaflow on my supercharged 2.0. Magnaflow is essentially 2.25" straight thru piping. (You can see daylight through it.) I lost a lot of low-end performance and had minimal high end performance gains--not enough to make it worth it.

    Regardless of clinical calculations, my butt dyno said it was worse. I put a stock system back on (GLI muffler with TDI mid-pipe) and regained my performance. So, argue all you want about any back-pressure being bad, I'll take a little."

  12. #50
    ReSuL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    472
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilgilenen arkadaşları yorumları benim için önemli: burda bi alıntı daha var...

    I've run cut outs on my old SC, and low end power would go to hell, at the strip, that did not matter, but on the street, it did. Once the cut outs were closed, and back flowing through the exhaust, guess what happened? The low end returned.

    More flow seriously hurts the low end of supercharged cars. The big exhausts screw them up real bad in the low end.These losses have been verified by real dynos.

    Your point about backpressure is correct, but your comparisons are ridiculous.

    Turbo cars can go as big as they like, as my dual 4" system proves. It helps at all rpms, but supercharged cars cannot.


    şunu da eklemek istedim:

    Quote:
    -----------The supercharger is pumping air. It's driven by the crank. If there is resistance against the air being pumped (ie restrictive exhaust + valve overlap), it's harder for the crank to drive it. This uses more HP. --------- buna cevaben yazılmış aşağısı:

    That is very specious reasoning. That is only true to a certain point. I've seen it myself. If you have no exhaust on a supercharged engine, it is a dog off the line and gains a lot of power higher up.

    What experience do you have with supercharged cars? You seem like an intellegent person, but I find it very surprising that you do not know that "bigger is better" does not apply to supercharged cars. I don't know if the low end losses have to do with back pressure, but too much reduction in exhaust restriction has proven unfavorable for supercharged cars.



  13. #51
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kendin deneyip göreceksin, o forumlarda bunlara verilen tam aksi cevaplar da var, bir de dediğim gibi sen 140 HP lik araca takacaksın o forumlardaki araçlar daha güçlü dolayısıyla adamların STOCK dediği egsoz çapları zaten 51-55 mm den başlıyor
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •