User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
24 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Fazla Motor Yağı

  1. #1
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Fazla Motor Yağı

    motora fazla yağ koyulursa ne olur?
    ne gibi sonuçlar doğurur?
    zararları varmıdır?


    not:yağ çubuğundaki max cizgisinden 1-1.5 cm yukarda gözüküyo.

  2. #2
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fazla yağ keçelere zarar verebilir.ORtalama deger üst çizginin biraz altındadır.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  3. #3
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en ust tepe cızgınının az bır sevıye ustunde ıse pek bı sorun yaratacagını sanmıyorum ama daha cok fazla yag konulduysa keçeler zarar gorebılır hatta fazla yag basıncından keçelerı patlatabılır..

  4. #4
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracı aksamları kullanıyorum.
    aksam calıstırmadan kontrol edıyorum yede biraz yağ oluyor.devamı gelmıyor.
    ama biraz kullandııktan sonra kontrol edıyorum karterde damlalar gozukuyo.

    bu kacak muhtemlen sızınde soyledıgınız gıbı kecelerden.
    yagın sevıyesını normale dusurdukten sonra bu kacak devam edermı.
    yoksa kecelerı degıstırmemmı gerekır.

    ve fazla yag motor performansını dusururmu.

  5. #5
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmaya başlamış şimdiden fazla yağ kendini,keçeleri kontrole ttirmeni öneririm,
    keçeler zarar gördüyse problem devam edebilir,Aracın ne kadar yağ yakıyordu genel olarak?Yağ basıncının değişkenligi performansı etkileyebilir.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  6. #6
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Atmaya başlamış şimdiden fazla yağ kendini,keçeleri kontrole ttirmeni öneririm,
    keçeler zarar gördüyse problem devam edebilir,Aracın ne kadar yağ yakıyordu genel olarak?Yağ basıncının değişkenligi performansı etkileyebilir.
    yağ yakma yoktu.aldıgımdan berı 10bın km oldu yag eksıltmedı hıc.

    yag yenı degıstı fazla koymuslar.

  7. #7
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir arkadaşın arabasında sıkıştırıp yüksek devir çevirdikten sonra filtre borusunda yağ görmüştük, bu neyin göstergesidir?
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  8. #8
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir arkadaşın arabasında sıkıştırıp yüksek devir çevirdikten sonra filtre borusunda yağ görmüştük, bu neyin göstergesidir?
    o olay galıba bı hortumla yag buharının emme manıfoltu ve kelebegın yaglanmasını saglayan bı sıstemden kaynaklanıyo.

  9. #9
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Krank havalandırmasından gelen boruyu filtre borusundan uzaklaştırısanız yağ görmezsiniz bir daha.Krank filtresi denen ufak filtre takıyorlar bunun içini, yag buharını tutuyor.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  10. #10
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Krank havalandırmasından gelen boruyu filtre borusundan uzaklaştırısanız yağ görmezsiniz bir daha.Krank filtresi denen ufak filtre takıyorlar bunun içini, yag buharını tutuyor.
    benım aracta ust kapaktan bır hortumla yapılmıs bu olay.
    egzantrıklerın oldugu yerden gelıyo buhar.

    ve bıldıgım kadarıyla kelebegın ve emme manıfoltunun ıcınn yaglı olmasını saglayarak tozları tutuyo.

    bence faydalı.

  11. #11
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sistem her zaman aynıdır,Oil catch takılır genelde,

    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  12. #12
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sistem her zaman aynıdır,Oil catch takılır genelde,
    bu ne işe yarıyo peki?

  13. #13
    sülüman
    Misafir
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım aracta ust kapaktan bır hortumla yapılmıs bu olay.
    egzantrıklerın oldugu yerden gelıyo buhar.

    ve bıldıgım kadarıyla kelebegın ve emme manıfoltunun ıcınn yaglı olmasını saglayarak tozları tutuyo.

    bence faydalı.
    bence faydalı deil biliyorum ama bu sefrede içeri giren havayı engelledigini biliyorum.

    bogaz kelebegini temizlenmesi gerkiyor belli sürelerde

  14. #14
    sülüman
    Misafir
    kapaktan cıkAN YAGI TANKTA BİRİKTİRP geri kartere yolluyor biliyorum

  15. #15
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sülüman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence faydalı deil biliyorum ama bu sefrede içeri giren havayı engelledigini biliyorum.

    bogaz kelebegini temizlenmesi gerkiyor belli sürelerde
    benim aracta bu yaglama olayını ıptal edemıyorum.
    bellı bır sure sonra emme manıfoltunu sokup ıcını komple temızlıyorum.

  16. #16
    sülüman
    Misafir
    neden iptal edemiyosun bi hotum sadece bildigim

    evet bizde o kurum olayını dizellerde egr valfi yüznden cok yasıyoruz.sök temizle komple

  17. #17
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu ne işe yarıyo peki?
    Mantık yine aynı yağ buharını ayırmak.Turbo otomobillerde oil catch
    olmayan sistemlerde intercoolera yağ dolabiliyor.Buda cooler tıkanmasına
    kadar istenmeyen sonuclara neden olabiliyor.
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  18. #18
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sülüman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    neden iptal edemiyosun bi hotum sadece bildigim

    evet bizde o kurum olayını dizellerde egr valfi yüznden cok yasıyoruz.sök temizle komple

    şimdi nasıl anlatıyım

    motorun ustunde bu yag buharının cıktıgı oval bır delık var ve manıfolt bu delıgın ustune oturuyo.hortum yok dırek gecıs yapmıslar.

  19. #19
    sülüman
    Misafir
    anlamadım ama anladım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •