birde sonradan yapılma mgtf ler varmgf'i tf e çevirmek çok basit olduğundan yurtdışından tf parçalarını getirtip çeviren benim bildiğim 2 tane f vardı
..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
yan hava girişlerinide yapıyorlar bire birbenim bildiğim bir tane çok kaliteli çevrilmiş mgf var... ingiltereden ön arka tampon ön farlar yan hava girişleri alt marşpiyel takımı komple bütün takımı getirtilip çevrildi içine binmeden dışardan imkansız mgf mi tf mi ayırt edemessin.
ama benim bildiğim mgf'ler içinde bunu gerçekden paraya kıyırp ingiltereden parça getirtip hakkıyla yapan 2 kişi var.. çünkü masraflı iş pahalı iş birde mgf'e değermi kim anlar mgf yada tf farkını meraklısı dışında..
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
belki iki taneden biri odur.bir tane antalyada var satılmadıysa çok takdir ettim adamı zor iş değil ama masraflı iş paraya bakıyor.. bir diğeride senin arkadaş olabilir belki
onu duydum ama görmedim aracı oda çok kaliteli yapmış masrafdan kaçmamış yurtdışından bütün parçaları getirtmiş..
bu arada antalyadakinin rengini kasti söylemedim sahibi herkese aracım tf diyor o kadar para harcamışsa demekde hakkıdır diye düşünüyorum saygı duymak lazım![]()
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Açıkcası ben MX5 tercih ederdim. çok hoş bir araba, duruşu bakışı muazzam. Vede bir japonSahibinden'de vardı bi ara kırmızı göztepe'de. Hergün görürüm kaçmayacak bir arabaydı. Göremedim şimdi sitede satılmış sanırım.
Yiğidi arsız avrat, aileyi huysuz evlat, şoförü aşırı surat, esnafı ise asık surat yıkar..
MX-5 ile MG arasında asgari iki kat fiyat farkı var. NB Kasa MX-5 ben 2010'dan beri bakıyorum. Şu ana kadar en ucuz 38000 TL'ye gördüm. O da klimasız vs idi. Hala da bakıyorum. Ancak piyasada makyajlı 2004-2005 MX-5 yok gibi nadiren olsa da ilana girenler kapıyu 45000'den açıyorlar.
Men plan God laughs...
I have reset it....Aal izz well....
Posrche 959 Driver's Manual Nickli Üyeden Alıntı
Yeni gördüm burayı kusuruma bakmayın, önceki sayfada zikredilen TF arayan arkadaş benimŞu sıralar parayı başka bir yere değerlendirdiğimiz için araç bakamıyorum, zaten piyasada satılık TF yok, dolayısıyla biraz zamana bıraktım. Ama sorarsanız aklımda, gönlümde hala MG'lerde.
Darkmoon abi herşeyi özetlemiş bana bişey kalmamış, ancak şu var: TR'de yedek parçası, anlayan ustasını bulmak zor ama imkansız değil.
Hızlı ve Öfkeli Tokyo'dan sonra bütün arkadan iterler değerlendi, bilhassa japon araçları bundan nasibini aldı; buna MX'lerde dahil. MG'nin parçası, ustası bi en azından bi Mazda kadar olsaydı, şu anda şu araçlar 24-28 bandında (hatta fazlası) oynardı. Bence bu aracın bir veya tık üstü, Honda S2000'dir. Bu paraya şu anda cabrio+arkadan itiş+airbag kombinasyonu yok.
Bence bu aracın en kötü yanı yürüyenindeki, hydra körükleridir. Bunlar bozulduysa tamiri oluyor ancak kısa vadede. Uzun vadede kesinlikle değiştirilmek istiyor.
MG'ler hakkında daha detaylı bilgiyi MG kullanıcıları+fanları tarafından kurulan şu Facebook grubunda bulabilirsiniz, gerçekten sıkıntıları hakkında iyi yardımlaşıyorlar.
Benim illa ki TF istememin sebebi, yüzünün daha yeni olması ve eski modeldeki sorunların giderilmiş olmasıdır. Her ne kadar millet bu sevdadan vazgeç, ustası, servisi, parçası yok Ankara sanayi yatan MG F'ler le dolu desede zehri aldıysanız dönüşü zor.![]()
Malatya'da bir tane TF bulmuştum satılık, onun üstünde de 5 tane haciz vardı; şimdi bakındım ama linkini bulamadım.
Ha bu arada bir tanede makyajlı bal köpüğü var otomatik vites, TR'de otomatik MG ondan başka da bilmiyorum.
"Korkmadık, savaştık"
arkadslar yeni konu açmak istemedim, bu aracların tentesi elektrıklımı? manuelmı?
genelde conta ve körük problemi oluyormus, ama ist.da umut oto yetkılı servıs, yanı orda da bu problem halledılmez durumdamı acaba ?
mg ile alfa romeo spider'ı kıyasladıgımzda hangisi daha mantıklı bir arac ?
TF lerde ZR160 lardaki motor var fark olarak VVC değil. TF hiç girmedi TR'ye resmi olarak.
Miata ile zevkleri, karakterleri, tepkileri farklıdır, birisi MR diğeri FR layout araçlar..
Bunların en ezeli rakibi MR2 ler, onun da ZZW30 yani son kasası TR de bir elin 5 parmağını geçmez..
İngiltere'de zibille parçası var tanıdık varsa yükleme amaçlı SC kitler, Turbo kitler vs vs.. Kaporta aksamı TR şartlarında zor bulunur. Yükleme amaçlı parçalar ise ciddi derecede cep yorar, ***** paund usulü![]()
conta problemi 1.8 vvc rover motorlarında mevcut..ama kontrol edilir ve hararet göz önünde bulundurulur ayrıca ek bir düğme ile fan kontrolü sağlanırsa sorun olmaz..benim aldığım sene temmuz ayında güneyde 2000 km'ye yakın yol yaptım hiç bir sıkıntı yaşamadım..körük problemi ise, hydra'ların sıvısı farklıdır ama genelde hidrolik koyulur ondan dolayı zamanla kaçırmalara başlar..birde bu aracın alçaldığını gören arkadaşlarımız uzun pinler ile aracı dip basık kullanıp bozarlar..basık kullanılması için hydra körüklerinin ucundaki pinler daha kısa olarak aftermarket bulunmaktadır. Aracı lifte kaldırıp sızıntı olup olmadığını çok rahat görürsün..Tente elektrikli değil bu arada..Parça sorunu genelde yaşanmaz..
Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..
hydraların tanesi yaklaşık 400 tl civarında ve düzgün kullanırsan kolay kolay sorun yaratmazlar..ki hafif sızıntılardaki tek dert uzun vadede arabanın yere yaklaşmasıdır..elinde pompa varsa (ki çok kolay yapılıyor) ayda bir sıvı basman yeterli olur..bi süre daha idare eder..
Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..
şu an sahibinden.com daki fiyatlar şaka gibiyaz geldi herkes 10-15 bin tl koydu üstüne yersen
![]()
bu arada bu araca 185 boyundaki biri rahat rahat oturabilir mi ? kafa dışarı çıkar mı bende bunu merak ediyorum
[I]CORVETTE C7 Z51 STINGRAYBMW X3 SDRIVE
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)