User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
66 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 2005 Honda Civic Motor Kodu?

  1. #39
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Motorlarda ne gibi farklar var ?
    ARaçların agırlıkları aynımı ?

    3-5 boy tahmini en az 20 hp yapar bana göre ? Kaç beygir bu d16w7'ler o zaman ?

    Bana kulaktan bilgi degilde bakın işte üst kapak farklı bu da şu kadar güç elde edilmesini
    sağlamış gibi bir kaynak gösterirseniz seve seve inanırım.

    Her arabanın durumu farklıdır , kullanım durumu farklıdır debriyaj durumu vs vs farklıdır
    bi araba sunu gecti diye hemen fark var denilemez.

    Bana 1 yazı gösterin güvenilir bi kaynak d16w7 ler güçlü diye inanayım.Yok japonlar
    saklıyomuşta gelmesini istemiyormuş falan Hadi Türkiye'de saklıyolar o zaman japonlar ingiltereye falanda söylemişler bu iş yayılmasın diye
    cem sana honda hakkında bilgim olsa seve seve sölerim ama honda hiç ilgimi çekmedi 106 dan fırsat kalmadı

    kaynak varmı bilemem eminimde yoktur büyük ihtimal fark oldugunu gösteren ama gördüğüme istinaden sölüyorum bariz bi fark vardı 10cm değil boylar vardı açık şekilde.

    bi veri farkı yok dersende bişe demem o zaman araba haddinden fazla iyi gidiyordu filtre egsoz olarak buda şans derim iyi arabaymış diye
    yanlışta anlama bizim arabamız iyi gidiyordu muhabbeti olarak algılama sakın

  2. #40
    Berk007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani 160 hp veren 8600 devir çeviren bu motorun kısıtlanmış 6100 kesicili 110 hp halidir mi diyorsunuz VTEC-E denmiş. Buradakiler i-Vtec birde. Bu pazarlama mantıkları beni öldürecek
    i-vtec değil.. sadece vtec.

    turbo manifoldunu bilmem ama d17ler için yapılmış headersı takan bir arkadaşım motor kulaklarını traşlatmıştı diye biliyorum.
    '06 Honda Civic Turbo '12 Mini Cooper S Roadster
    '02 Honda Civic Type-R-'05 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
    '03 BMW M5-'12 Mercedes SLK 250 AMG-'12 Honda Accord

  3. #41
    serda-R
    Misafir
    Alıntı Berk007 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    i-vtec değil.. sadece vtec.

    turbo manifoldunu bilmem ama d17ler için yapılmış headersı takan bir arkadaşım motor kulaklarını traşlatmıştı diye biliyorum.



    ewet otto racer headers 4-1 d17 kodu versiyonunun vtec2 me uyguladım(d16v1 'e ) ve traşlamak gerekti...berkçim o arkadaşın ben olmayayım sakın....

  4. #42
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bakalım turbo manifoldu olacakmı

  5. #43
    Berk007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serda-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ewet otto racer headers 4-1 d17 kodu versiyonunun vtec2 me uyguladım(d16v1 'e ) ve traşlamak gerekti...berkçim o arkadaşın ben olmayayım sakın....
    evet evet sensin o sensin o

    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bakalım turbo manifoldu olacakmı
    konuyu takipteyim bende haberdar edersen sevinirim
    '06 Honda Civic Turbo '12 Mini Cooper S Roadster
    '02 Honda Civic Type-R-'05 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
    '03 BMW M5-'12 Mercedes SLK 250 AMG-'12 Honda Accord

  6. #44
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Traşlatılan yer neresi acaba ?
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #45
    serda-R
    Misafir
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bakalım turbo manifoldu olacakmı

    peki shunk2'nin intake manifold uydurulamazml acaba ? b16 yada d17 ler için olanlar ? enjektör benzin pompasl ve rayl ve iii bir işletim sistemiyle desteklense iii olur mu acaba ?

  8. #46
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı adıge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    böyle yanlış bir bilginin wikipedia da olması garip,

    Car Specifications: Honda Civic VTi-L 1.6 (A) 2004 Singapore
    http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?p...%3D13%26aso%3D

    Car Specifications: Honda Civic 1.6 VTI 2007 Singapore
    http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?p...3D13%26aso%3D0

    Car Specifications: Honda Civic 1.8 VTI-S 2007 Singapore
    http://www.oneshift.com/pdb/cd.php?p...%3D13%26aso%3D
    FCX'in yaptigi alintida dikkat edersen fuel control icin "obd one kenobi" yazilmis, yazanin kafasi karismis


    Alıntı serda-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki shunk2'nin intake manifold uydurulamazml acaba ? b16 yada d17 ler için olanlar ? enjektör benzin pompasl ve rayl ve iii bir işletim sistemiyle desteklense iii olur mu acaba ?
    atmosferik olarak mutlu etmez
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  9. #47
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serda-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peki shunk2'nin intake manifold uydurulamazml acaba ? b16 yada d17 ler için olanlar ? enjektör benzin pompasl ve rayl ve iii bir işletim sistemiyle desteklense iii olur mu acaba ?
    çok kompike bişey yapmıyacağız, fuel rail, vs "şimdilik" gerek yok. hatta emme manifoldunuda şuan için düşünmesek olur. çünkü mevcut piston ve kol ile basıcaz e fazlada basamayacağımıza göre şuan için okadar sağlam bi yakıt sistemi gerekmeyecek.
    turboyu büyütüp basıncı arttırdığımızda yakıt ihtiyacı da artacağı için onlara ihtiyaç olacak.

  10. #48
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok kompike bişey yapmıyacağız, fuel rail, vs "şimdilik" gerek yok. hatta emme manifoldunuda şuan için düşünmesek olur. çünkü mevcut piston ve kol ile basıcaz e fazlada basamayacağımıza göre şuan için okadar sağlam bi yakıt sistemi gerekmeyecek.
    turboyu büyütüp basıncı arttırdığımızda yakıt ihtiyacı da artacağı için onlara ihtiyaç olacak.
    enjektor pompa regulator olmadan basinc isine bulasmayin derim;
    ustundeki enjektorler ile td04+5psi sonrasi yok gibi
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  11. #49
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    enjektor pompa regulator olmadan basinc isine bulasmayin derim;
    ustundeki enjektorler ile td04+5psi sonrasi yok gibi
    ben manifold ve fuel rail için erken diyorum.

    370cc-440cc arası enjektör
    hks fuel regulator
    walbro fuel pump bunlar şart

  12. #50
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İtiraf ediyorum 2 pejomuda almadan önce 7inci jenerasyon yani bu civiclerin 2004 makyajlılarından alıp turbo yapmayı çok düşündüm Görkem in aracı çok güzeldi. Ama ***** sebepler beni bu araçtan soğuttu. Hala çok güzel gözüküyor gözümde. Gerçi bitanesini pert etmiştim ama hala severim
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  13. #51
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    görkemin aracın gerçekten maşallahı vardı. eee evli barklı olunca varzgeçiyo insan bazı şeylerden

    bakalım arkdaşımın araca umarım güzel bişeyler yaparız.

  14. #52
    adıge
    Misafir
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben manifold ve fuel rail için erken diyorum.

    370cc-440cc arası enjektör
    hks fuel regulator
    walbro fuel pump bunlar şart
    7th civiclerin benzin sistemleri geri dönüşsüz. Kesin olarak benzini arttırmak için enjektör büyütmeniz lazım. intank regülatör var, fuel railde basınç sensörü var regülatörü ona göre tetikliyor.

  15. #53
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.180
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    görkemin aracın gerçekten maşallahı vardı. eee evli barklı olunca varzgeçiyo insan bazı şeylerden

    bakalım arkdaşımın araca umarım güzel bişeyler yaparız.
    Evli barkı olan Görkem mi benmi ? Hayır o ben isem ***** sebep derken benim sürüş tarzım agresiftir biraz. Bu kasaların yol tutuşu frenleri rijitliğini beğenmediğimden almadım Yoksa evlide olsam swap bile yaparım Sanki aldığım araba çok uslu
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  16. #54
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok ben görkemden bahsettim evli olarak.

  17. #55
    kemalvtec
    Misafir
    arkadaşlar bende 2005 japon civic vardı gri kapı kollu yani d16w7 motor kodu olan japon yapımı olan araç bu araçla safc haeders komple egzoz sistemi olan araçlara 3 boy ve 5 boy atıodum bende ise filtre ve 51mm düz boru son susturucu otto vardı geçilen araçları aslında plaka plaka verirdim ama zaten piyasadaki olan dger araçları biliosunuz görkem VP serhat BH denedigim arkadaşlar bunlar dı göki arkadaşımızın şanzıman sorun yapıo demeside yapmıyo aslında geri vtesimde sorun vardı 100 bygir nos bastım hiç bi sorun yaşamadım en iyisi aslında filtre egzoz bnmek bu araca gerçekten tatmin olucaksınız turbo yapıpta ayda 1 conta degiştirmekten iyidir bence ama mal sizin kafanıza göre tabii

  18. #56
    kemalvtec
    Misafir
    ha birde 18 jantlarla yapıodum roll ü ben

  19. #57
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amaç atmosferik birşeyler yapmak değil zaten,
    ufak çaplı bi turbo uygulaması,

    ancak; fmic, turbo manifoldu tool'un önerisi gibi emme manifoldu gibi ürünleri bulmakta sıkıntı yaşıyorum. (bunlarıda yaptırırız ama astar yüz ve zaman maliyetleri)

    onun dışında turbo, benzin regulatoru, benzin pompası, safc, wasgate, orta boru, son susturucu, gibi parçaları bulmak ve yaptırmak zaten kolay.
    ,

    sunu bulamıyosan sezaı hıc baslama sen bu ıse

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •